Krejčovství Emanuel Andrej

4,8 / 5 (32 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Velmi příjemný zážitek. Osobní přístup. Velké množství různých látek a vzorů. Košile padne jako ulitá. Předčilo očekávání.“

Dnes otevřeno: 9:00–19:00 Zobrazit všechny dny

Krejčovství Emanuel Andrej
http://www.krejcovstviandrej.cz/
gizela.andrejova@gmail.com
+420 222 210 167

Tento podnik právě nemá žádnou nabídku.

Nebo se podívejte přímo do kategorie Praktické

Předchozí nabídky

Hodnocení podniku Krejčovství Emanuel Andrej

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
4,8/5 (32 hodnocení)
Eva

Velmi příjemný zážitek. Osobní přístup. Velké množství různých látek a vzorů. Košile padne jako ulitá. Předčilo očekávání.

Vyjádření partnera
Krejčovství Emanuel Andrej Před 2 měsíci

Mnohokrát děkujeme za Vaší pozitivní zpětnou vazbu. Velmi si jí vážíme a těší nás! je to pro nás známka toho, že naši práci umíme a naši zákazníci jsou spokojení.

28. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Josef

Fantastická frajeřina
Příjemná obsluha
Spokojenost

Vyjádření partnera
Krejčovství Emanuel Andrej Před 5 měsíci

Moc děkujeme za Vaše super hodnocení! Ať žijou frajeři, co nosí naše košile! :-)

27. 4. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Tomáš

Obsluha byla příjemná, vše ukázala, poradila. Přátelský přístup.

Zřejmě pan majitel byl trochu vlezlý.

Vyjádření partnera
Krejčovství Emanuel Andrej Před 5 měsíci

Děkujeme za hodnocení. Panu majiteli jsem to vzkázala. Říkal, že už bude raději jenom na dílně šít košile. :-)

24. 4. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jan

Vše: příjemný pan majitel a vůbec obsluha. Snaha vyhovět a najít vzor, látku i střih opravdu na míru. Košile si již nechám jen šít, cena je sice vyšší, ale kvalita je oproti kupovaným někde jinde. Rozhodně doporučuji!

Vyjádření partnera
Krejčovství Emanuel Andrej Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme mnohokrát za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás potěšila! Doufáme jen, že ty košile na míru, které si chcete nechat šít, budete šít u nás! :-)

20. 4. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Kristýna

Materiál košile, střih dobře padne

Zakázka košile 14.12.2016, košile k nošení až 14.3.2017. Když jsem přišla do krejčovství na první setkání, byla jsem mile překvapena. Pan krejčí mi pomohl s výběrem látky a byl velmi úslužný. To nejhorší však nastalo po samotném dodání košile.. Čekala jsem 8 týdnů (standardní doba dodání je 4–6 týdnů) a nakonec jsem SAMA zavolala do krejčovství, abych zjistila, jak to tedy vypadá s mou zakázkou.. Zvedla to nějaká paní s tím, že je tady nová, ale že mou košili vidí a že ji mám k vyzvednutí již 2 týdny.. Skvělé! A jak bych se asi dozvěděla, že ji tam mám již 2 týdny??? Při převzetí jsem si bohužel všimla vady na látce na pravém rameni, kde byla povolená nitka.. Musela jsem košili reklamovat! Po měsící se mi opět nikdo neozval s tím, že by již vše bylo vyřízeno.. Šla jsem do krejčovství OSOBNĚ a byl zde samotný pan majitel, který se pouze „omluvil“ a hledal košili, kterou bohužel vůbec nedohledal (měla jsem pocit, že ho snad obtěžuji?!).. Ještě ten den mi zavolal, že ji nakonec našel a že si pro ni mohu přijít.. Již jsem byla značně otrávená celou situací a při převzetí jsem bohužel bylo opět nemile překvapena – nitku na rameni sice zatáhli, ale předali mi ji ve stavu, že byla celá zmuchlaná a špinavá na opravovaném místě.. Pan majitel mě ujistil, že se to vypere a s klidem mi ji předal.. Na své náklady jsem tedy košili dala do čistírny a naštěstí špína zmizela, ale bohužel i tak má košile vadu, že se rozmýšlím zda-li ji nebudu místo do práce nosit nakonec na procházky se psem.. Opravdu sem už nikdy více! Jsem zvyklá na jistou míru slušnosti a profesionální přístup, nicméně v tomto krejčovství jsou to slova na míle vzdálená..

