Skútr byl pěkný, ale tím to končí. Rozhodně nedoporučuji.
Tak tady je špatně úplně všechno. Koupíte voucher a nevíte, jakou smlouvu vám dají podepsat. V tu chvíli už je to ovšem jedno, protože voucher je stržený. Proškolení trvalo 1–2minuty. Chápu, že to je dost pro lidi, co jezdí často, ale takový si skútr nepůjčují. Prostory vůbec nepřipomínají půjčovnu, ale dobře ukrytou halu na montáž kradených aut. Pokud spadnete, nastane další horor. Nejenže přijdete o kauci 6000,–, přestože škoda taková zdaleka není, ale ještě se zapojíte do pojistného podvodu. Majitel vám odmítne dát číslo pojistné události, ale chce vaše doklady a vy nevíte jakou boudu na vás bude šít dále. Na část poškození si vlastně vzpomněl až další den… a tak se částka ještě vyšplhala. Navíc skútr měl několik škrábanců od předchozích nájemcích. Evidentně škodu majitel pouze inkasuje, ale již neopravuje. Rozdíl ceny škody a vám už nikdo nevrátí. Snad to je dostatečné ponaučení a varování zdaleka se takovým vyhnout.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý den,
1. S paní se sepsala klasická smlouva pro pronájem motocyklu a měla možnost si smlouvu řádně přečíst. Věřím, že člověk staršího ročníku, který vlastní občanský a řidičský průkaz je na tolik inteligentní, že pokud se mu nelíbí smlouva, kterou má podepsat tak ji nepodepíše. Paní neměla ke smlouvě žádný dotaz ani námitku.
2. Proškolení trvalo určitě déle než 2 minuty. 90% zákazníků co si skútry půjčují už mají s jízdou zkušenosti a i těm vysvětlujeme jednotlivé funkce skútru. Lidé, kteří nemají zkušenost s jízdou na motocyklu by měli absolvovat autoškolu nebo kurz motoškoly. Pokud člověk neumí na motorce a vyrazí do ostrého provozu je dle našeho názoru hlupák, který by řidičský průkaz neměl vlastnit protože ohrožuje sebe a především ostatní účastníky provozu.
3. Půjčovnu máme v areálu kde máme také půjčovnu luxusních vozů a autoservis. Paní se nejspíš prvně podívala do autoservisu.
4. Pro pronájem motocyklu se při podpisu smlouvy skládá kauce 6000,-Kč v hotovosti. Kauce slouží k úhradě případného poškození skútru. Paní vracela skútr kolem 21:30 kdy byla tma a než vůbec řekla, že se stala nehoda musel jsem se ptát 3x. Následně jsem zjistil poškození boku od pádu na asfaltu. Paní jsem oznámil, že ji v tuto chvíli nevrátím kauci a zjistím v Hondě cenu dílů a výměny dle toho ji zašlu vyúčtování. Paní s manželem se ohradila, že našli díly na internetu za 1000,-Kč a začla mne s manželem školit. Opravdu nejsem člověk co by potřeboval radu kde mám nakupovat díly a za kolik. Díly našla paní s manželem na starý typ skútru za 1000,- , ale na tento typ skútru není na internetu díl k dispozici pouze u prodejce Honda. S paní jsem v tu chvíli řešil podstatnou část, která byla poškozená. Ráno jsem šel skútr jeste prohlédnout abych mohl nahlásit poškození pojišťovně a byla odřená i páčka brzdy a závaží v řídítkách. Proč bychom měli odpouštět odřené díly zákazníkům? To bychom mohli za chvíli zavřít protože by dobité skútry nikdo nechtěl. Vše bylo řádně nafoceno před půjčením i po vracení pro případný spor.
Paní jsem následně napsal email kdy ji žádám o zaslání kopie ŘP, ale ta odmítla, že si to na pojišťovnu doplní sama. Nejsme povinni paní sdělovat číslo pojistné události to slouží čistě k našim interním záležitostem to bych paní mohl mohl poskytnout ještě mé účetnictví aby měla přehled zda jsem vystavil EET.
Poškozený skútr se musí nafotit pojišťovnou, objednat servis, který není na počkání protože skútry dáváme pouze do originálního servisu a oprava skútru bude trvat cca 3 dny kdy by mohl skútr radši jezdit a vydělávat. Paní si myslí, že koupi plast na Allegru za 1000,- a vše bude vyřešené, ale tak to není.
Vážení zákazníci,
O takové zákazníky jako je tato paní nemáme sebemenší zájem. Proto Vás prosím podívejte se na naše webové stránky kde najdete i smlouvu, kterou budete v případě nájmu podepisovat. Pokud se Vám smlouva nebude líbit můžete si jít půjčit skútr kamkoli jinam, ale ušetřete nás takového chování arogantních a neznalých lidí protože neznalost a negramotnost neomlouvá.
S každým zákazníkem si dokážeme vždy příjemně popovídat a vyjít všem vstříc, ale najdou se i lidé u kterých to není možné.
Na závěr bych chtěl dodat, že za naši společnost bude s paní komunikovat jen a pouze náš advokát.
Paní přejeme krásný den a mnoho šťastných kilometrů v jiné půjčovně :).