Bohužel nemohu napsat nic pozitivního.
Naprostá tragédie. Po objednání termínu přes formulář Slevomatu jsem dorazila na místo a slečna pedikérka měla už v křesle jinou zákaznici. Přesvědčovala mě, že jsem určitě objednaná na jindy. Ještě že jsem měla vytištěný voucher s termínem. Slečna arogantně tvrdila, že jsem si měla zavolat předem, že prý nechápe – když si koupí voucher ona, že si vždy ještě telefonicky ověří, že termín platí. Tak to zase nechápu já – když jí dávám pod nos vytištěný papír, kde mám napsaný určitý termín a u něj poznámku, že není třeba už do studia volat, když jsem objednaná přes web! Mimo jiné mi v den objednání ráno přišla SMS od Slevomatu, že se mnou na pedikúru počítají…
Podotýkám, že jsem měla pár dnů do termínu porodu a tedy navrhované přeobjednání pro mě nebylo přípustné. Ani půlhodinové čekání mi nebylo zrovna příjemné. Dojem nevylepšilo ani to, že jsem přímo slyšela slečnu pedikérku od vedle, jak vykládá zákaznici, že „tyhle co přijdou na Slevomat voucher a ani nejsou schopné si zamluvit termín…“
No co dodat, měla jsem chuť odejít a nenechat se někým takovým deptat. Nicméně jak už jsem říkala, jinou pedikúru už bych si vzhledem k termínu porodu nestihla domluvit, takže jsem se rozhodla proceduru podstoupit i přes svůj nepříjemný pocit.
I když se mi z chování slečny chtělo spíš brečet, rozhodla jsem se, že budu normálně komunikovat a pedikúru si užiju – vždyť to má být relax.
K samotné pedikúře: také se přikláním k názoru, že slečna není moc zkušená, jiné pedikérky mi ztvrdlou kůži odstranily dokonale, zde den poté nohy vypadaly skoro jako předtím. Navíc mě bohužel pedikérka střihla do kůže na palci, hodně to krvácelo… Sice se moc omlouvala a hned ránu desinfikovala. Stejně jsem z toho ale neměla dobrý pocit – myslím, že nástroje nejsou čistěny po každém použití :( Také mi ani nezastřihla všechny nehty, jak byla v šoku z toho, jak rána krvácí.
Celkový dojem značně zhoršovaly i osobní návštěvy, které za pedikérkou v průběhu chodily, a mnohé telefonické hovory, které si při pedikúře stihla vyřídit.
Též si myslím, že tato pedikérka by měla zapracovat na svém přístupu k lidem, co přijdou přes Slevomat. Však ji nikdo nenutil, aby své služby nabízela přes slevové vouchery!