Hodnocení podniku The One Wellness club Praha

4,2/5 (2 604 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Tereza

Hezké prostředí
lokalita

Bez jakéhokoliv výsledku

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 3 dny

Moc děkujeme za hodnocení. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný Estetické centrum To well

11. 10. 2018
Jana

Prostředí pěkné, milá slečna.

Neviděla jsem žádnou změnu. Pro mě ztráta času, zoubků jako na obrázku bych se nedočkala nikdy :)

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 2 měsíci

Děkujeme za vaše hodnocení. Při každém bělení se zoubky vybělí o 2-8 odstínů, dle fyziologických předpokladů klienta. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný The one wellness club

7. 8. 2018
Marie

+ online rezervace termínu
+ příjemné vystupování personálu – vše vysvětlili, poradili
+ hezké prostředí

– první bělení – účinek vydržel 2 dny (i s bílou dietou)
- druhé bělení – účinek vydržel opět 2 dny (též s bílou dietou)
= celkově bylo bělení bez výsledku, vyhozené peníze

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 4 měsíci

Děkujeme za vaše obsáhlé hodnocení. Po každém ošetření jsou zuby minimálně o 2-3 odstíny zesvětlené. Po dvou dnech, jak píšete spíše došlo k tomu, že jste si na vybělení již zvykl a nebyl zde vidět rozdíl před a po ošetření. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný The one wellness club

11. 6. 2018
Dana

Nechtěli poskytnout ošetření partií v rozsahu uvedeném na voucheru. A trochu zkrátili čas. Podnik na mě nezapůsobil moc seriozně.

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 5 měsíci

Děkujeme za hodnocení. Moc se omlouváme, ale na poukaze je psáno, že ošetření obsahuje:
1x ošetření lifting celého obličeje případně očního okolí nebo
1x redukce tuku v podbradku a spodním oválu obličeje nebo
1x ošetření pro redukci tuku na párové tělesné partii nebo bříšku nebo
1x redukce celulitidy na obou stehnech
Délka ošetření je 20–30 minut.
Vždy uvedená jedna tělesná partie nebo bříško. Nikde není psáno, že za 1 ošetření se dělá více tělesných partií. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný The one wellness club

27. 5. 2018
Kateřina

Líbila se mi milá a šikovná kosmetička. K té bych se ještě možná vrátila.

Nelíbilo se mi uvítání bez pozdravu. Potom jsem tam stála jak na hanbě a nakonec mi ta arogantní paní řekla, že mám jít naproti. Chladné, neosobní.

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 5 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení. Paní na recepci Vás slušně pozdravila a zeptala se na jaké ošetření jdete. Vzhledem k tomu, že jste ji tuto informaci nesdělila, musela si Vás dohledat v systému, což chvilku trvalo (cca minutu). Za to se omlouváme. Následně Vás požádala, abyste přešla do druhého salonu přes chodbu, kde jste byla objednána. Na druhé recepci jste na dotaz, na jaké ošetření jste přišla, pouze hodila na recepci svůj kupon bez jediného slova. Takto si zdvořilé chování skutečně nepředstavujeme. I přes Vaše neslušné a arogantní chování jsme se k Vám chovali zdvořile a profesionálně. Vaše hodnocení považujeme za neadekvátní.
Micková, The One Wellness club

22. 5. 2018
Petra

Nebyl vidět žádný efekt

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 6 měsíci

Dobrý den, moc děkujeme za vaše hodnocení. Procedúra Vám byla vykonána před dvěma lety, proto nemůže být komentář brán nyní jako podnětný. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný The One wellness club

19. 4. 2018
Bublifukator1

Pěkné čisté prostředí, velice příjemná slečna na recepci i u , , bělení''

Nulový efekt bělení, nelze 2. voucher využít v době jeho platnosti, neboť je plná kapacita.

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 8 měsíci

Děkujeme za hodnocení. Určitě u tohoto typu bělení doporučujeme 2-3 opakování, dle typu a stavu zubní skloviny. Pro maximální efekt z ošetření doporučujeme určitě ošetření ještě jednou nebo dvakrát zopakovat. Co se týká volné kapacity, tak není problém s termíny, ale pokud je poukaz platný do konce ledna a začne ho klient čerpat 24.1., tak je poté problém s dalším objednáním. Rádi Vám, ale poukaz prodloužíme i na další měsíce. Stačí se nám pouze ozvat. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný The one wellness club

9. 2. 2018
Berry

Bohužel dost záleží na tom, která slečna ošetření provádí. Rozdíl může být propastný. Obecně se zdá, že v tomto studiu rozlišují, platíte-li voucherem nebo mimo slevový portál..

