Famózní. Auto je super a už na pohled je vidět, že není garážovou královnou. Na palubce má podpis od Waltera Röhrla, což je alespoň ohledně Porsche jedna z největších legend. Po dvou debaklech ohledně spolusedících v jiných autech jsem konečně jel i se skvělým instruktorem!! Dle mého názoru je vše o lidech a pán v GT3 byl na svém místě.
Další pozitivní věcí bylo, že jsem auto v boxech předával legendě pravého pruhu a cest za k*rvama, majiteli matně zeleného GTR, které zdobí samolepka „zajíček“.
Opravdu rychle to uteklo :(
Plus záběry z GoPro jsou z takového prazvláštního úhlu :/ to jsem asi mohl napsat u všech aut ale..
Auto bylo v pohodě, za mě trochu těžší než jsem ho čekal, ale ergonomie na solidní úrovni.
„nech trojku, to dá“, „tady ti pomohla elektronika“ … osobně tyhle věty rád nemam a přes podepsaný souhlas jsem šel do rizika, že kdybych něco zničil, tak si to hezky zaplatím. Bylo tedy i v mém zájmu auto dovézt v jednom kuse zpět do boxů. opravdu škoda, že jsem si nemohl užít víc točivého momentu v zatáčkách nebo více vytočený motor (plus to taky neutrhnete, jako je na fotkách v nabídce na stránkách Slevomatu). Plus taky slečna, která mě s autem fotila by se asi jako profi fotografka moc dlouho neuživila.
Auto bylo naprosto SUPER! velice příjemně překvapilo
„neřaď dvojku“, „nech tam trojku, to zvládne“ (auto se dusilo), „nejsme na závodech“ – to jsou přesně ty poslední věty, které od klučiny chcete slyšet. Plus když už si dokoupíte kolo navíc, tak je celkem nepříjemné, když téměř celé kolo „musíme dochladit turbo“
Vše probíhá v přátelském duchu a M2 je opravdu super auto. Pan instruktor ( sorry nepamatuju si jméno 🙈) po krátkém rozhovoru, s tím že jedu okruhu poprvé, mi po dohodě opravdu dobře radil během jízdy jak na stopu, brzdy a kde dělám chyby + mi ukázal „jak se to dělá“. Myslím že i během té chvíle to je pro mě posun v před. Děkuji! 🙂 Opravdu super zkušenost a už teď vím, že to nebylo naposled. Jsem zcela nadšen. Zcela to předčilo mé očekávání. 👌