provedení melíru bylo v naprostém pořádku, krásná barva, přirozený vzhled.
Arogantní chování kadeřnice, nejdřív připomínky, že se jí to bude dělat špatně, že jdu pozdě (melír odrost- cca 10cm), následně jsem zažila po umytí hlavy to nejhorší rozčesávání vlasů, vlasy mi v koncích trhala, neuvěřitelně mě to tahalo, že mi fakt chybělo málo a kápla mi slza. Do toho stále opakovala, jak mám strašně cuchající se vlasy a že by jí zajímalo, jak si to doma sama rozčesávám. Vlasy po nanesení balzámu si sama rozčesu normálně, rozhodně si nevytrhám půlku hlavy, jak to předvedla ona. Stejně tak fénování přes kartáč mých dlouhých vlasů do hladka bylo pro mě utrpení, vlasy se zacuchávaly do kartáče, klidně stačila použít žehlička a efekt stejný. Pokožka hlavy dostala opravdu zabrat. A na závěr? Na jedné straně mám neuvěřitelný zub, jak to mám špatně zastřihnuté. Takže musím jít někam, kde mi to zarovnají. O tom, že mi nebyla nabídnuta ani voda z kohoutku, pominu. Inu, co bych chtěla za pár pěněz. Měla jsem připravené dýško, ale poté, co při mém odchodu kadeřnice telefonovala a ani se neotočila od okna , aby mi řekla, nashledanou, mě utvrdilo, že dýško, si opravdu nezasloužila. Příště si fakt rozmyslím, jestli chci zase ušetřit peníze! V tomto případě jsem nezvolila dobře.
Vyjádření podniku
Před 10 roky
Dobry den, musíte přiznat ze mate strašně zničené vlasy, a to ze s Vama sem snažila povídat o tom jak mate pečovat, tak jste na to reagovala ze jak vůbec dovoluji tohle říct. Ja se myslim ze prace sem odvedla dobre.