Slečna masérka je velice příjemná, prostředí OK, chodím pravidelně na různé druhy masáží několik let, slečna se velice snažila (za vzniklou situaci prodloužila masáž i o 10 min.), ale mezi mé “oblíbené”masáže bohužel nepatří. Těšila jsem se na masáž, ale už vzniklá situace před masáží narušila potěšení (více info viz níže), doufala jsem, že se budu po masáži cítit lépe, ale masáž moc nepomohla, je mi to líto, …
Volala jsem několikrát v různých časech pro rezervaci masáže, ale neúspěšně, poslala jsem tedy SMS v pátek a SMS byla přečtená až v neděli bez odpovědi, tak jsem tedy udělala rezervaci online ve středu v uvedeném volném termínu ve 13:40. V den masáže mi masérka píše v 10:41, zda mě může přesunout na zítřejší den??? Když už jsem si zařídila volno v práci?! Hned jsem jí volala, mezitím si vyřizovala během mého hovoru jiné hovory a nakonec jsme se domluvili ve 14:00. Slečna se mi moc omlouvala, že je vina na straně Slevomatu?!
Navíc velice nepříjemná tvrdá opěrka na hlavu, obličejem jsem byla přímo na kůži, což mi přišlo i nehygienické, v jiných salónech dávají jednorázové kryty, polštářky nebo ručníčky, …
Masérka mi také dala omylem její špinavou sklenici od rtěnky s vodou, stane se, …
Také bych doporučovala lépe označit místo masáže, …