Kategorie

Ready2Party

3,7 / 5 (297 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Výborná zmrzlina“

Lobby Bar hotel Donatello Příjemné posezení u kávy, drinku, dezertu,...

Tento podnik právě nemá žádnou nabídku.

Hodnocení podniku Ready2Party

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Katarínca

zakoupila hned tři vouchery s tím, že si jeden odložím po novém roce 2013, nepodařilo se, provozovna zrušena..., improvizovaná obsluha, neměli "upečený" koláč, nabídli náhrodou něco jiného, zřejmě krátkodobě pronajaté prostory v hotelu, nic moc

18. 2. 2013
Užitečné? Ano
Jindřiška

Byla jsem spokojená na 120%.Velice příjemná obsluha.

28. 12. 2012
Užitečné? Ano
Jiří

káva dobrá, koláč nebyl špatný, ale z prostředí jsem byl zklamaný... Nevypadá to tam jako v restauraci nebo kavárně, ale spíše jako někde na chodbě domu nebo skladišti. Na tomhle by mohli trochu zapracovat. Celkový dojem 60 %.

23. 12. 2012
Užitečné? Ano
Jarča

Horší kávu jsme ještě nepili. Štrúdl průměrný.

6. 11. 2012
Užitečné? Ano
Michaela

Do uvedeného podniku v Salmovské ulici jsem se s kamarádkou hodně těšila, protože jsem tam byla již dříve (též před nabídku slevomat), těšily jsme se na pohodového, milého, mladého a ochotného číšníka a příjemné prostředí. Jaké však bylo naše překvapení, když nás po příchodu uvítal nevrlý, starší a nepříjemný číšník, který nám dal najevo, že zákazníky s vouchery tady opravdu nevidí rád. To se nezměnilo ani tehdy, když jsme si doobjednaly nápoj, který jsme měly již doplatit za hotové. I když jsme byly v podniku samy, dal nám tento číšník viditelně najevo, abychom co nejdříve opustily tento podnik. Pochopila bych, že nemusel mít tento číšník zrovna svůj den, ale takové jednání jsme opravdu ještě nikdy nezažily a celou cestu domů jsme nechtěly uvěřit, že na takovéto jednání ještě můžeme narazit. Štrúdl, frappé ani zmrzlinu jsme si tak nevychutnaly a i když jsme se snažily brát to úsměvem a nenechat se rozhodit, tak nám tento číšník zkazil zbytek dne. Nejsem si jistá, jestli to vůbec číšník byl, choval se tak, že mu to tam snad patří, ale nechtělo se nám věřit, že by se takto majitel mohl chovat, protože to by se mu už žádný zákazník zpátky po takovém chování nikdy nevrátil. Pokud to tedy byl zaměstnanec, tak by se majitel podniku měl dozvědět, jakého zaměstnance tam zaměstnává, aby se nedivil, proč se mu do tohoto podniku už zákazníci nevrátí.

15. 9. 2012
Užitečné? Ano

Další hodnocení (49)