Hodnocení podniku CK České kormidlo

4,2/5 (7 318 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Luděk

Všechny památky. Výklad průvodkyně.

Doprava.

Včera
Hana

Výlet byl naprosto skvělý. Pan průvodce nám řekl a ukázal snad všechno co by jsme se v daném místě mohli dozvědět a co bychom mohli videt a ještě nám zbyl i volný čas pro nás. Ještě k tomu nám vyšlo i nádherné počasí, takže co víc si může člověk přát.

Jedinou nevýhodou zájezdulů ať už jakýkoliv je cestování autobusem, které není úplně pohodlné, ale když chce člověk něco vidět a někam se podivat za dobrou cenu, tak to zkousne! Takže vlastně nemám nic co bych tomuhle výletu vytkla. :)

25. 5. 2019
Luuca

Líbila se pouze Budapešť!

Tento zájezd jsem koupila jako dárek ke kulatým narozeninám mé mamince. Byla jsem ve zděšení, když mi vyprávěli, jak celý POZNÁVACÍ zájezd probíhal. Nezkušená, neochotná a nic neznající průvodkyně. I řidič věděl více než, , paní průvodkyně, , Špatná organizace atd. 6 hodin volného času? To jako vážně?!
O tom, že se vlastně nic rodiče nedozvěděli, klidně mohli výlet absolbovat sami, ani mluvit nebudu.
A spoustu dalších věcí…
A romantická plavna lodí? Tak o tom si nechte jen zdát. Možná bych napsala knihu, kdybych to měla vše vylíčit.
Takže za mě NEDOPORUČUJI. Jsem velice zklamaná.

21. 5. 2019
Antonín

Výborná komunikace s cestovní kanceláří. Pěkné ubytování.

Naprosto neschopná delegátka

21. 5. 2019
Tomas

Pěkné historické památky, výlet lodí, ten jsme si a vše ostatní museli zajistit sami.

Delegátka ck byla trochu mimo, Chůze po památkách se podobala útěku, ještě horší však byl majitel hotelu kde jsme byli ubytováni, jeho arogance a odmítavý přístup domluvit se byl více než jasný. V pokoji nebylo mýdlo, toaletního papíru bylo tak 5 otáček. Ve zkratce bych to řekl takto: dejte peníze a vypadněte.

20. 5. 2019
Helena

Zájezd se mi líbil, přálo i počasí, vynikající průvodce p. Milda Žák, super řidič p. Ceral.

15. 5. 2019
Lenka

Nádherný víkend, krásné počasí, super průvodce.

Michaela

tropicarium je úžasné

celý zbytek výletu. autobus byl příšerný. při procházce městem starší spolucestující malém zkolobavoli. vše bylo urychlené.

15. 5. 2019
Ondřej

skvělá organizace cestovní kanceláře

13. 5. 2019
Lenka

Pohodlný autobus, krásné počasí a dost času na prohlídku ZOO i zámeckého parku 😊

12. 5. 2019
Mila

Paní průvodkyně fajn, zoo krásná, pandu jsme chvilku viděli, pěkné počasí…vše bylo fajn

ráno přijel autobus místo 5,30 až 6,00…
pozdní odjezd z Vídně – prý musel mít řidič přestávku 9 hodin

12. 5. 2019
Pavlína

Výlet byl fajn, paní průvodkyně ochotná, seznámila nás z historií, řekla vše potřebné..kde co najdeme, kam máme jít, byli jsme spokojení

11. 5. 2019
Věrka

Dům moří překvapil množstvím zvířátek , které byli téměř na dosah. Příjemné bylo zázemí-toalety, možnost jezdit výtahem, restaurace. Prátr je klasika, každý si vybere co ho baví.
Vezl nás sympatický řidič a paní průvodkyně byla velmi milá. Organizačně bylo vše výborně zvládnuté.

V Domě moří bohužel chyběli nápisy v češtině. Vzhledem k tomu, že Čechů tam jezdí spousta by s tím mohli něco udělat.

10. 5. 2019
Jozef

Pocasie krasne, akvarium uchvatne, Prater je Prater…

Nikola

Jedna velká katastrofa. Za moji negativní zpětnou vazbu můžete poděkovat panu průvodci Jiřímu, který svoji náplň práce absolutně nezvládl – hrůza, děs!!!!
Měl nefunkční mobilní telefon pro případný kontakt, výklad k Maďarsku absolutně mimo, podle mě by i marťani z Marsu uměli lépe komunikovat – blekotal tam samé nesmysly nedávající hlavu ani patu. To že pan Jiří vybírá odpadkové koše, aby se najedl je čistě jeho věc, ať se z toho klidně i po****, ale reklamu dělá především Vám. Dále by si rozhodně neměl dovolit vykřikovat na celé náměstí, ať mu dáme pokoj, že už chce mít konečně svůj klid.
A v neposlední řadě na benzínové pumpě málem nechal lidi bez toho, aniž by si předem zkontroloval, zda jsme všichni.
Řidiči museli zastat jeho náplň práce v rámci organizace. Těm samozřejmě patří velké poděkování, i přesto, že nejsou Vašimi zaměstnanci.
Na takový typ výletu jsem jela poprvé, a upřímně jsem vyléčená.

