Hodnocení podniku Computer MCL Brno

4,5/5 (31 854 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Ju

Cena, bohužel kvalita a služby tomu odpovídají.

Software pro vytvoření kalendáře je uživatelsky naprosto nemožný, nepraktický a má chyby. Když jsem na chybu (prázdný list) upozornila přímo v objednávce, nebylo to nijak zohledněno a kalendář je vytištěn s touto chybou, tedy coby dárek nepoužitelný. Při reklamaci mi bylo oznámeno, že poznámky u objednávek nikdo nečte, peníze odmítly vrátit. Silně nedoporučuji!

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 8 dny

Dobrý den.
Mě je především lito, že nám dáváte za vinu, že vy jste nepozorná.
I v nabídce Slevomatu stoji

Spolu s Vaším voucherem vložte i název slevového portálu – Slevomat. Tato kolonka slouží pouze pro kódy voucheru. Jiné informace neuvádějte.)

Pokud jste o prázdném listu věděla proč jste to posílala a nakonec co jsme s tím prázdným listem měli udělat my ?? Jestli je navíc, tak ho prostě vytrhněte. Pokud tam mělo být foto, co bychom s tím nadělali ??

12. 11. 2019
Zdeňka

S tímto podnikem jsem byla vždy spokojená. Objednáváme už několik let fotoknihy a kalendáře.

Rychlost dodání.

Bohužel tento rok jsem se setkala s tím, že jsem si zaplatila 2 fotoknihy o 120 stranách, ale bohužel došlo k chybě, nevím, jak se to mohlo stát u obou knih, že jsem si objednala knihy o 24 stranách. Kódy voucherů mi ti vzalo, objednávku přijalo bez chyby a já tak za fotoknihy o 24 stranách zaplatila 1100,–.
Hned po přijetí fotoknih jsem se snažila to s Mcl řešit, zda je možné přeplatek vrátit nebo si zakoupit tyto knihy a vouchery na ty větší (správné) knihy využít znovu. Natož mi bylo 2× sděleno od paní, že to neexistuje a mám smůlu.
Vím, že je to asi má chyba, ale zarazila mě úplná neochota ze strany Mcl k jakémukoli řešení, možnosti.
Pro mě velké zklamání a samozřejmě je mi i líto, že jsem si zaplatila produkty a získala jiné s nemožností kompenzace či návratu přeplatku.

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 9 dny

Dobrý den. To je mi líto, ale musíte si uvědomit, že cena voucheru nepřipadne pouze nám, ale že velmi podstatná část ceny připadne Slevomatu. Je to ale pochopitelné. Zkuste se domluvit i se Slevomatem. Pokud oni naleznou nějaké řešení, my vám rádi vyhovíme.
Víte před časem mi ujel autobus, jízdné mi propadlo. Mám se na ně také zlobit ?

Ale pokud si koupíte vouchery na 24 stran a uděláte si 120 stran, pak mi zavolejte na 602 71 00 96 a já vám je uznám. Petr Berousek jednatel

12. 11. 2019
Edita

Bohužel nemohu doporučit. Přes fotky napis. Z části naše chyba, že jsme si nevšimli při zmenšování formátu fotky. Jinde v podobných službách upozorní, tady jen slepě vytisknou a dělej si s tím co chceš. Knihu za 500 mohu vyhodit do koše .

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 20 dny

Dobrý den,
je nám líto, že nejste s fotoknihou spokojen. Bohužel není v našich silách kontrolovat každý fotoprodukt, který si zákazník objedná a ověřovat, zda jsou data v pořádku dle jeho představ. Proto se snažíme zákazníky upozorňovat, aby si objednávku pořádně zkontrolovali. Jen náš zákazník, ví přesně jak si přeje aby fotokniha vypadala.

31. 10. 2019
Dita

Zbytečně byla vytištěna i textová pole, přestože nebyl vložen text a fotografie tak byly celkově znehodnoceny. Z fotografií program dělá pouze výřezy, ne celé fotografie, a program je celkově špatně ovladatelný.

