Kategorie

Hotel Krakonoš

4,0 / 5 (180 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Moc doporučujeme.“

Dnešní nabídky Hotel Krakonoš

Hodnocení podniku Hotel Krakonoš

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Lukáš

Solná jeskyně byla pěkná, pokoje relativně pěkně zařízené.

Začnu tím, co se nám relativně líbilo – pokoje. Pokoje byly prostorné, hezky zařízené. Nepřijeli jsme se tam koukat na televizi, ale i kdybychom chtěli, tak by to nebyl možné, protože stará „bednová“ televize při spuštění pískala a nedalo se to vydržet. Lednička/chladnička nechladila, bylo v ní větší vedro než v pokoji a i přesto, že jsem paní na recepci závadu nahlásil, nikdo ji opravit nepřišel. Co se týče wifi, tak ta nám na pokoji také nefungovala. V koupelně bylo odřené toaletní prkýnko a rozhodně to nevypadalo dobře. S čím jsem byl velmi nespokojený, byla postel. Pokud se na pobyt nahlásí pár, předpokládal bych, že na pokoji bude manželská postel a ne dvě samostatné postele, které se od sebe neustále rozjížděly.

Procedury, které tvoří hlavní lákadlo nabídky, nebyly úplně špatné. Absolvovali jsme suchou vodní masáž, která byla perfektní. Stejně tak solné jeskyni nelze nic moc vytknout. Rybičky gara rufa příjemné, ale celkově by to dole v balneo zóně nemuselo vypadat jak v kobce. Pokud má u rybiček strávit půl hodiny, předpokládal bych, že budu usazen do křesla a ne, že budu sedět na nějakém vyřazeném lehátku. Bazén taktéž hezký, ale na pánských záchodech to bylo tak nechutně, s odpouštěním, posrané, že jsem opravdu přemýšlel, jestli okamžitě hotel neopustím. Opravdu bych čekal, že společná sociální zařízení budou udržována v čistotě. (pozn. odpověď pana ředitele na stížnost: „tak jste to měl nahlásit personálu.“ Nevím jak vy, ale já na dovolenou nejezdím hlídat čistotu sociálního zařízení)

Po příjezdu a nahlášení se na recepci nám slečna začala vyprávět co a jak, s tím že nám řekla, že snídaně se podávají od 7 do 11 hod a večeře od 18 do 20 hod. Ve voucheru je napsáno, cituji, „2× polopenze (teplé i studené snídaně formou švédských stolů, večeře – výběr ze tří tříchodových menu)“. Každý racionálně uvažující člověk, by si tuto větu interpretoval tak, že snídaně tedy bude formou bufetu, a že na večeři, které jsou součástí pobytu dvě, si bude moci dvakrát vybrat ze tří předkrmů, tří hlavních jídel a tří dezertů. Na první večeři, kdy u našeho stolu leželo cosi, zřejmě nějaké něco s majonézou, bylo to oschlé a teplé (teplá majonéza není zrovna ideální!). Po té, co jsme odmítli toto prapodivně vypadající cosi sníst, přinesli nám nějaké vepřové výpečky jakožto hlavní chod. Když jsme číšníkovi říkali, že bychom si rádi vybrali z těch tří tříchodových menu, která máme zaplacené, drze nám odvětil, že dnes je k jídlu toto a že si vybrat nemůžeme. Jestli je někdo vegetarián nebo ne, to nikoho nezajímalo. Takže první večeře byla naprosto katastrofická. Na stole ležel lísteček, o kterém jsme dlouho doufali, že je pouze špatný vtip, nebyl. Na druhý den na večeři bylo na výběr opět z jednoho předkrmu – kuřecí koktejl, jídlo pouze o setinu méně nechutné, než předchozí předkrm (mimochodem to kuře se zřejmě někam zatoulalo), z guláše, jakéhosi kapra a studený talíř. Pravda, že jsme si mohli vybrat ze tří dezertů, což byla sladkost, ovoce nebo zelenina – ani jedno předem nespecifikované. Když už si někdo objedná ovoce, čekal bych, že se donese ovocný salát a ne jeden kus ovoce na talířku. Jak nám řekla slečna na recepci, snídaně se podávají od 7 do 11 hod, v 10 hodin jsme se vypravili na snídani. V jídelně zůstaly tři oschlé plátky šunky a dvě tvrdé housky. Když jsme poprosili číšníka, aby nám jídlo doplnil tak, abychom opravdu měli, cituji, „teplou i studenou snídani formou švédských stolů“, tak odvětil, že snídaně se podávají do 10 hodin, že je to napsané na dveřích. Řekli jsme mu, že nám slečna recepční řekla, že snídaně jsou do 11 hodin, takže bychom se rádi nasnídali. Velmi arogantně nám odvětil, že tak to prostě není, že si nemáme vymýšlet, že potřebují jídelnu uklidit, ať si z toho, co zbylo, vezmeme, co chceme. Opravdu je toto profesionální přístup personálu? Nemyslím si! Číšník měl odvětit, že se omlouvá za nedorozumění a že nám připraví, co budeme chtít…a ne z nás dělat lháře! To, že je čas napsaný na dveřích, je sice pravda, ale pokud vám recepční něco řekne, dále se ti neověřujete a řídíte se danými instrukcemi. Dále jsme ve voucheru měli napsanou jako jednu z možností „masáž šíje (15 minut)“, na kterou nám obsluha wellness centra řekla, že již součástí nabídky není, takže očividně, co je napsané, platit nemusí. Mezitím, co nám číšník nadával, další číšník stačil uklidit i zbytek jídla, takže první snídaně se nekonala vůbec.

Druhá snídaně proběhla relativně v pořádku, ale pokud snídaně opravdu podáváte mezi 7 až 10 hodinou, mělo by to znamenat, že po celou dobu, bude vše k dispozici. To, že v 9 hodin půlka věcí chyběla, pečivo bylo tvrdé, je neomluvitelné.

Stížnost na chování personálu atd. sice zpracoval sám pan ředitel, ale odpověděl na půlku věcí a opět nás obvinil z lhaní. Uvedl, že ze všech hostů jsme byli nespokojení jenom my. Bodejť by ne, když 99% ostatních hostů byli němečtí důchodci, které personál radostně, s vidinou zisku, obskakoval. Všichni si zašli na snídani na otvíračku, všechno snědli a pak když přišli ostatní hosté (my), tak už se nikdo neobtěžoval jídlo doplnit.

Nedoporučuji, opravdu tam nejezděte.

19. 7. 2016
Užitečné? Ano
Jarka

velmi profesionální a ochotný personál hotelu i wellnes, hezké a klidné prostředí, celková čistota

jen mě maličko zklamalo, že některé zajímavosti města a okolí jsou v zimě uzavřené

1. 1. 2017
Užitečné? Ano
Ranecky

Vše v nejlepším pořádku.

22. 12. 2016
Užitečné? Ano
Martatapta

Čistota a služby hotelu.

Jídlo.

19. 12. 2016
Užitečné? Ano
Jana

Moc doporučujeme.

Chtěli jsme jít tancovat, tři recepční nám na tuto otázku nedokazali odpovědět

16. 12. 2016
Užitečné? Ano

Další hodnocení (74)

Podobné podniky