Hodnocení podniku CK České kormidlo

4,2/5 (7 304 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Nikola

Jedna velká katastrofa. Za moji negativní zpětnou vazbu můžete poděkovat panu průvodci Jiřímu, který svoji náplň práce absolutně nezvládl – hrůza, děs!!!!
Měl nefunkční mobilní telefon pro případný kontakt, výklad k Maďarsku absolutně mimo, podle mě by i marťani z Marsu uměli lépe komunikovat – blekotal tam samé nesmysly nedávající hlavu ani patu. To že pan Jiří vybírá odpadkové koše, aby se najedl je čistě jeho věc, ať se z toho klidně i po****, ale reklamu dělá především Vám. Dále by si rozhodně neměl dovolit vykřikovat na celé náměstí, ať mu dáme pokoj, že už chce mít konečně svůj klid.
A v neposlední řadě na benzínové pumpě málem nechal lidi bez toho, aniž by si předem zkontroloval, zda jsme všichni.
Řidiči museli zastat jeho náplň práce v rámci organizace. Těm samozřejmě patří velké poděkování, i přesto, že nejsou Vašimi zaměstnanci.
Na takový typ výletu jsem jela poprvé, a upřímně jsem vyléčená.

10. 5. 2019
Lenka

Kvalitní komunikace s CK. Ochtoní a příjemní řidiči.

Průvodce naprosto mimo realitu. Něco takového jsem ještě nazažila. Nic nesdělil, když už mluvil, mumlal. Nevyslovil jedno souvětí. O historii Maďarska a Budapešti vím více než on. Jediné o čem mluvil byla politika. Zapoměl na klienty při odjezdu a kouřil jako kamna i při výkladu.

30. 4. 2019
nevenka

Líbilo se mi město, protože ho už znám…

doba příjezdu a odjezdu, měla jsem dojem, že průvodkyně měla jiné zájmy......

15. 1. 2019
Anonym

Když sme se odpojily od pruvodce a cestovali sami. To sme meli aspon chvili klid

Skoro vše. V autobuse autokarem nebylo žádné místo na nohy a řidic stavěl i po 5 hodinách, takže sme měli celkem křeč. Po 14 hod. Takové jízdy nás průvodce vláčel 20km po londýně skoro bez pauzy, jeho tempo se nedalo skoro stíhat, pořád sliboval pauzu na oběd která se nakonec nekonala, večeře také ne, na hotel sme přijeli před 22.00, než sme se ubytovali tak někteří už nedostali ani tam jídlo. Hotel celkem ušel. Snídaně velmi slabá…suchý chléb, šunka a sýr. Druhý den sme si udělali vlastní program, protože sme nechtěli absolvovat zase ten maraton bez jídla a pauzy na nákup. A večer sme zjistily, že žádný ohňostroj neuvidíme. Takže to byla poslední kapka.
Takže shrnutí: koupily sme si zájezd silvestr v londýně, žádnej ohňostroj sme neviděli, průvodce kamil byl *****, a tuhle ck české kormidlo rozhodně nedoporučuju.

3. 1. 2019
Karel

Teď už vím, že podobně cestovat nikdy nebudu!

Začněme autobusem, ve kterém nebylo absolutně žádné místo na nohy a celkově byl velmi malý.
Paní průvodkyní nebylo upozorněno na to, že se v okolí hotelu nenachází žádná otevřená restaurace a tudíž bychom si měli sehnat jídlo, z toho důvodu byla většina účastníků bez večeře – naprosto ideální po dlouhém dni, kdy musíte chodit po městě.
Poslední kapkou pro nás byl „hotel“… To, že byl špinavý a nechutný a vybavení velmi staré, komentovat snad ani nebudu. Konkrétně v našem pokoji tekla pouze slabě vlažná voda a to takovým proudem, že bylo v podstatě nemožné se osprchovat – lidově řečeno, voda tekla, jako když netekla. V jiném pokoji nesplachovala toaleta, na protějším pokoji měli šváby. Co se „snídaně“ týče – tvrdá houska, sýr, šunka a okoralá bábovka, to už bylo snad jen pro zasmání.
Třesničkou na dortu bylo, že se autobusu přes noc (SAMO :)) vysklilo sklo…
Ceny za tyto služby – nepohodlný autobus s nedostatkem místa, průvodkyni, která neinformuje o nutnosti koupit si večeři a pokoj plný švábů – jsou nehorázné a urážející.