10. 5. 2019
Dana

Úžasný zážitek

6. 5. 2019
Jana

Super doprava a průvodce.

5. 5. 2019
Kateřina

Kromě počasí bylo vše fajn.. památky, lázně i nákupy ✌️

Zdenek

zajezd jako komplet

5. 5. 2019
Jirousek2201

příjemné cestování pohodlným luxusním autobusem , dále nadstandartní přístup delegáta , spokojennost splněním očekávání zájezdu

3. 5. 2019
Blanka

Vše bylo naprosto v pořádku, mohu jen doporučit. Byl to krásný výlet.

Jen menší čekání na pana řidiče

3. 5. 2019
Zuzana

Delegát Honza byl naprosto skvělý. Ví toho hodně nejen o Budapešti, ale o celém Maďarsku a umí to podat vtipnou formou. Všem doporučuji.

Jan
Renata

Vynikající průvodce, celková organizace, plavba odí

nevyšlo počasí, což ovšem není ničí chyba

Renáta

Město nádherné, Tropicarium také. Navštívili jsme i zoo – super.

Delegát Jirka – neskutečně arogantní, bezpáteřní, nespolehlivý a lhářský člověk. Nadiktoval nám telefon, který byl nedostupný. Pak se osočoval na spolucestující, že má rozbitý display a telefon mu nefunguje. Slíbil mapky města, nepředal- vyzvedli jsme si sami na info centru. Mlel páté přes deváté, potřebné info ale nikdy nesdělil, jen neustále opakoval, že si můžeme koupit čabajku a papriku. S vizáží bezdomovce. Spolucestující ho viděla, jak vybírá jídlo z odpadkového koše a odnáší si ho. Byl špinavý, otrhaný. Místo odjezdu sdělil minimálně třem skupinkám pokaždé jiné. Odmítl nám na mapě ukázat, kde máme čekat. Řekl nám to ústně a to každému něco jiného. Takže jsme se nakonec museli mezi sebou a s řidiči hledat, kde vlastně máme být. Při výkladu historie huhňal, vzadu ho nebylo slyšet a když jsme na to upozornili, tak se urazil a byl arogantní. Práci průvodce museli bohužel zajišťovat řidiči, nebyl schopný si ani spočítat osazenstvo, když jsme od benzínky málem odjeli bez některých spolucestujících. Chápu, že jsme měli nějaký časový prostor, ale zaparkovaly 2 autobusy a na záchodech fakt byly fronty. Nedopalkem cigarety zapálil odpadkový koš. Na Tropicarium nám dal necelých 60 min- takže poklusem. V 10:50 jsme si kupovali vstupenku a ve 12 jsme měli být v autobusu. Arogantně jednal se zákazníky. Pro cestovku nehorázná ostuda. Chtěla jsem s Vámi jet k moři – ani omylem!!!

Lenka

Kvalitní komunikace s CK. Ochtoní a příjemní řidiči.

Průvodce naprosto mimo realitu. Něco takového jsem ještě nazažila. Nic nesdělil, když už mluvil, mumlal. Nevyslovil jedno souvětí. O historii Maďarska a Budapešti vím více než on. Jediné o čem mluvil byla politika. Zapoměl na klienty při odjezdu a kouřil jako kamna i při výkladu.

V&K

Budapešť a okolí nádherné. Určitě se sem vrátíme, ale už sami bez CK.Jeden den je skutečně málo. Tropicarium také hezké, jen by to chtělo trochu více času.

Bohužel jsme měli špatnou zkušenost s průvodcem Jiřím, který zastupoval CK České Kormidlo. Pán byl naprosto arogantní, neochotný, mlel páté přes deváté, na tel. číslo, ktere nam poskytl, se nedalo dovolat. Cestujici v autobuse pri odjezdech ani nezkontroloval. I přesto, že jsme si v mapě nechali zaznačit PŘÍMO PRŮVODCEM, místo odkud se bude odjíždět, nakonec autobus stál na jinem miste nez bylo dohodnuto. Posledni kapkou bylo, když z odpadkového koše pan Jiří z CK vytáhl jídlo na talíři a při tom ho viděla spolucestující s malou dcerou. Bohužel co se pruvodce týče, opravdu velké zklamání a pro CK České Kormidlo velka ostuda. Od pruvodce očekáváme, že bude milý, bude se umět slušně a srozumitelně vyjadřovat, hlavně bude mít s lidmi trpělivost a bude o klienty mít zájem. Tohoto jsme se bohužel během zájezdu nedočkali. Naopak řidičům patří pochvala, cestu zvládli v pohodě, pristup z jejich strany milý, ochotný.

