V pondělí jsem volala do Auparku do Running sushi Sumo, že chci rezervaci na středu. Mluvila jsem s Češkou, zapsala si nás na středu na 17hod, hlasila jsem, že budeme dva a máme vouchery. Vše ok. Dneska jsme se vydali na cestu, ale kvůli počasí jsme měli zpoždění, tak tam voláme, že máme rezervaci na moje jméno, ale že přijedeme později, kvůli počasí, a paní u telefonu na nás vyhrkla, tentokrát už vietnamka, že chce číslo mobilu. Tak ji ho diktuju, a ona, že nemá. Tak ji znovu a pomalu opakuju, že na moje jméno máme od pondělí rezervaci, ale že přijedeme později. A ona zase, že telefon… Pak už začla být protivná, a tak jsme hovor slušně ukončili. Dojedeme tam, byly jsme smířený, že místo 2hod to budeme mít třeba jen na hodinu a půl, naše blbost, vše ok. Jenže tam přijdeme, a paní zase, že chce číslo. A zase, že ho nemá. A že volá hodně lidí, že ji to nezajímá, prostě nemá místo, a ať si dáme odchod nebo počkáme hodinu a půl. Tak jsem ji slušně poprosila, že jsme tam hodinu a půl jeli, a že jsem opravdu volala, paní si mě napsala a číslo nechtěla. Nic. Nekomentuji ani to, že mi paní podsouvala, že se vlastně jmenuju jinak, takže bychom zabrali místo někomu, kdo měl zrovna větší štěstí v objednání se. Ten samí problém s vouchery měli ale i dva mladí před námi – těm řekla, že za hodinu bude místo. Jenže jim jel za hodinu vlak, tak je nakonec posadila na rezervované místo a řekla jim, že tam můžou sedět max půl hodiny… A takto to pokračovalo ještě s dalšími třemi vouchery, které chtěli lidé uplatnit. Nekomentuju jednání paní po telefonu, rozhazování rukama, rameny, hrůza…Nakonec jsme se ani po 30 minutách nedočkali ani místa, ani jiný nabídky, třeba jiného dne nebo aspoň toho, že by nám to nabalila domů, nic. Byla protivná, vůbec se s náma nechtěla bavit. Vouchery uplatnil nakonec kamarád s manželkou, protože jsme se tam odmítali o víkendu vrátit a my můžeme alespoň napsat, jak se k nám a ostatním nevybíravě chovali.