Bohužel jsem měla 10 minut zpoždění, ale nebyl to vůbec žádný problém (spíš mi přišlo, že o mě stejně nikdo nevěděl)
Slečna mě hned na začátku střihla do kůžičky tak, až mi tekla krev. Nehtů, které jsem potřebovala zastřihnout (sama už to v 9. měsíci těhotenství moc nezvládám), se nedotkla vůbec. Kůži na ploskách nohou odstraňovala pemzou a upřímně mi jezdila jen po podélné klenbě, což příjemné vůbec nebylo (a to nejsem lechtivá), navíc v těchto místech ztvrdlá kůže vážně není. Naproti tomu mi zůstaly zbytky puchýře na patě i po odchodu ze salonu, čehož jsem si všimla až doma. Nakonec jsem si chtěla aspoň užít masáž (která trvala na každé noze asi 10 vteřin). Najednou se slečna zvedla, řekla mi „konec“ a odešla pryč. Absolutně jsem neměla šanci nic reklamovat, nebylo komu, najednou tam nebyla ani ta slečna co bere telefony. Mrzí mě, že slečna celou dobu mlčela, tudíž jsem nevěděla co už má „hotové“ a co mě v péči ještě čeká, samozřejmě bych se včas ozvala. Těžko říct jestli horší péče byla kvůli voucheru, ale mě jedna návštěva stačila a určitě se nevrátím.
Manikérka mojí manikúru trochu „odflákla“. Už druhý den se mi shellac začal loupat a po týdnu manikúra vypadala strašně. Normálně mi shellac krásný vydrží tři týdny. Provozovnu na Floře mohu doporučit, ale Harfu tedy ne.
Pobočka u Flory – Pestrý výběr z barev a vzorů malování.
Dala jsem tomuto podniku druhou šanci (předtím jsem byla na Harfě, kde jsem nebyla moc spokojena), nyní jsem šla na pobočku, která je hodně malinká – u Flory. Práce manikérky probíhala v pořádku. Ale nehty (Shellac) mi bohužel nevydržely ani 10 dnů – nehty jsou špatně zapilované – třepí se. Lak se odlupuje po velkých částech a to momentálně ruce vůbec nezatěžuji.
Byla jsem nucena se objednat opět na manikúru a Shellac, tam kam normálně chodívám (lak mi vydrží 3 týdny), protože to vypadá otřesně! Chtěla jsem ušetřit díky voucheru a byla to hloupost… Díky roztřepení si svojí vysněnou délku budu muset nechat zkrátit. Moc Vám děkuji. Do tohoto podniku už po třetí nevstoupím.