Legoland jako samotný super. Informovanost před akcí.
Zpoždění vlaku, doprava, organizace stravy – dlouhé čekací doby, informace k příjezdu zpět.
Nefungovala elektrika ve voze, nesvítila ani na WC. Možnost nabití mobilu nulové. U horních lůžek nebyly žádné zábrany, takže člověk skoro nespal ze strachu že spadne dolů.
Vyjádření podniku
Před 3 roky
Dobrý den.
Vaše hodnocení mne mrzí ale chtěl bych na něj reagovat.
Zpoždění vlaku do 20 minut, pokud jsme někde čekali na přípoj nebo křižování neřeším, v cílové stanici jsme vždy přijeli na čas, vyjma prvního návratu z Legolandu kdy jsme do Prahy přijeli včas, bohužel jelikož jsi bezdomovci udělali ohníček a hořelo na trati mezi Prahou hl.n. a Prahou-Holešovicemi vzniklo zde skoro 2 hodinové zpoždění za které ale my opravdu nemůžeme. Žádné jiné zpoždění mi není známo.
Doprava: Jestli jste čekali moderní soupravu, je mi líto ale jedná se o nostalgický vlak a je to tak i prezentováno, kde jsi můžete otevřít třeba i okna. Ano v jednom voze svítila elektřina pouze v nouzovém režimu, ale svítila, do všech oddílů tohoto vozu jsme rozdávali LED baterky s magnetem které drželi na železných částech a plnohodnotně nahrazovali velké světlo. Většina cestujících byla s tímto řešením spokojena a v noci většina cestujících stejně spala, takže se jednalo řádově o 2-3 hodiny v každém směru. Bohužel nebylo již v našich finančních možnostech pro stávající sezónu provést výměnu stávajících baterií ve voze a opravu nabíjecího systému. To by stálo dalších cca. 300.000,- kč a tolik jsme již neměli po létech Covidu bez tržeb k dispozici. Byli jsme rádi, že se nám podařilo vlak rozjezdit aspoň v takovém stavu jaký byl. A vlak zkrátit o tento vůz nebylo řešením, už by to nevycházelo celé finančně a zájezd by se nekonal vůbec.
Jelikož se jednalo o nostalgický, historický express, nejsou ve vlaku v lehátkových vozech zásuvky, možná v budoucnu, je to vše o financích, ale doporučuji vašim dětem si v takovém případě hrát hry jako člověče nezlob se, různé karetní hry nebo jsi číst knížky a nebo skládat Lego, určitě jim to prospěje lépe než celou dobu koukat do telefonu.
Co se zábran u lehátek týče, tak vám musím sdělit, že horní lehátka jsou mírně nahnutá směrem ke zdi, takto jsou vozy vyrobené a 40 let provozované německými železnicemi, bylo to celou dobu životnosti těchto vozů dostačující. Bohužel není v našich možnostech pro pár zájezdových vlaků ročně měnit konstrukce všech horních lehátek ve vlaku.
Problémy v jídelním voze s organizací jsou nám známy, u dalších následných jízdách už to bylo trochu lepší ale při kapacitě vlaku přes 200 cestujících a jednom jídelním voze je toto opravdu problém, bohužel nemohou se všichni stravovat zároveň, to máte pravdu. Jídelní vůz včetně cateringu byl dodán externí firmou, snažíme se aby tato služba v příští sezóně fungovala lépe, pokud by se nám nepodařilo dosáhnou lepšího servisu v jídelním voze, tak je i krajní řešení, jídelní vůz v budoucnu nenasazovat vůbec a tak se vyhnou stížnostem ale toto je opravdu krajní řešení a nerad bych k tomuto v budoucnu přistupoval.
S přátelským pozdravem
Radan Stift, jednatel a majitel Bohemia Classic Express