Čekala jsem půl hodiny, než jsem přišla na řadu (i přes objednání na čas). Místo 60–75 min jsem byla hotová po 50. Masáž nohou znamenala třikrát bouchnutí pěsti do chodidla. Celá procedura byl uspěchaná, upachtena, měla jsem pocit, že zdržuju, fakt nulový relax. Celý salon je poměrně špinavý, komunikace obzvlášť mizerná. Opravdu jsem se službou silně nespokojená a NEDOPORUČUJI.
Čekala jsem asi půl hodiny, i když jsem byla objednaná. A není to asi ojedinělý případ vzhledem k recenzím, tak s tím počítejte. Podnik by trochu potřeboval uklidit.
Pro slečnu jsem byla nejspíše pokusný králík. Nevědela, jak zacházet se sušákem na lak, několikrát se jí podařilo mne píchnout při péči o nehty, když jsem jí řekla, že mi má nehty zkrátit, asi se jí do toho moc nechtělo. Použití péče Footlogix jsem nějak nezaznamenala.
Na místě o mé návštěvě nevěděli, přesto, že byla rezervována online, musela jsem čekat poměrně dlouho, což se mi nehodilo.
Samotná pedikúra byla velmi odbytá, slečna mi nohy skoro vůbec neoškrabkala, paty zůstaly hrubé.
Musela jsem požádat o použití čistých nástrojů, pilníky měly svou nejlepší éru dááávno za sebou.
Cena neodpovídá službám, znovu už bych nezakoupila.
Pedikúra nic moc, rychlovka – čemuž odpovídá i celková doba procedury, která byla jen cca 45 minut (avizováno bylo 60–75 minut, tak by člověk čekal větší péči). Pedikúru jsem si doma dodělávala sama.