Hodnocení podniku  CK České kormidlo

4,3/5 (9 283 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jiří

Autobus byl velice pohodlný, klimatizovaný a prostorný. K tomu není, co vytknout. Průvodce byl v pořádku, udělil nám výklad o zámku, zoo i zámeckých zahradách. Místo je opravdu nádherné, zahrady jsou obrovské, spousta míst k focení a počasí bylo pohádkové. ZOO byla taky parádní, krásně rovinatá, WC a občerstvení na každém kroku. Jen je nutné počítat s cenami typickými pro Vídeň. Z tohoto výletu jsme byli nadšeni.

Včera
Lucie

Byli jsme mezi prvními hosty a téměř sami.

Nemohli jsme si sami nalít ani nápoj :-(

Hodnocená nabídka: Dovolená v Chorvatsku: 7 nocí, jídlo, 2 děti zdarma
Včera
Eva

Restaurace, která byla v ceně, byla zrušena, nová restaurace jako náhrada nebyla ok

Vyjádření partnera
CK České kormidlo Před 6 dny

Dobrý den, mohu Vás poprosit o číslo Vaší obejdnávky v CK abych se na to mohla podívat konkrétně, děkuji

27. 7. 2020
Zuzana

Líbila se mi vstřícnost personálu, blízko na pláž, kvalitní stravování.

Malé pokoje – až stísněné (měli jsme pokoj pro 4 osoby), organizace večeře byla slabší – kvůli dítěti jsme potřebovali chodit dřív a mohlo být líp zařízeno, aby byl průběh hladší.

27. 7. 2020

8. 7. 2020
Thu Phuong

průvodce, řidič ❤️

počasí, view není tak hezký jak na fotce

20. 6. 2020
Jiri

Výborná organizace

Hotelu ný se mělo určitě říkat ubytovna, ale stále by to bylo za tu cenu v pořádku

9. 3. 2020
Drahoš

Přístup cestovky

Horší kvalita ubytování

Hodnocená nabídka: Monte Bondone na 2 noci vč. skipasu i polopenze
19. 2. 2020
Veronika

Zajezd se povedl, hotel v Brugach byl velmi pekny a na dobrem miste kus od centra. Hotel kousek od Waterloo byl vybavenim tez dostacujici. Program pekne nabity, stihly jsme vse, co jsme chtely.

Pan pruvodce byl zmatecny.

3. 2. 2020
Léňa
29. 1. 2020
Dagmar

Skvělá cena, pekné trhy

Pozdní odjezd, průvodkyně byla s námi asi 1,5 hod z celkového volného času asi 9 hod, a vzala to dost rychle, škoda.

1. 1. 2020
Kamila

Nádherné město, autobus v poradku

Průvodkyně dost zmatená, vůbec nezvedala telefon, neporadila s metrem a organizace na bodu mrazu. Hrozne to zkazilo celkový dojem z výletu :(

29. 12. 2019
Vladislava

Delegát úžasný člověk

autobus to byla hruza zadny misto na takhle dlouhy cesty strasny

24. 12. 2019
Miloslava

Úžasná paní průvodkyně, bohužel objekty jsme mohli navštívit až po výkladu. Vrátit se k nim již bez průvodkyně, samostatně.

19. 12. 2019
Marie

Zajímavá byla prohlídka Bratislavy s výbornou průvodkyní.

18. 12. 2019
Karolína
16. 12. 2019
Irena

Ok.

13. 12. 2019
Renata

celkově zájezd hodnotím pozitivně

v původní nabídce nebyl uveden čas odjezdu, byl vyhlášen až v autobusu, Bratislava je poměrně malá, takže odjezd v 19:00 byl zbytečně pozdě, mohlo se klidně vyjet později a odjet v 19:00, slečna průvodkyně průměrná

11. 12. 2019
Jaroslav

Zbytečně příliš dlouhé.

ivo

POHODOVA PRUVODKYNE – HEZKE POCASI – ZAKLAD USPECHU :)

10. 12. 2019
Jitka

Všechno v pořádku. Bezproblémová cesta autobusem a zvládnutá organizace.

