Vlasy mi stříhala slečna, která se to od kadeřnice na mně učila – na něco takového by člověk v popisu voucheru měl být upozorněn předem, aby se mohl svobodně rozhodnout, zda si takovou službu vybere.
Dopřejte svým vlasům péči, kterou si zaslouží a svěřte je do rukou zkušené kadeřnice, tak byl voucher prezentován. Kadeřnice byla absolutní začátečnice, sice velice milá, ale evidentně s minimálními zkušenostmi, navíc strašně nejistá a byla tam jen na výpomoc či brigádě. Sice mě majitelka opravovala vlasy, dostříhávala je, ale já vypadala stejně hrozně. Šla jsem si hned domů umýt a vyfoukat vlasy, abych mohla mezi lidi. Dneska jsem byla nucena jít k další kadeřnici, aby mě srovnala vlasy, jelikož střih vlasů byl fakt špatný. Smála se a ptala se mě, zda jsem nebyla v kadeřnictví učňovské školy, že vypadam, jako by se na mě učila žákyně 1.ročníku.
Vyjádření podniku
Před 8 roky
Dobrý den, toto mě velice mrzí, ale i já s 10ti letou praxí jsem nedokázala Vaše vlasy vyfoukat dle Vašeho přání, natož jste mi odvětila, že s 90% jste v kadeřnictví nespokojená a vždy si vlasy musíte doma umýt a vyfoukat.Předchozí kadeřnice Vás též ostříhala špatně. Udělala jsem pro Vás maximum a s kolegyní, kterou zaučuji jsme se Vám věnovali déle jak hodinu i přesto mě Vaše reakce mrzí. Děkujeme za recenzi studio Trend