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 3 měsíci

Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení. Je nám líto, že jste měl/a s vytvářením problémy. Pokud v programu nevyplníte textové pole, nemůže dojít k jeho vytištění. V případě, že tím myslíte vytištění například podkladu textového pole, jedná se o grafický návrh, který si můžete při vytváření upravit nebo zcela smazat. Fotografiím můžete při vytváření produktu různě měnit výřez. Máte možnost také vložení fotografie celé bez výřezu. Záleží zcela na Vás, jak si obrázek nastavíte. Program i online aplikace obsahují velmi mnoho možností, které Vám mohou usnadnit tvorbu fotoknih. V případě, že je Vám něco nejasného, je lepší se na nás obrátit. Samozřejmě pokud nás budete kontaktovat přes e-mail, můžeme pro jistotu prověřit, zda nedošlo v případě textových polí k chybě.

Hodnocená nabídka: Fotokniha s kroužkovou vazbou
10. 8. 2019
Marie

Nedoporučuji, fotky byly příšerné, nekvalitní, byla by mi hamba toto někomu dát :-(

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 6 měsíci

Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení. Velice nás mrzí, že nejste s produktem spokojen. Snažíme se aby byl každý náš produkt ve vysoké kvalitě. Fotoknihy tisneme přímo z dat zákazníků. Současně náš program i online aplikace hlásí, pokud nejsou fotografie v dostatečné kvalitě. Je možné, že došlo k chybě při tisku. Můžete nás určitě kontaktovat s reklamací, kterou naše reklamační oddělení prověří a bude Vás informovat.

30. 5. 2019
Peterkova

Fotokniha pěkná

Jednání bylo šílené. Jedna ruka nevěděla, co dělá druhá..

15. 3. 2019
Hanka

Domluva s nimi, možnost mít kalendář od března

Systém padal, fotky se několikrát vymazali, měl to být Vánoční dárek ale jaksi to dorazí až za týden, takže skoro březen. Už nikdy vice

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 9 měsíci

Dobry den. Fotky se vymazat nemůžou. Pokud vám něco padalo a nikomu jinému ne, hledal bych chybu jinde.

23. 2. 2019
Soňa

komunikace s obchodem. Nebylo možné se jim dovolat, na email nereagovali

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 9 měsíci

Já vím.
Přes vánoce je to jako vlna tsunami. Každý den tisíce emailu a telefonátu. Prakticky všechny informace jsou popsány na webu, nebo na Slevomatu, Přesto lidé volají a ptají se na většinou zbytečné otázky a pak se opravdu nikdo nemůže dovolat. Na dotazy odpovídá 6-8 lidí každý den. Přesto se to nedá zvládnout.
Skoro by mě zajímalo na co jste se chtěl(a) se zeptat.

7. 2. 2019
Olgadankova

Příšerně dlouho jim to trvá než to vyrobí a mají hrozně komplikovaný a složitý systém na výrobu fotoknihy. Než se vám ten program stáhne a než se to tam aktualizuje, člověk furt jen čeká… a rychlost pc nehraje roli. Bohuže to je velká nevýhoda, kór v dnešní době.

31. 1. 2019
Kucerova

cena

Dodnes se firma neozvala (i když jsem tam psala, kde je problém) a kalendář dosud nepřišel – ticho po pěšině.

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 10 měsíci

Dobrý den

Tak to mi klidně zavolejte. Přes vánoce tu přišlo tisíce emailu.
602710096

12. 1. 2019
Anonym

- Fotokniha objednána 12.12.2018. Hotová byla až 10.1.2019!! Takže vůbec výroba netrvá 2–8 dní, jak slibují na stránkách.
– Nový program na tvorbu fotoknih je příšerný, neustále padal, starý byl mnohem lepší.
– Komunikace příšerná, na emaily jsem dodnes nedostala odpověď a dovolat se není možné.
– Kvalita se velmi zhoršila, na jedné stránce mám u fotek rozmazané kraje.