1. 1. 2019
Jakub

Hrozna komunikace mezi slevomatem a cestovni kancelaří prava ruka neví co dělá levá… 100× jsem musel všude volat a 20× všude přeposilat různé kódy. Naposledy!!!!!

26. 12. 2018
Tomáš

Čekání na někoho 30 minut, přestože v pokynech bylo jen 10 minut. V mnichově byli všechny obchody zavřený, což mělo být minimálně v nabídce řečeno.

18. 12. 2018
Anonym

Žádný voucher jsme od Ck Kormidlo nedostali, i když jsme řádně zaplatili.

17. 12. 2018
Věra

Katastrofální totálně neschopna průvodkyně .Retz malé město v době příjezdu nebylo vidět ze by o turisty stali -stánky skoro všechny zavřené , ikdyz byla sobota a 10.30.Ve sklepech příjemná průvodkyně .Pruvod čertu totální chaos boj lidi o přední místa na chodníku .Planovala jsem 2 roky ;uz ale nikdy v životě :NEDOPORUČUJI

Hodnocená nabídka: Adventní Retz s průvodem čertů
10. 12. 2018
Dana

zájezd se nekonal :-(

28. 11. 2018
Jiří

Benátky byly nádherné (ty si zaslouží 5 hvězdiček). Rozhodně stojí za to vidět … a budete se chtít ještě někdy vrátit. Verona za mě zbytečný doplněk.

Ta jedna hvězda je pro CK. Tragická delegátka a jelikož ta reprezentuje CK, tak rozhodně nedoporučuji jet s ní (České kormidlo).

1. 10. 2018
Eva

Nelíbilo se mi chování hotelového personálu! Po upozornění, že inzerují dostupný internet a není tomu tak, jsme se dočkali „osobního osočení“, co si dovolujeme psát recenze, a to hodně nevybíravým způsobem + Po upozornění, že na pokoji páchne kanalizace z koupelny, nám personál přišel nározně ukázat, jak máme zalívat kanálek v koupelně vodou. Nevím, jestli jim to někdo říkal, ale většinou si nekupuji pobyt proto, abych v hotelu zalívala smrdící odpad. Po nátlaku a neutuchajícím smradu nám byl pokoj vyměněn. Děkuji, ale nikdy více! Jídlo, bylo až na dvě večeře (ryba na grilu a steak) totální tragédie!

3. 9. 2018
Smáhová

Moc se mi tam líbilo, dětem a manželovi také. Celkově to bylo moc hezké.

Co se týče ubytování..... katastrofa… že je to tam oprýskané a neútulné bychom respektovali, šlo jen vlastně o přespání. Ale šváb v šuplíku na příbory to absolutně zkazil ( ve čtvrtek)) a už v pátek jsme odjeli domů.

3. 9. 2018
Vít

Delegát sám tvrdil, že se kvalitu a vzhled hotelu snažil dohnat jídlem. Popravdě to doháněli pouze snídaní.

Téměř nic

3. 9. 2018
Oli

řidiči Českého kormidla naprosto super..ochotní a příjemní pánové, kteří se po celou dobu o nás pečlivě starali

Tento poznávací zájezd byl naprosto o ničem díky paní průvodkyni Jarmile, která organizačně naprosto selhala. Proto hned první den se jí ztráceli lidi (většina průvodců má cosi vyčnívajícího z davu, aby byli vidět… paní Jarmila nic) doporučené vstupné 80 euro vůbec nepotřebujete, protože nejsou předem zajištěné vstupenky a na místě bud 3–4 hodinové fronty a nebo vyprodáno na 2 dny dopředu, takže památky uvidíte jen z venku, což bych viděla jako klamání zákazníka a mělo by to být uvedeno v programu zájezdu. S prohlídkou Říma jsme začali ve 12:30 do té doby jen chaos. Až večer na hotelu, kdy téměř všichni nadávali, že nebyly zajistěné vstupy, tak na tajňačku pár lidem zakoupila on line vstupenky do Sixtinské kaple. Takže celkový dojem z tohoto poznávacího zájezdu velmi špatný.

