Při každé návštěvě jsem u toho na chvíli zabrala, takže příjemné.
Dodržen čas.
Rušení termínů bylo v čas řádně ohlášeno jak mnou kvůli menstruaci, pak i paní, že má termín na očkování. Přesun pak z pátečního termínu na pondělní nebyl problém.
Na lymfodrenáži jsem byla poprvé, čekala jsem dle jiných popisů, že bude před masáž se zahřívací emulzí, konalo se však jen zapnutí přístroje a slova, že se mám pomasírovat sama na lymfatických bodech dle plakátu v místnosti nad lymfodrenáží.
Paní ani nevěděla, co má v nabídce napsané na slevomatu. Netušila, že tam je nějaká zahřívací emulze a chtěla mě přesvědčovat, že nic takového tam není, pak se podívala a přišla se omluvit, že o tom neví a musel to tam napsat Slevomat.
Pak ji zašla koupit, ale až po mém upozornění na druhé návštěvě, že při první jsem emulzi nepostřehla.
Takže jsem ji reálně využila až na třetí, poslední návštěvě, kdy mi jako omluvu za toto nechala + 10 minut lymfodrenáže.
Nutnost si nosit svůj vlastní ručník pod sebe. Na masáže chodím 10 let, ale nikdy po mě nikdo nechtěl můj ručník, vždy má personál.
Paní mi přístroj zapla a odešla se slovy ať odpočívám – ok. Ale za 5 min se vrátila, a z místnosti si odnesla vysavač a začla vysávat 😂. Po vysavači se začly ozývat zvuky jako mytí nádobí. Šílené.
Hned vedle v místnosti je pedikérka s otevřenými dveřmi, takže slyšíte i to, co nechcete od jejich klientek.
Měla jsem si pamatovat na příští návštěvu, že jsem něco měla na 35 a příště mi má paní nastavit 40 – to je vážně takový problém napsat si to k rezervaci?
Já už se určitě nevrátím a zkušenost mě mrzí.
Vyjádření podniku
Před 4 roky
Zdravím,vše co tady píšete je přehnané. To že mi došel zahřívací gel je moje chyba, která byla okamžitě nápravena, také jsem se několikrát omluvila a vy jste omluvu přijala i s kompenzaci. Kompenzace byly minuty ošetření navíc. Pokud jste si zakoupila voucher na přístrojovou lymfodrenaž tak jste musela vědět, že to není lymfatická ruční masáž, která se provádí na rehabilitaci a v masážních salonech. My jsme minifitness a každý si nosí své převlečení na cvičení a vlastní ručník z hygienických důvodu viz. Kovid19. Rozmasirovani lymfatických cest není v ceně voucheru a zákazník si jej provádí sám po mém proškolení. Vysavač jsem zapnula k vůli vám, neboť jste se u dveří nevyzula ani nenasadila návleky, roznesla jste suché bláto po podlaze. A to, že slyšíte hlasy jiných zákazníci z vedlejší místnosti je scela normální. Pamatovat jste si měla pouze svůj tlak, který jsem vám dopředu hlásila, žádná zákaznice s tím nemá problém spíš naopak. Doporučuji vám čtěte co máte napsáno v podmínkách voucheru a za co platíte!!!!!Mějte krásný den.