Objednávala jsem u této firmy několik let, ale po letošní zkušenosti příště zvolím někoho jiného

11. 1. 2019
Ondřej

Po provedeni objednavky se komunikace zdala byt aktivni a dostal jsem nekolik dni po sobe informaci o stavu.

Bohuzel mesic od objednani vim jen to, ze objednavka sla do vyroby, ale zadne dalsi informace jsem neobdrzel a je zo jiz tri tydny od posledni aktualizace.

11. 1. 2019
Loul

Doručili jinému adresátovi moji objednávku. Posléze paní, která obdržela moje knihy, musela zaslat me knihy a nyní nám společnost nekompenzovala náklady s tim spojené, ačkoliv to slíbili.

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 10 měsíci

Tak se mi prosím ozvěte na 602710096-
Pokud je nějaký problém dáme to do pořádku.

11. 1. 2019
Veronika

Doba výroby. Na můj vkus až dost dlouhé čekání!!! Čekat přes 3tydny na tisk? Jiné firmy to zvladnou za 2dny i s doručením. Nejspíš už znovu neobjednam. Snad má někdo lepší zkušenosti.

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 10 měsíci

Naštěstí většina.

10. 1. 2019
Lucia

zatim žádná kniha nebyla ani vyrobena, natož abych ji měla.

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 10 měsíci

Někdy se stane že si lidé jen myslí že objednávku odeslali. Můžete alespoň uvést číslo objednávky?

10. 1. 2019
R

Kvalita fotek, zadní strana obsahuje mé poznámky k objednávce, vypadá, jako by se tam dostala omylem, mizerný papír

Hodnocená nabídka: Fotokniha s kroužkovou vazbou
10. 1. 2019
Michal

Zatím nedorazilo, objednáno začátkem prosince.

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 11 měsíci

Dobrý den,
https://www.mclab.cz/kontakt/#
Tady si můžete vše zkontrolovat. Někde asi bude chyba, protože my jsme všechny zakázky z tohoto termínu odeslali.

30. 12. 2018
Karbulova

Nespokojenost. Ve finalnim nahledu v programu vypadal kalendar zcela v poradku. Vytisknuty kalendar byl vsak jiny (nektere fotografie narusene krouzkovou vazbou). Reklamace mi byla zamitnuta.

28. 12. 2018
Zuzana

kvalita kalendářů je dobrá a chválím super studio pro tvorbu, které má mnoho zajímavých funkci, včetně možnosti přidání vlastních pozadí, rámečků, obrázků atd.

otřesná je komunikace s firmou MCL Computers, kam je nemožné se dovolat, na emaily nepodepisují ani po týdnu a objednávku 3 různých kalendářů mi rozdělili při odeslání do 2 zásilek, z nichž jednu vůbec neodeslali a kdybych nepodnikla detektivní práci s nestravila hodiny na telefonu se zákaznickou linkou, kde to nikdo nezvedal, tak moje kalendáře neuvidim asi ani na jaře. Vystavení faktury je pro firmu taky velkým oříškem a celkově jejich jednání je hrůza a jsem velice zklamaná :-(

21. 12. 2018
Lenka

Už jsem dělala hodně fotoknih, tak mám s čím porovnávat. Tohle je to nejhorší. Program má dost omezenou nabídku pro úpravy. Fotky, které jsou přímo v něm nabízeny pro využití třeba pro pozadí, jsou nekvalitní (rovnou u nich vyskakuje vykřičník s tím, že kvalita fotky není dostatečná). Pokyny pro vkládání fotek jsou špatné – okraje, kam se dají fotky vkládat, určuje červená čára, ale i když to dodržíte, fotky jsou vidět jen částečně, kus je schovaný ve středu, kde se kniha otvírá. A celkově je zpracování nekvalitní, fotky příliš tmavé, málo ostré. A jelikož jsem stejné fotky použila i u fotoknihy v CEWE FOTO, vím, že to není fotkami, ale zpracováním. SNAŽÍM SE KNIHU REKLAMOVAT, ALE OBCHOD VŮBEC NEREAGUJE. NEDOPORUČUJI!

