Hodnocení podniku Wellness Hotel Lužan****

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jiří

Bylo to tam super.

Postel

Dnes
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Ivica

Ochotný personál, procedury vhodně vybrané, dobré jídlo.

17. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Sabinavydrova

Hezký hotel s příjemným ubytováním a skvělou polopenzí. Skvělé tříchodové večeře.

Poskytování služeb ve wellnes hotelu, nebyly jsme příliš dobře informováni, jak wellnes procedůry probíhají. Neobdržely jsme žádné instrukce od místních slečen, co měly wellnes procedůry na starosti.

16. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Marcela

Ubytování, wellness , jídlo a hlavně výborná obsluha

11. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Marie

Koupele, masáže, polopenze

Omezené osvětlení chodeb řízení z recepce.

10. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lenka

Výborné jídlo a obsluha ve steakhousu, procedury a ubytování

Obsluha v pizzerii (pomalá, nevšímavá)

10. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Marcela

Ubytování i wellness

9. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jirka

vse

26. 9. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Achavmartin

Krásný pokoj, super snídaně a večeře. Celkově moc hezký hotel.

Wellness bylo trochu zklamání, ale kvůli tomu jsme tam nebyli.

7. 9. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Ivana

Příjemné prostředí, ochotný personál, mnoho možností na výlety

4. 9. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Roman

Líbylo se nám prostředí Českého Švýcarska

A to co napíši snad i někdo bude mít zájem řešit !! Při Jídle , večeři , jsme měli voucher v hodnotě 189 kč . POKAŽDÉ se nám věnovala jiná směna obsluhy , potud vše vpořádku , Ale když došlo k placení , , , nastal PROBLÉM , vždy výměna názorů a jiný pohled a přístup k hodnotě voucheru . Jak je možné že za něj jsem měl nárok jen na hlavní jídlo a pokud jsem si přiobědnal např hranolky jako přílohu , už jsem si je musel doplatit sám . Tak že jinak řečeno … jídlo v hodnotě 165 kč a tento rozdíl spadnul do kapse obsluze ? … toto je podle vás férové jednání.. Myslím ž e voucher je zaplacen a má stejnou nominální hodnotu jako jakákoli nominální hodnota cenin. Pokud si představím že jsem vzal sebou čtyřčlenou rodinu , , , mimochodem ze zahraničí, , krát čtyři … a pokud se takto přijdou i na více návštěv … je to dobrý NEZÁKONNÝ PŘÍJEM, , a myslím i nad tím že se tím musí i zajímat obchodní inspekce .
Kdo mě vysvětlí , tento prohřešek ?? a odpoví na nepřijatelné jednání obsluhy na hotelu LUŽAN . Čekám na odpověď , nežli to podstoupím dále k jednání , a nedozvím se více co je a není možné z této nominální hodnoty Vocheru možné čerpat . Děkiji

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před 2 měsíci

Dobrý den,

ceníme si Vašeho zájmu o situaci v našem hotelu. Mohu Vás však ubezpečit, že obsluha jednala v souladu s řádem hotelu a ani hotel ani vy jste nebyli okradeni obsluhou. V e-mailu, který Vám byl z recepce zaslán jako potvrzení Vaší rezervace, je tato informace výslovně psána - "večeře mezi 17.00 - 21.00hod. (formou 3chodového menu - polévka, desert, hlavní chod výběrem z jídelního lístku do hodnoty 189,- pro jednoho)". Čili od hotelu získáváte jakože rozpočet 189 Kč na výběr hlavního jídla, což za Vás uhradí hotel. Pokud si vyberete například biftek za 329 Kč, doplácíte rozdíl; pokud si objednáte předkrm, přílohu nebo nápoj, tuto částku rovněž hradíte. Pokud si vyberete hlavní jídlo v hodnotě nižší než 189 Kč, rozdíl jakoby propadá, není proplácen. Tento proces je elektronicky řízený na kase, která je zároveň napojena na Ministerstvo Financí, a vše je tak v pořádku, nedochází k žádným podvodným praktikám a host není okrádán obsluhou a vše je na účtence jasně viditelné. Je možné, že jste byl zprvu obsloužen brigádnicí, která nebyla patřičně informována o fungování účtování hotelových večeří a podala Vám mylné informace. Za takovou chybu se jménem kolektivu omlouvám a doufám, že i přes tuto drobnou nejasnost jste si pobyt u nás užili.

