Hodnocení podniku CK Experitour

4,3/5 (1 843 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Kačí

Veliké zklamání bylo především z okoli a ze stravy. Nevadilo nam ze plaz je vic jak 500m dal ale v jakem.stavu byla okolo niv nefungovalo vsechno rozpadle zkrachovale. Plaz spinava a neudrzovana a to nam ve velkem delegátka nabizela. Byli jsme v te nejhorší casti bulharska. Proto jsme radsi sli 2–3km na plaz ve zlatých piskach. Všechno zavřené ci rozpadle. Kolem nas nebylo nic jen jedna samoobsluha.
A co se tyce stravy vim jak vypadá all inclusive a tohle melo ld nej daleko. Každý den dvakrat denne mlete maso na sto zpusobu. Na výběr ze dvou druhů. Snídaně totez kazdy den stejnY. K odpolednimu snacku oschla bageta se salamem a nebo chleba ve vajicku co byl na snidani byl ke svačine posypany cukrem. Hotel na 3* splňoval vše.

2. 10. 2018
Nikol

Moře, možnost levného nákupu

Strava, jídlo se neustále opakovalo bylo studené.
Pokoje, neuklizené (až na požádání), různé pokoje (lepší) za stejnou cenu. Všude neuvěřitelný nepořádek. Personál hotelu neproškolený. Uvedená vzdálenost pláže byla klamná, nejbližší pláž byla vzdálená asi 1 km ostatní 2km a více.

22. 9. 2018
Anonym

Cesta byla rychla letadlem nic jineho se mi nelíbilo

Hotel s vybavením z roku 89 dobry retro🙄 k moři ne 450 m ale 1,5 km pláže špína vajgly, plasty a mraky neuklizenych chaluhy .Pokud se vyšlo z hotelu špína a rozpadlé budovy!!!!Pri příjezdu nam nedali ani vodu napít !Nebylo tam ani možno koupit pití!Personal neochotny a delegatka ani neuměla bulharsky ale jen blbe anglicky!!!Vubec nedoporučuji rodině s detma neb cigarety a matky s cigaretou v ruce tam jich bylo vic než dost vsude i pri jídle čili pokud chcete pachnout jako putika berte tento zájezd vsema deseti!!!!

8. 9. 2018
Iveta

Zajezd nam zrusili, zaplaceny byl 13.9. , zrusen 27.11. A dosud nemame ani zazitek ani penize nazpet.

12. 12. 2017
Iva

Ještě před odjezdem se rozbil autobus, nabrali jsme zpoždění a v tomto duchu se nesl celý zájezd. Přestože zájezd vedla, dle informace, zkušená průvodkyně, pro účastníky nepodávala konkrétní a jasné informace o dalším programu, několikrát jsme tápali, jaký bude další program, zájezd byl zmatečný.

10. 12. 2017
Kateřina

Moře a pláž super !!! =)
Ceny se podobaly českým obchodům.
Autobusová doprava a řidiči SUPER !!!!!!!
Milý, ochotní, hodní, moc hezky řídili, všechno hned vyřešili prostě šikulky !!! =)

– Pokoj špinavý ( nevytřené podlahy ) plus neodpovídá fotkám na internetu.
- Na pokoji chyběly ručníky, mýdla, toaletní papír ( CK nás neinformovala, že apartmán není vybaven těmito základními věcmi ).
- Wifi nejela téměř celou dobu i přes několikanásobné upozornění majitelce.
- V restauraci Lefteris, kde jsme měli polopenzi, byly stále nějaké problémy např: Donesli nám jídlo, které jsme si neobjednali, šidili snídaně ( když jsme si sedli dva páry k jednomu stolu tak nám dali snídani společně, nikoliv pro každý pár zvlášť, např: jeden talíř salátu byl pro 4 osoby, standardně jej dostal každý pár i s vodou, tu jsme také dostali jen jednu pro všechny 4, opět nikoli pro pár).
- Pokoj byl plný komárů ( s sebou si vzít radši repelent ), venku byl pořád jak v noci, tak už brzo z rána strašný hluk, nedalo se moc spát.
Na závěr chci říct, že na tento zájezd, přesněji řečeno do jakéhokoliv apartmánu majitelky, jako je Vourlota a do restaurace Lefteris nejela. Dovolenou jsem si s přítelem jela užít a ne pořád něco řešit !!! Absolutní nespokojenost =( =( =( =(

21. 8. 2017
Sana

DON'T buy tickets from experitour I have been traveling with tour agencies via slevomat voucher for years but never had such disastrous experience. I emailed them m information after buying voucher but they did not reply. i emailed them again. no reply. since once it happened before that travel agency did not replied but they apologies when i arrive at bus and they managed it very professionally.
However experitour is way too unprofessional. I woke up today at 4 am to reach there to bus on time and when i went there guide did not find my name in list and he simply denied my entrance in bus.