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 8 měsíci

Paní náš salon navštívila pouze jednou a poté na svoje objednané termíny již nedorazila a ani se neomluvila. Není tedy možné posuzovat mezi dvěma kosmetičkami a psát takovéto komentáře, pokud nebyla ošetřena více kosmetičkami našeho salonu. Na svůj objednaný termín paní dorazila pouze jednou.
Rozdíl v klientech neděláme absolutně žádný. To je možné si přečíst v dalších hodnoceních pod touto akcí a dalšími našemi akcemi. Věnujeme jim absolutně stejnou péči jako hotově platícím klientům. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný The one wellness club

6. 2. 2018
M

Skvělá lokalita

4× ze zatím 3 sezení došlo k přerušení procedury, což obsluha vůbec nezaregistrovala, takže bylo nutné ji přivolat voláním (bylo to trošku trapné). Přesto považuji obsluhu za vcelku milou, ale proceduru neúčinnou – což není chyba podniku – chtěla jsem vyzkoušet, ale jsou to zbytečně vyhozené peníze (hlavně když zjistíte, že nabídka na místě je levnější než tady přes slevomat. Ale za blbost se platí, chyba má, ne podniku…

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 9 měsíci

Moc děkujeme za Vaše hodnocení. Přerušení procedúry dochází například kvůli odsátí hlavy přístroje kvůli pohybu klienta (vrtění) na lehátku v průběhu ošetření. Riziko odsátí hlavice je zvýšeno, pokud se ošetřuje partie, na které se nachází větší množství svalstva (stehna, hýždě) Ve Vašem případě se bohužel hlavice vždy jednou odsála při ošetření vnějších stehen. V takovém případě je nutné hlavici pouze znovu přenasát, což Vám vždy ošetřující znovu provedla. Ošetřující je hned vedle Vás v místnosti a upozorňuje před ošetřením, že pokud by se něco stalo, tak máte zavolat, což není vůbec trapné.
Ve třetím případě, jak uvádíte, ovšem k odsátí hlavice z oblasti břicha nedošlo. Kolegyni jste zavolala, ta Vám ovšem potvrdila, že je vše v pořádku.
Výhodnější ceny ošetření nabízíme v akční nabídce pouze našim stálým klientům, kteří patří přímo do našeho clubu.
Dále bych Vás rád upozornil, že výsledky ošetření není možné po pár dnech po proceduře očekávat. První úbytky se dostavují v horizontu několika týdnů po ošetření (6-8 týdnů), tudíž je velmi předčasné soudit účinnost ošetření. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný The one wellness club

24. 1. 2018
Jitka

Prostředí je fajn. I personál je fajn až na dnešní výjimku.

Byla jsem nemocná a propadly me 3 ošetření.pani na recepci mi sdělila.abych jim to napsala. Ja ji sdělila.ze jsem byla nemocná a nemohla jsem psát emaily. Protoze mi bylo zle a byla ráda.ze vůbec jsem. A ještě mi dnes paní na recepci řekla.ze se nemám rozčilovat.tak to byla poslední kapka. Dochodim stavajici kupón a další uz nechci. Můj manžel koupil mi ještě jeden kupón jako dárek.ale já jej nechci. Kupon stornujeme nebo prodáme…

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 10 měsíci

Pro upřesnění komentáře. Paní dnes přišla na ošetření a na předchozí své 3 rezervace nedorazila a neomluvila se. Paní na to, že byla nemocná. Kolegyně na recepci jí pouze upozornila a slušně požádala, aby příště až bude nemocná nám napsala email, sms nebo zavolala a její termín se zrušil a mohl se nabídnout jiným klientům (kor když jsou to večerní termíny které jsou velice žádané). Paní se na to obořila a rozčílila, že když je nemocná, tak nemůže ani udržet tablet. Tak jí kolegyně jen uklidnila, že v pořádku, že se nemusí rozčilovat. Ty 3 ošetření, na které se klientka nedorazila a ani se neomluvila, v tu chvíli kolegyně přehlédla a zapsala do permanentky pouze dnešní ošetření. I tak z toho vznikl takovýto zbytečný komentář, který nás velice mrzí. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný The one wellness club

6. 12. 2017
Lucka

Rezervacni system

Venovala jsem voucher sve kolegyni v praci, protoze jsem ho sama nemohla vyuzit.
Jelikoz to bylo asi 14 dni pred koncem voucheru, psala na wellness email, zda-li by ho bylo mozne prodlouzit. Na email nikdo neodepsal, o par minut pozdeji se vsak voucher ukazal jako pouzity.
Ani na dalsi email, kde kolegyne zadala o vysvetleni, neprisla zadna odpoved.
Byla jsem po predchozich skvelych zkusenostech velmi zklamana..