Lokalita

Zájezd v neděli, kromě trhů vše zavřeno včetně většiny kaváren a restaurací, zbytečně dlouhý, Chemnitz bych vypustil.

10. 12. 2019
Iva

Líbil se Thomaskirche s náhrobkem J.S.Baha

Bohužel jsme byli utrmáceni již v 16 hodin a autobus odjížděl až v 19. Dlouhé čekání na odjezd.

9. 12. 2019
Iveta

Milá průvodkyně, vše vysvětlila, ochotná

Ohledně organizace před zájezdem – trochu zmatek ohledně voucherů, přišly mi emaily, že jsem nezaplatila, takže jsem opakovaně komunikovala s CK. Nic hrozného, vše se vysvětlilo, ale čekala bych lepší organizaci. Co se týče samotného zájezdu do Mnichova – zpoždění autobusu na odjezdu (z Plzně) o 15 minut – nepřišla nám žádná SMS. Dále málo místa na nohy v autobuse. Před hranicemi bylo poměrně hodně zastavení – v Plzni mimo nástupní místo ještě na benzínce a pak v Rozvadově. Na hranicích chápu, v Plzni mi dvě zastávky přijdou zbytečné. Věc, která se nedá ovlivnit, jsou zavřené obchody v Německu v neděli, ale s tím CK těžko něco udělá. Ale celkový dojem je dobrý.

8. 12. 2019
Kateřina

Pěkné podzemí a podzemní trhy. Příjemný postarší pán průvodce.

Z Brna jsme vyjížděli zbytečně brzo, stačilo by vyjet v cca 10, ráno tam stejně bylo všechno zavřené.

Hodnocená nabídka: Adventní Retz s průvodem čertů
8. 12. 2019
Alena

Nebylo zajištěno vhodné zaparkování autobusu v Lipsku.

7. 12. 2019
Ilona

Výlet s výkladem a prohlídkou města. Průvodkyně byla příjemná a šikovná. Chválím i profesionální výkon pana řidiče. Město velice pěkné.

Byla jsem spokojená.

5. 12. 2019
Petr

Krásné město , vánoční výzdoba , atmosféra výborná , kapku horší organ. schopnosti , na trzích zboží , které u nás nenajdete , příjemní lidé , jinak vše super … stejný bus podle spz měl v létě několik hodin problém s klimou , snad CK vyřešila ........

-kapku horší organ. schopnosti , chyběli informace , neb byli řečeny s opožděním , jinak vše super … stejný bus podle spz měl v létě několik hodin problém s klimou , snad CK vyřešila

2. 12. 2019
Veronika

Samotný výlet stál za to… Budapešt krásná.. Trochu jsem se bála jak vše bude probíhat. Komunikace CK mi nepřišla moc proklinetsky naladěná…

Pokavad jsme měli dotaz k zájezdu… byl mi poslán odkaz kde si mám informaci vyhledat… Proto jsem objednávala zájezd přes cestovku, aby mi info poskytla.. ne abych si musila vyhledávat sama.

26. 11. 2019
Svetla

Pruvodci meli nadprumerne znalosti o lokalite a okoli. Videli jsme spoustu mist.

Organizace vyberu penez na vstup na parnik, kde bylo slibeno obcerstveni ktere nebylo. Nebyl prostor z casovych duvodu na obed.

11. 11. 2019
Pavel
4. 11. 2019
Jaroslav

Benátky i Verona jsou nádherná města, průvodce byl opravdu znalý. Navíc nám vyšlo nádherné počasí, takže luxus. Páni řidiči se o nás taky dobře postarali.

Cesta dlouhá, málo místa pro nohy (měřím 185), cestou zpátky přes Prahu, takže si moje křečové žíly mohly užívat o čtyři hodiny déle než cestou tam

4. 11. 2019
Denisa

Město Budapešť bylo krásné a pan průvodce Honza nás jim pečlivě provedl a řekl nám spoustu zajímavostí. :-) Zájezd doporučuji, jen pro ty, co se neradi mačkají v davu lidí, je dobré jet mimo sezónu.

