Pokoje prostředí i personál pěkné. Čisto . personál ochotný. JEDINÉ CO BYLO VÝBORNÉ BYLA SNÍDANĚ , KTERÁ BYLA VÝBORNÁ.
Co se týče večeří Tak To jsme byly hodně nespokojeni !!! Podávala se servírovaná z jídelního lístku na kterém byl výběr ze 6 jídel , ale obědnat se daly jen 2.Měli jsme zaplacené ubytování 4 dny a 3 noci pro 4 osoby s polopenzí . Od 10.10 do 13.10 2022 a zaplatili jsme 2 krát 5370 Kč čili celkem 10740 kč . Nástup v hotelu byl od 16.00hodin. Jelikož jsme až od Opavy vyjížděli jsme již v 11.00protože jsme ještě zajížděli pro naše známé kteří tam jeli s námi.cestou nám vznikli velké komplikace a proto jsme se do hotelu dostali až v 19.30 h. Jelikož jsme měli v hotelu zaplacenou večeři tak jsme se nikam nezastavovali a jeli jsme rovnou na hotel. Jaké bylo pro nás překvapení když nám bylo oznámeno , že na večeři už nemáme nárok , jelikož se večeře vydávali jen do 19.00h .Byli jsme z toho v šokuprotože jsme cestovali několik hodin , přijeli jsme hladoví a nakonec pro nás ani nebylo jídlo!!!! OCHOTNĚ NÁM ALE ZDĚLILI , ŽE RESTAURACE JE OTEVŘENÁ DO 21.00H.ALE , ŽE SI TO MUSÍME ZAPLATIT !!! V šoku a hladoví jsme si obědnali JÍDLO O KTERÉ JSME SE DOZVĚDĚLI PO 10.MINUTÁCH , ŽE VLASTNĚ BUDE NEJDŘÍV ZA 1HODINU , ČILI VLASTNĚ NEBUDE . JELIKOŽ JSME MĚLI OPRAVDU HLAD A JÁ NAVIC MÁM CUKROVKU , TAK JSME SI OBĚDNALI ASPON HUSTĚJŠÍ POLÉVKU , KTERÁ VLSTNĚ NAKONEC TAKY NEBYLA. NAKONEC JSME DOSTALI JEN VÝVAR KTERÝ NÁS VŮBEC PO CELÉM DNI NEZASITIL !!!! HODNĚ NÁS NAŠTVALO , ŽE JSME SI PŘIPLATILI 1 DEN NAVIC COŽ NÁS STÁLO KAŽDÝ PÁR 2000 KČ NAVÍC A JEDINÉ CO JSME DOSTALI BYLO , ŽE JSME SE MOHLI VYSPAT … PROTO JSME S TOHOTO HOTELU HODNĚ ZNECHUCENÍ A PROTO BY JSME JEJ DOPORUČILI JEN NA NOCLEH SE SNÍDANÍ NIC VÍC. NEJVÍC NÁS VŠAK DOSTALO TO , ŽE I DALŠÍ VEČERY KDY JSME MĚLI TU SERVÍROVANOU VEČEŘI KTEROU JSME STEJNĚ MĚLI NÉ V JÍDELNĚ ALE V RESTAURACIA POŘÁD ZE STEJNÉHO JÍDELNÍHO LÍSTKU KTERÝ JSME DOSTALI V DEN PŘÍJEZDU A VYBRAT JEN POŘÁD STEJNĚ JEN ZE TŘÍ JÍDEL. COŽ BYLO HODNĚ SMUTNÉ , ŽE JSME SI ANI NEMOHLI VYBRAT ŽÁDNÉ JINÉ JÍDLO NEŽ 2 JÍDLA S MASEM A JEDNO BEZMASÉ JÍDLO. PROTO SE CÍTIME OKRADENI O 4 VEČEŘE !!!! UŽ JSEM K VÁM VOLALA PO NÁVRATU PROTOŽE JSME BYLI PRÁVEM NESPOKOJENI A OKRADENI .PANÍ SLÍBYLA ŽE SE TO BUDE ŘEŠIT ALE VŮBEC NIC SE DO DNEŠKA NESTALO. VAŠE VĚRNÁ ZÁKAZNICE Růžena Skřičíková
Vyjádření podniku
Před 5 měsíci
Vážená paní Skřičíková,
Věříme, že jsou opatrní na své zdraví. Poradíme vám, abyste se postarali o vše, co o svém pobytu potřebujete vědět. Chci, aby všichni zůstali v klidu a zároveň, abychom mohli zůstat v bezpečí.
Všechno je to o nás, musíme počkat a uvidíme, jak se z toho budeme cítit. Chápeme, aké dôležité je osviežiť sa po náročnom dni. Mali jsme poskytnout lepší informace o čase stravování při rezervácii nebo při registraci. Abychom v budoucnu dosáhli podobné situace, podnikneme kroky k efektivní komunikaci těchto problémů pomocí našich zpráv.
Vaše připomínky se týkaly omezeného výberu a menu během oběda a večeře byly preposlané našemu cateringovému týmu. Chci růže zkombinovat a sníst, aby se jim lépe spalo.
Je nám ľúto, že záležitost, kterou jste nahlásili po návratu, nebyla včas vyriešená.
Odhadujeme, že to je cesta, a tak se to dělá a tak to má vyjít. očekávání.
Je čas postarat se o své zdraví a bezpečnost, své zdraví a bezpečnost a své zdraví a bezpečnost. Jsem tu, abych vám pomohl, jen abych vám pomohl.
s úctou,
Pluta Magdalena
Vedoucí recepce
Odpověď byla automaticky přeložena.
Zobrazit originál (v polštině)
Vážená pani Skřičíková,
Ďakujeme, že ste sa podrobne podelili o svoje skúsenosti. V prvom rade by som sa chcel úprimne ospravedlniť za všetky nepríjemnosti, ktoré ovplyvnili váš pôžitok z vášho pobytu. Chceme, aby sa každý náš hosť cítil maximálne spokojný a veľmi nás mrzí, že sme v tomto prípade nenaplnili Vaše očakávania.
Je nám ľúto, že váš príchod po večeri vás zanechal po dlhej ceste frustrovaných a hladných. Chápeme, aké dôležité je osviežiť sa po náročnom dni. Mali sme poskytnúť lepšie informácie o čase stravovania pri rezervácii alebo pri registrácii. Aby sme podobným situáciám v budúcnosti predišli, podnikneme kroky na ešte efektívnejšiu komunikáciu týchto problémov s našimi hosťami.
Vaše pripomienky týkajúce sa obmedzeného výberu a opakovania menu počas obeda a večere boli preposlané nášmu cateringovému tímu. Chceme zlepšiť rozmanitosť a kvalitu ponúkaných jedál, aby lepšie spĺňali vaše očakávania.
Je nám ľúto, že záležitosť, ktorú ste nahlásili po návrate, nebola včas vyriešená.
Oceňujeme aj to, že ste venovali pozornosť aj pozitívnym stránkam, ako je čistota, pohodlie izieb a výnimočné raňajky – teší nás, že aj napriek ťažkostiam tieto prvky splnili vaše očakávania.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za prípadné nepríjemnosti a dúfame, že budeme mať príležitosť dokázať, že vaša dôvera v náš hotel nebola neoprávnená. Ak máte ďalšie otázky alebo obavy, kontaktujte priamo naše oddelenie pre vzťahy s hosťami – sme tu, aby sme vám pomohli.
s úctou,
Pluta Magdaléna
Manažér recepcie