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před rokem

Moc děkujeme za komentář. Bohužel zde došlo pouze k omylu, paní jsme ihned po jejím prvním emailu, který nám zaslala 17.5. odpovídali a poukaz jsme prodlužovali. Bohužel paní spadl email nejspíše do SPAMU a nepřečetla si ho. Dnes jsem jí psal znovu ze svého soukromého emailu a komunikaci přeposílal, již je vše vyřešené a paní si procedúry dočerpá. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný Estetické centrum To well

13. 6. 2017
Monika

Nefunguje

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 2 roky

Děkujeme za komentář, jak je v akci uvedeno, vybělení zubů vydrží 6-12 měsíců po ošetření, akci jste využila v roce 2014, tudíž doporučujeme ošetření již zopakovat. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný The One wellness club

4. 3. 2017
Jana

Přístup personálu, vše vysvětlí a poradí.

Vzhledem k tomu, že úbytek cm žádný nenastal a to jsem chodila přesně jak mi bylo doporučeno (2× týdně kryo a lymfo po sobě), pila jsem dostatek vody, vouchery jsem ještě přikupovala aby všechny partie byly ošetřeny alespoň 2×, nezbývá než hodnotit takto. Věřím, že někomu to třeba pomohlo, ale mě tedy ne.

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 2 roky

Moc děkujeme za hodnocení, první měřitelné výsledky po ošetření kryolipolýzy se dostavují po cca 4-8 týdnech po ošetření, proto ještě doporučujeme chvíli na výsledek počkat. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný The One wellness club

3. 2. 2017
Jarmila

Prostředí příjemné a personál byl vstřícný.

– Po několika sezeních nebyl efekt skoro žádný. Pro mě
zbytečně utracené peníze.
- dlouhé objednací lhůty

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 2 roky

Děkujeme za hodnocení a pro větší efekt z ošetření doporučujeme ještě jednou tyto 3 ošetření zopakovat. Výsledek je poté ještě více znatelnější. U některých klientů je potřeba vícekrát ošetření opakovat, záleží na fyziologických předpokladech klienta. S pozdravem Žitný The One wellness club

3. 9. 2016
Marie

skvělý rezervační systém
příjemné a krásné prostředí

Tento kosmetický salón znám a chodím se ráda, z dnešní procedury jsem ale úplně nadšená nebyla. Chápu za 30 minut a za 299 korun se toho tolik stihnout nedá. První uvítací slova kosmetičky byla „ježiš vy ale máte oteklý nohy“ když jsem se ji snažila vysvětlit že mám lymfatické problémy a že se s tím léčím odpoví mi, že jsem na to mladá. Vysvětlovat jí, že lymfatické potíže nesouvisí s věkem nemělo smysl. Tohle jsem po náročném pracovním dni opravdu slyšet nechtěla. Další věta byla že mám příšerné obočí, ale co bych s tím měla nebo mohla udělat jsem se už nedozvěděla. Chápu že 30 minut je málo, ale šla jsem na čištění pleti a očekávala jsem že pleť bude nejdříve důkladně očištěna od makeupu, nicméně obličej jsem si ještě dočišťovala na záchodě v salonu (nepojedu přece domů s černými kruhy od řasenky pod očima) a doma umyla ještě jednou. K paní kosmetičce už určitě nepůjdu. Myslím, že 30 minut je na kvalitní čištění opravdu málo. Pamatuji, že když jsem do tohoto salonu chodila asi před 3 roky dělávala mi kosmetička i masáž obličeje a celá procedura byla pro mě příjemnou relaxací. Omlouvám se za kritiku nechci salon nijak poškodit, ale dneska to už od samotného vstupu do místnosti, kde pracuje kosmetička, příjemné nebylo .

