Hodnocení podniku Zámek Loučeň a Labyrintárium

4,4/5 (5 241 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jiří

jídlo

17. 7. 2018
Monika

Příjemný personál, dobrá snídaně.

Velmi špatné ubytování, které neodpovídalo **** – malý, tmavý, půdní pokoj, nefungující okno (pouze ventilačka), na pokoji nebyla ani skříň, při vstávání z postele člověk musel dávat pozor na hlavu, některé části nábytku staré, nekvalitní polštáře, rezavé topení.

28. 6. 2018
Anonym

pouze kuchyně

věe co souvisí s ubytováním

23. 11. 2017
mirka

Velice příjemné a vstřícné chování Nikoly J., která zachraňovala, co se dalo. Ještě jednou jí děkujeme.
Čistota a vkusné zařízení pokoje, výzdoba celého hotelu. Chutná snídaně, pestrá skladba jídla. Okolí nádherné, vyšlo i počasí. Rezervace proběhla bez problémů, realizace však byla pro nás velkým zklamáním a jednání na recepci negativně ovlivnilo náš pobyt.

Měli jsme rezervovaný třílůžkový pokoj v prvním patře ve staré budově. Upozorňovali jsme a písemně žádali o zohlednění, protože jedna osoba velice špatně chodí. Ubytováni jsme byli bohužel až ve druhém patře. Auto jsme museli mít pro nedostatek místa zaparkované na horním parkovišti. Takže schody, schody a zase schody. Na naši žádost a prosbu o možnost vyjímečného použití výtahu v nové budově, jsme byli na recepci kategoricky odmítnuti. Tříchodové menu rovněž neodpovídalo našim představám. Předkrmem byla mastná čirá tekutina s drobně nakrájenou cibulí a označena jako cibulačka. Druhý chod grilovaná zelenina, marně jsme hledali papriku, rajče, lilek apod., nacházeli jsme mrkev, celer, snad i petržel, připomínalo to orestovanou zeleninu pod svíčkovou, ohřátou na páře, maso však bylo měkké, chutné. Brambory byly prazvláštní chutě, málo teplé. Jídlo bylo na talíři neupravené, připomínalo spíš oběd ve školní jídelně. O kultuře prostírání se nedá hovořit. Na stole nebylo žádné prostírání či ubrus, Lžička na desert ležela na holém stole. Ovzduší v restauraci bylo těžké, připomínalo přepálený olej a smažené rybí file. Tyto služby nás naprosto zklamaly.

26. 5. 2017
Oskerova

o romatice se opravdu nedalo mluvit, dostali jsme podkrovní pokoj, který by měl být využívaný spíše jako sklad na úklidové prostředky. Pokoj byl tak malý, že se 2 lidi kolem sebe neobešli. Ja jsem odcházela s boulí na čele když jsem prolézala do postele pod skosenou střechou a přítel skončil s boulí na koleni protože hned uprostřed hrany postele byl trám. Přišli jsme do pokoje, kde bylo 15 stupňu a po usilovném celonočním hučení z přimotopu se nám podařilo vytáhnout teplotu na skvělých 17 stupňů. Koupelna studená, kde pro jistotu nebyl radiátor vůbec. Tenhle pokoj by se opravdu neměl vůbec pronajímat.

23. 5. 2017
Petra

Zámecký park s labyrintáriem

3chodová večeře nestála za moc, polévka byla studená
Láhev zámecké medoviny jsme vůbec neobdrželi

14. 11. 2016
Miluše

Zámek a průvodce super

Ubytování na hotelu Maxmilián, vybavení dobré, ale do okna pokoje bylo vidět z protějších pokojů a z recepce/ večeře bez chuti.....dezert Panna Cotta byl na mističce 5×5cm cca 3 lžičky za 65kč !!!
Ceny neodpovídají kvalitě !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. 8. 2016
Magda

Ochotný personál.

Pokoj, který jsme dostali ve třetím patře v podkroví bez výtahu (manžel je po operaci kolene) rozhodně nenajdete na žádném foto. Koupelna byla čistá, zato pod stolem spousta prachu a nastřihané nehty. Večeře při svičkách… Polední menu v zájezdním hostinci má větší úroveň! V tomto hotelu se dost šetří.
Zahrada nijak ohromující. Snad jen zámek může být drobným zpestřením.
Rozhodně nedoporučuji jako romantický vylet!

