Hodnocení podniku Ahome

4,5/5 (1 417 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Kateřina

Oceňuji rychlé dodání

Bohužel musím všechny varovat, kteří by zamýšleli tuhle cedulku jako vtipný dárek pro někoho – bohužel cedulka je z laciného pvc – její cenu odhaduji max. na 30,– Kč – jako dárek působí velmi lacině. Myslela jsem, že se jedná o jiný typ cedulí na zeď, které znám z obchodů… Tento typ je tak možná hodící se k dalšímu zarámování… samostatně jako dárek je to opravdu nevhodně laciné. Za mě tedy zklamání – nevýhoda nákupu na dálku bez možnosti vidět věc naživo… :-(

15. 3. 2018
Eliska

Došel mi rozbity hrnek ..

Vyjádření partnera
Ahome Před 6 měsíci

Dobrý den,
to se bohužel někdy stane, nejsme schopni zacházení s balíčky u dopravce ovlivnit.. Kontaktujte nás na info@ahome.cz a hrneček pošleme nový.

Přeji Vám pěkný den

AHome.cz

30. 12. 2017
Dana

Nedostala jsem zboží které jsem objednala. Jsem zklamaná.

28. 12. 2017
Lucie

Krásný hrnek, ale

je rozbitý jak jsem otevřela, tak snad to vyřešíme

18. 12. 2017
Gabriella

Hrnek krásný kvalitní

Nedorazil celý

16. 12. 2017
Radka

velice slabý materiál.. :/

Vyjádření partnera
Ahome Před 6 měsíci

Dobrý den,

úplně nevím co myslíte, hrnečky jsou klasické keramické a plecháčky kovové smaltované, oboje z obvyklého materiálu.
Mrzí nás, že s nákup nejste spokojen/a.

Přejeme pěkný den

AHome.cz

5. 12. 2017
Dagmar

Objednala jsem klasický hrneček, došel plecháček a nic moc za tu cenu,

Vyjádření partnera
Ahome Před 7 měsíci

Dobrý den,
za tuto chybu se Vám moc omlouváme, jsme také jen lidi. Pokud si přejete plecháček vyměnit, můžete nám napsat na info@ahome.cz, v opačném případě máte od nás alespoň plecháček za cenu o něco lepší.
Přejeme Vám pěkný den

AHome.cz

1. 12. 2017
Šárka

Rychle doruceni.

Hrnecek prisel rozbity.

24. 11. 2017
Jana

Hrníček mi přišel rozbitý – zabalen byl jak obyčejný dopis (bez ochranné fólie). Psala jsem email, aby mi poslali nový hrnek. Hned napsali, že nový posílají. Po 14 dnech stále nic, tak píšu znovu – email prý ztratila a posílají znovu. Uběhl další týden a stále nic. Absolutně nedoporučuji.

Vyjádření partnera
Ahome Před 7 měsíci

Dobrý den,

opravdu nás tato situace velice mrzí. Můžete nám napsat číslo Vaší objednávky? Pokud souhlasíte, jako omluvu Vám pošleme hrneček dle Vašeho výběru navíc. Byli bysme opravdu neradi, kdyby u Vás zůstal negativní dojem z objednávky u nás.
Ještě jednou se omlouváme, čekáme na Vaši zprávu a přejeme pěkný víkend

AHome.cz

21. 11. 2017
Peťulka

Reakce na můj email ohledně dodání

Pozdni dodani, ale ze vseho nejvic me mrzi ze hrnecek byl špatně zabalený a přišel rozbity , ulomene ucho :(

Vyjádření partnera
Ahome Před 7 měsíci

Dobrý den,
hrnečky jsou baleny dvakrát do bublinkové folie. Víc bohužel neovlivníme jejich doručení. Když Vám hrneček přijde rozbitý samozřejmě posíláme jiný. Snad budete příště spokojenější.
Přejeme Vám pěkný den

18. 11. 2017
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.