26. 8. 2018
Tripelina

Hnus ubytování, pláže malinké , jidlo nic moc .Za mě nedoporučuji

25. 8. 2018
Tomantos97

Krajina, prostředí a vše okolo toho naprosto dokonalé. Určitě mohu jen doporučit stojí za to vidět takové krásy přírody.

České Kormidlo, společnost která nás tam měla dopravit naprosto otřesná, nazval bych to i jinak. Hned ze začátku naprosté zmatky, cestou z Prahy do Brna jízda autobusem bez průvodkyně, která by měla být. Nikdo nic nevěděl, řidič říkal že budeme přestupovat do jiného autobusu, po cestě se několikrát změnilo číslo autobusu kterým jsme měli jet, při vyložení v Brně byli zmatky mnohem větší nežli v Praze, už jsme mysleli, že snad neodjedeme, číslo autobusu stále nebylo jasné, poté nějakým zázrakem konečně dorazil autobus směr Plitvice, z krásného nového autobusu jsme lezli do starého, otřesného a nekomfortniho starého krumplu, kde nebyla průvodkyně schopná absolutně nic vysvětlit. Nebudu zde více rozepisovat, zájezd se společností České Kormidlo ⛭ absolutně nedoporučuji, otřesný přístup, doprava a vše co se týče této společnosti. Aspoň cíl zájezdu a to krásné Plitvice stáli za to, kde navíc nebyla průvodkyně schopná koupit si lístek, jít s námi a zdělit nějaké zajímavé informace.

24. 8. 2018
Eliška

Celková ZOO byla skvělá, celá se nám moc líbila.

Doprava byla velmi špatná. Az při cestě zpět jsme se dozvěděli změny, které nebyly předem nikde uvedeny, část cesty jsme jeli linkovym autobusem.

12. 8. 2018
Lucie

Plitvická jezera

Služby průvodkyně naprosto k ničemu, místo aby nás prováděla tak nám řekla přes silnici si kupte lístky a sejdeme se u autobusu za 10 hodin a šla si kam chtěla. Doprava taky tragická v 5 ráno přestup v Brně, půl hodinové čekání na další autobus a řidiči a ani , , průvodkyně´´ nevěděli zda je dostatek míst pro všechny cestující (nakonec jsme odjeli s tím, že se ani průvodkyně neujistila, zda jsme všichni a prohlásila, že snad ano a vyjeli jsme směr Praha. Autobus nepohodlný (nešli odtáhnou od sebe sedadla, stupínek kam si může cestující dát nohy jsem našla pod sedadlem urvaný). Organizace zájezdu byla pro mne velkým zklamáním. Jediné co se mi na tomto zájezdu líbilo byla nádherná příroda Plitvických jezer. S touto cestovní kanceláří už nikdy nikam nepojedu.