2. 8. 2016
Hanka

Některé věci, které byly uvedeny ve voucheru, tak úplně neodpovídali. Čerstvé květiny na pokoji nebyly, pokoji nepůsobily dojmem zámeckého typu, večeře při svíčkách byla při jedné čajové svíčce, když už si koupím romantický pobyt, tak bych si atmosféru představovala trochu jinak, co se týká chuti jídel jsme byli také zklamáni, polévka bez chuti, hlavní chod štouchané brambory byly studené, jediné co nám chutnalo byl závin. Celkové jsme od tohoto pobytu očekávali více.

Hodnocená nabídka: Romantika na zámku Loučeň
27. 4. 2016
Jiravapetr1

Večerní prohlídka zámku byla perfektní. Pan Kastelán byl úžasný.

Ubytování bohuzel, nebylo v zámecké části. Zámecká restaurace byla v neodvetravane části zámku, dost hostů a špatná vzduchotechnika resp.žádná. Z koberců byl citit nikotin. Večeře vepřový plátek se stouchanymi brambory resp.jídlo z osmdesátých let. Masáž byla opravdu neprofesionální, ještě tři dny mě bolela záda.

Hodnocená nabídka: Romantika na zámku Loučeň
2. 12. 2015
Ivana

Zahrada!!!!!

Přístup hotelu+perzonálu!!!!!!
Připadala jsem si-seznamovací kroužek milenců!!!!
Nikdy už slevu nekoupím-je hodně znát přístup!!!!!

Hodnocená nabídka: Romantika na zámku Loučeň
24. 11. 2015
Caessy

Mysleli jsme si ze 4 hvezdickovy hotel je zarukou cistoty a kvality.
Darkem od maminky jsme dostali 2 vouchery za 6 390 Kc, protoze jsme chteli apartman doplaceli jsme 3 000 Kc.
Dostali jsme primo v zamku Loucem apartman Fürstenberg.( cerveny apartman )
Uz hned po prihlaseni v hotelu Maxmilian jsme na recepci upozornovali, ze je apartman spinavy ( par fotek v priloze ) vsude prach az chuchvalce prachu, pavuciny na ramech dveri a krista. lustru…v nemz byly i konfety asi ze Sylvestra, ve spaltu mezi postelemi a matracemi prach, chlupy a drobky, na vane sampon od predchudce, ze na TV nejdou nemecke programy ( ziji v Nemecku a pritel cesky neumi ) a ze je velmi spatne internetove pripojeni.

Okamzite jsme si stezovali na recepci, pani recepcni byla mila a slibila ze druhy den kolem 11 hodiny prijde tecnik a pokojská.