17. 12. 2016
Sylva

Budapešť je moc pěkné město, ale byla jsem zklamaná z přístupu cestovní kanceláře. Jako nástupní místo bylo uvedeno město Břeclav, ale bylo nutné se dopravit kamsi na dálnici vzdálené pár kilometrů do města, což pro lidi nevlastnící auto s dálniční známkou není moc příjemná záležitost… Při výstupu z autobusu v Budapešti nám bylo několikrát delegátem předhozeno, že jsme přeci přes SLEVOMAT a nemůžeme čekat bůhví jakou kvalitu průvodce. Myslím, že si přes to, že byl zájezd nabízen přes slevový portál, má být dodržena kvalita nabízené služby. Prohlídka města s průvodcem a odborným výkladem se nekonala a měl-li někdo zájem se jet koupat do lázní, musel se tam dopravit sám (v propozicích zájezdu byla avizována přeprava na místo určení s průvodcem). Takže služby cestovní kanceláře dodrženy nebyly. Ale jinak je Budapešť pěkná a doporučuji. Za tuto cenu se však vyplatí jet na vlastní náklady a projít si město s mapou a vyjde to nastejno, ne-li levněji.

11. 12. 2016
Martina

Pan pruvodce nam oznamil, ze v Budapesti byl naposled pred 15 lety. Rozdal nam mapky, kde byly vyznaceny pamatky a nejlepe pry bude, kdyz pujdeme sami. Kdyz jsme s nim ze zacatku sli, nerek nam vubec nic o historii te nebo obe pamatky. Jen nas tam dovedl a rekl co to je. Do lazni nam rek, ze si musime najit metro a dojet si tam sami. Pak jsme se tezko domlouvali v lazni co vlastne chceme. Na nakupy nam rek, ze si mame dojet autobusem, ale aby rek jakym a odkud, to si mame najit sami. A nakonec jsme meli sraz v 17.00 a autobus prijel az v 17.45. Kdyz jsme volali pruvodci, tak nam rek, ze musime pockat. Pan pruvodce dorazil az s autobusem a vubec zadne vysvetleni.

11. 12. 2016
Ema

Voucher jsem koupila mamince jako dárek, tak bohužel ze zdravotních důvodů byla poslána do lázních. S velkým předstihem to avizovala a žádala zdali může voucher uplatnit někdo jiný z rodiny. Údajně za další poplatek, storno nepřicházelo v úvahu. Tudíž nám voucher propad. Proklientský přístup byl nedobrý. Nedoporučuji,

7. 12. 2016
Hana

Zájezd 26. 11. 2016 se neuskutečnil, byl předán jiné cestovní kanceláři (odjezd nebyl v 6.30 hod., ale v 5.00 hod. z jiné části Prahy), která cestu necelý den předem také zrušila, anebo jako druhou možnost dala jet do Norimberka až 10. 12. 2016.

28. 11. 2016
Martina

pouze delegát opravdu poskytoval nadstandartní služby

jídlo – špatné, úklid – špatný (výměna ručníku pouze 1× – nechápu u moře), špinavé nádobí v restauraci, v hotelu 1 den netekla celý den voda, toto není hotel ani pro sociálně slabé rodiny

14. 9. 2016
Viktorie

Jidlo na hotelu vyborne, ale dokola to same

Cesta autobusem priserna
Autobus nic moc, malo mista na nohy
Hotel priserny – milion mladych polaku, kteri delali ustavicne bordel
Pozor na obsluhu hotelu
Pro deti absolutne nevhodna oblast, to cestovka nerekla
Organizace odjezdu priserna, cekali jsme cely den bez pokoje a vecere na autobus, zpozdeny odjezd

8. 9. 2016
Pavel

Zde je seznam důvodů, které chci tímto reklamovat:
1. Lokace hotelu viz portal Slevomat neodpovídá skutečnosti
slevomat uvadi lokaci Sunny beach, skutecnost je uplne jina jedna se o Zlate pisky
2. Pokoj ani vzdalene se nepodoba obrazkum viz akce
3. Celkove pokoj pusobil spinavym dojmem
4. CR delegat nebyl seriozni v prodeji zajezdu (napr. vylet delfinarium byla cena delegata 20 euro, cena vlastni cestou 29 leva tzn. 14,5 euro.

