Byl jsem objednán, stejně jsem musel přes půl hodiny čekat. Úprava vousů nebyla téměř znát, vousy nebyly rovnoměrně zakráceny. Barber mi navíc zastřihl vlasy okolo uší a poté nesmyslně zakrátil strojkem až k temeni hlavy. Výsledku jsem si všiml až bohužel později doma, v barbershopu mají velice úsporné osvětlení a nebylo to vidět. Poté jsem musel ještě do jiného kadeřnictví, aby vlasy zakrátily tak, aby vypadaly normálně. Sama paní kadeřnice se ptala, kde jsem se nechal stříhat, že vousy ani vlasy nemám rovnoměrně střižené a vypadám hrozně.
Nerad to píšu ale co jsem zde prožil, tak není důvod k návratu a opět navštívit tento podnik opakovaně.
PS: jednou to stačilo a dost!
cituji:
Nejmenovaný zákazník SLEVOMATU, byl nespokojený se střihem a možná i s podnikem pak se vyjádřil s záporným názorem na internetu.
Zde já jako jiný zákazník stejného portálu, jsem si zakoupil stejný voucher, jenže bohužel jsem přišel do „Barber podniku“ následující den, kdy se řešila kauze viz zmiňovaný zákazník viz výše. Pan majitel nakráčel do podniku, což v první moment jsem vůbec nevěděl co je to zač a bez ohledu na mě, nešel daleko pro sprosté slova, což mě zarazilo! Očekáváte klid, pohodu a že se budete cítit dobře a né pod tlakem, který jsem z té situace pociťoval. Nebral žádné ohledy na mě, že má v podniku klienta a hanlivě se opřel do zákazníka, který tam ani nebyl! Také řešil telefonáty se zaměstnanci slevomatu, aby byla ihned smazána recenze, která mu kazí pověst! Po ukončení telefonátu pan majitel se opřel i do Slevomatu, co to je za VYMRDA.C. Nehledě na to, že celá „flotila je romského původu“, tak si nadávky dokážete sami představit. Samozřejmě, že byl v ráži, takže nějaký zákazník jako jsem byl v ten okamžik já, ho vůbec nezajímal! V tenhle okamžik nějaký střih šel stranou a kvůli téhle zkušenosti jsem byl rád, že jsem mohl odejít a už se nikdy nevracet! Špatný přístup!