Večeře byla kvalitní, personál restaurace příjemný
Tento hotel není partner hodný Slevomatu. Kdybychom s manželem dorazili na hotel 1. 4., tak bychom si řekli fajn, aprílový žertík, ale bohužel bylo už 5. 4. 2019. Nevěřila bych, že ubytování této kvality se vůbec na Slevomat dostalo. Propálený koberec, propálené záclony, flekaté závěsy, špinavá okna, plíseň v koupelně (jestli se ta místnost koupelnou vůbec dá nazvat) i na WC, na inzerované terase se mezi množstvím poházených nedopalků velmi dařilo různému plevelu, z rozpadajícího se dřevěného zábradlí čněly rezavé šrouby (viz foto), dvířka od skříňky visela na 1 pantu, odpadávaly kusy zdiva. Kvůli tv jsme rozhodně téměř 400 km nevážili, takže nám ani nevadilo, že jdou na 20 let starém monitoru naladit cca 3 programy. Stěny tenké, z vedlejšího pokoje bylo slyšet chrápání. Nejradši bych si v tomto pokoji zahrála únikovku a byla do hodiny pryč, ale na těch skoro 400 km v noci nazpět už jsme neměli sílu. Do wellness nás 45 min před zavírací dobou, alespoň osprchovat, už nepustili. Otvírací doba wellness je inzerována od 8 do 21 hod, ale bylo nám sděleno, že otvírají v 15 hod. Trampolína pro děti napůl zhroucená, ochranná síť potrhaná, skákací plocha pod vodou a z tyčí, které drží ochrannou síť, byl otrhaný molitan a koukal kov. Z google recenzí jsem pochopila, že zřejmě ne všechny pokoje jsou ve výše popisovaném stavu, ale také i to, že Slevomat o problému ví minimálně od ledna a již vracel zákazníkům 100% ceny zájezdu v kreditech. Přesto nás nechali do hotelu odjet. To je to, co nás na celé situaci mrzí nejvíc. Ještěže jsme s sebou nevzali našeho 2 a 1/2 letého syna. To nebyl vůbec pokoj pro tak malé dítě, hlavně kvůli plísni. Druhý den ráno jsme odjeli, personál ani nechtěl vidět, co nám vadí. Z jejich chování bylo zřejmé, že vůbec nejsou naším odjezdem zaskočeni. Bylo nám řečeno hned po příjezdu, když jsme stav pokoje reklamovali, že cituji „reklamujte u Slevomatu, ten nás bude sankcionovat a my budeme souhlasit“. Přijde mi to celé jako taková hra „uvidíme, kdo a na co si bude stěžovat a kolik kreditů nás to bude stát“. Místo emailu „Vážený zákazníku, vzhledem k počtu reklamací našich zákazníků vám nabízíme kredity v hodnotě neuskutečněného pobytu a vyberte si jiný“. To by mi sedělo k firmě, od které kupuji vouchery již 9 let, lépe. Tohle, Slevomate, byla a je „podpásovka“. Jako Váš dlouholetý zákazník jsem dodnes nezpracovala fakt, že jste nás do té hrůzy nechali odcestovat. Věřila jsem, že tohle se na Slevomatu vůbec nemůže stát, když prohlašujete, jak pečlivě nabídky vybíráte a jak malé procento nabídek se na portál dostane. Teď jsem si jistá, že toto zařízení nikdo z vašeho týmu nemohl vidět, protože pak by se tento hotel Vaším partnerem nikdy nemohl stát. Je to spíše sportovní ubytovna, která měla už v 90.letech minulého století svá nejlepší léta za sebou. Je mi líto všech zákazníků, který pobyt ještě čeká, i když existuje naděje, že budou ubytováni v pokoji lepší kategorie, které v zařízení jistě také jsou. Toto není pro zákaznický přístup, toto je podraz na zákazníky a zřejmě jde pouze o peníze, protože jinak byste spolupráci již dávno ukončili a nepsali mi, že situaci budete řešit. Kolik zákazníků necháte odjet a druhý den ráno se předčasně vrátit? Pořád se to asi vyplatí, vrátit těm zákazníkům, co vychytali ty nejhorší pokoje 100%ceny pobytu v kreditech. Ale pro nás ani 100% částky v kreditech mi jentak nesmaže z paměti téměř 800 zbytečně najetých kilometrů, nepovedený víkend, na který jsme se s manželem moc těšili a pokoj, který je spíš z kategorie faktoru strachu. Takže děkuji, kredity nechceme a věříme, že se k tomuto přešlapu postavíte čelem. Toto ani vzdáleně nepřipomínalo“ Pohodový pobyt". Takže za tento počin, Slevomate, palec dolů. A ještě pro ty, kteří by měli pocit, že jsem osoba, co neskousne pár nedostatků, dodám, že jsem před pár lety procestovala svět křížem krážem s baťohem na zádech, spala v zařízeních za 70 Kč na noc, i méně, a v žádném pokoji na mých cestách jsem se nikdy necítila hůř než ve výše zmiňovaném pokoji. A to nemám problém ani se šváby, čili ani velkého pavouka v koupelně Park hotelu jsem nijak neřešila. Díky za tento prostor a snad tato recenze pomůže ostatním zákazníkům a povede k větší obezřetnosti co se výběru z nabídek týče.