Vyjádření partnera
Krejčovství Emanuel Andrej Před 6 měsíci

Dobrý den, předně je třeba uvést, že jsme rodinné krejčovství a nečekali jsme, že o naše košile na zakázku bude takový zájem. Pochopitelně nás to velice potěšilo, na druhou stranu to byl však pro nás obrovský závazek, abychom uspokojili každého zákazníka v čase, který jsme přislíbili. Uvedla jste, že košile byla hotová včas. Musíme se však omluvit za to, že jste nebyla informována o možnosti jejího vyzvednutí. Denně jsme o tom informovali desítky zákazníků, ale jsme jen lidé, takže se mohlo stát, že jsme Vás přeskočili. Rovněž jste správně uvedla, že jste mluvila s naší novou paní. Jak jsme již zmínili, naše akce vzbudila velký ohlas a tolik košil jsme nikdy najednou nešili, bylo to pro nás nejen náročné na technickou stránku věci (schůzka s jedním klientem přesahovala někdy i hodinu, nemluvě o čase, který se strávil šitím košile), ale také i organizačně, natožpak pro novou paní, která se teprve zaučovala. Co se týče povolené nitky na rameni, je třeba uvést, že každý zákazník si košili vybaluje sám a možné povolení nitky mohlo být způsobeno nešetrným vybalením. Některé látky jsou zkrátka choulostivější. Co bylo příčinou povolené nitky už nezjistíme, nicméně snažili jsme se Vám vyjít obratem vstříc (o reklamačním řízení nemůže být řeč). Pan Andrej, ačkoliv je majitelem, má své zaměstnance, kteří se mu o provoz krejčovství starají, tak po něm nemůže prostě nikdo chtít, aby věděl, kde přesně je zrovna Vaše košile. A přestože zaměstnává lidi, kteří se o takové věci starají a nebyli v tu chvíli přítomni, udělal vše pro to, aby Vaši košili ještě ten den našel a zavolal Vám, abyste si pro ni přišla. Oprava povolené nitky se provádí ručně tak, aby se nepoškodila další vlákna a aby oprava byla provedena co nejšetrněji k místu, kde se zrovna povolená nitka nachází. A je proto možné, že košile byla zmuchlaná a na místě opravy trochu zašpiněná (jednalo se nanejvýš o flíček velikosti článku prstu). Jedná se však o zcela přirozený jev. Chápu, že byste možná byla spokojenější, kdybyste dostala košili vypranou a vyžehlenou. Jsem si však jistá tím, že kdybyste požádala o její vyžehlení, jistě bychom Vám vyšli vstříc a tuto drobnou službu bychom pro Vás učinili zdarma. Ačkoliv jste nebyla spokojená, košili jste si odnesla. Na závěr je třeba poukázat na skutečnost, že takováto situace zatím nenastala u žádného zákazníka kromě Vás. Zdůrazňuji, že jsme rodinná firma, která si zakládá na přístupu k zákazníkovi (což je vidět i z předchozích velmi kladných recenzí), naší prací se živíme kontinuálně již přes 40 let a pokud by naši zákazníci nebyli spokojeni, jistě by se k nám nevraceli a tolik let bychom na tak úzce specializovaném trhu sotva vydrželi. A protože jsme slušní lidé a záleží nám i na nespokojeném zákazníkovi, ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené potíže a doufáme, že Vám i přes povolenou nitku na rameni bude košile dobře a dlouho sloužit.

29. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano

Další hodnocení (9)