Z pobytu v Jizerských horách, který jsem absolvovala na základě Vaší nabídky na slevovém portálu, jsem se vrátila předčasně. Na začátek musím podotknout, že jsem podobné pobyty na konkurenčních portálech již realizovala v minulosti několikrát, ale – NIKDY!!! – jsem nezažila takovou úroveň ubytování.
Samozřejmě, že ne pokaždé je vše dokonalé a s drobnými problémy člověk dopředu počítá, ale prach a rez, plíseň v koupelně, to opravdu není to, co očekávám od dovolené. Ještě nikdy se mi nestalo, že bych se štítila vybalit si věci či vyskládat si v koupelně hygienu.
Penzion u Náhonu byl opravdu samá a bohužel velmi nepříjemná překvapení. Pokoj č.9 nás nenadchl už svou velikostí, což není podstatné, ale tzv. koupelna s rozbitými dveřmi a nechutným sprchovým koutem, to už byla jiná. Rozvrzaná skříň na oblečení pokrytá nánosem několikatýdenního prachu, mini TV s nefunkčním dálkovým ovladačem bez naladěných stanic, netěsnící a v noci lomcující okna, zapáchající a rezavá voda v umyvadle a sprchovém koutu. Co se týče restaurace, žádná taková v pravém slova smyslu neexistuje, jedná se pouze jídelnu pro ubytované hosty. Jídlo víceméně v pořádku, žádná hitparáda, ale taky nic špatného. S čistotou a vybavením je na tom jídelna asi podobně jako pokoje.
S velkým sebezapřením jsme v penzionu strávili jednu noc, ale to bylo opravdu maximum. S majitelem (zřejmě, bohužel se nám nikdo v penzionu nepředstavil) jsme se rozloučili hned ráno po snídani. Je mi zcela jasné, že peníze za tento pobyt v „útulném penzionu“ už mi nikdo nevrátí, stejně tak, jako že se už nikdy nepustím do tohoto riskantního cestování se Slevomatem. Jen Vás prosím o to, aby už takhle hloupě nenaletěl nikdo další v případné další pobytové akci ve zmíněném penzionu.