Hodnocení podniku  99print.cz - český výrobce fotoobrazů

4,7/5 (6 521 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Veronika

Hezke obrazy

Bohuzel jsem mohla rozbalit zasilku az nyni pred Vanoci, kvuli nedostatku mista a utajeni darku a chybel mi zde jeden obraz, ackoliv voucher se zobrazuje jako uplatneny. Nyni musim resit komplikaci s chybejicim darkem. Nevim zda takto dlouhou dobu od objednavky a prijeti zasilky je mozne resit, kde se stala chyba, zrejme uz to vyresit nepujde.

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
25. 12. 2019
Ivana

Bohužel nákup nevyšel, měla jsem malé fotky

Asi mám špatný foťák

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
4. 6. 2019
Martina

nic

+/- logo firmy (nálepku) bych doporučovala dát radši např.: na balící papír než přímo na obraz (byl to dárek) aby si nezjistili cenu u Vás .) ale to není podstatné
komunikace jak s robotem (se zpožděním, nevyhovující odpovědi), a především fotka zahlá za rohy – takže obličej je bez vlasů

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 2 roky

Vážená paní Elefantová,

Objednávka kterou jste u nás uskutečnila obsahovala celkem 33 komunikačních e-mailů.

Bohužel jste pravděpodobně neprostudovala ( dle množství emailů ). Možná jste přehlédla, že se obrazy zahýbají z části fotografie. Pokud máte detail obličeje a podkladem jsou vlasy, tak nic zahnutí nebrání, je to princip výroby fotoobrazu. Jestliže mělo foto zůstat celé, stačilo nám dopsat poznámku, poté bychom dohodli úpravu. Vše máme i graficky znázorněno a veškeré info k zahnutí je také popsáno.

Věřím v pochopitelnost, že nejsme vždy schopni odpovídat na e-maily ihned, ale s mírným zpožděním. Musíme také komunikovat s ostatními zákazníky a pracovní čas podělit mezi všechny. Nicméně i u Vás se nám podařilo ve většině odpovědět ihned.

Objednávku jsme vyrobili a doručili dříve než je uváděno a ještě jsme Vám upravili scanované fotografie zdarma.

Označení výrobce je správně na zadní straně a pokud by měl obdarovaný zjišťovat cenu, uvidí u nás plnou cenu.

Adekvátní hodnocení to bohužel není, ale i taková recenze je poučná.

Pěkný den
P.Pisklák

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
22. 1. 2019
Tomáš

Na obraze u leveho dolniho rohu je flek, na kterem chybi barva. Je to hodne videt.

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
22. 12. 2017
Irena

Fotoobraz je kvalitní, zpracování i dodání velmi rychlé.

Nebyla jsem spokojená – sice bylo uvedeno, že musím počítat s okrajem, ovšem pro mě laika je těžké si představit, jak bude skutečně obraz vypadat. Uvítala bych možnost nějakého náhledu před odesláním nebo upozornění výrobce třeba telefonem. Obraz jsem chtěla použít jako dárek, ale teď bych se styděla ho použít. Nevypadá to vůbec hezky, postava je špatně umístěná, bývala bych zvolila jinou fotografii…

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Fotografii jsme umístili správně na střed a ani kousek postavy nebyl oříznut.

Pokud jste si přála zachování celé fotografie i s okolím, měla jste nám to poznamenat. Netušíme, že například je okolí důležité, pokud nám to nesdělíte.

Jestliže by jste nám poznamenala do poznámky, že si přejete náhled, byl samozřejmě zaslán, ale nestalo se.

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
15. 5. 2017
Lucia

Poslední dobou spokojeni nejsme. Černobílé fotky jsou fialové a barevné fotografie vybledle

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Dobrý den,

Fotografie je každá jiná, někdy můžete mít jinak dokončené barevné prostředí nebo tónování. Poté se to projeví ve výsledném tisku. Nemohu hodnotit výsledek, jestli nějaká komplikace nastala a je to chyba tisku.

