Bohužel musím říct, že moje dojmy z návštěvy salonu jsou smíšené. Pozitivní byla rozhodně příjemná a uvolňující masáž nohou, která celý zážitek zpestřila. Také barva laku byla hezky zvolená a nohy díky ní působily svěže a upraveně.
Bohužel jsem ale zaznamenala několik nedostatků, které výsledný dojem kazí. Během ošetření došlo k několika nepříjemným, místy až bolestivým momentům, což mohlo být způsobeno použitím nástrojů nebo zvolenou technikou. Co mě ale překvapilo nejvíc – malíček na noze zůstal nenalakovaný, což působí nedokončeně a neprofesionálně. Na tuto skutečnost jsem salon emailem upozornila. Salon se obratem ozval, s tím, že se mi lak musel sloupnout cestou domů, protože mám malé malíčky – to mi nepřijde věrohodné. Vzhledem k tomu, že nemám možnost se do salonu osobně vracet, požádala jsem o vrácení části zaplacené částky. Dosud mi nic nebylo uhrazena
Zásadním problémem je zastřižení nehtů na palcích – na vnější straně až příliš blízko k nehtovému lůžku. S pedikérkou jsem se bavila o tvaru nehtů, nicméně mě nenapadlo, že mi nehet vystřihne takto hodně. U pravého palce mám již kvůli tomu zánět, který teď musím řešit.
Celkově tedy pedikúra přinesla částečně příjemný zážitek díky masáži, ale technická stránka provedení a přístup k reklamaci mě zklamaly.
Vyjádření podniku
Před 8 dny
Opravdu lžeš, kamera v salonu natočila, jak ti lakuji nehty a držím mini lampu, abych ti vysušila oba malíčky u nohou, protože byly trochu malé a zkroucené, takže když jsem použila velkou lampu, nedokázala vysušit ani koutek nehtu, a kamera také natočila, jak se předkláníš, abys viděla své nohy, roztáhneš všechny prsty, abys viděla barvu, a chválíš tu krásnou barvu, ale když jsi přišla domů, napsala jsi, že na malíčcích už žádná barva nezůstala, řekla jsi, že nehet má ještě vrstvu lesku, ale žádnou barvu, a řekla jsi, že jsem se ospravedlňovala, že je moc malý, takže ti cestou domů spadl, to nebyla pravda, nikdy jsem neřekla tak absurdní věc. Zaprvé: barva na nehtech nemůže odpadnout, dokud je ještě vrstva lesku, protože vrstva lesku je na nehtech, jakmile barva odpadne, je pryč, na nehtech na nohou už žádný lesk není. Zadruhé: případ, kdy jsi řekla, že jsem zapomněla nalakovat barvu, je ještě horší, mám kameru. Zatřetí: skončila jsi a šťastně jsi odešla. Pak asi o 2 hodiny později jsi poslala první e-mail a požádala o vrácení peněz s tím, že nemáš čas jít zpátky do salonu, ale že máš čas psát e-maily tam a zpět do salonu a také si doma lakovat nehty?? I když je můj salon hned vedle, vaše výmluva o zaneprázdněnosti vůbec není rozumná.
+ Ohledně vašeho obvinění z infekce nehtu:
Proces úpravy nehtů v našem salonu je extrémně hygienický, přípravek na pedikúru je horký i po vyjmutí ze sterilizátoru a je přímo před vámi postříkán dezinfekčním roztokem, vaše nohy jsou také před pedikúrou postříkány dezinfekčním roztokem, vaše prsty na nohou před příchodem do salonu byly mírně oteklé a na špičce nehtu měly puchýře kvůli botám (možná jsou boty malé, nebo máte pravé chodidlo větší než levé, takže palec a malíček pravé nohy jsou podrážděné, může to být také způsobeno vaším zvykem nosit boty, ale ne ponožky), ale v našem salonu jsme vám neodstraňovali roh nehtu, pouze jsme použili ostrý vatový tampon k odstranění nečistot v rohu, nejsou to štípačky na kůžičku ani kovové zatlačovače, je to jen malý dřevěný vatový tampon jako vatový tampon, takže manipulace může být trochu bolestivá, ale nemůže způsobit infekci a fotka, kterou jste poslala, také není infekcí, dokonce ani fotka chodidla, kterou jste pořídila, je mnohem lepší než vaše nohy. Před návštěvou nehtového salonu jste přišla před týdnem a měla jste zlomený nehet na palci u nohy, koutek nehtu prasklý, palec na noze lehce zarudlý a oteklý a koutek malíčku puchýřovitý. Nechápu, proč teď posíláte fotky, abyste takhle vinila salon. Kdybyste si před návštěvou nehtového salonu vyfotila nohy, mohla jste si to sama porovnat. Nebyl by v tom obrovský rozdíl? O vaše nohy se příliš dlouho nestará a já jsem to pro vás dělala velmi pečlivě, dokonce jsem vám dala i žiletku zdarma, ale vy jste jen proto, že jste nemohla dostat peníze zpět, napsala o salonu něco nepravdivého. Chci vám říct, že: pro nás je dobrá recenze odrazem spokojenosti zákazníků. Co se týče špatných recenzí, budeme se snažit zlepšit, abychom uspokojili naše zákazníky. Co se vás týče, vyhrožujete, že peníze nevrátíte a dáte špatnou recenzi, je nám to jedno, protože recenze je založena na výměně výhod a ne na tom, co si doopravdy myslíte, je to bezvýznamné. Milá vy, toto je pár řádků. Lily Beauty