Za Wellness Hotel Lužan,
Lukáš Bernas
ředitel hotelu

3. 9. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jiří

příjemná, ochotná a vstřícná recepční
dobré ubytování, příjemně zařízené pokoje
příjemná obsluha v restauraci Steakhaus
milý a profesionální personál ve welnes
dobrá poloha hotelu v centru měst

čekací hodinová doba na jídlo ve Steakhausu nebyla výjimkou
masážní sprchový kout neplní své účely, spcha div neupadla

3. 9. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Hana

Prakticky vše

2. 9. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Andrea

Příjemně a útulně zařízený hotel, naprosto perfektní jídlo (včetně snídaně, která v některých hotelech nebývá zrovna nejlepší) a moc milý a ochotný personál ve wellness. Je skvělé, že všechny služby jsou prakticky pod jednou střechou (hotel, wellness, bowling, restaurace, fitness, cukrárna). Při rezervaci byla skvělá domluva, ochotně pomohli najít vhodný termín. Doporučuju ochutnat mojito v pizzerii, bylo vynikající ;)

Pokoj, který jsme dostali, nebyl úplně dokonale uklizen. Vypadalo to, že tam dost dlouho nikdo nesetřel prach, což jsme jako alergici nesnášeli dobře. Hlavice sprchy byla rozbitá. Hotel je přímo na náměstí, takže je tam trochu rušněji i v pozdějších hodinách, ale při zavřeném oknu se dalo spát víceméně nerušeně.

30. 8. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Věra

vše naprosto v pořádku, hlavně díky opravdu perfektní a upřímné snaze pracovnic ve wellness centru. Moc děkujeme. :-)

trochu počáteční zmatek při plánování procedur.

25. 8. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Ondřej

ubytování a služby

23. 8. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jindřiška

Hezké ubytování, příjemný personál, výborné jídlo. Navíc v době pobytu byly Slavnosti města Rumburk, takže jsme pobyt v přírodě proložili zážitky z oslavy.

Na pokoji uklizeno, ale v jídelně by mohli častěji utírat stoly.

22. 8. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Ivana

Prostředí hotelu, a Wellness.
Ochota, i chování personálu perfektní.
Ochota řešit dietní stravování i přes to, že jsem ho nahlásila až při příjezdu.

Mírná neznalost stravování bez lepku a laktózy.

21. 8. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Leminarova

Obsluhující personál + servírované jídlo!

Wellness zklamal.

15. 8. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Sandtnerovamonika

velká ochota

13. 8. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Hostalkova20

Pěkné ubytování.

Okolí hotelu. Ve městě jsme se necítili bezpečně.

24. 7. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Dmartin

Zázemí hotelu, vstřícný personál, výborná polopenze.

Problém s rezervací některých aktivit (bowling, segmentální tělesná analýza).

18. 7. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Olga

pěkná lokalita na výlety, hezký hotel, ochotný personál

nedostatečné informace od některých zaměstnanců týkající se stravování

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před 3 měsíci

Dobrý den,
jsme rádi, že jste si pobyt užili a na informování zapracujeme ;-)

12. 7. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
ilona

Ubytovani, dobra kuchyne, vytecne hamburgery, velmi ochotny personal

Venkovni nocni hluk i v nocnich pozdnich hodinach

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před 3 měsíci

Děkujeme za hodnocení! :)

11. 7. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Tomáš

Prostředí, jídlo, čistota, obsluha příjemná.

Vzdálenosti parků, jelikož jsme neměli k dispozici auto.

5. 7. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Miska340

Obsluha byla velmi milá, jídlo výborné, číšník na večeři vždy se vším poradil, zajímal se, dobrý výběr jídla. Pokoje docela hezky vybaveny. Hotel byl celkově hezký, jen pár věcí by se dalo doladit.

Jediné co za něco stálo z procedur byla masáž, při hydromasáži vana špinavá, voda páchla. Pán, který byl na recepci ve fitku byl opravdu nepříjemný, když jsem k němu přišla s dotazem řekl mi, že jsem ho probudila, že on je skoro majitel tak tam může spát. Všechny procedury byly naplánované bez možnosti změnit čas. Okolí bohužel také nebylo úplně nejpříjemnější.

28. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
František

Pravčická brána a okolí

Dlouhé čekání na objednanou večeři

12. 5. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Romana

Hezke ubytovani velmi ochotny a vstricny personal dobre jidlo v restauraci

Male soukromi pri poskytovani wellness procedur

8. 5. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Steinz

Ubytování, kompletně celý balíček procedur, včetně příjemného a šikovného personálu. Dále naprosto úžasná obsluha v restauraci (klobouk dolů před panem Markem), výborné jídlo i pití.

Kuřáci na bowlingu, pejsci v restauraci hotelu.

20. 4. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Pavla

Ubytování, stravování i wellness bylo příjemné

Počasí

V letních měsících je určitě pobyt a příroda ještě lépe a více využita

19. 4. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Kristýna

Pokoje pěkné, čisté. Jídlo výborné, personál v restauraci byl velice příjemný. Wellness procedury byly moc fajn, zejména hydromasáž.

Cigaretový kouř v bowlingové herně byl velice nepříjemný a odradil nás od přikoupení další hodiny hry.

19. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Michaela

V pořádku

12. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jana

Příjemný personál, skvele jídlo. Pěkný a vkusný pokoj.

Nic takového

2. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Pivis

Myslím, že by i doporučil pobyt přátelům.
Jídlo bylo skvělé a personál byl taky fajn.
Procedury ok, nejlepší byla masáž, zbytek bych i oželil. Celkový dojem velmi pozitivní i díky lokalitě.

22. 2. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Magda

Krásné výlety do okolí, výborné burgry!

