Hodnocení podniku  CK České kormidlo

4,3/5 (9 414 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Aneta

V Chorvatsku to bylo úžasný, užily jsme si to

Autobus na nás musel třičtvrtě hodiny čekat, díky tomu, že slevomat tady má úplně špatné odjezdy. Mělo se jet v 9 nakonec se jelo už v 6, nestihly jsme se sbalit, tak jsme jehly do Chorvatska bez ničeho. Kdyby na nás nemohli počkat a slevomat by po nás chtěl uhradit storno , řešily bychom to i klidně soudní cestou. Přes slevomat už nikdy více.

26. 8. 2020
Lukas

Pozitivní je město jako takové, zájezd nikoliv. Často jsou kritizováné autobusy musím pochválit čistotu, pohodlí a dostatek místa

Cesta tam Praha – Budapešť pouze jedna zastávka s možností wc, co je horší cesta zpět bez zastávky. Naprosto příšerné.
Prohlídka jako na běžícím pásu, a to doslovně.
Paní průvodkyně byla velmi nemile překvapena, když jsme požadovali pauzu na oběd. Pouhých 30 min.

24. 4. 2020
Tomas

zájezdu jsem se nezúčastnil kvůli zpoždění ČD 6 h. Tento mejl mi přišel už asi po 8, proto to chci nějak vyplnit

31. 8. 2019

Autobus, jízda, delegat

7. 7. 2019
Luuca

Líbila se pouze Budapešť!

Tento zájezd jsem koupila jako dárek ke kulatým narozeninám mé mamince. Byla jsem ve zděšení, když mi vyprávěli, jak celý POZNÁVACÍ zájezd probíhal. Nezkušená, neochotná a nic neznající průvodkyně. I řidič věděl více než, , paní průvodkyně, , Špatná organizace atd. 6 hodin volného času? To jako vážně?!
O tom, že se vlastně nic rodiče nedozvěděli, klidně mohli výlet absolbovat sami, ani mluvit nebudu.
A spoustu dalších věcí…
A romantická plavna lodí? Tak o tom si nechte jen zdát. Možná bych napsala knihu, kdybych to měla vše vylíčit.
Takže za mě NEDOPORUČUJI. Jsem velice zklamaná.

21. 5. 2019
Oli

řidiči Českého kormidla naprosto super..ochotní a příjemní pánové, kteří se po celou dobu o nás pečlivě starali

Tento poznávací zájezd byl naprosto o ničem díky paní průvodkyni Jarmile, která organizačně naprosto selhala. Proto hned první den se jí ztráceli lidi (většina průvodců má cosi vyčnívajícího z davu, aby byli vidět… paní Jarmila nic) doporučené vstupné 80 euro vůbec nepotřebujete, protože nejsou předem zajištěné vstupenky a na místě bud 3–4 hodinové fronty a nebo vyprodáno na 2 dny dopředu, takže památky uvidíte jen z venku, což bych viděla jako klamání zákazníka a mělo by to být uvedeno v programu zájezdu. S prohlídkou Říma jsme začali ve 12:30 do té doby jen chaos. Až večer na hotelu, kdy téměř všichni nadávali, že nebyly zajistěné vstupy, tak na tajňačku pár lidem zakoupila on line vstupenky do Sixtinské kaple. Takže celkový dojem z tohoto poznávacího zájezdu velmi špatný.

26. 8. 2018
Tomantos97

Krajina, prostředí a vše okolo toho naprosto dokonalé. Určitě mohu jen doporučit stojí za to vidět takové krásy přírody.

České Kormidlo, společnost která nás tam měla dopravit naprosto otřesná, nazval bych to i jinak. Hned ze začátku naprosté zmatky, cestou z Prahy do Brna jízda autobusem bez průvodkyně, která by měla být. Nikdo nic nevěděl, řidič říkal že budeme přestupovat do jiného autobusu, po cestě se několikrát změnilo číslo autobusu kterým jsme měli jet, při vyložení v Brně byli zmatky mnohem větší nežli v Praze, už jsme mysleli, že snad neodjedeme, číslo autobusu stále nebylo jasné, poté nějakým zázrakem konečně dorazil autobus směr Plitvice, z krásného nového autobusu jsme lezli do starého, otřesného a nekomfortniho starého krumplu, kde nebyla průvodkyně schopná absolutně nic vysvětlit. Nebudu zde více rozepisovat, zájezd se společností České Kormidlo ⛭ absolutně nedoporučuji, otřesný přístup, doprava a vše co se týče této společnosti. Aspoň cíl zájezdu a to krásné Plitvice stáli za to, kde navíc nebyla průvodkyně schopná koupit si lístek, jít s námi a zdělit nějaké zajímavé informace.

