Hodnocení podniku  CK Jukej

4,4/5 (7 120 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Eliška

Výlet jako takový byl super, krásné místo, které mohu doporučit.

Nepohodlný autobus, to bylo nejhorší. Vynucené přestávky chápu, ale budit nás ve dvě nebo ve tři ráno, to se mi stalo poprvé, takže nechápu, proč jeli dva řidiči. Průvodkyně byla šikovná a věděla toho hodně zajímavého, ale hnala tak, že se nám ztratila asi po půl hodině.

10. 5. 2020
Anonym

Šlo o dárek, dcera I její přítel byli nadšeni

4. 5. 2020
Zdeňka

Líbil se nám karneval, prohlídka města i projížďka lodí kolem ostrovů.

?. není co vytknout.

3. 5. 2020
Helena

Místo zájezdu

15. 4. 2020
Jana

průvodce vtipný a s rozsáhlými znalostmi. město v nočním světle bylo úchvatné

vše ok

6. 4. 2020
Katarína

Milá sprievodnkyňa a bezpečné dopravenie na miesto. Program klasický a príjemný pre tento typ zájazdu.

Autobus mal dosť nepohodlné sedadlá.

6. 4. 2020
Marian

Bouhžel autobus měl z odjezdového místa poměrně velké z poždění směrm do Vídně. Ale z technických důvodů a to se nedá předvídat.

26. 3. 2020
Miroslava

Zájezd se neuskutečnil…ZRUŠEN.

16. 3. 2020
Ivana

Byl to dárek, ale prý výlet krásný, vše v pořádku

15. 3. 2020
Petra

Krásný zážitek:-)

1. 3. 2020
Anonym

Průvodcovské služby – málo odborných informací. Nebyl včasný odjezd, zbytečně dlouhé pauzy. Řidiči měli zprvu představu, že na místa, kde jsme měli zakoupené místenky umístí své družky, které je doprovázeli. Jejich poznámky byly dosti nevhodné.

26. 2. 2020

Výborná průvodkyně, ubytování v pořádku. Paříž jsme si moc užili.

Dlouhé čekání na autobus ve večerních hodinách v centru Paříže.

24. 2. 2020
Tereza

Pan průvodce byl skvělý, ochotný. Výlet i přes špatné počasí byl pěkný, dobře organizovaný.

Trochu nás zklamala prohlídka interiéru zámku. Prohlídka trvala asi 20 minut, takže ačkoliv byl zámek překrásný, délka prohlídky neodpovídala ceně, za to ovšem kancelář nemůže :)

22. 2. 2020
Ra

Velice krasne mesto.

Bohuzel prselo.

20. 2. 2020
HELENA

Supéér průvodce, který znal opravdu Paříž a ještě nám zařídil vstupenky na poslední chvíli na věž.

o ničem nevím

19. 2. 2020
Alexandra

- Krásné počasí
– Nádherná atmosféra
– Časté zastávky na odpočinek
– Milá paní průvodkyně, se kterou se dalo spojit kdykoliv během zájezdu

- Cesta cca 10 hodin, ale tomu se neda vyhnout

18. 2. 2020
Petra

Všechno se mi líbilo

Růžena

Benatky jsou nádherné město, když jsem se dostali z trajektu a šli si po své ose bylo to to nejlepší z celeho zájezdu.

Z cestovkou co jsme jeli již nikdy víc a paní delegatka jedno slovo hruza. Už nikdy víc měli by oni zaplatit nám že jsme to vydrželi!!!!!!

18. 2. 2020
Lucie

Nezapomenutelný zážitek, průvodce Vojta byl super, milý a ochotný, cesta ac byla delší ve dvoupatrovem autobusu se zvládla na výbornou a za všechno moc děkujeme viděli jsme zase kousek světa a se super výkladem, za nás to byla PECKA

Není co vytknout

16. 2. 2020
Karel

Atmosféra v benátkách

Celkový dojem z cestovní kanceláře a průběh zajištění zájezdu, kdy delegátka v místě destinace nepodávala žádné informace s odkazem na informační centrum, nebyla schopna oznámit změnu místa odjezdového mola a tak nám způsobila závěrečný stres s možností odjezdu. Třešničkou na dortu byly páni řidiči, kteří nerespektují pravidla silničního provozu a červená na semaforu je pro ně asi jen doporučením k zastavení, které dle svého uposlechnou nebo ne. Konečným trnem bylo, když nám delegátka oznámila, že jednoho z cestujících byli nuceni zanechat v Benátkách, že nestihl čas odplouvání. S tím, že se změnilo molo odjezdu tedy nepočítal ani tento cestující a tak asi celou dobu vyčkával u mola 3A, které bylo při připlutí do Benátek dáno jako striktní místo odjezdu. Třikrát jsme se spoluúčastníky zájezdu navrhovali, ať se k molu dojde ještě jeden ze tří delegátů podívat, na což nám odpověděli, že se mu snažili dovolat, ale že má vybitý telefon. Ani po našich výzvách nešel ani jeden z delegátů zkontrolovat původní místo odjezdu.
Situaci budu nadále řešit s podporou slevomatu, případně se obrátím na právního zástupce ve věci zpackaného odpočinku a služeb, které nebyly naplněny v rozsahu smlouvy o zájezdu.

Vyjádření partnera
CK Jukej Před 4 měsíci

Dobrý den, Vaší stížností se již velmi vážně zabýváme. Vzhledem k tomu, že ve Vašem busu jela průvodkyně, která jezdí tuto destinaci úspěšně již druhý rok, je pro nás Vaše hodnocení její práce nepříjemným překvapením. Co se týká Vašeho zájmu o cestujícího, který se dostavil k odjezdu se zpožděním 110 minut, mohu Vás uklidnit tím, že domů dorazil jen s malým zpožděním dalším busem. Děkujeme.

16. 2. 2020
Jana
Anonym

Velmi nás zklamal přístup průvodce Radima, který měl nevhodné poznámky o tom, že ho práce nebaví, nechce tam být, zámky bere z nouze atd. Dále cestovní kancelář uvádí návštěvu Regensburgu na celé odpoledne, strávili jsme tam ale jen 1,5hod, návrat měl být do Prahy ve 23. hodin, vrátili jsme se ale o půl desáté, nechápeme tedy, proč se pobyt ve městě o hodinu neprodloužil. Celý problém jsem řešila prvně s ck, byla mi nabídnuta slevová poukázka na další zájezd , kterou samozřejmě po této zkušenosti nevyužijeme. Výlet rozhodně nestál za 16 hodin strávených v autobusu.

14. 2. 2020
Klára

Nádherné počasí i výhledy, super organizace. Cesta nahoru byla lanovkou, zpátky jsme se rozhodli jít z půlky pěšky, bylo no náročné, dlouhé, ale stálo to za to.

13. 2. 2020

Super výlet.

Vendula

byli jsme spokojeni

jen jsme odjeli před rozsvícením. Eiffelovi věže, škoda

31. 1. 2020
Iva

prohlídka Bambergu byla krásná a tohle město si opravdu užijete

na Norimberk je pak málo času a večer jsou trhy naprosto tragicky přeplněné Tzn nepočítejte že byste si Norimberk opravdu prohlédli ale jako zastávka to není špatné

30. 1. 2020
Josef

Pěkné koupání i město, zajímavý výklad průvodce.

Vše OK.

30. 1. 2020
Barbora

vše proběhlo v pořádku :)

27. 1. 2020
Milena

Všechno se mi líbilo, skvělé teplé bazény venku i uvnitř, proudící řeka, všude spoustu místa, užasný den…cesta klidná, pan řidič profík…prostě skvělý relax v Terme 2.

Myslím, že by se němečtí zaměstnanci trochu mohli snažit mluvit i česky, když mají v lázních víc jak 50% českou klientelu…ale to ani náhodou..i prospekty, ceník termálů a pokyny jak se chovat a kam jít by bylo fajn v češtině…opravdu tam bylo víc Čechů než Němců.

