Pán, s kterým jsem jednala, se sice choval mile, celkově však na mě sídlo firmy a jednání nepůsobilo vůbec profesionálně.
Co se týká kvality služby vyčištění mého notebooku, nemohu si na nic postěžovat, avšak chválit také nemohu. Problém však nastal, když si notebook nechala čistit moje kamarádka. Hned při předání notebooku nahlásila, že kdyby při otevření notebooku odhalili jakoukoliv závadu, přeje si být nejprve informována a případně odsouhlasit eventuální opravu (standardní postup je, že vám automaticky napíšou sms a čekají na souhlas s opravou). Když však kamarádce volali, aby si přišla pro notebook, bylo jí oznámeno, že jí vyměnili část chladícího mechanismu a že má zaplatit přibližně 900,–. Nikdo jí neoznámil ani závadu a ani její opravu. Kamarádka se samozřejmě ohradila. Po několika dalších telefonátech firma uznala chybu a omyl a nabídli jí, že buď vrátí původní vadné součástky do notebooku nebo jí nechají nové s poměrně velkou slevou (jediné plus z jejich strany). Kamarádka tedy zaplatila sníženou částku a odnesla si notebook. Ihned po prvním zapnutí jí však začala špatně fungovat Wi‑Fi, která dříve fungovala bez problémů. Samovolně se vypínala a někdy nešla zapnout vůbec. Špantně fungovalo jak přijímání signálu, tak samotné talčítko. Když jsme notebook pořádně prohlédly, zjistily jsme, že v horní části v oblasti tlačítka Wi‑Fi a power šasi špatně přiléhá. Při snaze o reklamaci a kontaktování firmy emailem bylo automaticky (podotýkám aniž by notebook viděli) odmítnuto zavinění firmou a kamarádce navrhli prohlídku notebooku v ceně 400,– (bez navrhnutí eventuálního převzetí nákladů v případě zjištění jejich zavinění).
Firmu absolutně neporučuji. Pan Beil se snaží ze všech jen tahat peníze.