Simona

Celkový dojem z výletu je spokojenost.

tedy až na na pana průvodce , bohužel mluvil hrozně potichu , takže pokud jste stáli kousek dál od něj , tak nebylo vůbec nic slyšet…

Josef
Ivona

😐

Ondráčková

Super služby delegáta CK, organizace zájezdu…😊😊😊

Andrea

Ráda všem doporučuji zájezd neměl jedinou chybku. Nádherná ZOO stojí za shlednutí. Moje děti byly nadšené a spokojené a já taky :)Musím pochválit šikovného pana průodce Ondru.

Anonym

Honza byl výborný průvodce vše vysvětlil, ukázal. Procházky po městě a večerní plavba lodí. Zájezd doporučuji :D

Ubytování

Aňule

Krásný vánoční výlet. Průvodce nás prováděla po Vídni a vyprávěla historii města. Doporučuji 😊

28. 4. 2019
Miroslava

Pobyt byl dokonalý

Pavlína

Spokojenost. Příjemný průvodce.

27. 4. 2019
Tereza

Zdraví všechny cestovatele 😉

Vřele doporučuji, super Tip na výlet.

Cesta rychlá tam i zpět. Řidič Pavel byl výborný. Průvodce pan Milda Žák je bezkonkurenčně nejlepší, jsem ráda, že jsme na něho opět na trefily. Kéž by bylo více takových 😊

Příště za delfíny opět s Kormidlem…

S pozdravem,

Tereza, Alena, Michaela a Gabča

27. 4. 2019
Martin

Benátky i Verona jsou krásná starobylá města, počasí se vydařilo a v dubnu ještě nebylo tolik lidí.

Jeli jsme dvoupatrovým autobusem a 80 lidí na jednu skupinu je moc.

25. 4. 2019
Jakub Fojt

Naprosto vynikající průvodce, skvěle zvládnuto organizačně

méně komfortní bus (moc jsme se nevyspali), hotel byl taky trochu horší (na jednu noc se to dalo vydržet), místy trošku zmatky

Marie

Delegatka byla příjemná a velmi ochotná

Monika

Benátky byli TOP !!! tak krásný místo… toulat se uličkami a čekat kde vyjdete je prostě něco nádherného, člověk tam vypustí z toho každodenního shonu a jen si to užívá. Průvodkyně byla suprová, Je vidět, že tam nebyla poprvé a bylo vidět, že jí to baví a né že to dělá jen protože musí. Verona je také pěkné město, ale s Benátkami se to nedá srovnat… každopádně se do Benátek vrátíme ;) Navíc nám vyšlo krásné počasí takže úplně nejvíc TOP výlet. Cestu jsme také zvládli i když teda spaní v buse bylo nepohodlné (s tím jsme počítali), řidiči nám pouštěli filmy a dokonce při zpáteční cestě pustili i Bohemian Rhapsody – což skoro nikdo nedokoukal, protože jsem byli fakt hotový :D Vůbec se to nezdálo, ale po Benátkách jsme nachodili skoro 19 km a ve Veroně už tedy o něco málo méně, ale brali jsme to jako příjemnou celodenní procházku – žádný shon…

Ve Veroně nás zklamala ta jejich aréna, S natěšením jsme šli dovnitř a jen jsme tam vlezli tak všude sedačky a podium :/ za mě to místo ztratilo tu správnou atmosféru :/ Další mínus bylo, že v autobuse nebyli zásuvky – během jízdy se člověk zabaví na telefonu a nemá si ho potom kde dobít, samozřejmě jsme měli powerbanku, ale byli tam tací co jí neměli a až mi jich bylo líto, protože nemohli fotit všechno to skvělé co jsme v Benátkách zažily.

Tomáš

Nádherná malebná místa v Benátkách i Veroně. Úžasný pan průvodce Milda Žák.

Jitka

Vše vyšlo jak mělo a my jsme strávili pěkný sváteční den :-)

Ivana

Starší autobus, malo místa na sezení -nepohodlné, chyběli zástrčky na nabíjení mobilu počas dlouhé cesty.

Luciebartonikova

Vse OK, delegatka mila, mela prehled, ubytovani a snidane naprosto v poradku, program taky. Behem Velikonoc bohuzel hodne lidi, ale to se dalo predpokladat.

Jiří

Počasí vyslo na 1! Zájezd byl moc prima. Hezke památky, pohodový účastníci, řidič i slicna pani průvodkyně , která se opravdu snazila. Doporucuji všem 😉

Jen vytku, ze pani průvodkyně nevěděla, ze je v nedeli statni svátek a tim, byly zavřené obchody i lázně.

Alexandra

Zájezd se nám líbil naprosto celý. Moc jsme si ho s přítelem užili a to díky skvělému průvodci. Pan Milda Žák byl úžasný, provedl nás krásnými uličkami jak v Benátkách tak i ve Veroně a vždy měl ke všemu co říci. S ním bychom jeli určitě znovu.

23. 4. 2019
Tereza

Vse probehlo na 1* – cesta, ubytovani, pani delegatka. Dekujeme!!

Dandy1965

Paní průvodkyně bylavelice příjemná, pan řidič pohodář, viděli jsme maximum z Budapešti co se dalo za tak krátký čas stihnout, ubytování také plně vyhovující.