Jeli jsme z Prahy a museli jsme přestupovat v Brně na jiný autobus, který nás dovezl na místo. Nic hrozného, ale přímý spoj by byl příjemnější.
Místo ubytování jsme se dozvěděli až v den odjezdu. Hotel byl dost průměrný, a na to, že byl listopad (už celkem chladno), tak v pokoji nebylo topení.

3. 11. 2019
Anonym

Parádní vylet

1. 11. 2019
Silvie

Praktický průběh rezervace a dobrá komunikace s CK, organizace v pořádku.

Stravování by se mohlo vylepšit.

31. 10. 2019
Marcela

Spokojenost

30. 10. 2019
Věra

Pan průvodce Honza byl skvělý, jeho znalosti a přehled mu závidím, člověk na svém místě. Také se musím zmínit o pánech řidičích, kteří jeli naprosto profesionálně.

Jediné mínus na tomto výletě bylo místo v autobuse. Mám zasebou již několik takových to nočních přejezdů s několika CK, ale v žádném autobuse nebylo tak málo místa jako tady, člověk se na sedačky sotva naskoukal a kolena se mu hned opírala o sedadla před ním, ani malej batoh jsme si nedali na zem pod nohy, protože by jsme se tam jinak ani nehnuli. Neumím si představit, že by jsme s takto malým místem jeli někam dál.

30. 10. 2019
Hana

Krakov je prima

29. 10. 2019
Lukáš

Super výlet a relax zaroven

Trochu problémy s autobusy, ale vše se vyřešilo.

21. 10. 2019
Micky

Služby slečny delegátky byli vynikající!

Málo místa v autobusu, ale s tím se musí počítat .

15. 10. 2019

Špatná organizace průvodkyně

14. 10. 2019
Lucie

České Kormidlo-myslím, že dobrá cestovka. Krásný autobus, delakátka po celou cestu příjemná, místu rozuměla a ze 70 lidí neztratila nikoho. Krásné místo ta Budapešt a určitě se vrátím, jeden den na poznání je velmi málo. Plavba lodí-doporučuji. Skvělý zážitek :) Děkuji.

Bohužel jedna věc se mi nelíbila-málo, resp. skoro vůbec žádné zastávky na wc či protažení nohou. Po cestě tam-zastávka jen na Slovensku, kde byla na dámy fronta až ven z benzíny, takže rozchod 15min. nelze naplnit. Při cestě zpět- odjezd ve 20:00, příjezd do Prahy v 04:00-bez zastávky! Proto odebírám jednu hvězdičku…

13. 10. 2019
Helena

Výborná průvodkyně, krásný program, i to počasí se nakonec umoudřilo a bylo celkem slušně

Velkokapacitní patrový autobus není moc vhodný pro nocování. Málo místa, nízké stropy, klaustrofobní pocit!

9. 10. 2019
Jiří

Velmi pěkně sestavený zájezd s mnoha zajímavými místy, která jsme během něj navštívili. Počasí sice moc nepřálo, ale i tak to ve mě zanechalo dojem a rád se do těchto míst znovu podívám. :)

Eliška

Pandy a zahrady!!!

Počasí!!!

Jajavosa

skvělý přístup průvodkyń

nelíbilo se nám, že z Prahy do Brna jsme jeli svozovým autobusem dosti nepohodlným a pak přestup v Brně , určitě by bylo konfortnější nepřestupovat a jet jedním autobusem , to nám dosti vadilo

Míša

Diky pruvodcovi Honzovi jsme prosli to, co je treba v Budapesti videt. Bylo dost casu i na vlastni program. Pocasi oba dny bylo na poznavani idealni. Budapest je nadherna a stoji za navstevu 🙂

Cesta zpet ponekud zdlouhava kvuli vystupnim mistum po ceste. Plavba na Dunaji fajn zazitek, ale lod byla vhodna na teplejsi obdobi, diky tomu ze byla otevrena i v podpalubi, tak byla neskutecna zima 🙁

2. 10. 2019
Michaela

Ze zájezdu jsem byla nadšená. Naplánováno vše skvěle. Člověk toho stihl tolik. Personál byl milý a ohleduplný.

Radka

Výlet byl fajn. Dům moří je skvělý. Ten si klidně zvonu zopakujeme. Prátr nás nijak zvlášť neoslovil.