21. 12. 2018
Stelzerova

Ochota pomoci s problémy při realizování fotoknihy, jak přes telefon, tak e‑mail.

Samotné webové stránky jsou špatně přehledné. Pokud se chcete přihlásit do rozděleného projektu, např. fotoknihy, musíte se zdlouhavě proklikavat, až náhodou narazíte na přihlášení a pokračování v projektu. Zde jsem narazila na další problém s přihlášením, protože si mě web nepamatoval (uznávám, ze to mohla být má chyba a preklik pri zadávání hesla či prihlasovaciho jména), nicméně po vygenerovani nového hesla, mi stále přihlášení nešlo. S prosbou o pomoc jsem telefonicky kontaktovala nějakého pana, jehoz telefon byl uveden na webu. Přístup byl vygenerovan až za 2 dny! (To před vánoci, když se bojíte aby se vše stihlo je opravdu dlouhá doba). Ze zoufalství jsem založila nový profil a vytvářela knihu znovu, od začátku…kdyz uz jsem byla v polovině, prisly mi nové přístupy na e‑mail (4hodiny strávené na nové fotoknize zahozené). Poslední komplikace byla při zadávání adresy dodání, kdyz pri zmene původní adresy „a“ na reálnou adresu, se data neprepsala a nešla upravit znova, takže opět kontaktováni podpory na e‑mailu s prosbou o úpravu adresy…
Závěrem, třeba jsem jen mela smulu a ostatnim zakaznikum jde vse hladce. Fotoknihy nakonec dorazily vcas a v poradku, i kdyz me to stalo pekne nervy. Každopádně priste zde fotoknihu vytvářet určitě nebudu.

21. 12. 2018
Ivana

Objednala jsem si celkem 5 voucherů na kalendáře, které jsem si objednala ještě na konci listopadu. Na 3.12. mi přišlo upozornění, že zásilka byla poslaná. Česká pošta (jediná kterou lze zboží nechat zaslat), zásilku ztratila. Ano, to není chyba firmy, ale: 10.12. jsem řešila s Computer MCL Brno celou situaci, nevěděli jak situaci řešit a tak jsme se domluvili na odpoledním zavolání, volala jsem tedy odpoledne znovu s tím, že situaci řeší a budou mě kontaktovat. Protože se nikdo neozval, volala jsem znovu 13.12. s tím jaká je situace, zda mám shánět dárky jinde. Ujistili mě že ne, že kalendáře vyrábí znovu a znovu mi je pošlou, že se nemusím bát, že bych byla na vánoce bez dárků. Je 21.12. pátek před vánoci, kalendáře nikde a dovolat se do firmy je nemožné. Od 18.12. jsem strávila na čekačce minimálně 5 hodin…

21. 12. 2018
Miroslava

Pěkně zpracované a vytisknuté

Nedodán požadovaný počet kusů, dotisk trval dlouho

Hodnocená nabídka: Fotokniha s kroužkovou vazbou
19. 12. 2018
Ondřej

nějak zapomněli doručit…

Po dlouhém čekání konečně dorazila zásilka s objednanými kalendáři. Jaké překvapení bylo uvnitř. Objednáno a zaplaceno 5, doručeny 4. Bez jediné informace a šance se dovolat.

Smutné…

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 11 měsíci

To je mi líto. Naštěstí drtivá většina je v pořádku.

17. 12. 2018
Evanescence15

Do dnešího dne nemam ani jeden kalendář. Nepřišli mi potvrzovali emaily, musela jsem řešit reklamace.

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 11 měsíci

Pokud vám nepřišly potvrzující emaily, neposlal jste k nám data. Nevíme o vás.

