Jidlo v restauraci bylo dobré
Kde začít… Neočekávali jsme, že u takového pobytu naši jedinou obsluhou budou slečny na brigádě, které nemají tušení co dělat. Po dotázání, zda už by nám mohla slečna přinést alepoň pivo, odvětila ať ji nekecám do toho jak má dělat svou práci. (To si snad někdo dělá p*del?) V restauraci čekáte půl hodiny na lístek, další půl hodiny na pití, špinavé nádobí nikdo nemá čas odnést klidně celou hodinu, přitom okolo toho chodí holka s prázdnýma rukama… Paní s pánem vedle nás regulerně odešli poté, co obsluhu 2× požádali o uklizení stolu po předešlých zákaznících a ani po hodině se nic nestalo. Špinavé talíře, popraskané skleničky…tragédie. Pokoje naprosto příšerné, je to jako malý kumbál kde se ve dvou nejde hnout a jste 90% času přikrčení z důvodu střešních oken. Bordel hroznej, po příchodu na pokoj ležel suchý rohlík v rohu, pod postelí shnilá rajčata, každá lampička jiná, zaslintané zrdcadlo. Jídlo v bufetu – nejen, že očekáváte trochu větší výběr ale také jídlo, které nějak vypadá. Pizzu kterou nabízí každý večer je okoralé cosi pod tepelnou lampou, na těstoviny si možná můžete nalít tu rajčatovou polévku, jinak máte smolika… No zkrátka sem už se nikdy nevrátíme. Ceny naprosto šíléné, za sklenku vína 130,–, pivo 85,–, minibar naplní až na požádání – co by se s tim někdo dělal předem že ano. Také jestli si myslíte, že po večeři si v klidu sednete do restaurace, tak až v 21:00, dříve ne, jelikož je stejná obsluha jak v bufetu tak v baru. Bar zavírá v 23:00, s naprostou přesností k nám obsluha přišla, a vyloženě nás vyhodili na chodbu ať si klidně sedneme do loby i s drinkama… Pokud takové jednání přijde někomu normální, tak my už měli co dělat s nervy… Zámecká zahrada je v hrozném stavu, v zadní části mezi bludišti najdete obrovský kompost :D … hlavně že je pani na informacích důležitá abychom měli náramky na viditelném místě. To už ani není směšné, tohle byl definitivně nejhorší výlet, který jsme podnikli. Nikdy víc. Obrovská škoda peněz, nikdy jsem nežádala o nějaké storno či vrácení ale tady bych to opravdu ocenila.
Vyjádření podniku
Před 2 roky
Dobrý den. Zpětné vazby od našich klientů jsou pro nás vždy velmi důležité. Na základě Vaší recenze se zcela jistě zaměříme na přístup našeho personálu a provedeme kárná opatření. Rovněž také zavedeme detailnější kontroly úklidů. Nicméně nás mrzí, že jste Vaši nespokojenost neřešila již na místě, abychom mohli sjednat nápravu. Pokud by se v pokoji skutečně vyskytovalo to, co popisujete, zcela jistě bychom Vám pokoj vyměnili anebo nechali znovu uklidit. Takto zpětně, již není možné cokoliv z toho, co popisujete prokázat a tedy ani reklamovat. Je nám opravdu líto, že pobyt nebyl dle Vašich představ.