24. 8. 2018
Lucie

Plitvická jezera

Služby průvodkyně naprosto k ničemu, místo aby nás prováděla tak nám řekla přes silnici si kupte lístky a sejdeme se u autobusu za 10 hodin a šla si kam chtěla. Doprava taky tragická v 5 ráno přestup v Brně, půl hodinové čekání na další autobus a řidiči a ani , , průvodkyně´´ nevěděli zda je dostatek míst pro všechny cestující (nakonec jsme odjeli s tím, že se ani průvodkyně neujistila, zda jsme všichni a prohlásila, že snad ano a vyjeli jsme směr Praha. Autobus nepohodlný (nešli odtáhnou od sebe sedadla, stupínek kam si může cestující dát nohy jsem našla pod sedadlem urvaný). Organizace zájezdu byla pro mne velkým zklamáním. Jediné co se mi na tomto zájezdu líbilo byla nádherná příroda Plitvických jezer. S touto cestovní kanceláří už nikdy nikam nepojedu.

31. 7. 2018
Dagmar

- krásné město a památky

- odjezd byl naplánován z Brna od Janáčkova divadlo, pak byl změněn na Zvonařku – nástupiště 34 v 5:30
– na nástupišti 34 byl sice autobus do Budapeště, ale úplně jiný zájezd, všude zmatek a chaos, nikdo nám nic neřekl, prý bylo ten den nečekaně mnoho zájezdů… odjeli jsme z nástupiště 32, průvodkyně přišla na poslední chvíli až cca 5:26
– jeli jsme pět hodin tam
– po příjezdu kolem té 10 hod jsme dostali rozchod na tržnici, na jídlo, suvenýry… podle mě úplně zbytečný, tento program bych zařadila na konec dne, až jsou všichni unavení, a chtějí si sednout
– následovala prohlídka města, průvodkyně mluvila potichu, takže ji slyšelo tak deset lidí, na které se zrovna dívala
– moc toho nevěděla (prý byla teprve podruhé v Budapešti)
– když někdo zavolal, že se ztratil, tak ho sice nějak navedla, ale už skupina nečekala
– u Parlamentu (podle mě nejdůležitější památky) jsme strávili asi tři minuty
– nazpět jsme jeli už jen čtyři hodiny, a dost rychle, aby stihli Pražáci linkový autobus zpět, do Brna byl příjezd o půl 12 – cesta šíleným autobusem, rozdrkaným, každá díra byla dost cítit, člověk si chvíli myslel, že ztrácíme součástky po cestě..
– třešnička na dortu bylo počasí, za co nikdo nemůže, hrozný vítr a chvilkama déšť
– bohužel tento zájezd s touto cestovkou a průvodkyní hodnotím negativně

19. 7. 2018
Markéta

Krásné čisté moře a lokalita v Chorvatsku

Už při samotné komunikaci s cestovkou nastal první problém. Po e‑mailech, na které cestovka nereagovala, nakonec muselo nastat 6 telefonátů v den odjezdu (ovšem dovolat se je na celý den), aby mi byly zaslány pokyny k odjezdu včetně voucherů na dopravu a pojištění. Získání těchto podkladů 4 hodiny před odjezdem a chování cestovní kanceláře mi v tomto případě přijde dost přes čáru.
Zároveň by do budoucna měla cestovka zvážit, zda si někteří lidé nemají připlatit o sedačku navíc, protože sedět pomalu mimo autobus jenom proto, aby se cestující vedle mě vešla na sedačku, bylo trochu nekomfortní pro celou cestu do Chorvatska.
Již v Chorvatsku jsem zašla za řidičem, zda by mi nevytáhl obvaz z lékárničky kvůli zdravotnímu problému, ale bylo mi sděleno, že se mu lékárnička nechce hledat.
Byla jsem již na hodně zájezdů jak poznávacích, tak k moři, ovšem s touto cestovní kanceláří již nikdy více.

14. 7. 2018
Markéta

Samotný pobyt u moře, krásné městečko

Příšerná organizace cestovní agentury, nesplnění doby pobytu u moře

12. 7. 2018
Radka

Paní průvodkyně neplnila svou roli tak jak by měla. Neříkala žádné důležité informace. Peníze na vstup vybrala ale poté zase každému vrátila a lístek si musel každý kupovat sám. V informacích nebylo uvedeno, že si máme vyměnit dostatečné množství kun a také že strávíme hodinu a půl blouděním v Záhřebu. O hodinovém čekání v noci na hranicích sice autobus nemohl ale bylo to nepříjemné. Samotný výlet na jezera byl pěkný, jen to kazilo velké množství turistů v této době.