Každopádně, pokud jakýkoliv produkt není tak, jak si představujete, můžete jej reklamovat. Pokud reklamace nastane, vždy se ji zabýváme. Nyní nemám jakékoliv vodítko, aby jsem správně oponoval či ne, potřeboval by jsem obraz vidět.

Na závěr věřím, že hodnocení promyslíte a do budoucna u nás objednáte.

Pěkný den
Pavel

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
28. 3. 2017
Martina

Nejsem spokojená, plátno mi nepřijde moc kvalitní.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Dobrý den,

Naše plátno je velmi kvalitní v jemné struktuře které je zároveň neroztrhnutelné.

Pokud jste máte na mysli hrubší plátno a jste přesvědčená, že je kvalitnější, není tomu tak. Dříve jsme používali hrubší gramáž, ale upustili jsme od ní, fotografie lépe vyznívají na jemnější struktuře.

Věřím, že po promyšlení budete s plátnem spokojena.

Pěkný de
Pavel

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
16. 3. 2017
Romana

Oproti obrazům jiných firem (toto je třetí) je kvalita nejslabší, nejsem nijak moc nadšená

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Děkujeme za Vaše hodnocení.

Je nám líto nízkého hodnocení, kvalita výsledného tisku se řídí jen fotografií. Každá může být jiná a tím i výsledek jednotlivých výtisků a tím mohou být i výsledky rozdílné.

Přeji pěkný den

P.Pisklák

Hodnocená nabídka: Fotoobraz napnutý na plátně
5. 2. 2017
Aleš

Že to vůbec přišlo.

Kvalita obrazu nebyla to co bylo naším očekáváním hodně kostickovane kvalita prostě hrozná

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Moc nás Vaše hodnocení mrzí.

Kvalita výrobku se vždy odvíjí od dodané fotografie, špatná kvalita=špatný výsledek.

Předpokládáme, že si svou vlastní fotografii před zasláním prohlédnete a znáte ji i s nedostatky.

Tímto hodnotíte pouze svou dodanou fotografii, obraz je jen kopií fota kterou jste dodala. Nemůžete očekávat při nekvalitní fotografii výsledek jako z fotografie od fotografa a možná by jste mohla zvážit návštěvu fotografa, poté budete mít výsledek perfektní.

Pěkný den

P.Pisklák

Hodnocená nabídka: Fotoobraz napnutý na plátně
12. 1. 2017
Ivo

Barvy na platne

Kvalita vypnutí na rámu, plátno je plandave, doba doruceni v nejzazším uvedeném termínu.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Dobrý den,

Pokud máte jakékoliv potíže s napnutím či jiné výrobní vady, můžete samozřejmě obraz reklamovat. Za svými výrobky si stojíme a stavíme se čelem ke každé komplikaci která může při výrobě vzniknout a při našemu objemu výroby i uniknout.

Děkuji za pochopení

Pěkný den
P.Pisklák

Hodnocená nabídka: Fotoobraz napnutý na plátně
14. 12. 2016
Tomáš

kvalitní plátno a barvy

způsob jednání grafického designera, arogance, ironie. musíte si sami složitě upravit fotografii, aby designerovi „pasovala“ na plátno, což může být pro někoho problém. ocenil bych nějaké grafické rozhraní, kde rovnou vidíte náhled, jestli je to v pořádku

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Vážený pane Pražáku,

Byly Vám nabídnuty 4 možnosti řešení, 2 placené a 2 neplacené které jste nevyužil a pokoušel jste se neúspěšně fotografii několikrát upravit.

Nejedná se o problém, že by nám nepasoval obrázek na plátno. Vyrábíme obraz pro Vás jako zákazníka a nejdůležitější je, aby se výsledek líbil Vám. To je důvod proč jsme Vás oslovili.

Rady které Vám byly poskytnuty jste považoval za nepřípustné s výčitkou, že bychom mohli zasílat psd soubor. Pro zákazníky kteří nevědí co je psd je to soubor Photoshopu který by běžný uživatel neotevřel a náhled neprohlídl.