14. 12. 2018
Petra

Kvalita provedení – absolutně špatná. Objednaných kusů 9 a v každém kalendáři najdu na každé fotce vadu – kaz. Nejspíš chyba náplní v tiskárně, přes každý obrázek pruhy, čáry od shora až dolů… :-/

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 11 měsíci

Dobrý den, za to se omlouvám. Jsou to také jen stroje. Pošlete k nám číslo objednávky a pošleme Vám nové .

14. 12. 2018
Alena

Velká variabilita při tvoření kalendáře.

Nedokonalost systému, zejména nepříjemná komunikace ze strany firmy. Nevytiskla se mi celá jedna strana u 14ti denního kalendáře, který jsem jako dárek objednala pro celou rodinu, a paní na reklamačním mě bez jakékoli snahy pomoci poslala do háje, že je to má vina, že objednávky nekontrolují. Super. Nikdy více už u této firmy neobjednám!

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 11 měsíci

Dobrý den


Za prvé je to napsáno na webu, že tiskneme jak to pošlete a pak si opravdu myslíte že když vy sama se nepodíváte co k nám odesíláte že my to budeme kontrolovat a přemýšlet jestli to tak chcete nebo né ??? Nás zajímá ¨jí pouze zda je to technicky v pořádku a zda jsou platné vouchery na zakoupené zboží. Posuzovat jestli fotka je tmavá rozmazaná duplicitní atd to snad opravdu od nás nemůžete očekávat. Nakonec, a to vím že se stejně nikdy nedovím, proč se nepodíváte co si to vlastně objednáváte ????

13. 12. 2018
Horakova

Nekvalitní zpracování – i přes poznámku, ze pokud kvalita fotek nebude dostatecna ke zpracování na formát A3, ze fotky nahraji znovu s vyšším rozlišením. Poznámka bez reakce a fotky na doručenem albu nejsou ostré.

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 12 měsíci

Fajn, tisíce příchozích objednávek se zpracovává strojně. Program vás upozorňuje na špatnou kvalitu fotek už při tvorbě.
Opravdu si myslíte, že to dělají lidé ručně a špatnou kvalitu vám někým zázrakem vylepší ???

10. 12. 2018
Makyna

Kalendáře jsou pěkné, ale to je všechno

HROZNÁ komunikace s obchodem. Odepíšou až po několika dnech, stručnou odpověď a ani neodpoví na Váš dotaz. Cena na Zásilkovnu pří více kalendářů je 149kč. To už si je člověk může poslat přes poštu domů za ty stejné peníze. A to i tak to poštovné je neskutečně předražené.

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 12 měsíci

Dobrý den. Ono se špatně komunikuje když chodí denně stovky emailu a telefonátu s většinou otázkami které jsou popsány na webu. Jako např. pošlete mi to za jedno poštovné, snížíte mi cenu, máte moji zakázku, popetla jsem .... atd. V tomto okamžiku musíme odpovědět ještě na 355 emailu. Mám na to jen 4 lidi. Pokud jich bude víc, budou i ty knihy dražší.
Poštovné. Máte vůbec představu kolik stojí ?? Počítáte také cenu obalů a lidskou práci? Nebo to vše by mělo být zadarmo ? Možná přihodit do ceny výrobku. Možná by to pak bylo pro firmu výhodnější. Určitě ale né pro zákazníka.

Fakt nejlepší je poznámka, že kalendáře jsou pěkné. Asi by bylo lepší kdyby tam bylo "Komunikace výborná, kalendáře hrozné"
My se snažíme dělat kvalitní výrobky, ale musíme mít na to prostor.

8. 12. 2018
Josef

Od 29.10.2018 do 7.12.2017 jsem nic neobdržel. Oba e‑maily byly včas potvrzeny a požadavek zadán do výroby. 2.12.jsem učinil na info dotaz. Následně jsem 4.12. telefonicky prověřoval stav a bylo mi sděleno, že kalendář je hotový, ale že nemám uhrazeno poštovné, které mělo být zasláno po dokončení výroby, Ale žádný požadavek na uhrazení jsem nedostal. Po domluvě byla faktura zaslána a já ji obratem týž den 4.12. zaplatil. 7.12. mě přišlo z info sdělení k dotazu, že zakázka je ve výrobě a bude příští týden hotová. Tak nevím, co si mám o to myslet. Sychra Josef.