11. 7. 2018
Terka

Plitvická jezera super, ty navštívit doporučuji!

Zaprvé, berte na vědomí, že svozem z HK do Brna je cesta 4hodinová a v Brně budete další hodinu čekat na autobus na Plitvická. Takže se možná vyplatí ušetřit čas a vyrazit vlakem

Za druhé, platíte si služby průvodce po celou dobu zájezdu, které nemáte! Jeli tři autobusy a pouze jeden průvodce, neznali jsme jeho jméno, viděli ho asi 2× nebo 3×. Slíbil po jezerech návštěvu Zábřehu, nějakým záhadným způsobem odjeli ostatní autobusy i s průvodcem dříve a náš autobus tam nechali, řidiči bez průvodce do Zábřehu nechtěli takže jsme odjížděli v 18.00 z jezer rovnou do Brna bez průvodce. nemohl mít přehled o tom zda někdo chybí nebo nechybí protože pán se procházel v Zábřehu a celý jeden autobus mu byl jedno.

Tuto CK již nikdy více! Zkuste raději jinou 😉

7. 7. 2018
Barbora

Líbila se mi ta chvilka u moře.

Celkova organizace byla děsná. Hladce probíhal pouze nástup v Praze. Dále se odehravala jedna katastrofa za druhou! Další nástup v Jihlavě kde jsme 20 min čekali nám řidiči nedovolili vystoupit z autobusu ani na toaletu. A tak jsme jak jsme se vsichni stridali v pouziti wc v autobusu( podotykam, že jsem v zivote nezazila, aby na wc v buse slo tolik lidi prestala jsem to pocitat u cisla 53 a to bylo pouze na ceste smer Baška!!) Další naberove misto Brno kde jsme cekali 55minut. To, uz se nikdo nezdrahal vystoupit. Tim, že jsme nabrali razantni zpozdeni se jedna zastavka vyškrtla. Steward nas vsak uklidnoval tím, že nezalezi na tom v kolik prijedeme, že mame garantovano 12 hodin u more a tak se s ohledem na zpozdeni opozdi odjezd z Bašky. Pri prijezdu pres Slovinske hranice se pri kontrole zjistilo, že jeden z cestujich nema doklady a tak jsem po dlouhem reseni vraceli pul hodiny z5 k posledni zastavce kde jsme cestujiciho vysadili tim jsme nabrali dalsi hodinu a pul zpozdeni. Myslím, že by se doklady meli kontrolovat pri vstupu do autobusu! Dale jsme zastavili na posledni posledni zastavce na opet absolutne necivilizovane benzice s jednou toaletou a pauzou pouhych 15 minut! Nas autobus byl patrovy coz znamena pres 50 lidi z toho vetsina zen. Tudiz se vsichni museli rozhodnout zda si dojdou koupit snidani, daji si cigaretu nebo si odskoci na wc. Po znovu rozjeti autobusu jsme jsme zjistili, že se do autobusu dostal cizi clovek a okradl 2dva cestujicí. To, ale nebylo vse pri dojeti na místo po 2 hodinach celkoveho zpozdeni nam bylo oznameno, ze se bude odjizdet v pul 8, at jsme vsichni v 7 u autobusu. Coz znamenalo pouhych 10 hodin u more! Ze pry zadna garance 12 hodin není, ze si steward delal srandu.
A co se tyče pohodli v autobusu. Pri příjezdu jsem byla nadsena, že jedeme Setrou což je světově nejlepší autobus světa díky komfortu co se týče místa mezi sedadly. Toto by ovsem neplatilo! Jelikoz si České kormidlo nechalo nainsalovat dalších 8míst. Aby zvětsily kapacitu autobusu. Takze za mne jedním slovem velká KATASTROFA!

4. 7. 2018
Veronika

vubec nic, nejhorsi ze zatim navstivenych adventnich trhu v Nemecku

prekvapil me pruvodce – senior, slibil prohlidku na 1,5h coz rozhodne nesplnil, tvrdil ze v Nemecku zil, ale neumel odpovedet ani co se ji v GER ke stedrovecerni veceri, v Regensburgu 2 ubohe trhy, ktere clovek projde za 1h a zbylych 8h ve meste neni absolutne co delat. nasli jsme jedinou kavarnu, jinak vsude neporadek, odpadky, spina a nekonecna nuda! na treti a posledni trhy ve meste (u zamku) vstup 8,50 eur. na ceste Reg-Plzen ani jedina prestavka

Hodnocená nabídka: Adventní Regensburg
9. 12. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.