18. 1. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Aleksandr
25. 12. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Milena

Velmi vztřícný personál, lokalita úžasná, pěkný pokoj i zařízení, doporučujeme k relaxaci.

16. 12. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Zdendiv

Vsechno

6. 12. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Markéta

Krásná příroda v NP České Švýcarsko, útulný horský pension Dymník, příjemný personál, výborná tamní kuchyně. Doporučuji si zahrát na místním certifikovaném hřišti fotbalgolf.

6. 12. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Martinhyspl

Pokoje
Prostředí hotelu
Procedury

Vana plná bordleu při proceduře
Stravování

28. 11. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Radka

Ubytování, restaurace-příjemný personál 1* výborné jídlo.

Špatně značený přístup do Wellness.

13. 11. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Miroslav

pohodová atmosféra
výborné jídlo

masáže byly odfláknuté

30. 10. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Irma

Přístup personálu.

V hotelu nebyl bazén.

30. 10. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Pavel

Hezké prostředí a velmi ochotný personál

slabší večeře, málá porce jídla

23. 10. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jaroslava

Příjemný personál hotelu i fitness, dobrá snídaně

22. 10. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jana

všechno bez problémů

20. 10. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Mračková

Pěkné ubytování, skvělý personál, čisto, dobré jídlo. Procedury jsme si užili.

Nebylo možno přiobjednat si další procedury.

10. 10. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Pestam

hezké ubytování, dobře vaří, blízkost národního parku České Švýcarsko

wellness procedury naplánované na časné odpoledne- kolize s možným celodenním výletem

3. 10. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Sarka

Čisté pokoje.
Dostatečně velký výběr snídaňového bufetu. Výběr hlavního chodu z běžného jídelního lístku.
Výborná kuchyně. Útulná restaurace.

22. 9. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lucinka

V Českém Švýcarsku se nám moc líbilo. Wellness procedury byly skvělé. Moc milá a příjemná slečna masérka. Horní restaurace (pizzerie) naprosto předčila naše očekávání. Výborná žebírka a pstruh s focacciou.

Na můj vkus ubytování v hotelu moc 4 hvězdičkám neodpovídá. Spíš tak 3 a půl. Z venku byl slyšet hluk, takže doporučuji si vzít špunty do uší. Byli jsme každé ráno vzhůru před sedmou hodinou, protože štěkal pes (zřejmě byl uvázaný u krámu). Je to hotel na náměstí, tak se ale není čemu divit. Jelikož jsme jeli až z Plzně, dorazili jsme na místo asi o hodinu dřív. Prošli se po náměstí, zašli do cukrárny. Asi čtvrt hodiny před check-inem jsme šli na recepci, ale bylo nám sděleno, že máme přijít prostě až za tu čtvrt hodinu…To mě trošku zamrzelo, byli jsme unavení z té cesty a už jsme si chtěli vybalit a tak. Chápu, že se musí dodržovat nějaká pravidla, ale mohli nám třeba říct, že se pokoj ještě připravuje a ať se posadíme na recepci…šli jsme si sednout do auta. Když jsme tedy po 14té hodině vstoupili do prvního patra, kde jsme měli být ubytovaní, pokoj byl otevřený a na poslední chvíli se tam něco douklízelo. Tohle jsem chtěla jen zmínit, protože horší pro mě byl zážitek ze steak house restaurace. Milý číšník nás přivítal se slovy „jak se máme“ a já se těšila na výborné jídlo nebo třeba ještě lepší, jako jsme měli předchozí večer v pizzerii. Objednali jsme si s přítelem každý hamburger. On si dal větší s hovězím a vepřovým masem. Já si dala pouze s hovězím. Když jsem hamburger ochutnala, přišla mi chuť divná (nikdy dřív jsem neměla hamburger s vepřovým masem, pokud nepočítám McCountryho z McDonald's, z dob, kdy jsem tam brigádně pracovala). Ochutnala jsem hamburger i od přítele (on ode mě) a jeho vepřové maso chutnalo jako to moje hovězí a navíc bylo úplně propečené. Řekli jsme to číšníkovi, ale jemu se zdálo vše v pořádku. Zkusila jsem tedy další sousto, ale prostě jsem si nemohla pomoct. Číšník talíř odnesl kuchařovi, který si ovšem stál za svým, že maso je hovězí (prý ho dnes ráno sám mlel). Číšník se mě tedy zeptal jestli to budu jíst, řekla jsem, že ano, že mám hlad…snědla jsem jen housku a zeleninu. Maso jsem odmítla jíst a odcházela jsem se slovy, že to prostě hovězí hamburger nebyl. Myslím, že se může splést každý, ale pokud moje maso bylo hovězí, tak měl tedy přítel obě masa hovězí. Nikdy si v restauracích na nic nestěžuji (tohle byla vlastně moje premiéra) a sním vesměs všechno, ale vepřový hamburger bych si nikdy neobjednala. Tenhle zážitek mi utkvěl v hlavě z pobytu asi nejvíc a myslím, že na něj nikdy nezapomenu.

20. 9. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano