Divím se že voucher byl uplatněn, sama kosmetička mě den dopředu SMS oznámila že ruší termín z důvodu nemoci. Odepsala jsem jí jak bude mít čas tak ať mě zavolá a nikdo do dnešního dne nezavolal. Takže kosmetické ošetření vůbec neproběhlo a ani se nikdo neozval. Takže jaké je další řešení ? Nečasová
Místo avizovaných 90 minut byla manželka venku po 60 minutách a ještě s brekem.
Vyjádření podniku
Před 6 měsíci
Zdravím Vás, to mně moc mrzí ale vysvětlovala jsem paní Kopecké, že o víkendu přes SLEVOMAT zákaznice neobjednávám a paní se objednala přes online systém aniž aby mně upozornila že jde na poukaz, tak též jsem ji vysvětlovala že v takovém případě posílám buď zákaznice domu nebo si nechávám zaplatit ošetření na které se zákaznice objedná. Ale když mi paní řekla že přijela z daleka jsem ji vzala ale po ní jsem měla další zákaznici a nepočítala jsem s takovým časem, proto se stala taková nepříjemná situace.
Nedostala jsem masáž, prý poskytuje pouze svým klientkam
Vyjádření podniku
Před rokem
Dobrý den, moc mě mrzí přečíst takovou recenzi, nevím o koho jde, tak bych byla rada kdyby jste mi napsala na soukromé číslo a vyřešily by jsme to. Nic méně, masáž dělám úplně každé klientce samozřejmě se masáž liší přes slevomat kde ošetření trvá 50 min a musí se stihnout vše a normální ošetření na 90 min kde jsou určitě výhody takového časového rozmezí, a jiné ceny.
Tak snad se mi ozveze, rada bych to s vámi vyřešila. Mějte se hezky.