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 12 měsíci

Dobrý den pane Sychro. Konečně nějaká recenze na kterou se dá reagovat konkrétně. Tedy vy jste k nám poslal zakázku 0067342 dne 28.10.2018 3:52:27
vyrobena byla 29.10.2018 15:40:05
Zalohová faktura byla odeslána 30.10.18
Vámi uhrazena 6.12.2018
a
Předání přepravci 07.12.2018 Zásilkovna

Inu počítače jsou potvory. Všecno si pamatují a je to i doložitelné.

PS shodou okolností se je tu i zakázka 0082888 a nebudete věřit ale také panu Sychra Josef. Který to k nám poslal 3.12.2018 17:45:11 To je ale někdo jiný než vy. A tak asi došlo k záměně jména.
Ono to bude také tím, že máme 136 965 zákazníku tak občas nějaká ta shoda prostě je.

7. 12. 2018
Eduard

Šmejdský program padá! Není stabilní. Několikrát během práce se vypne!

NEDOPORUČUJI. Z Brna nevzešlo nic dobrého. Šmejdský program padá! Není stabilní. Několikrát během práce se vypne! VELMI OMEZENÉ MOŽNOSTI TVORBY!

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 12 měsíci

Dobrý den. Nejste náhodou ten co nám napsal že nám zapálí firmu :-)
Máte nějaké vysvětlení že nám každý den chodí objednávky v tisících ??

7. 12. 2018
Hana

Vůbec nic.

Nechápu jak to může vůbec někdo poslat. Nekvalitní a rozmazané a to byly v knize fotky pouze od fotografky. Tiskla jsem i jinde a vůbec se nedá srovnat. Výběr pozadí sice celkem obsáhlý, ale kýčové.

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 12 měsíci

Nechápu proč si někdo myslí, že fotky od fotografky jsou technicky jiné než od kohokoliv jiného. Vždy jde o jejich tiskovou velikost. Pokud použijete fotky s malou tiskovou velikostí, program vás na to upozorní. Pokud toto upozornění ignorujete, je výsledek takový jaký je, A v tom vám žádná jiná firma také nepomůže.

6. 12. 2018
Monika

Jak byste hodnotili produkt, se kterým vám spolu s objednávkou přijde ceník, ze kterého vyplývá, že Vám ho nabízejí levněji než byla pořizovací cena voucheru?

4. 12. 2018
Helena

Práce byla hrozná, nakonec jsem dala automatické vložení, abych kupón vůbec využila. Fotky měly useknutou hlavu a nohy, zůstal jen trup, už nikdy!

Hodnocená nabídka: Fotokniha s kroužkovou vazbou
8. 10. 2018
Michala

Výroba netrvala dlouho.

Velká chybovost. Příliš mnoho vad u objednávek.
Příště už je tam rozhodně neobjednáme.

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před rokem

Dobrý den. Škoda, že nejste konkrétní. Někdy chyba není u nás. Vzhledem k množství objednávek které k nám denně chodí, bych opravdu ten problém viděl jinde.

5. 10. 2018
Petravrublova

Zbozi jeste nedorazilo (vyroba by mela trvat 10–14dni), dnes uz je to 15den. Navic program v kterem se fotokniha dela je otresny, seka se jak stazeny program, tak on-line verze…Druhy voucher nejsem schopna ani vyuzit skrz tyto problemy. Nedoporucuji.

1. 10. 2018
Eva

Dobrý, pěkný a snadno ovladatelný program pro vytvoření fotoknihy.