27. 1. 2020
Daniela

Pěkná zoo

22. 1. 2020
Radka

Nádherná atmosféra celé Vídně je nezapomenutelná.

18. 1. 2020
Luboš

Průvodcovské služby a doprava.
Štěstí na počasí.

16. 1. 2020
Kateřina

Paříž byla krásná.

14. 1. 2020
Bc. Simona

Špatná komunikace s průvodcem CK Jukej, neprofesionální chování, špatné informace o odjezdu. Nespolupráce se skupinou.

13. 1. 2020
Irena

Krásný výlet.

12. 1. 2020

Super adrenalinový výlet.

Lenka

Vše bylo super jako vždy :)

11. 1. 2020
Bovana

Nic

Koupila jsem výlet na pevnost Königstein, přesně takhle bylo uvedeno v nabídce, a skončila jsem v Drážďanech na nějakým průvodu co mě nezajímá a do pevnosti jsme se dostali v 17 hod.za tmy!! a odjezd 18,30 za 9€ drahé a o ničem. Vel!3 zklamání

8. 1. 2020
Anonym

Vídeň je krásná, k oslavám jako dělaná. Všude to žije a je na co koukat.

Absolutní propadák ze strany paní průvodkyně. Při procházení městem jsme se téměř nic nedozvěděli, organizace katastrofa a jako bonus tam nechala dva účastníky a s autobusem po půlnoci odjela směr ČR.

7. 1. 2020
Anilia

Program byl příjemný, měli jsme dostatek času pro sebe, město krásně nasvícené, i časový harmonogram byl víceméně dodržen.
Jen doporučuji se den předem utahat, jinak v buse na cestě do Paříže neusnete, a program si užijete značně méně, zpět už to jde samo. Také doporučuji velmi teplé oblečení.

- Odjezd v té zimě, která v jednu ráno panovala, byl nedomyšlený. Bylo smluveno jedno místo, kde jsme hodinu navíc v té zimě všichni mrzli a pak nám bylo řečeno, že se odjíždí odjinud, což rozezlilo nejednoho z nás, když jsme byli všichni na kost promrzlí.
– Ulice i kavárny bez předchozí rezervace značně přelidněné, ale tak to se musí očekávat, nikomu za vinu to nedávám. Spíše poučení pro jiné.

7. 1. 2020
Magda

Výlet byl super

Anonym

Vše bez problému. Dlouhý čas na rozchod. Půlnoční plavba s pozorováním ohňostroje + občerstvení a přípitek… Super.

6. 1. 2020
Martin

Nebyl ohňostroj, kvůli tomu jsem tam jel.

5. 1. 2020
Anna

Vídeň jako taková…

Průvodce se špatným výkladem,
Nedoresene praktické věci jako je obyčejný lístek na metro… Buď zařadit do ceny nebo upozornit lidi ze při 60ti minutové rozchodu si ho mohou dopředu zakoupit. Vyhlo by se 40ti minuta tlačení, hysterie atd.
Ohňostroj, na co jsme všichni čekali… Katastrofa

4. 1. 2020
Klara

Delegát

Markéta

Benátky i ostrov Burano jsou krásné. Je toho hodně co k vidění a člověk určitě má celý den co dělat 😊

Místo Amsterdamu jsme jeli do Benátek, jelikož byla malá obsazenost. To byl až takový problém.

Autobus byl fajn, ale 3 zastávky na WC mi nepřijdou dostatečné. Na zpáteční cestě bylo wc v buse rovnou zamčené, prý proto, že při cestě do Benátek nebyl využíván jen v neodkladných případech. Průvodkyně byla taky fajn řekla nám spoustu informací o Benátkách i o ostrově. Ale v Benátkách skoro utíkala, takže jsme to po 10 minutách vzdali. Přišlo mi, že se chce všech lidí co nejdřív zbavit.