Běžný zákazník nemá k dispozici pro své potřeby profesionální Photoshop a pokud jej má je profesionál který s ním umí zacházet.

Mrzí mě, že jste považoval za arogantní přístup dobře míněné rady které vždy poskytujeme a zákazníci si je cení.

Pěkný den, P.Pisklák

Hodnocená nabídka: Fotoobraz napnutý na plátně
11. 12. 2016
Ondřej

rychlost dodání

fotka neni na platne vycentrovana!

Hodnocená nabídka: Fotoobrazy napnuté na plátně
10. 11. 2016
Jenda

Pekne a kvalitne vytisknuto. Rychlost dodani a komunikace s vyrobcem.

Fotoobraz jsem obdrzel s ramem tzv. „do vrtule“, kdy byl znacne nakrivo a neprilehal tak kolmo ke stene. Kvalitou zpracovani si nemyslim, ze by se tak stalo pri prevozu, ale nedbalym kompletovanim, kdy byl ram pouze sesponkovan a horni latka svym tvarem (do vrtule) zaprcinila jeji vyskoceni v rohu a ono zakriveni. Zaroven bych si predstavoval kvalitnejsi baleni fotoobrazu, jez jsem obdrzel pouze lehce zafoliovany a obaleny jednovrstvym kartonem, ktery byl po obvodu opet pouze sesponkovan.
Jediny duvod, proc jsem tento kaz nereklamoval byl, ze jsem byl schopen si jej opravit sam a nechtel jsem zdlouhave resit reklamaci. Nicmene pokud kupujete nejake zbozi, neocekavate, ze ho budete muset jeste opravovat a travit nad nim cas.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 5 roky

Dobrý den,

Mrzí nás Vaše nespokojenost.

Zkřivení bylo způsobeno dopravou, obraz i přes nálepku křehké kdy s ním mělo být nakládanou jako s křehkým zbožím se tak nestalo. Obraz není jen sesponkován, ale slepený v rozích, sponky jsou tam jen na přitažení při schnutí a další význam nemají. Tím usuzuji, že došlo k hrubé síle prasknutí lepeného spoje.

Balení je jak popisujete, ale jsou tam navíc bublinky po celém obvodu obrazu..

Reklamaci bychom s dopravce vyřešili rychle a bez Vaší účasti, obraz by byl opraven a nijak dál by jste reklamaci řešit nemusel. Nicméně k žádnému kontaktu nedošlo.

10. 1. 2016
Vlasta

Nabídku jsem využila 2×, poprvé spokojenost s plátnem, vše v pořádku. Tentokrát jsem spokojena méně, čekala jsem, že budou upraveny „červené oči“, ale bohužel na plátně zůstaly.

13. 12. 2015
Carolhav

Kvalita

Odeslala jsem objednavku (v nedeli) a na vyrobu meli uvedeno 5–11 dni. Po tydnu (v pondeli) mi prisel mail, kvuli odsouhlaseni vyrezu tusim a u nej bylo napsana, ze ted zacina doba opet 5–11 dnu. Nastesti se vse vyresilo a obraz byl po tydnu doma.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 6 roky

Poslali jsme korekturu o 2 dny později za což se velice omlouváme. Dodávala jste poté náhradní fotografie a čekalo se další týden než jste je zaslala, poté byla objednávka zpracována z naší strany do 5 prac. dnů.

3. 3. 2015
Tanja

Slabá kvalita i komunikace s firmou

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 6 roky

Dobrý den,

Vaše hodnocení nás mrzí.

Komunikace i kvalita byla z naší strany v pořádku, měla jste reklamaci na barevnost kdy jsme omylem zaslali barevnou verzi místo čb. Vše jsme velice rychle napravili a dodali správnou verzi. Vždy s Vámi bylo neprodleně komunikováno. Vynaložili jsme veškerou snahu naši chybu napravit k plné spokojenosti.

12. 12. 2014
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.