Tento podnik nemá právě teď žádnou nabídku

Nebojte, nic není ztraceno. Dejte podniku srdíčko a my vám napíšeme, jakmile bude připravena nová nabídka.

A co se zatím podívat tady? Třeba se vám něco zalíbí:

Recenze a hodnocení

3,4
55 hodnocení
Pouze ověřená hodnocení 

Filtry
Recenze zákazníků
Daniel
červenec 2019
 5,0/5
Barbora
srpen 2017
 1,0/5

NEDOPORUČUJI!! Zejména salon v Galerii Harfa. Pedikúra byla provedena tak neodborně, že jsem skončila na chirurgii.

Daria
červenec 2017
 4,0/5

Vysledek – hladke paty, ciste nohy

Masaz je prilis kratka

Dáša
červen 2017
 5,0/5
Martina
květen 2017
 1,0/5

Bohužel jsem měla 10 minut zpoždění, ale nebyl to vůbec žádný problém (spíš mi přišlo, že o mě stejně nikdo nevěděl)

Slečna mě hned na začátku střihla do kůžičky tak, až mi tekla krev. Nehtů, které jsem potřebovala zastřihnout (sama už to v 9. měsíci těhotenství moc nezvládám), se nedotkla vůbec. Kůži na ploskách nohou odstraňovala pemzou a upřímně mi jezdila jen po podélné klenbě, což příjemné vůbec nebylo (a to nejsem lechtivá), navíc v těchto místech ztvrdlá kůže vážně není. Naproti tomu mi zůstaly zbytky puchýře na patě i po odchodu ze salonu, čehož jsem si všimla až doma. Nakonec jsem si chtěla aspoň užít masáž (která trvala na každé noze asi 10 vteřin). Najednou se slečna zvedla, řekla mi „konec“ a odešla pryč. Absolutně jsem neměla šanci nic reklamovat, nebylo komu, najednou tam nebyla ani ta slečna co bere telefony. Mrzí mě, že slečna celou dobu mlčela, tudíž jsem nevěděla co už má „hotové“ a co mě v péči ještě čeká, samozřejmě bych se včas ozvala. Těžko říct jestli horší péče byla kvůli voucheru, ale mě jedna návštěva stačila a určitě se nevrátím.

Martina
květen 2017
 2,0/5

V salónu bylo čisto a uklizeno.

Manikérka mojí manikúru trochu „odflákla“. Už druhý den se mi shellac začal loupat a po týdnu manikúra vypadala strašně. Normálně mi shellac krásný vydrží tři týdny. Provozovnu na Floře mohu doporučit, ale Harfu tedy ne.

Janča
květen 2017
 4,0/5
Lenka
květen 2017
 4,0/5
Nikol
květen 2017
 1,0/5

Pobočka u Flory – Pestrý výběr z barev a vzorů malování.

Dala jsem tomuto podniku druhou šanci (předtím jsem byla na Harfě, kde jsem nebyla moc spokojena), nyní jsem šla na pobočku, která je hodně malinká – u Flory. Práce manikérky probíhala v pořádku. Ale nehty (Shellac) mi bohužel nevydržely ani 10 dnů – nehty jsou špatně zapilované – třepí se. Lak se odlupuje po velkých částech a to momentálně ruce vůbec nezatěžuji.
Byla jsem nucena se objednat opět na manikúru a Shellac, tam kam normálně chodívám (lak mi vydrží 3 týdny), protože to vypadá otřesně! Chtěla jsem ušetřit díky voucheru a byla to hloupost… Díky roztřepení si svojí vysněnou délku budu muset nechat zkrátit. Moc Vám děkuji. Do tohoto podniku už po třetí nevstoupím.

 Vyjádření podniku
Před 8 roky

Dobrý den
Pokud se nemylím, tak svoji chybu jste napravili a jste byla už s námi spokojena
Pokud ne, tak kontaktujte naší manažerce a uděláme vám znovu nehty v kompezaci.
Kontakt na manažerku
Jana Nguyen 775942916

těšíme se na vás

Petra
duben 2017
 1,0/5

Bylo to dárek pro babicku…Hrůza nohy zničené atd..špatně vybaveni atd

 Vyjádření podniku
Před 8 roky

Dobrý den
Mohu se zeptat kde jste byl a co čím myslíte špatné vybaveni?

Dáša
duben 2017
 5,0/5

Milí a ochotní…

Kateřina
duben 2017
 3,0/5

šlo to bez objednání (v OC Harfa)

provedená manikúra nic moc-prováděl jí evidentně začínající mladík, který navíc nerozuměl česky, pak se mě ujala zkušená slečna a nakonec to dopadlo celkem dobře..ale voucher do toho podniku si už určitě nekoupím

Rozsivalova
duben 2017
 1,0/5

Personál je velmi milý.

