Se salonem jsem bývávala vždy spokojena a mají tam pěkné prostory i se saunou + kosmetickými službami (kosmetička, která si pronajímá prostory)
S návštěvou jsem byla bohužel velmi nespokojena a poprvé v životě jsem odcházela od kadeřnice s pláčem. V salonu jsem byla již několikrát na stříh + melír a byla jsem vždy velmi spokojená. Tentokrát jsem na návrh od nové kadeřnice zkusila blond barvu, která se měla napojit na mé melírky, Říkala jsem si proč ne, že to bude k vlasům zřejmě šetrnější než melír. Ovšem už po nanesení barvy mě barva palila. Když jsem to kadeřnici řekla, odpověděla, že u barvy je to normální reakce, u melíru by to také tak pálilo, ale přes alobal to nejde cítit. Už při vymývání ovšem viděla, že je něco špatně, Ihned mi ještě jednou nějakou barvu nanesla a po chvilce vymyla. Než jsem se usadila, tak už mě varovala, že to bude žluté, ať se nelekám. Bohužel jsem se té barvy opravdu vyloženě lekla a ani po vyfoukání vrchu nebyla barva lepší a byla žlutá. Navíc poprvé jsem u kadeřnice měla svetr plný vlasů. Propadla jsem panice, protože jsem viděla špatný výsledek a cítila pořád pnutí pokožky. Velmi mě vyděsily i vlasy na svetru. Prý je to normální, ale mě se to ještě nikdy nestalo. U hlavy to bylo opravdu velmi špatné. Dál od hlavy cca po 15cm mi naštěstí zůstala má pěkná, přirozená barva, protože tam se nanesení barvy nedostalo. Mám svou původní blond barvu a jenom si to promelírovávám, vlasy mám husté , silné, dlouhé, kvalitní. Bohužel po nanesení této barvy se vlasy dost zjemnily, jsou poškozenější a mírně prořídly. Především u ofiny a na temeni hlavy :-(((. Cítím to i na svým tenčích pramenech. Kvalitu vlasů holt teď budu dávat do kondice maskami a vitamínovými doplňky a doufat, že kvalita vlasů bude za pár měsíců stejná jaká byla a hustota se také vrátí. Nějakou dobu jsem čekala, co se bude dít, když zavolaly do salonu starší, zkušenější kadeřnici. Mezi tím jsem zavolala kadeřnici, kterou znám a mám v ní důvěru – dělá specialistku Loreal v barvení. Když do telefonu slyšela jejich názory, že je to normální reakce a barva by nemohla dopadnout jinak apod, řekla, át si od nich nenechám nic opravovat. Domluvily jsme se tedy, že hned 2.den večer k ní mohu přijit do salonu po pracovní době a opravíme to. Věděla jakou jsem měla svou blond barvu a jak by měla barva reagovat. Velmi děkuji kadeřnici Monice Štětkové, která mi to hned následující den opravila a zaćhránila mi barvu vlasů od nepěkného a nepřirozeného žlutého odstínu. Zjistila jsem, že se od října 2014 změnil komplet vedení a tím i část kadeřnic. Nyní názory, že kdyby si paní majitelka s tmavými vlasy chtěla dát také blond barvu, tak budou zelené apod mi přišly opravu neprofesionální. Kord, když já mám svou barvu původně blond a vždy jsem měla přirozené blond melírky, tak nechápu, proč mě přesvědčují, že jsem to takto žluté chtěla a že jsem s tím musela počítat , když jdu na blond a nemohlo to ani jinak chytnut… To mi přišlo jako vrchol drzosti a neprofesionálnosti. Ke střihu díky ztrátě důvěře a řešení co s nepovedou barvou ani nedošlo. Požádala jsem o vrácení platby za voucher , ale bylo mi řečeno, ať si o vrácení požádám Slevomat. Ještě teď lituji, že k této návštěvě vůbec kdy došlo :-(.
Vyjádření podniku
Před 10 roky
Vzhledem k nepravdivým informacím uvedeným paní Martinou Burmovou jsme nuceni reagovat na toto hodnocení.
Primárně je nepravdivá již informace, že se paní domluvila s kadeřnicí na barvě místo melíru, to je již z principu nesmysl, protože voucher je na barvu, nikoliv na melír, pokud by paní chtěla melír, doplácela by 200 Kč a to se nestalo.
Další věc, kterou paní neuvedla a to je zásadní informace, je, že paní při příchodu viděla odcházet předchozí zákaznici a po kadeřnici vysloveně chtěla použít stejnou barvu, jakou měla i paní před ní. Toto nám paní dokonce podepsala v záznamu k reklamaci. Od naší velmi šikovné kadeřnice byla upozorněna a poučena, že jí barva nechytne, tak jak to viděla u předchozí klientky a že barva půjde stoprocentně do žluta, pokud by chtěla stejnou barvu jako paní před ní, musel by být použit peroxid na odbarvení a až následně vybraná barva. To paní Burmová odmítla.
I přes výslovné upozornění na nevhodnost této barvy na ní paní trvala, kadeřnice tedy jednala na vyslovené přání zákaznice. Po vysušení vlasů byla klientka nespokojená, ale barva byla přesně taková, jak jí kadeřnice varovala.
Paní Burmová se začala chovat velmi nepřátelsky a nechala si zavolat vedoucí salónu. Ta, i přes to, že chyba nebyla na naší straně, nabídla řešení k její spokojenosti a dokonce z domova přivezla (ve 21 hodin) velmi zkušenou coloristku, tak aby klientka i přes svou špatnou volbu odcházela spokojená.
Na základě neobjektivního zhodnocení, po telefonického hovoru s někým, kdo ani vlasy paní Burmové v daný okamžik neviděl, tento vstřícný krok odmítla.
Naprosto neuvěřitelným závěrem bylo fyzické a slovní napadení vedoucí salónu a hysterické chování klientky, která se chovala velmi nepříjemně. V salónu bylo celkem 6 osob, které mohou celou věc dosvědčit, a krom toho celý proces je nahrán na monitorovací kameře, která je v salónu umístěna.
Celou věc jsme se snažili vstřícně vyřešit i přesto, že problém vznikl vinou paní a jejího trvání na vybrané barvě a následného nekompromisního chování.
Vzhledem k fyzickému napadení vedoucí se celá věc postoupila k řešení odpovědným orgánům.
Celá situace a chování paní Burmové nás zaskočila a byli jsme šokováni jednáním a nikdy jsme se s takovým přístupem, za mnoho let provozu, nesetkali.