t

Pak jsme sli na veceri obednali jsme si kazdy ve sve reci, pritel jako predkrm tatarak, ktery mel byt z hoveziho masa ( byl veprovy ), pritel si obednal veprovou panenku a ja veprovou krkovicku ( pozdeji jsme prisli na to, ze se jedna o to a same jidlo jen ze Nemci maji slibeno jine maso kvuli spatnemu prekladu), pak jeste rucolovy salat s mini rajcatama a modrym syrem ( v cestine se jmenoval listovy salat se susenymi svestkami a modry syr) pritel se ptal servirky, jestli se jedna jen o rukolovy salat, servirka nemecky nemluvila a tak jsem to prelozila, zaroven jsme zjistili, ze je u salatu spatny preklad. Donesly mu jen rukolove listy bez rajcat a syru.) Tak jsme se zadivali vice do jidelni knihy a zjistili jsme , ze je u vice pokrmu spatny preklad, nebo ze nemecti turisti v tomto hotelu oblbovani jsou. Upozornili jsme na to servirku moc ji to nevadilo.
Druhy den pri sprchovani jsme zjistili, ze nejde odpad od sprchy ( podle toho jak bypada prechod dlazdicek mezi zdi a podlahou to asi nebude neznami problem ), po delsi diskusi s pani recepcni, jestli jsme tam nenaslapali, slibila, ze prijde opravar to opravit. Snidani jsme dostali na pokoj, z peciva 2 rohliky, 1 housku a dva mini krajicky chleba a to bez taliru kde by jsme si ty rohliky mohli namaza, jinac vse ok. Samozrejme jsme to hlasili na recepci. Zadali jsme o vice bileho peciva a talire. Recepcni nam slibila, ze vse zaridi, jen ty programy v nemcine nebudou, protoze na historickem zamku se nesmi pridelavat satelitni talire ( pozdeji jsme videli , ze primo na zamku visi 2 satelitni talire )
Prez den jsme byli pryc, vratili jsme se az navecer, ptali jsme se na recepci jestli je vse opravene a jestli muzem pouzivat i sprchu. Pry ano.
V apartmanu jsme zjistili ze uklid moc nebyl.
V sobotu jsme dostali ke snidani 2 rohliky, jednu housku a vice chleba, k tomu 2 talirky. ( zadali jsme o tri, meli jsme sebou 2 leteho syna ).
Po snidani setrel pritel prach v TV a cast boxu rucnikem. Odnesli jsme je na recepci, recepcni je stitive odnesla a slibila ze se postara o komplet uklid. Chteli jsme mluvit s nejakym sefem , pry tam zrovna zadny neni.
Se synem jsme sli na prochazku parkem, tam nas zastvil jiny nemecky par ktery mel take problemy s televizi a jidlem , ale bohuzel jeho stiznosti nebyly vyslyseny, personal mluvil jen cesky. Ten par zkousel anglicky a nemecky se domluvit..
Kolem obeda jsme sli na pokoj aby se maly vyspal. Uklizecka byla jeste na chodbe a tak jsme se rychle koukli, jestli je konecne uklizeno. Bohuzel ne tak jsme si ji zavolali na pokoj a zadali o uklid. Nejdriv rikala , ze je uz hotova, kdyz jsme ji ukazali asi 0,5cm vrstvu na boxech u tv setrela to rucnikem, pak vyluxovala spalt v postely a rucnikem na kosteti ztahla z jednoho lustru pavuciny, pritel chtel cistic skla a bavlneny hadr, prelozila jsem ji to a tak prinesla sprey na sklo a ubrousky, hadry pry nema. Sama od sebe nezacala nic cistit, ona tu spinu nevidela a protoze maly musel spat vzdali jsme to. Pozdeji jsme jeli do Nymburku si koupit jidlo, coz nam bylo doporuceno na strance od experta v hodnoceni hotelu od drivejsiho zakaznika.
V den odjezdu jsme ke snidani nedostali zadne talire ani kavu, tak jsem si pro ne sla na recepci, recepcni se divila, ze takhle nosi vzdy kose se snidani a ze jeste si nikdo nestezoval, ( kdyby mi to rekla driv, rezala bych si snidani primo na stole ) , dovolila mi vzit si 3 talirky a po delsi dobe jsem dostala i 4 sacky kavy.
Pri odhlasovani jsme meli jeste doplacet 3 150 Kc.
Tech 3 000 Kc jsme platili v dobe prijezdu, zbyvalo jen tech 150 Kc za psa. Kdyz jsem ji ukazala fakturu, ze jsme platili a ze za psa v tom bordelu platit nehodlam, dostala jsem cislo na vedouci, zavolala jsem ji, nejdriv se rozcilovala, ze si zaciname stezovat az kdyz se odhlasujeme, kdyz jsem ji to vysvetlila rekla mi ze mam zanechat e-mail adresu a rikala neco o voucheru, ja ji jen rekla ze do tohoto hotelu uz nikdy nechceme.

27. 5. 2015
Michal

nehodnotím využití kuponu, neboť k němu nedošlo ale komunikaci hotelu

1/ potvrzení rezervace a program byl zaslán všem hostům v jednom e-mailu s viditelnými e-mailovými adresami, což je hrubě neprofesionální

2/ v den příjezdu nám onemocněl syn a storno podmínky jsou 48h dopředu, což respektuji, ale zkusil jsem zavolat a dostal informaci, která mě dostala: bylo 14.15 hod. a změna termínu se dala řešit do 14.00 hod – zvláštní přístup, to už raději rovnou říct, že 48hod a hotovo

19. 4. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.