31. 7. 2018
Dagmar

- krásné město a památky

- odjezd byl naplánován z Brna od Janáčkova divadlo, pak byl změněn na Zvonařku – nástupiště 34 v 5:30
– na nástupišti 34 byl sice autobus do Budapeště, ale úplně jiný zájezd, všude zmatek a chaos, nikdo nám nic neřekl, prý bylo ten den nečekaně mnoho zájezdů… odjeli jsme z nástupiště 32, průvodkyně přišla na poslední chvíli až cca 5:26
– jeli jsme pět hodin tam
– po příjezdu kolem té 10 hod jsme dostali rozchod na tržnici, na jídlo, suvenýry… podle mě úplně zbytečný, tento program bych zařadila na konec dne, až jsou všichni unavení, a chtějí si sednout
– následovala prohlídka města, průvodkyně mluvila potichu, takže ji slyšelo tak deset lidí, na které se zrovna dívala
– moc toho nevěděla (prý byla teprve podruhé v Budapešti)
– když někdo zavolal, že se ztratil, tak ho sice nějak navedla, ale už skupina nečekala
– u Parlamentu (podle mě nejdůležitější památky) jsme strávili asi tři minuty
– nazpět jsme jeli už jen čtyři hodiny, a dost rychle, aby stihli Pražáci linkový autobus zpět, do Brna byl příjezd o půl 12 – cesta šíleným autobusem, rozdrkaným, každá díra byla dost cítit, člověk si chvíli myslel, že ztrácíme součástky po cestě..
– třešnička na dortu bylo počasí, za co nikdo nemůže, hrozný vítr a chvilkama déšť
– bohužel tento zájezd s touto cestovkou a průvodkyní hodnotím negativně

19. 7. 2018
Kateřina

Působilo to na nás jako ubytovna, nahnat co nejvíce hostů a vydělat co nejvíc peněz… Komfort nikde, přes tenké zdi bylo vše z vedlejších pokojů slyšet. Celý den pražilo slunce do pokoje, klimatizace za 5€ na den celkem mazec… Nakonec jsme si raději zaplatili ubytování jinde…

15. 7. 2018
Markéta

Krásné čisté moře a lokalita v Chorvatsku

Už při samotné komunikaci s cestovkou nastal první problém. Po e‑mailech, na které cestovka nereagovala, nakonec muselo nastat 6 telefonátů v den odjezdu (ovšem dovolat se je na celý den), aby mi byly zaslány pokyny k odjezdu včetně voucherů na dopravu a pojištění. Získání těchto podkladů 4 hodiny před odjezdem a chování cestovní kanceláře mi v tomto případě přijde dost přes čáru.
Zároveň by do budoucna měla cestovka zvážit, zda si někteří lidé nemají připlatit o sedačku navíc, protože sedět pomalu mimo autobus jenom proto, aby se cestující vedle mě vešla na sedačku, bylo trochu nekomfortní pro celou cestu do Chorvatska.
Již v Chorvatsku jsem zašla za řidičem, zda by mi nevytáhl obvaz z lékárničky kvůli zdravotnímu problému, ale bylo mi sděleno, že se mu lékárnička nechce hledat.
Byla jsem již na hodně zájezdů jak poznávacích, tak k moři, ovšem s touto cestovní kanceláří již nikdy více.

14. 7. 2018
Markéta

Samotný pobyt u moře, krásné městečko

Příšerná organizace cestovní agentury, nesplnění doby pobytu u moře

12. 7. 2018
Radka

Paní průvodkyně neplnila svou roli tak jak by měla. Neříkala žádné důležité informace. Peníze na vstup vybrala ale poté zase každému vrátila a lístek si musel každý kupovat sám. V informacích nebylo uvedeno, že si máme vyměnit dostatečné množství kun a také že strávíme hodinu a půl blouděním v Záhřebu. O hodinovém čekání v noci na hranicích sice autobus nemohl ale bylo to nepříjemné. Samotný výlet na jezera byl pěkný, jen to kazilo velké množství turistů v této době.

11. 7. 2018
Terka

Plitvická jezera super, ty navštívit doporučuji!

Zaprvé, berte na vědomí, že svozem z HK do Brna je cesta 4hodinová a v Brně budete další hodinu čekat na autobus na Plitvická. Takže se možná vyplatí ušetřit čas a vyrazit vlakem

Za druhé, platíte si služby průvodce po celou dobu zájezdu, které nemáte! Jeli tři autobusy a pouze jeden průvodce, neznali jsme jeho jméno, viděli ho asi 2× nebo 3×. Slíbil po jezerech návštěvu Zábřehu, nějakým záhadným způsobem odjeli ostatní autobusy i s průvodcem dříve a náš autobus tam nechali, řidiči bez průvodce do Zábřehu nechtěli takže jsme odjížděli v 18.00 z jezer rovnou do Brna bez průvodce. nemohl mít přehled o tom zda někdo chybí nebo nechybí protože pán se procházel v Zábřehu a celý jeden autobus mu byl jedno.

