Hotel Krakonoš

4,0 / 5 (226 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Prostředí hotelu, welnes, včetně krásného bazenu
pěkně zařízené pokoje“

Dnešní nabídky Hotel Krakonoš

Předchozí nabídky

Hodnocení podniku Hotel Krakonoš

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jarka

Pěkné prostředí, velmi dobré jídlo, příjemný personál, krásná příroda, nabídka mnoha lázeňských procedur, včetně rybiček Garra Ruffa (omlouvám se, pokud jsem nenapsala správně název), lanovka do Mariánských Lázní, solná jeskyně, poblíž park miniaturních staveb Boheminium a obora se srnci a jeleny…

Byli jsme naprosto spokojeni.

25. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Watterova

Všechno

22. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Hnilickao

Hotel, ubytování, procedury, okolní prostředí

15. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Tiger72

– hezké okolí

POKOJ:
- prach a špína
- špinavé a zašedlé záclony plné prachu
- špinavé a upatlané vypínače světel vč. vypínače odsávání v koupelně
- na 4× izolepou slepovaný stařičký fén na vlasy v koupelně
- polité stínidlo lampy na nočním stolku
- rezavé a špinavé topení v koupelně
- děravé prostěradlo na posteli
- absence ceníku pro případné dokoupení dalších procedur
- stařičký CRT televizor Grundig s velmi špatným signálem
- vybavení pokoje obecně zřejmě ještě pamatuje asi 80. léta 20. století…

STRAVA:
- velmi chudá snídaně formou bufetu, vč. takových pokladů, jako popraskané párky a páchnoucí kuřecí tlačenka
- hosté si museli říkat o v inzerci propagovaný welcome drink a dokonce i o jednotlivé chody již tak velmi chudé večeře „ala carte“ (malé porce nepříliš chutného jídla s výjimkou zeleniny a ovoce)
- špinavé nádobí se zbytky jídel
- točená Kofola, jejiž chuť nebyla rozhodně standardní (buď byla něčím říznutá, nebo měli špinavé trubky)
- předkrm při večeři na hosty čeká na stole někdy i více než 2 hodiny (v kombinaci majonézového dresinku s teplem restaurace jde pak o opravdu „úchvatný“ gurmánský zážitek)
- pokud si chcete vzít od snídaně nějaké jídlo na pokoj, připravte si dalších 150 Kč

HOTEL:
- neosvětlená hotelová chodba (patrně se předpokládá vybavení všech hostů noktovizorem)
- neochotný a zcela dezorientovaný personál, který zjevně obtěžujete a tak vás ignoruje (zde nemáme na mysli bohužel pouze obsluhu restaurace)
- kapacitně zcela nevyhovující jediný stařičký a hekající výtah na celý hotel s běžnou čekací dobou 10 minut (o stavu výtahu vypovídá mj. i přelepka max. povoleného počtu přepravovaných osob ze 6 na 4, a špína uvnitř i vně kabiny)
- sice teplý bazén, ale velmi přechlorovaný s velmi úzkým vstupem (zajimavý bude takový vstup např. pro vozíčkáře)
- klíče od šatních skříněk u bazénu je nutné si zapůjčit na recepci (informace, která není nikde uvedena a ani ji nedostanete na recepci)
- župany za poplatek 40 Kč
- výměna osušek za 30 Kč

Shrnutí:
- první nákup na Slevomatu a hned bohužel velmi špatná zkušenost
- hotel se pyšní 3*+, což ale úrovní služeb a vybaveností po naší zkušenosti rozhodně zpochybňujeme
- velmi slabá úroveň hotelu oproti cenově obdobným hotelům v nedalekých Karlových Varech
- vzhledem ke špatnému stavu výtahu i jeho malým rozměrům se rozhodně nejedná o bezbariérový hotel
- zjevně se počítá s tím, že do hotelu přijíždí především velmi, velmi nenáročná klientela, které nevadí velmi nízká úroveň ubytování, stravování a služeb
- hotel je zjevně primárně orientován pouze na klientelu ze slevových portálů
- rozhodně nedoporučujeme dokupovat polopenzi: najíte se chutněji a více za stejnou cenu (250 Kč za osobu) individuálně – paradoxně v té stejné restauraci před či po době výdeje večeří…

12. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Martina

Do Mariánských Lázní vyrazili moji rodiče a byť nevyjádřili přímo nespokojenost, shledali během pobytu několik nevhodných věcí. Krom toho, že snídaně vypadaly poněkud jinak, než bylo deklarováno v popisu (resp. než vypadaly fotky) je nejvíce zarazilo, že se jim nikdo během procedur nevěnoval – od pedikúry Garra Ruffa („Běžte támhle a do některého akvárka si strčte nohy“) po parafínový zábal na ruce („Po deseti minutách si to sundejte“). Jde o dosti neprofesionální přístup, který mne poněkud zamrzel. Možná šlo o ojiděnilý případ, ale myslím, že takovéto věci by se neměli stávat ani při koupi pobytu přes voucher.

8. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano

Další hodnocení (102)

Podobné podniky