Do uvedeného podniku v Salmovské ulici jsem se s kamarádkou hodně těšila, protože jsem tam byla již dříve (též před nabídku slevomat), těšily jsme se na pohodového, milého, mladého a ochotného číšníka a příjemné prostředí. Jaké však bylo naše překvapení, když nás po příchodu uvítal nevrlý, starší a nepříjemný číšník, který nám dal najevo, že zákazníky s vouchery tady opravdu nevidí rád. To se nezměnilo ani tehdy, když jsme si doobjednaly nápoj, který jsme měly již doplatit za hotové. I když jsme byly v podniku samy, dal nám tento číšník viditelně najevo, abychom co nejdříve opustily tento podnik. Pochopila bych, že nemusel mít tento číšník zrovna svůj den, ale takové jednání jsme opravdu ještě nikdy nezažily a celou cestu domů jsme nechtěly uvěřit, že na takovéto jednání ještě můžeme narazit. Štrúdl, frappé ani zmrzlinu jsme si tak nevychutnaly a i když jsme se snažily brát to úsměvem a nenechat se rozhodit, tak nám tento číšník zkazil zbytek dne. Nejsem si jistá, jestli to vůbec číšník byl, choval se tak, že mu to tam snad patří, ale nechtělo se nám věřit, že by se takto majitel mohl chovat, protože to by se mu už žádný zákazník zpátky po takovém chování nikdy nevrátil. Pokud to tedy byl zaměstnanec, tak by se majitel podniku měl dozvědět, jakého zaměstnance tam zaměstnává, aby se nedivil, proč se mu do tohoto podniku už zákazníci nevrátí.