Výsledek se nezdráhám označit slovem „hnusný“. Je to nejhůře provedená fotokniha, jakou jsem za poslední roky koupila. Naprosto tragická kvalita tisku … děsné barvy, naše rodina na fotkách vypadá, jakoby za poslední půlrok postupně prodělala hromadnou kopřivku a žloutenku. Nekvalitní je i tisk jejich vlastního pozadí pro fotky, které lze v programu vybrat (na některých listech jsou čáry, některé mají teplý, jiný studený odstín). Působí to, jako alternativně podomácku spíchnutý kompromis, ne jako profesionální práce.
Nerada píšu negativní hodnocení, ale tohle vážně nedoporučuju, pokud máte nějaké zbytky zraku a estetického cítění :(

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před rokem

Dobrý den

Pokud nejste s kvalitou tisku spokojená, můžete to reklamovat. Za kvalitou tisku si stojím.

Hodnocená nabídka: Fotokniha až do velikosti A3
20. 9. 2018
Lucie

Kniha nám nebyla vůbec doručena. Špatná komunikace s obchodem.

10. 9. 2018
Daniela

nekvalitní knižní vazba

7. 9. 2018
Michaela

Vstřícná komunikace, nabídli mi výměnu produktu, kvůli mé špatné objednávce – nepochopení verze sešit x kniha, ochotně pomáhali s orientací v programu, řešení problémů

S programem se mi velmi špatně pracovalo, dlouho jsem se nemohla zorientovat, chybí intuitivní ovládání, musí se každá strana zvlášť uložit nebo se vše vymaže, nejvíce mi ale vadí, že program automaticky upravuje fotky, respektive ořezává, složitě pak musíte vracet fotku do původního formátu a někdy to ani nejde, musíte se smířit s nějakou variantou ořezu, ani z kvality provedení jsem nebyla nijak nadšená, prostě osobně bych už si u této firmy knížku znova neudělala, ale to neznamená, že to někomu jinému také nebude vyhovovat

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před rokem

Dobry den. Vše co tu popisujete není pravda. Jedná se evidentně o nepochopení práce s programem. Stačilo k nám zavolat a zeptat se.

Hodnocená nabídka: Fotoknihy až do velikosti A3
26. 7. 2018
ifča

zásilku jsem neobdržela

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 2 roky

Dobrý den to bude možná tím že jste k nám ji neodeslala

6. 4. 2018
Míša

Při prvním otevření knihy , mi zůstala vnitřní část v ruce. Reklamace mi byla uznaná, tak uvidíme až se vrátí po reklamaci.

6. 3. 2018
Hubert

Velká nespokojenost a zklamání. Kniha se hned při prvním prohlížení rozpadla. Vypadly listy. Úplně se oddělily desky. Mě spadla čelist. Rodina se tázavě dívala, cože jsem to objednal za šmejd.
Místo reklamace a ztráty času s komunikací, vysvětlováním atd. jsem knihu opravil. Byla to piplačka, ale povedlo se mi to. Troufám si říci, že by to tak ani firma po předvedené práci nedovedla. Akce by měla být spíše v sekci zážitků. Za celkovou cenu 650 Kč dost málo muziky. U firmy ani ve Slevomatu si už nic nepořídím. Sleva to ani moc nebyla. Vrátím se k osvědčenému výrobci fotoknih.

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 2 roky

Dobrý den, z popisu vycházím, že se jednalo zřejmě o knihu K25 a asi došlo k špatnému zalisování vazby. Oprava by u nás byla do 5 minut hotová. Já osobně mám pro sebe stejnou knihu již od roku 2009 . Prošla mnoha rukama a stále je v pořádku. Je mi líto, že Vás tato nepříjemnost tak ovlivnila.
Troufám si říct, že vhledem k tomu, že fotoknihy děláme již od roku 2009 budeme již asi také osvědčení výrobci.