14. 8. 2016
Silvia

Zájazd bol velkým sklamaním, určite nedoporučujem.
Cesta trvala namiesto avizovaných 22 až 26 hodín, prebiehala pritom plynulo – bez mimoriadnych zdržaní.
Prostredie hotela špinavé, zanedbané.
Strava nezodpovedala štandardu all inclusive u 3* hotela – výber bol velmi obmedzený. Na snídani bol v ponuke vždy 1 (ten istý) syr a 1 údenina (salám typu junior), niektoré dni chýbalo pečivo – bol len toastový chlieb. Na obed a večeru vždy kuracie maso, na jeden sposob. Určite sme nevideli " nekonečný přísun místních lahůdek formou all inclusive", ako je uvedené v poslednom inzeráte. Resp. žiadne miestne lahodky sme nemali, ak sa za ne nepovažujú kuracie srdcia a žalúdky na zelenine :-(.

Balíček nahradzujúci 2× snack a obed ( pri fakultatívnom výlete) pozostával z 1/2 l minerálky, 1 uhorky , 1 rajčiny, 1 malého jablka, 4 plátkov suchého toastového chleba, 1 plátku salámu a 1 plátku syra. Na stravu boli sťažnosti – delegátka však každému tvrdila, že je jediný, ktorý sa sťažuje.
Personál maximálne neochotný – napr. upozornenie, že v postmixe u 2 nápojov z 5 tečie a žiadosť o doplnenie reagoval -" nie je a nebude". Ani nebolo :-(.
CK si na mieste v hotovosti vybrala pobytovú taxu za 8 dní, aj keď z cenníku hotela jasne vyplývalo, že sa má taxa hradiť za 7 dní ( nepočíta sa deň odjazdu)., čo potvrdila aj hotelová recepcia.
Požiadala som o vystavenie pokladničného dokladu a automaticky som bola za „potížistku“.
Delegátka problémy zásadne neriešila, odmietla prijať reklamáciu s odovodnením, že na to nemá kompetencie. Reklamáciu som tak posielala formou sms.
CK sme na mieste informovali, že na nedostatky upozorníme ČOI.

9. 9. 2015
Marta

Cesta do Bulharska trvala místo slibovaných 22 hodin, hodin 26, bohatý All-inclusive program totálně neodpovídal, připadal mi spíše jako plná penze, jídlo nedobré o nápojích ani nemluvě, neochotný personál hotelu, cesta k moři minimálně 20 minut a celkové okolí hotelu neudržované a smradlavé díky četným popelnicím. Velké zklamání !

Vyjádření partnera
CK Experitour Před 3 roky

Dobrý den, musíme reagovat na Vaši recenzi. Díky aktuální situaci s běženci se oproti loňsku protáhly hraniční kontroly a u některých turnusů se nám opravdu stalo, že cesta trvala déle. All inclusive program odpovídal přesně tomu, co bylo nabízno. Nebo se Vám nedostalo něčeho, co bylo slíbeno? Kopírujeme z nabídky na Slevomatu: "Snídaně 7.30–10.00 h
Dopolední snack 11.00–12.00 h
Oběd 12.00–14.00 h
Odpolední snack 15.00–17.00 h
Večeře 18.00–20.30 h
Nápoje – nealkoholické nápoje a místní alkoholické nápoje (tvrdý alkohol, na výběr mnoho druhů), točené pivo, červené a bílé víno jsou servírovány denně od 10:30 do 22:30. "
Dále i tyto v nabídce zmíněné služby hotel rovněž skutečně nabízí: "V hotelu je také Wi-Fi, kulečník, směnárna, šipky, dětské hřiště a trezor pro vaše cennosti." Všechny uvedené služby byly poskytovány tak, jak bylo při koupi zájezdu nabízeno. Z letošních cca 950 klientů neevidujeme jedinou reklamaci.

7. 9. 2015
Roman

Hezké prostředí
Dobré místo na výlet
Kvalitní překlad průvodkyně
Zvládnutá improvizace při špatném počasí

Seriózní cestovní kancelář neobsazuje všech 5 míst na konci autobusu. Tato bohužel ano. Bez opěrky rukou namáčknutí na cizí lidi byla cesta utrpením!
Nebylo seriózní vybírat plnou cenu za vstupné a pak koupit lístky se skupinovou slevou bez vrácení rozdílu.
Průvodkyně často nevěděla kam jde, vraceli jsme se.
Průvodkyně vyhlásila nereálný termín srazu u autobusu, sama přišla o 15 minut později a pak měla na celý autobus řeči, že tam příště některé nechá.
Kvůli 3 přistupujícím lidem se cesta táhla přes Tábor a byla o hodinu delší, než bylo nutné.

20. 7. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.