Tuto CK již nikdy více! Zkuste raději jinou 😉

7. 7. 2018
Barbora

Líbila se mi ta chvilka u moře.

Celkova organizace byla děsná. Hladce probíhal pouze nástup v Praze. Dále se odehravala jedna katastrofa za druhou! Další nástup v Jihlavě kde jsme 20 min čekali nám řidiči nedovolili vystoupit z autobusu ani na toaletu. A tak jsme jak jsme se vsichni stridali v pouziti wc v autobusu( podotykam, že jsem v zivote nezazila, aby na wc v buse slo tolik lidi prestala jsem to pocitat u cisla 53 a to bylo pouze na ceste smer Baška!!) Další naberove misto Brno kde jsme cekali 55minut. To, uz se nikdo nezdrahal vystoupit. Tim, že jsme nabrali razantni zpozdeni se jedna zastavka vyškrtla. Steward nas vsak uklidnoval tím, že nezalezi na tom v kolik prijedeme, že mame garantovano 12 hodin u more a tak se s ohledem na zpozdeni opozdi odjezd z Bašky. Pri prijezdu pres Slovinske hranice se pri kontrole zjistilo, že jeden z cestujich nema doklady a tak jsem po dlouhem reseni vraceli pul hodiny z5 k posledni zastavce kde jsme cestujiciho vysadili tim jsme nabrali dalsi hodinu a pul zpozdeni. Myslím, že by se doklady meli kontrolovat pri vstupu do autobusu! Dale jsme zastavili na posledni posledni zastavce na opet absolutne necivilizovane benzice s jednou toaletou a pauzou pouhych 15 minut! Nas autobus byl patrovy coz znamena pres 50 lidi z toho vetsina zen. Tudiz se vsichni museli rozhodnout zda si dojdou koupit snidani, daji si cigaretu nebo si odskoci na wc. Po znovu rozjeti autobusu jsme jsme zjistili, že se do autobusu dostal cizi clovek a okradl 2dva cestujicí. To, ale nebylo vse pri dojeti na místo po 2 hodinach celkoveho zpozdeni nam bylo oznameno, ze se bude odjizdet v pul 8, at jsme vsichni v 7 u autobusu. Coz znamenalo pouhych 10 hodin u more! Ze pry zadna garance 12 hodin není, ze si steward delal srandu.
A co se tyče pohodli v autobusu. Pri příjezdu jsem byla nadsena, že jedeme Setrou což je světově nejlepší autobus světa díky komfortu co se týče místa mezi sedadly. Toto by ovsem neplatilo! Jelikoz si České kormidlo nechalo nainsalovat dalších 8míst. Aby zvětsily kapacitu autobusu. Takze za mne jedním slovem velká KATASTROFA!

4. 7. 2018
Radka

Dle instrukcí jsme vyhledali po příjezdu delegáta CK p. Holuba, který nám napřed řekl, že si nás vyzvedne správcová dané destinace, nakonec však požádal manžela, aby ho zavezl k budově, kde jsme měli být ubytováni, že mu ukáže cestu.. To byla veškerá jeho „práce“ a zájem o nás po celý týden!! Apartmán jsme přebírali sami, správcová nerozuměla nám, my jí… Těžká domluva. Kuchyně nevybavená, chybělo struhadlo, atd. … Zákaz používání el. trouby ve sporáku, byli jsme odkázáni na venkovní gril, v případě, že bychom chtěli upravovat maso… Pro jistotu chyběly i plechy či pekáče do trouby… Lednice zapáchající, apartmán pro 4 lidi se skládal z dvoulůžkového pokoje a pokoje s přistýlkou...... Atd., atd..... Rozhodně nikomu nedoporučujeme!!