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 2 roky

Děkujeme za komentář k Vašemu ošetření. Omlouváme se, pokud kosmetička s Vámi navázala, pro Vás špatné téma konverzace. Klientky si k nám právě vždy rádi chodí postěžovat se svými problémy. Co se týká čištění pleti, nejspíše jste před 3 roky byla na klasickém kosmetickém ošetření na 60 min, ve kterém se provádí i masáž a jsou zde přidané další kosmetické úkony. Zde jde o čištění ultrazvukovým čističem a dočištění pleti poté ručně a to za 20-30 min bez masáže. Co se týká Vašeho obočí, kosmetička měla namysly jeho tvar, který se jí nezdál. S pozdravem Žitný Estetické centrum To well

15. 6. 2016
Šárka

Lokalita je fajn.

Prostředí jako v obýváku, o který se musíte dělit. neútulné.

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 2 roky

Děkujeme vám za hodnocení, nikdy si nikdo nestěžoval, ba naopak klienti prostředí salonu chválí. S pozdravem Žitný The One wellness club

20. 5. 2016
Silvia

Dobrá dosupnosť, pekné prostredie, milá slečna na recepcii

Kozmetička bola nepríjemná, rovnako ako procedúra. Ultrazvukové čistenie som absolvovala už veľakrát, ale také nepríjemné a bolestivé ako tu som ho ešte nezažila. Na záver mi ešte dosť arogantným tónom v hlase povedala, že by som mala chodiť častejšie, aby „to“ (akné) zmizelo – pre kontext: celý čas bola ticho, teda ak nerátam, keď mi povedala, aby som so sebou netrhala (ospravedlňujem sa, ale chvíľami sa to ozaj nedalo vydražať).. a z ničoho nič z nej vypadla takáto veta :) Na to som si iba posmyslela, ale určite nie tu :), zo slušnosti poďakovala a odišla.

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 2 roky

Děkujeme samozřejmě za hodnocení, ale příště by bylo vhodné upozornit, pokud Vás něco bolí nebo je nepříjemné. Vždy se klientů ptáme, jestli je vše v pořádku a čekáme, že budou upřímní a dle toho nastavíme parametry dané procedúry. Každý má práh bolesti někde jinde a každý má jiná očekávání od dané procedúry. Vždy se snažíme plet i za 30 min ošetření ultrazvukem, co nejvíce vyčistit a nejen ji polechtat špachtlí, jako to dělají jinde. S pozdravem Žitný Estetické centrum To well

16. 5. 2016
Alena

Podnik se dal dobře najít. Místnost s oknem. Výsledky po 2 sezeních lipolaseru nemůžu zatím posoudit, žádnou změnu nepozoruji. Nicméně doporučují více sezení.

Byla jsem na dvou sezeních, první recepční mi prodala kalhoty za 50,–. Na stránkách mají napsané, že stojí 40,–. Maličkost. Také se zrovna neusmívala, vše mi připadalo strohé. Zato na druhém sezení blonďatá paní moc sympatická, kalkoty prodala za správnou cenu.

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 2 roky

Dobrý den, na webových stránkách je uvedena částka 50 kč, která se v předminulém měsíci zvyšovala ze 40 kč, bohužel na některých starých poukazech je ještě uvedena stará cena 40 kč, proto mohlo dojít k nesrovnalosti, které si kolegyňka nevšimla. S pozdravem Žitný The One wellness club

10. 5. 2016
Hanka

pěkné čisté prostředí
dobrá dostupnost MHD
příjemná obsluha

Přestože podnik u nabídky potvrdil používání jednorázových ochranných membrán, při ošetření se tak nestalo. Navíc v dotazech u nabídky byla uvedena používaná teplota –1°C, na můj dotaz při prvním ošetření mi byla sdělena teplota 0°C a při mém druhém ošetření 5°C. Až na tyto (celkem zásadní) nesrovnalosti jsem byla s procedurou spokojena.

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 2 roky

Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení. Rádi bychom Vás upozornili, že při ošetření byla VŽDY použita ochranná bariera. Membrána byla pokládána přímo na ošetřovanou partii. U akce teplota -1°C není uváděna. S ošetřujícími jste se zřejmě špatně ohledně teploty pochopili.
Věříme, že s výsledky ošetření budete spokojena.
S pozdravem,
Micková The One Wellness club

17. 4. 2016
Ivana

– tentokrát odfláknutá práca, mám pocit, že kvalita služieb /konkrétne ultrazvukového čištění + dermabraze/ veľmi klesá.

