Zakoupila jsem si brazilský keratin pro dlouhé vlasy, na místě mi paní řekla, že mi ho nedoporučuje, a dala by spíše péči s olaplexem a že cena je stejná, dále nevěděla, jestli to mám i s barvou, tak jsem vše dohledala a za barvu si řekla, že si připlatím, Salón vůbec není Salon Lucie, ale salon Oáza, kdesi v Kněžskodvorské ve sklepě baráku, ale dobře, prostředí spíše podřadné, ale dobře. Vodu jsem dostala ve špinavém hrnečku, ale i to bych přešla, ALE!!! Za voucher jsem zaplatila 1500 Kč, ok. Jenže paní nabízí stejnou kůru včetně barvení a samotné péče, pro jakoukoli délku vlasů na slevomatu za 1200. Po mě však kromě 1500 za voucher, chtěla doplatit další 1000 Kč, to se mi tedy moc nezdálo. Večer jsem hledala a zjistilia, že opravdu slečna nabízí totéž za 1200, to jsem si mohla koupit to a ušetřila bych spoustu peněz. Nicméně jsem slečně napsala, zda se nespletla, že přeci jsem zaplatila více, každopádně tvrdošíjně si stála za svým, že chce dalších 1000 Kč. Napsala jsem, že se tedy nenechám okrást, ale paní se nestyděla a dokonce napsala mému příteli výhružnou zprávu, že na mne podá trestní oznámení. Slečně jsem zaplatila, jelikož nemám potřebu se s někým dohadovat, a jak se říká, moudřejší ustoupí, ale ošetření za 2500 Kč v příšerném salónu, bez řádného servisu, už nikdy. Za tolik peněz jsem mohla jít do jakéhokoli luxusního salonu s plným servisem. Nejen že už při barvení jsem slečně řekla, že mi barva u hlavy vůbec nechytla (mohla vše napravit), ale nakonec řekla, že je to proto, že mám nemoc štítné žlázy (ano to mám, ale nikdy jsem od kadeřnice se zářivými odrosty neodcházela). Je to škoda, protože vše mohla napravit a ne mne obrat o litr navíc. Bohužel slečnu doporučit nemohu!!!
Vyjádření podniku
Před 3 roky
Dobrý den.
Změnu adresy kadeřnictví jsem vám nahlasila předem. Na tom nevidím vůbec nic spatneho, že jsem se přestěhovala. Vše je nahlášeno na hygieně, ale na vyřízení mají 30 dní, poté bude udělaná změna adresy i zde. Kadeřnictví má všechna platná razítka a splňuje veškeré podmínky k provozování kadeřnictví! V provozu je 15 let!
Vy jste si zakoupila voucher na Brazilský Keratin v hodnotě 1.500 Kč.
Keratin do vašich vlasů nebyl vhodný, proto jsem vám nabidla změnu ve stejné hodnotě. A to Rekonstrukci vlasu Olaplexem.
Jenze vy vůbec nechápete, že Rekonstrukce vlasů Olaplexem a barva s péčí Olaplex jsou dvě rozdílné služby!
Po příchodu do kadeřnictví jste chtěla i barvu s přidáním Olaplexu. Dala jsem vám slevu a doplatek za barvu byl 1000 Kč.
Vlasy jsem vam tedy obarvila s péčí Olaplex a poté provedla Rekonstrukci vlasu Olaplexem.
Využila jste a platila jste tedy dvě služby! Posílala jsem vám to i v účtence.
V žádném případě jste nedostala vodu do špinavého hrnečku!
Co se týká barvy, tak ta u kořínků chytla do hnědo-měděné díky vrstvení drogerkove barvy i přes to, že jsem měděnou neutralizovala a další faktor hraje onemocnění štítné žlázy, srdce nebo cukrovky. Zakaznici s tímto onemocněním hůře chytají barvy nebo se barva rychleji vymývá. Doporučila jsem tmavší odstin hnědé u kořínků a to jste nechtěla. Dále jsem vám doporučila vyčištění vlasů Malibu C nebo vymyvaci lázeň a to jste nechtela.
Nešel mi terminál, tak jsem vás poprosila, aby jste mi doplatek za barvu poslala na účet. Předemnou jste ,, dělala,, jako že odesíláte platbu.. Stydět by jste se měla, za to že takto lžete. Až po tom, co jste mi napsala, že mi nezaplatíte jsem se rozhodla napsat vašemu přítelovi a doufala, že on bude mít rozum a něco vám řekne. Protože odejít bez zaplacení služby, která vám byla udělaná se prostě nedělá. Mám celou naší konverzaci, kde jsem se vám to vše snažila vysvětlit a to nepomohlo, bránit jsem se zkrátka musela! V kadeřnictví bylo dostatek svědků, že z mé strany bylo vše v pořádku.
Pracuji s lidmi dlouhou dobu a všem se zavděčit nemohu. Je mi líto, že se celá situace musela obrátit tímto směrem.. Snad se ponaučíte, že odcházet bez placení a lhát se nedělá.
Mějte se krásně a opatrujte!