rozhodla jsem se využít voucher a v provozní hodiny v pátek jsem se do podniku nedovolala. Další týden jsem do podniku volala, telefon zvedla obsluha a po sdělení, že bych ráda využila voucher telefon odložila s tím, že musím chvíli počkat. čekala jsem 4,5 minuty, během které jsem vyslechla kritiku na adresu zákazníků. Poté telefon někdo zavěsil. Volala jsem znovu, bylo obsazeno, o půl hodiny později telefon nikdo nebral. Následující den jsem podnik navštívila osobně a chtěla si objednat a za půl hodiny vyzvednout sushi k obědu. To prý není možné, musí se den předem volat… Místo sushi jsem zvolila poké s lososem, které mi vůbec nechutnalo, obsahovala rajčata a vůbec komponenty, které jsem nečekala…
Už nikdy víc.
Rychlost objednavky. Na dohodnuty cas bylo vse prichystano, nemusela jsem cekat.
V Sushi Hub si vyzvedavam sushi pravidelne uz asi 3. rokem.
Driv jsem z nej byla nadsena, jak bylo dobre. Tentokrat, po nekolikamesicove odmlce, se jeho kvalita dost zmenila.
Bylo takove tuhe, nevyrazne chuti.