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 3 roky

Dobrý den, děkujeme za kometář a budeme klientku kontaktovat, co se jí na ošetření nezdálo. S pozdravem Žitný Estetické centrum To well

4. 3. 2016
Terezka

Ze zacatku je nutné chodit 3× týdne, ale v salonu mají až do dubna zcela plno

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 3 roky

Dobrý den, termíny ve večerních hodinách jsou bohužel na cca 3 týdny dopředu zaplněné, jelikož jsou to nejvytíženejší termíny, který by chtěl každý, ikdyž používáme současné 3 lymfodrenážní přístroje. Každopádně klienti si i právě díky rezervačnímu online systému mohou všechny sezení pravidelně objednat již dopředu a to třeba na celý měsíc. Paní ale měla poukaz pouze na jedno ošetření lymfodrenáže na 50 min.
I tak má kupon této akce platnost až do konce dubna a zde jsou již volné termíny. S pozdravem Micková The One wellness club

29. 2. 2016
Lenka

oproti poslední návštěvě se kvalita zhoršila, ostříhané nehty nic moc – prý to tak stačí, , odrbané taky žádná sláva – asi byla již unavená …

9. 1. 2016
Aquacleansro

Lymfodrenáž trvala pouze 40 minut místo zaplacených 50 minut. Nedoporučuji!

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 3 roky

Bohužel se omlouváme, ale pokud klient dorazí pozdě na sjednaný termín, procedúra musí být zkrácena.

25. 11. 2015
Jaroslava

Plěť vypadá dobře

Bohužel, ale člověk si tam připadá tak téměř na obtíž. Panuje tam taková zvláštní, zrovna ne moc příjemná atmosféra.

4. 9. 2015
Jaroslava

pleť nebyla po ošetření podrážděná

odtažité a povýšené chování kosmetičky

4. 9. 2015
Andrea

Slečna nebyla moc zručná a měla malý výběr laků v červené barvě

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 3 roky

Výběr laků je cca z možných 50 barev a odstínů, červených odstínů je zde kolem 5. Co se týká zručnosti pedikúrky, žádné stížnosti na její um jsme nezaznamenali.

29. 7. 2015
Julie

Slecna blondynka na recepci je velmi mila, zato jeji kolegyne byla sice usmevava, ale neprijemna. Rozeply se mi kalhoty pri nafouknuti, maji uz pomerne ojete suche zipy, nebylo to poprve tak jsem na slecnu zavolala stejne, jako jsem to delala s jeji kolegyni ale byla jsem instruovana ze si to mam drzet nebo sama dopnout az se to vyfoukne, ze s tim nic jineho neudela a odesla. Vazne? Sama si to mam drzet? A nemam si rovnou sama udelat i tu drenaz?

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 3 roky

Děkujeme za Váš komentář a na suché zipy se podíváme, od jiného klienta jsme tento problém zatím nezaznamenaly. Děkujeme Žitný The One wellness club

25. 7. 2015
Eva

příjemný personál

doplatek 35,– za uvolnění lymf. krčních cest, myslím, že by to mělo být automaticky v ceně. a velmi nepříjemné bylo lehátko. Není to rozhodně nic pro lidi s problémy s páteří. 50min jsem si doslova odtrpěla

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 3 roky

Doplatek je uvedný na webových stránkách, dokonce i v popisu akce. Na lehátko si nikdy nikdo nestěžoval. Pokud byste si řekla, rádi bychom Vám pod záda vsunuli polštář či deku. S pozdravem Žitný The One wellness club

25. 5. 2015
Katarína

Paní kosmetička byla velice příjemná. Uvítala jsem, že během procedury vysvětlila, co dělá a proč.

Velmi neochotný přístup recepčních ohledně rezervací. Nelíbí se mi nutnost registrace (a tudíž sdělení osobních údajů) na stránkách, zvlášť pokud chce člověk podnik pouze vyzkoušet. Na další kosmetické ošetření se rozhodně vydám jinam.

Vyjádření partnera
The One Wellness club Praha Před 4 roky

Stále dokola, ale je to důležité - klient se může objednat po emailu a nebo přes online rezervační systém - důvod je prostý, nemůže se stát chyba v objenávce - jelikož je vše napsáno emailem a nebo je to uložené v systému. Pokud někdo udělá chybu, tak víme, na které je straně. Dále při tolika objednávkách za celý den i kdyby někdo seděl na telefonu, tak by se rozhodně nestihly všechny objednávky, a spousta lidí by se nedovolala a pak si stěžovala, že se nemohou dovolat. Zase na druhou stranu spousty lidí si rezervační systém chválí.

16. 2. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.