1. 7. 2018
Soňa Kotasová

Hory byly nádherné, sjezdovky udržované, kuchyně v hotelu vynikající…

Služby české delegátky paní Šiškové od Českého Kormidla. Cokoli paní delegátka zajistila bylo nekomfortní a nedotažené. Tahali jsme sami svá zavazadla, převlékali se v ponižujících podmínkách na parkovišti, při odjezdu nás nevyzvedl autobus, museli jsme k němu sjíždět na lyžích a pak jsme měli jít kilometr pěšky… Prostě České Kormidlo a paní Šišková, nikdy víc. :-(

19. 3. 2018
Tereza

Mizerná organizace (řidič autobusu ani nevěděl, kde zaparkovat), dost neprofesionální průvodce. Velice špatný servis.

19. 2. 2018
Petra

Jediné co se nám líbilo bylo úplně jiné středisko, které nebylo vůbec v plánu (sjezdovky u „hotelu“ byly uzavřené) a museli jsme si za něj zaplatit skipas. (To se nám nelíbilo)

Začala bych tím, že při cestě do Itálie, byl nefunkční záchod v autobuse, z důvodu, že pan řidič zde umístil zavazadla. Autobus by měl být připraven na větší počet zavazadel, když se jede na hory.

V cestovní kanceláři nabízíte lyžovaní ve dvou zemích, ale nám když jsme dojely do Itálie, bylo oznámeno, že první den nemůžeme využít stranu Slovinskou a druhý den zájezdu jsme nemohli využít jak stranu Slovinskou, tak stranu Italskou. Druhý den nám byla poskytnuta náhrada v jiném lyžařském středisku, zde jsme si však skipasy museli platit sami – přitom v ceně zájezdu byla zahrnuta cena za 3 skipasy.

Dále jsme měli problém s paní delegátkou, která nám v pondělí rozdala dva skipasy a neposkytla žádné informace. Přímo nám podávala skipasy s větou „Tady máte dámy“. Když jsme druhý den došly k turniketům, zjistily jsme, že už jsme oba skipasy projezdily první den. Paní delegátka nám zapomněla říct velmi podstatnou informaci a to tu, že oba skipasy jsou nabité a jeden je tedy na jeden den a druhý na druhý den a nemůžeme je mít u sebe oba zároveň (například, že si máme jeden nechat na hotelu). Tím došlo ke zmatkům a pomýlení účastníků zájezdu. Nebyly jsme to jen my dvě, kterým se to stalo. Paní delegátka se ovšem ohrazovala tím, že nám vše říkala, ale když jsme komunikovali s ostatními vyšlo najevo naše tvrzení a to, že nám to opravdu paní delegátka neřekla. Sdělila nám, že si musíme koupit nové skipasy. My jsme si skipasy tedy koupily na naše náklady.

Dále bych chtěla upozornit na nespokojenost s ubytováním, celé dny ( především noci) nám na pokoji problikávalo světlo na stropě, což bylo opravdu nepříjemné, když jsme si chtěly po lyžování odpočinout.

8. 2. 2018
Miroslav

zájezd byl kvůli nedostatku zájemců zrušen

6. 1. 2018
Weronika

Na zájezd jsme nenastoupili.

Strašné služby CK. Volali jsme, abychom se zeptali, kdy bude návrat do Prahy, protože poslední vlak nám jel v 0:05, nebyli nám schopni ani přibližně říci, jak dlouho cesta a celý zájezd trvá, naprosto žádná ochota! Zeptáte se: to nemáte žádné zkušenosti z minulých let, přeci tento zájezd nepořádáte první rok? Ne, nemáme. Prý si to mám najít na mapách. Po e‑mailu jsme tedy zájezd zrušili 3 dny předem, samozřejmě bez nároku na vrácení peněz nebo přerezervace, bohužel stejně jsme měli v den zájezdu ve 3 ráno budíček. Nejsou schopni si předat informace, každý vám řekne něco jiného, ale spíš vás odbudou, nic prostě nejde a nazdar. S Kormidlem jsme byli už tolikrát, bohužel, služby se hodně zhoršili a už to za to nestojí, protože si neváží svých zákazníků!

