Výborný jídlo. Pěkně servírované, dostatek, slušný výběr.
Krásný pokoj, byť „secesní“ nábytek z lamina, ale vypadal dobře.
Hezký interiér hotelu.. sklepní vinárna.. mučírna, dobové pokoje z 17 (?) století..
Dobrá základna pro výlety do Františkových nebo Mariánských lázní.
Se zavřenými okny (což asi v létě nepůjde) byl na pokoji klídek, žádný hluk.
Uvítání stálo za to :-)
– Kde parkujete? Tak to ne, musíte až táááááámhle dozadu, rovnou to přeparkujte. Hned.
– Wellness si musíte rezervovat předem, rychle se plní (zaplatíš si wellness víkend a reálně Ti hrozí, že se na wellness nedostaneš – mazec :-)) To nečekáš.
– V žádném případě do Wellness nesmíte v šortkových plavkách. Chápu látkové atd. ale když je speciálně O´Neill, Quicksilver atd. vyrábí jako plavky.. Naštěstí personál by „normální“ a neměl problém. Snad za to nedostanou pokutu :-)
– Do wellness můžete vejít jen v celou hodinu. Přesně. Jinak se tam nedostane. Takže trochu potupné pocity, kdy čekáte na chodbě přede dveřmi, až se v celou otevřou. Tohle by jistě šlo vytunit ;-)
– NO a zjistíš, že prakticky na hotelem vede dálnice (most), to jsem nečekal – a ano, mohl jsem si to zjistit. S tím tam nic neudělají, chápu, ve výsledku to ani tolik nevadilo, ale ten PRVNÍ DOJEM. Hlavně tedy uvítání.. stál za to.
– Dojem z krásných prostor kazí elektrické přímotopy, které by nevadily, kdyby každý třetí, pátý nebyl „hnusný“ na povrchu zrezlý, hnědý.. :-/ výměna, oprava by stála <1/2 cenu jedné noci.
– V sauně nehraje vyloženě pomalá relaxační hudba, ale takový rychlejší rádoby pomalé písničky.. netradiční.. A taky tam byl nějaký problém se strojem o patro (?) výš, jinde.. kde do té hudby něco klepalo, pravidelně ve 3–5s intervalech.. buch, buch, buch..
– Ve Wellness u sauny nemají rest room. Po sauně můžete zůstat stát nebo si sednout do solné jeskyně, což je sauna s jednou stěnou ze solných „cihel“… Pro milovníky sauny to je neodpustitelný handicap.. :-(
– A ručníky ve wellness (prostěradla ještě OK) toho měly za sebou opravdu hodně :-) Dávno, dávno za hranou životnosti.. do toho se utírat nechceš. Neměl jsem smůlu na jeden.. i když koukáš po ostatních..
– No a vzhledem k přeplněnosti Wellness. Ubytování asi pro 70–80 lidí, kapacita Wellness 15 (?) a všichni (pod denním výletě) chtěli jít 17–19h před večeří, takže kdo se nevešel na seznam, tam prostě přišel.. takže ve 30 lidech to ve wellness s poloviční kapacitou nebylo ono. Manažer hotelu by na tom mohl trochu zapracovat. Myslím, že změna organizace by nebyla složitá a nevyžadovala ani velké investice.
Vyjádření podniku
Před 6 měsíci
Vážený pane Ondro,
předně děkujeme za Váš komentář, který ať už je jakýkoliv, nám napomáhá se stále posouvat a zlepšovat.
Já zareaguji na Vaše podměty a u některých se musím také ohradit a hájit nejen sebe, ale celou organizační stránku věci.
- parkování - upřednostňujeme hotelové parkoviště vyhrazené pro ubytované hosty a to ze dvou důvodů: 1) parkoviště pro ubytované je 24/7 pod kamerovým systémem a ne jednou nám vypomohl a to i našim klientů. 2) přední parkoviště si vyhrazujeme pro návštěvníky restaurace.
- wellness - hotelové wellness má svou omezenou návštěvní kapacitu, proto z tohoto důvodu je zaveden systém rezervační. Pokud by tomu tak nebylo, psal byste, že je wellness centrum přeplněno a i hygiena a kvalita vody by ze 100% nevyhovovala. Nemáme jinou možnost. V celou hodinu máme dáno proto, že kolegyně mají načasované procedury a mohlo by se stát, že budete zbůhdarma zvonit a nedozvoníte se. Nicméně otevírají na signál i v jakýkoliv čas. Pokud tedy nemají již zmíněnou proceduru. Odpočívárna, tak pokud jste si všiml, tak není možná, jelikož dispozičně není kam relaxační lehátka umístit. Hudba ve wellnes by měla být relaxační, toto prověřím. Vaše zmíněné buch, buch, buch je odvětrávací systém, který je nezbytný pro provoz wellness centra. Pokud by jste byl malinko z oboru, tak byste věděl, že musíme splňovat určitý naměřený limit. Buch buch jsou klapky, které se otevírají a zavírají. Bohužel přitom vydávají lehčí zvuk.
- plavky - nejde tu o značku jednotlivého plaveckého úboru, ale o materiál. Vše popisujeme jednak na webových stránkách, ale také i provozním řádu.
- přímotopy - řešíme to nejen z Vámi popisovaného důvodu estetična, ale také ekonomiky. Bohužel máme momentálně řešíme zkvalitnění služeb pro klienty a to takové, že v první polovině roku budou vybudovány pivní lázně a privat wellness, které si myslím, že všichni klienti ocení více, jak pořízení nových přímotopů.
Na Vaše písmo o více práce manažera se musím ostře ohradit, protože si nedokážete představit, kolik práce za tím co tu máme a provozujeme vůbec je. Samozřejmě jako nikdo na tomto světě není dokonalý, tak ani já ne a denně se učím.
Vám přeji hodně štěstí a doufám, že pokud nás navštívíte i v budoucnu, Váš pohled bude o poznání jiný.
S pozdravem,
Jan Zahradník, ředitel hotelu.