Bohužel nabízená služba selhává, v salónu byla pouze jedna sušička na nehty pro několik přítomných zákaznic, která zdaleka neplnila ani svou funkci. Po dlouhém čekání a střídání na zaschnutí laku, nebyl lak kompletně zaschlý, takže celá pedikúra po zjištění doma přišla vniveč. Bohužel mě ač milý zaměstnanec během úpravy kůžičky kolem nehtového lůžka na palci poranil, takž mi ze zranění tekla krev.

 Vyjádření podniku
Před 8 roky

Dobrý den
Omlouváme se za chybu
Nabízím vám pedikuru zdarma jako kompenzace příchozí
Kontaktujte naší manažerky

775942916

PETR
duben 2017
 5,0/5

bylo to perfektní, kvalitní pedikůra

Krnakovav
duben 2017
 2,0/5

Vybrala jsem si bílý shellac a v lampě se mi barva na třech prstech zkrabatila, což se mi u shellacu nikde ještě nestalo, nevím jestli to bylo špatnou barvou nebo moc velkou vrstvou, kterou mi pan nanesl, ale byl dost nepříjemný i beze slov (neuměl česky) a pohledem by opravdu mohl vraždit, takže jsem se s raději ani nedohadovala a příště půjdu rovnou jinam.

 Vyjádření podniku
Před 8 roky
Vlastislava
duben 2017
 4,0/5

velmi milá a šikovná pedikérka

pedikúra společně s manikúrou, zápach laků a ostatních přípravků

Nikol
duben 2017
 2,0/5

Pobočka Harfa – interiér doopravdy krásný, všechno čisté a vše hezky vyskládané. Salon jako takový působí velmi profesionálním dojmem a je krásně voňavý.

Od propagace jejich tvorby, diplomů na facebookových stránkách jsem tedy očekávala o dost více a alespoň trochu profesionální přístup.

Do salonu jsem přišla se vzorem nehtů, který bych si chtěla nechat udělat (jednalo se pouze o jednoduchý stříbrný trojuhelník na palci a stříbrný prsteníček) a na to mi odpověděli, že toto přesně nedokáží, což mě dost zarazilo.
Při proceduře jsem si přišla v salonu jako ta , , navíc" a ne jako zákaznice, které by si měli vážit. Kolem mě bylo snad 5 zaměstnanců, kteří se mezi sebou bavili a smáli se (v jejich jazyce), což mi bylo dost nepříjemné a neměla jsem pocit, že mi manikérka věnuje dostatečnou péči. Jejich známá (kamarádka zaměstnanců), která seděla vedle mě, měla lepší péči než já – podložené ruce ručníkem atp.

Mrzí mě to, jsem ze salonu zklamaná, dávala jsem jim doopravdy velkou šanci a doufala jsem, že jsem našla perfektní salon. Sem se už nikdy nezavítám.

 Vyjádření podniku
Před 8 roky
Evabaresova
duben 2017
 1,0/5

Zásadní byla nevyhovující poloha nohou, pedikura trvala 30 minut místo 45, nedostatečně odstraněná ztvrdlá kůže.

 Vyjádření podniku
Před 8 roky

Omlouvám se,že reaguji na vaší zprávu až ted.
Určitě svoji chybu napravíme pokud nám dáte šanci a další vaše návštěva nebude poplatněná.
Kontaktujte naší manažerku na tel
775 942 916

Zuzana
březen 2017
 3,0/5

Pani se snazila byt prijemna, vse prede mnou peclive dezinfikovala, v tomto smeru nemam co vytknout. Odchazela jsem s upravenyma nozkama s hezky nalakovanymi nehty.

Celkova pedikura na me probihala az moc rychle a ponekud drsneji.

Simona
březen 2017
 4,0/5

Naprostá spokojenost slečna Jana mi udělala krásnou manikúru.

O nás

Luxus, krása a kvalita.

Art Nails

2 pobočky – mapa

Seznam poboček, ve kterých můžete svůj voucher uplatnit, najdete v konkrétní nabídce.

Art Nails – Galerie Harfa

Českomoravská 2420/15a, Praha – Libeň, Obchodní galerie Harfa 

Mapa
© OpenMapTiles  © Přispěvatelé OpenStreetMap

Vybavení a služby

Parkování zdarma
Bezbarierový přístup, rozsah si ověřte
Wi‑Fi zdarma
Nepřijímáme platební karty

Art Nails – Vinohrady

Vinohradská 142, Praha – Vinohrady

Mapa
© OpenMapTiles  © Přispěvatelé OpenStreetMap

Vybavení a služby

Bezbarierový přístup, rozsah si ověřte
Wi‑Fi zdarma
Nepřijímáme platební karty
Mapa
© OpenMapTiles  © Přispěvatelé OpenStreetMap
Zobrazit na mapě 2 pobočky
Nahoru
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.
Lokalita