3. 1. 2018
Tom

Památky

Cestovní kancelář je z Brna tak proč jsme si připlácely 200 Kč /os. za nástup z Brna. Když se jelo z Brna přes Jihlavu do Prahy a Plzně. Dále jsme si zaplatili služby delegátky za to že nám řekla tady je to tady to a mužete se tam jít podívat a šla do hospody. V 18:00 nám dala rozchod s tím že se máme po ohňostroji co nejdříve dostat do metra. Po ohňostroji který nebyl žádný organizovaný jsme se prodrali davem do metra kde jsme se dostali 00:06 do metra odkud nás vojáci se samopaly vyhnali. Po telefonátu s paní delegátkou Michaelou Seifertovou nám bylo sděleno že je u autobusu a že jí naše situace nezajímá ať se dostaneme jak chceme ale nejpozději o půl 3 je odjezd. Takže jsme se v davu plných opilých lidí a bouchajících petard dostali na stanici jiného metra a odtud nakonec k autobusu kde paní průvodkyně stála spokojeně s pivem. Takže s CK české kormidlo natož s paní delegátkou Seifertovou nikdy víc.

2. 1. 2018
Luci

Luxusní autobus

Již při vyřizování smlouvy k zájezdu nastaly první komplikace, po kterých jsem doufala v bezproblémový zájezd. Bohužel však cesta, která trvala 5 hodin (autem méně než 3 hodiny) byla velmi náročná. V Lipsku jsme kroužili městem další 1/2 hodinu, abychom vůbec zaparkovali autobus a posléze jsme z něj byli narychlo vyhnáni, aby pan řidič stihl svou 9 hodinovou pauzu a my měli včasný návrat. Kvůli rannímu zpoždění jsme na cestě zpět byli ochuzeni o pauzu na wc a občerstvení s ohledem na brzký návrat, přičemž do Prahy jsme stejně dorazili lehce před půlnocí. Pan průvodce byl sice plný informací o městě a jeho historii, ale mapky města jsme s ním hledali po několika informačních centrech během prohlídky. S touto CK už prosím nikdy více!

4. 12. 2017
Lucie

Město Lipsko je hezké. Navštívily jsme s kamarádkou více vánočních trhů a dokázala bych si představit zde zůstat i přes noc, kdy bych 2. den navštívila Zoo, kde mají koaly a žraloky.

Celá organizace zájezdu. S touto CK již nikdy cestovat nebudeme. Cesta tam trvala 5,5 hodiny, což oproti internetu a jakýmkoliv jiným autobusovým firmám (cca 1,5 hodin), bylo opravdu hodně. Cesta domů trvala „jen“ 4,25 hodiny.
Průvodci Jirkovi nebylo pořádně rozumět a neměl ani mikrofon nebo něco podobného, takže jsme brzy šly s kamarádkou po vlastní ose.

4. 12. 2017
Lenka

Cesta z Prahy do Lipska (i zpět) trvala přes 5 hodin, protože autobus vyzvedával cestující po cestě. Normálně cesta trvá 2,5–3 hodiny. Po příjezdu hledal řidič cca 45 minut parkoviště, protože plánované bylo rozkopané. Průvodce byl zmatený jako by tam byl poprvé.

4. 12. 2017
Martina

Delegátka, řidiči, autobus, atmosféra pohoda ..

Hotel je naprosto příšerný. . . vedet to, tak jedu na vlastni pest a ubytuju se v něčem pořádným . .

2. 12. 2017
Andrea

Bohužel dcera i já jsme den před odjezdem onemocnely, volala jsem do cestovky, omluvila se a prosila o náhradní termin kdykoli do vánoc, ale odmítli a oba vouchery tak propadly. Moc mě to mrzí a s touhle cestovkou uz nepojedeme. Hvezdicku za hodnocení musím dát aspoň jednu, ale jinak bych nedala žádnou.

