Kategorie

Porto 10let - portugalské víno

3,0 / 5 (102 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Pěkné balení, netradiční značka, chuť průměrná, odpovídá ceně“

Prodej produktů z Portugalska www.santosportugal.cz

Tento podnik právě nemá žádnou nabídku.

Nebo se podívejte přímo do kategorií Potraviny a nápoje, Víno

Hodnocení podniku Porto 10let - portugalské víno

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Venci

Nebylo co hodnotit neboť jsem objednané víno neobdržel.

16. 6. 2015
Užitečné? Ano
Monika

Voucher jsem zaplatila 7.12., uplatnila dne 18.1.2012 zboží mělo dorazit do Vánoc. Dnes je 26.2.2013 !!! Zboží ještě stále nemám. Nejprve email s omluvou, že popletli mou adresu, poté dorazil balíček s poškozeným obsahem, následovalo vyřizování dodavatele s ČP. Opět zdlouhavá komunikace přes emaily a neustálé připomínání se a dotazování kdy zakoupené zbnoží dorazí! Dodavatel jen opakovaně LHAL. Podala jsem reklamaci Slevomatu a žádala vrácení peněz. Slevomat místo toho zprostředkoval dodání zboží - bohužel na již neplatnou adresu (změna adresy byla nahlášena jak dodavateli, tak slevomatu, byla jsem ujištěna že zboží dorazí na správnou adresu.) Nyní je slevomat informován o nedodržení slibu dodavatele a já SNAD konečně získam zpět po 3 mesících své peníze. DODAVATELE NEDOPORUČUJI !!!!

28. 2. 2013
Užitečné? Ano
Dagmar

Voucher jsem zakoupila 10.12. Dne 13.12. ráno jsem zboží objednala - tedy v den, kdy bylo garantováno dodání zboží do Vánoc. Zboží však přišlo až první týden v lednu a ještě rozbité - z krabice vytékalo víno. S pochopením jsem to vyreklamovala (před Vánocemi pošta nestíhá a může se stát, že při přepravě se zboží rozbije). Prodejce ještě zareagoval na můj mail, kde jsem ho informovala o tom, že jsem zásilku nepřevzala a rovnou vrátila poště. Odpověděl mi, že až se vyřeší reklamační řízení s poštou, obdržím nové zboží. To se však doposud nestalo, takže nemám ani zboží ani peníze. Dnes je 27. 2., dávno po reklamační lhůtě, nemluvě o tom, že Vánoce byly před dvěma měsíci, takže i tak by byl dárek hodně opožděný.

27. 2. 2013
Užitečné? Ano
Blanka

víno dobré, ale přístup paní Denisy velice neprofesionální: objednávala jsem mezi prvními hned 8.12., na mail žádná reakce, na mé opakované maily přišla stručná všeobecná odpověď, ve které ovšem chyběla odpověď na mé otázky, nakonec mi nezbylo, než paní Denisu sehnat na telefonu... v telefonátu neochotná, vymlouvala se, že toho má moc a nestíhá a že se nemusím bát, že to do vánoc dojde, protože to bude posílat 20.12.!!! ...toto sdělení mi na klidu nepřidalo, protože pošta před vánoci doručovala i 10 dnů... nakonec to přišlo těsně před vánoci, ale nedoručili to domů, protože zásilka byla poškozena.... musela jsem na poštu, kde se mnou sepsali protokol a rozbitou 1 lahev ze tří mi uhradili.... výsledek: jako dárek nepoužitelné, protože 1 lahev se rozbila a zbylé dvě měly totálně rozmáčené etikety.... z toho, co jsem viděla, mi připadalo, že víno nebylo dobře zabalené, ale je možné, že k rozbití došlo i vinou pošty, těžko hodnotit..... víno dobré, ale výsledný pocit, že za ty nervy to nestálo... na přístup "otevřel si hospodu a lezli mu tam lidi" už opravdu nejsem zvyklá....

13. 2. 2013
Užitečné? Ano
Magda

Co se týče samotného zboží, to nemá chybu, ale jinak šlo o velice nevydařenou transakci - objednávku jsme poslali 12.12.2012, abychom měli víno na vánoce a dočkali jsme se ho 26.1.2013!!! Poprvé došla zásilka 28.12. - možná o něco dřív, protože ji pošta nedoručila do domu, že je poškozená - lahve byly skutečně rozbité, víno vyteklé, takže jsem to odmítla převzít a pošta to vrátila. Je fakt, že dodavatel to nakonec poslal znovu, ale až asi po 2 urgencích. Já chápu, že to nebyla tak úplně jeho vina, Česká pošta na tom má svůj díl, ale když jsem viděla, jak je zabalena ta druhá zásilka, říkala jsem si, že mám velké štěstí, že to došlo OK - krabice z měkkého kartonu, lahve v jedné vrstvě bublinek neoodělené kartonem, jenom největší mezery vycpány trochou novin - myslím, že tohle ta paní z dodavatelské firmy moc nezvládla. Je to škoda, protože portské je opravdu dobré a dost lidí by je asi u nich rádo kupovalo, ale tohle asi zákazníky dost odradilo.
Magda Debřičková

1. 2. 2013
Užitečné? Ano

Další hodnocení (46)