21. 2. 2018
Martin

nic

Po objednání už čekáme měsíc a nic bez odezvy

13. 2. 2018
Josef

Fotokniha se mi rozpadla po druhém otevření. Skoro na každé stránce byla čára od špatného tisku. Sice reklamace proběhla v pořádku a kniha byla opětovně slepena, ale čáry zůstaly…

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 2 roky

Dobrý den, tak to asi bude nedopatření. Knihu Vám klidně uděláme celou znovu.
Zavolejte mi 602710096 Berousek

21. 1. 2018
Michaela

Knížky hezké. Ale u MCL už je zadávat nikdy nebudu.
Neuvěřitelně neprozákaznický přístup. O ničem zásadně neinformují. Ani výpisy objednávek nejsou konkrétní… Na svém webu všude upozorňují, abychom si všechno pořádně nastudovali a neobírali je o čas, který věnují výrobě. To jsem provedla. Byla to ovšem ztráta mého času.
Knížku jsem zadala na konci listopadu, abych stihla garanci dodání do Vánoc, a v polovině prosince se stále nic nedělo. Pak jsem zjistila, že z nepochopitelného důvodu čekají s odesláním na vyhotovení mojí druhé objednávky, kterou jsem zadávala s 11denním rozestupem (přičemž všude píšou, že automaticky sdružují jen objednávky zadané tentýž den). Až na můj výslovný apel knížku s omluvou odeslali – v úterý 19. 12. Ale ouha – úplně cizímu člověku! Ten mě naštěstí sám kontaktoval a knihu jsme si museli dva dny před Štědrým dnem někde předávat. Veselá historka…

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 2 roky

Dobrý den. To co popisujete je technická chyba softwaru, který generuje objednávku pro poštu . Asi jako když se na dálnici pokazí autobus. To znamená, že ty v autobuse jsou naštvaní, ale většina ostatních dojede včas. Byla to dávka asi 102 zákazníků. Všem jsme nabídli kompenzaci formou knihy H17 zdarma. Pokud myslíte,že u jiné firmy nikdy nemůže dojít k problému,držím vám palce. Já jsem zatím ještě neměl nehodu s autem, ale občas to vidím. Prostě se to někdy stane. Podstatné je, že několik desítek tisíc ostatních zákazníku je spokojených. Těžko říct něco jiného, než že nás to mrzí. Ale schválně to opravdu nebylo.
Za MCL Berousek

18. 1. 2018
Anonym

špatná komunikace, nepřehledný program a návod

18. 1. 2018
Dava9

Kvalita kalendáře a cena.

Strašná komunikace obchodu. Telefony neberou vůbec. Zásilku fiktivně zadají do systému přepravní služby, kde se však reálně nenachází-v našem případě cca tři týdny. Na urgence pořád jen sliby, ale skutky nikde. Nakonec kalendář dorazil a je pěkný, ale čekání delší než z Honkongu, proto nedoporučuji.

12. 1. 2018
Tereza

z webových stránek jsem objednávala kalendáře a fotodiář, výsledek vypadal pěkně

Doda dodání byla šílená! Objednávala jsem koncem listopadu, aby zboží dorazilo do Vánoc ( dodací doba byla do 14 dnů, jak uváděli na webu). Komunikace s dodavatelem byla katastrofální a naprosto neprofesionální, neustále slibovali, že zboží již ten den odesílají a když sem volala o týden později, bylo mi oznámeno, že zboží je stále ve výrobě. Teprve po 3. telefonu, když jsem volala, tak zboží odeslali.
Produkty pěkné, ale komunikace se zákazníkem úplná katastrofa.
Existuje mnoho firem, které tento druh zboží nabízí, příště budu objednávat od jiného dodavatele. V dnešní době se divím Slevomatu, že takové dodavatele nabízí !!

30. 12. 2017
Míra

objednávka proběhla 23.11. a dneska 30.12. ani email nic ze je něco na cestě.

Vyjádření partnera
Computer MCL Brno Před 2 roky

Na to mám jediné vysvětlení. Nic jste k nám neposlala.
Možná k nám raději zavolejte.
602 71 00 96

30. 12. 2017