2. 12. 2017
Grypin

Nelíbí se mi přistup firmy jak Slevomat tak firmy Twisto.
Žáden voucher jsme neobdrželi službu jsme nevyužili a museli jsme zaplatit 1208,–. !!!! takže pozor na podvodné jednání obou zmiňovaých firem.

28. 11. 2017
Marcela

Se společností České kormidlo už nikdy více. Organizace opravdu špatná.

1. 8. 2017
Jana

Nedoporučuji tuto cestovní kancelář, delegát nebyl vůbec přítomen na místě, vyhodili nás v šest hodin ráno před hotel a starejte se o sebe sami, checkin až ve tři hodiny, vše si tu musíme vyřídit sami a přitom tu mluví na recepci jen italsky

29. 7. 2017
Gabriela

Zakoupila jsem voucher pro rodice na konkretni termin, postupovala presne podle pokynu uvedenych u voucheru. Ale bylo mi sdeleno, ze CK nema volne misto. Poprve, co mam s nekym problemy.

6. 5. 2017
Martina

Přístup cestovní kanceláře hrozný, při řešení mé storno objednávky arogantní a nevstřícní.

28. 2. 2017
Veronika

Příjemná a bezpečná cesta, řidiči byli velmi profesionální.
Delegát Vašek byl ochotný a vždy k dispozici alespoň na telefonu.
Úžasné lyžařské středisko

Obrovské zklamání z hotelu Urri. Děravé dveře od pokoje zalepené izolepou, místo klasické postele pouze 2 oddělené železné přistýlky a to navzdory informaci z voucheru, že náš pokoj bude klasický double. Po naší žádosti o výměnu pokoje, nám byly postele pouze přisunuty k sobě. Špinavé skvrny na zdech, záclonách a „čele postele“, děravá židle, rozbitý obraz. Koupelna sice nová, ale velice neprakticky řešená. Chybí dveře od sprchového koutu, který je navíc hned před záchodem. WiFi funkční pouze v okolí recepce. Snídaně slabší průměr – staré pečivo, žádné ovoce, systém „kdo dřív přijde…“. Na první večeři jsme přišli mezi posledními a i přes velkou kapacitu restaurace se nás personál snažil usadit každého zvlášť k jinému stolu, ačkoli jsme přišli jako pár. Anglicky se s personálem bohužel moc dobře nedomluvíte. Čistý pokoj a pořádná postel je základ, obzvlášť po celodenním sportování. Za nás příště určitě jiný hotel.

22. 2. 2017
Jiří

Masky byly moc hezké.

„Úchvatný karneval“ = divadlo na náměstí cca 15 párů v maskách na dřevěném mole za ocelovými ochozy. Žádné info o času odjezdu – v Brně na místě měli vyzvednout řidiči CK, kteří tam však nebyli a přijeli až po telefonické urgenci s hodinovým zpožděním. Diletantské řešení svozů – vysazení na úplně jiném místě, než nabrali. Výběhový model autobusu – bez wifi. WC pouze v kritických případech. Benátky ano, ale určitě NE s Českým kormidlem!!!

22. 2. 2017
Radana

Velká špína na pokoji, zastaralé vybavení hotelu, hluk, neochota delegátky…

31. 10. 2016
Monikaa

Vzdálenost moře od hotelu.

Ubytování pravděpodobně v té nejstarší části hotelu – hrozné. Úklid jednou za pobyt po urgenci. Polopenze, resp. snídaně velmi chudé. Nabídky na slevomatu kupuji a využívám, ale ještě nikdy jsem nebyla takhle zklamaná.

12. 10. 2016
Radim

Celkový přístup personálu v hotelu. Dobrá kuchyně. Blízko k moři.

Starší vybavení, neudržovaný bazén. Odmítavý přístup CK k reklamaci zavřeného bazénu.

11. 10. 2016
Iveta

Nelíbilo se mi že jsme neměli dost času na snídani takže jsme nesnídali a pak že po útoku v Nice jste obvolávali že se tam nepojede a přesto se tam jelo

21. 9. 2016
Helena

realita neodpovídala nabídce

26. 7. 2016