Líbila se mi velká prostorná koupelna, dvě umyvadla, bidet, vana, sprchový gel a mýdlo, které nebyly v jednorázových obalech- eko :), Pokoj zařízen jednoduše. Pozice hotelu je dobrá- je v centru, není slyšet hluk z ulice (ulice není frekventovaná), hotel je dobře označen.
Fajn snídaně, bohatý výběr, teplý a studený bufet, kvalita i kvantita jídla byla dobrá. Časté doplňování, popř. i na vyžádání. Snídaňový bufet byl perfektní.
Konvice a hrníček na pokoji je dobrý, jenom bývá zvykem, že se k tomu dá třeba dva pytlíky obyčejného sáčkového čaje a dva pytlíčky kávy, náklady jsou kolik 20,– a udělá to hodně. My si sice vezeme vlastní :) , ale když přijedete v pozdních hodinách, chcete vybalit a už se nikam necourat a můžete si udělat pokoji horkou vodu s ničím, to vás zákonitě moc nadchnout nemůže.
Trochu mě překvapilo, že po nás na recepci chtěli 50 centů za mapy města, které jsou běžně v hotelech a infocentrech zdarma… (vím, že je to 0-prd peněz, museli jít pro to do IČka, ale nikdy jsem se s tím nesetkala). Vadilo mi, že mi recepční nedal potvrzení za placení parkování, které je navíc špatně označené – ano do ulice kde je vede směrovka, ale parkoviště hotelu je za tmavým plotem na kterém je cedule se zákazem vjezdu. Hotel jako takový není špatný, je vidět, že v něm byl původní vklad a záměr celkem dobrý, ale není moc opečovávaný, Potřeboval by dobrou pokojskou a šikovného údržbáře – jedno umyvadlo špatně odtékalo, druhé mělo vratký kohoutek, ve skříňce u postele jsme našli posmrkaný kapesník, na zemi kus nějakého papírku a mrtvého pavouka… Dveře a stěny jsou slabé, takže slyšíte, že někdo na chodbě odemyká dveře, či hluk hostů přicházejících v pozdních hodinách. Vrzání schodů – dejme tomu je to prostě starší ubytování a tyhle mouchy to prostě mívá.
Byla jsem tak 20× ubytovaná v hotelech, apartmánech, penzionech, ale poprvé jsem se setkala s tím, že na snídani je vymezena pouze 1 hodina. Jako dáte to. Ale je to takové, přijít hned na otevíračku, nebo třeba po půl hodině??? Úklid jídelny – byly tam hotelové jednorázové papírové prostírky, které po hostech nebyly měněny/doplňovány když je host vyhodil, takže poznáte že před vámi tam seděl někdo kdo měl včera mokrý hrnek. Vzhledem k tomu že naše ubytování bylo v době coronavirové jsem čekala, že třeba po snídani přejedou stoly alespoň nějakým hadrem a prostírky doplní.