Hodnocení podniku BM Art Agency

4,6/5 (590 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Miloslav

Prostředí, hudba.

31. 10. 2016
Michaela

- prostředí nejkrásnější synagogy v Praze
– výkon pěvkyně i ostatních účinkujích
– výběr skladeb koncertu Hallelujah (své si našel i člověk, který se normálně takovýchto koncertů neúčastní)

- uplatnění voucheru bylo opravdu zvláštní. Byla jsem panem Fiedlerem po emailové konverzaci ujištěna, že tisknout voucher není má povinnost a že si mám číslo kódu přepsat na papír. To jsem také udělala. Při kontrole mě pán ve vratech poslal s mým lístkem k pultu se vstupenkami. Paní můj lístek vůbec nezajímal, musela jsem dohledávat uplatněný voucher v elektronické podobě na stránkách Slevomatu. Nějak to ale nestačilo, byla jsem dokonce dotázána, zda jsem si volala a mám rezervaci a musela jsem následně ještě od pana Fiedlera ručně dohledávat emaily. Tvrzení, že rezervace jsou na jména, je velmi rozporuplné, žádnou rezervaci na své jméno jsem u paní se vstupenkami nikde neměla. Nakonec paní uznala, že teda asi jo a byla jsem posláná (s tím samým lístkem, co jsem původně přišla) do synagogy. Pán u dveří se na lístek už ani nepodíval, tak nechápu to komedii kolem
– díky této trojí kontrole (lístek, stránky Slevomatu, emaily) jsem se dostala do synagogy mezi posledními a zbyla na mě přístavková židle.
– celkově je v synagoze 8 lavic. V každé lavici seděli 4 lidé (=místo pro 32 lidí) zbytek musel sedět na přístavcích. Pouhým okem hodnotím 60% lidí v lavicích, 40% na přístavcích
– svým přátelům koncerty v této synagoze spíše nedoporučuji, protože za plnou cenu 700Kč a sezení na přístavcích není ten správný poměr cena a výkon. Cena Slevomatu je maximální reálná cena, která nabídce odpovídá
– protože valná většina lidí, která navštívila koncert 17.12.2015 byli cizinci (a pravděpodobně bez Slevomatu), možná bych panu Fiedlerovi doporučila skutečně dělat rezervace na jména, tak jak u nabídky inzeruje. Nahlášení jména u vstupu, kde bude váš zaměstnanec mít připravený seznam jmen a odškrtávat jej, je daleko lepší, než zákazníka zbytečně přehazovat jako horký brambor z místa na místo. O tom, že nemám možnost tisku jste dopředu věděl a přesto jste nikomu nedal instrukce, že ten den příjde člověk, který bude mít voucher přepsaný na papír… k tomu vážně nemám co dodat

17. 12. 2015
Zdenkakopecka

Bylo to krátké.

15. 12. 2015
Richard

tvrdé lavice a hodně diváků…mačkali jsme se jako sardinky

18. 10. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.