Rychloopravna SERVICE CENTRUM

Praha - Nové Město a další 3 pobočky

„krásné růže“ — Lucie, Před 2 roky

„krásné růže“ — Lucie, Před 2 roky

Rychloopravna SERVICE CENTRUM
Na Příkopě 853/12, Praha - Nové Město a další 3 pobočky

Royalwood-květiny

Na Příkopě 853/12, Praha - Nové Město

Dnes otevřeno 10:00–18:00
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Oddělené prostory pro kuřáky a nekuřáky

Rychloopravna SERVICE CENTRUM

Na Příkopě 853/12, Praha - Nové Město

Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Oddělené prostory pro kuřáky a nekuřáky

Rychloopravna SERVICE CENTRUM

Panská 8, Praha

Dnes otevřeno 9:00–18:00
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Oddělené prostory pro kuřáky a nekuřáky

Service-centrum-služeb

Na příkopě 21, Praha

Dnes otevřeno 9:00–18:00
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Oddělené prostory pro kuřáky a nekuřáky
Mapa poboček

Hodnocení podniku

Lucie

krásné růže

Lucie

krásné růže

Jessica

Bez komentářů

Hodnocení podniku Rychloopravna SERVICE CENTRUM

Hodnocení podniku Rychloopravna SERVICE CENTRUM

4,2/5 (207 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Lucie

krásné růže

23. 3. 2016
Lucie

krásné růže

23. 3. 2016
Jessica

Bez komentářů

20. 12. 2015
O

Boty mi upravili pěkně

voucher platí pouze na ty minipodpatky, takže jsem dostala slevu pouze 33%, kterou jsem měla dostat na další jiné boty.
Když vezmu cenu voucheru a 33%slevu z normální ceny opravy, jsem na nule.

1. 7. 2015
Lucie

Voucher neuznán, platil prý pro jiný typ podpatku. (Ačkoliv se jednalo o běžné lodičky s klasickým podpatkem).

28. 6. 2015
Lenka

Voucher jsem vůbec neuplatnila!! :/:/ jelikož jsem měla jiné podpatky, než na jaké byl voucher, tak jsem uplatnila slevu 33% na „jiné“, než na co byl voucher. Takže voucher si uplatnili neprávem!

9. 6. 2015
Barbora

Chválím velmi sympatickou obsluha, která zařídila, že jsem měla botky opravené opravdu rychle. Jen je třeba kontrolovat typ podpatků. Ty mé poukazu nevyhovovaly, proto si nejsem jistá výhodností nabídky.

30. 3. 2015
Jakub

Pán měl problém, že jsem nepřinesl vytištěný voucher pouze stažený na mobilu, přestože v inzerci povinnost vytištění nebyla. Pro boty jsem měl přijít druhý den, ale protože jsem přišel o hodinu dříve než mi řekl(místo 14 ve 13)boty hotové nebyly. Požádal jsem tedy otce, aby se tam stavil(protože bylo odpoledne pátek a sám jsem se tam mohl stavit vzhledem k otvírací době opravny až ve čtvrtek). Bohužel jsem nemohl předat jinak lístek s číslem od bot než vyfocením přes telefon. Přestože boty nebyly nijak vyhledávány, protože přesně věděl o jaké jde a měl vyfocené jejich číslo s sebou – doplácel za toto 20 Kč a vyslechl si přednášku o obchodních podmínkách a o tom, jak dal slevomat něco špatně na net. Následně jsme vyhledali adresu provozovny na netu a její prezentace mluvila za vše.

29. 3. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.