Drahe damy, ktere hledaji dobrou kadernici, chtela bych Vas varovat pred omylem, ktery se mi dnes povedl.
Za celou dobu co jsem na slevomatu jsem zazila i spickove sluzby a take slabsi, nikdy jsem nenapsala ani jedno zaporne hodnoceni i u tech kdy jsem byla nespokojena, rikala jsem si v duchu, no nebudu kazit celkove hodnoceni, treba nekdo si vystaci i s tou nizkou kvalitou, ale dnes to bylo opravdu otresny.
Byla jsem u mlade a zrejme nezkusene pani kadernici Elisky, krome toho ze jsem nedostala ani jeden usmev, pani sice mluvila na me, ale s takovym nepratelskym vyrazem, to jednani bylo nepripustne,
asi na zacatku strihu do me strcila pres dvacet krat do hlavy s tim ze mam mit tu hlavu mit rovne a v urcite poloze, jsem rozhodla ze ten strih toho nestoji abych takhle trpela, chtela jsem odejit, ale pani Eliska odbehla za starsi kolegynkou, ktera na rozdil od ni na me pusobila hezky, byla zkusena a zdovrila, usmevala se a tak me premluvila abych nakonec zustala.
Od te chvili jsem citila ze pani Eliska udela schvalne ten strih tak jak jsem nechtela a presne se ji to podarilo. Proste celou dobu mi davala najevo ze mam spatne vlasy a za vsechno mohu ja, ze ji nedovoluji mi dodat kavlitni sluzbu, obvinovala me ze tim jak drzim tu hlavu spatne tak ona nedokaze strihat dobre, a ze ona je ta chytra a zkusena a ma pravdu, a ja jsem ten spatny clovek, ja si tedy spickovou kvalitu predstavuji jinak
Urcite v odpovedi k memu hodnoceni pani se bude hajit a zase rikat ze za jeji neschopnost muze urcite zakaznik. To take svedci o absence profesionality.
Verim ze za par let tedy pani Eliska bude zkusena kadernice, ale pred tim musi se jeste hodne ucit, hlavne jednani se zakanikem a usmevu, komu nevadi ze se na Vas bude zrovna ucit, tak racte koupit voucher
Vyjádření podniku
Před 7 roky
Dobrý den,
odepisuji Vám, jako zmíněná "starší kolegyňka" a majitelka salonu.
Celá tato situace je tak nějak nešťastná pro obě strany! Po celou dobu Vaši návštěvy jsem byla přítomna v salonu, upravovala jsem klientku u vedlejší obsluhy. Celé situaci jsme se velmi podrobně věnovali a i pro nás věřte , to byl nepříjemný zážitek. Velmi nás to mrzí.
Bohužel s Vámi nemohu zcela souhlasit. Ano kolegyně Eliška je mladá kadeřnice, nemá přirozeně tak dlouhou praxi jako já, nicméně svou práci vykonává zodpovědně, dobře a pečlivě. Máte pravdu možná by se mohla více usmívat, ale její výraz nebyl nepřátelský. Rozhodně se na Vás nemračila, ale pouze se soustředila na svou práci, aby Vaše vlasy upravila co nejlépe.
Střih je podmíněn dobrým držením hlavy, Eliška Vás několikrát slovně požádala o určitou polohu hlavy, aby Vaše dlouhé vlasy mohla správně zastřihnout. Vzhledem k tomu, že jste se téměř po celou dobu návštěvy věnovala svému mobilnímu telefonu, nechtěla Vás rušit a tak opravovala Vaši správnou polohu hlavy pomocí svých rukou. Je to taková vzájemná spolupráce mezi klientem a kadeřníkem.
Ano Eliška pro mne přiběhla právě proto, abych Vám potvrdila tuto skutečnost. Znovu opakuji, že je nutné dobré a stálé držení hlavy pro správný střih. Tuto situaci jsem ráda POTVRDILA!
Nenazvala bych to jako přemlouváním. Eliška by si nikdy nedovolila Vám dělat nějaký naschvál. Po konzultaci ohledně Vašeho střihu, ozdravně zastřihla roztřepené konce. Nepadlo žádné slovo o tom, že máte špatné vlasy natož, že jste špatný člověk jak píšete. Neznáme a nepoužíváme větu, že za neschopnost kadeřnice může zákazník.
Jediné co bych Elišce mohla vytknout je její nedostatečný úsměv, ale ani soustředěný výraz není od věci. Eliška dodržovala pravidla nutná pro střih.
Následně vám vlasy upravila.Pohledem jsem vaše dlouhé přírodní vlasy viděla krásné a ozdravené.
Přeji Vám krásný den Lucie Petříková