Mido Barbershop

Praha - Nové Město, Václavské náměstí 793/36

„Skvela obsluha, slecna byl prijemna a kreativni. Vymyslela super uces. Urcite to neni posledni navsteva.“ — pepino, Před 2 roky

„Skvela obsluha, slecna byl prijemna a kreativni. Vymyslela super uces. Urcite to neni posledni navsteva.“ — pepino, Před 2 roky

Mido Barbershop
Václavské náměstí 793/36, Praha - Nové Město, 11000, 4. patro (zobrazit na mapě)

Mido Barbershop

Václavské náměstí 793/36, Praha - Nové Město, 4. patro

Zobrazit na mapě
Dnes otevřeno 9:00–12:00 16:00–21:00
Vybavení a služby
Internet zdarma
Bereme karty
Mapa poboček

Hodnocení podniku

Martin

Vše super.

Petr

nic

Voucher mi propadal v době mé hospitalizace. Podnik mi nabídl vyčerpání voucheru aby nepropadl s tím, že služby dodatečně vyčerpám po návratu z nemocnice. Bohužel ale nezvedají telefon, neodpovídají na maily ani sms. Nekomunikují. Voucher si ale u Slevomatu vyčerpali! Přišel jsem o peníze. Zdá se, že dle recenzí nejsem první případ.
Už tam nemám chuť jít i kdyby se náhodou ozvali. Nedoporučuji!

Zdenek

Chlapci asi v pohodě

Nejsem žádnej odborník, ale natřeli mi kxicht něčím co začalo téměř okamžitě pálit, vydržel jsem to asi dvě minuty, pak to přetřeli Pitralonem. No nic tahle si to pamatuju když jsem byl malý a chodili jsme k holiči za 7 Kčs a korunu jako dýško.

Hodnocení podniku Mido Barbershop

Hodnocení podniku Mido Barbershop

4,0/5 (121 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Martin

Vše super.

21. 2. 2018
Petr

nic

Voucher mi propadal v době mé hospitalizace. Podnik mi nabídl vyčerpání voucheru aby nepropadl s tím, že služby dodatečně vyčerpám po návratu z nemocnice. Bohužel ale nezvedají telefon, neodpovídají na maily ani sms. Nekomunikují. Voucher si ale u Slevomatu vyčerpali! Přišel jsem o peníze. Zdá se, že dle recenzí nejsem první případ.
Už tam nemám chuť jít i kdyby se náhodou ozvali. Nedoporučuji!

21. 8. 2017
Zdenek

Chlapci asi v pohodě

Nejsem žádnej odborník, ale natřeli mi kxicht něčím co začalo téměř okamžitě pálit, vydržel jsem to asi dvě minuty, pak to přetřeli Pitralonem. No nic tahle si to pamatuju když jsem byl malý a chodili jsme k holiči za 7 Kčs a korunu jako dýško.

8. 8. 2017
Daniel

Cesta

2. 8. 2017
Veronika

NIC

Domnívám se, že si postačí přečíst email, na který mi neodpověděli a peníze nikdo nevrátil.
Dobrý den,
V pátek jsem přišel na Vámi potvrzený termín.
Kadeřník se velice divil, že o ničem neví, ale že mne přijme. Nakonec mne přijal o 15minut později, tedy v 11:15hod.
Sdělil mi, že masáž se provádět nebude, že tam není masérka, ale že je to stejně jedno.
Ve voucheru byly zakoupeny služby, které mi nebyly poskytnuty, navíc voucher byl na služby na 90minut.
Váš kadeřník mě 3× spálil do hlavy fénem a holil mne břitvou, která byla velice tupá, celé holení bylo nepříjemné a velice tahalo.
Já tam byl pouze minut 45, nikoliv 90min.
Po Vašich službách jsem se musel na toaletách umýt, protože oholené vousy jsem měl po celém obličeji a v uších!!

26. 7. 2017
Romana

Prý luxus…

9. 7. 2017
Tomáš

milá obsluha
občerstvení v ceně

holení mohlo být hladší

30. 5. 2017
Lenka

dostupnost

špatně označené místo, za celou dobu, kromě pozdravu nepadlo prakticky žádné slovo, chtěli jsme si nechat poradit účes, nakonec bylo jen zkrácen účes, který byl odrostlý

24. 5. 2017
Pavel

Pri komunikaci ohledne rezervace terminu k uplatneni voucheru si podnik vyzadal cislo voucheru. Nasledne doslo k uplatneni voucheru, ale podnik uz ohledne rezervace dale nekomunikoval (ani po opakovane sms).

19. 5. 2017
Lukáš

maximální spokojenost, mohu jen doporučit!

chyběla jen sklenka něčeho dobrého :-)

4. 5. 2017
Simon

Vzali mě již ten samý den po objednání, dále však nic

Péče na úrovni v luxusním barbershopu? Ani náhodou. Relativně malý prostor, kde je hodně lidí. Na zemi špína a nezametené vlasy/vousy po předchozích návštěvnících.
Holič se sice snažil a byl milý, ale výsledek naprosto katastrofální. Byl jsem velmi rozladěný a neměl jsem nejmenší chuť to řešit na místě, protože samotná úprava (nikterak dlouhých) vousů trvala více jak 45 min. Holič se zjevně trápil a bylo vidět, že je velmi nezkušený.
A nelze někoho holit bez jakýchkoliv zkušeností!
Přišel jsem si trochu jako pokusný králík na trénování holiče, ke kterýmu majitel šoupl „ty s voucherem ze slevomatu“.

Vousy jsem si musel doma komplet celé oholit protože s tím, co mi tam nechal chodit nemohu.

Chápu, že je to vždy o člověku, který holí, ale tento podnik na mě nepůsobí vůbec profesionálně a rozhodně sem již nikdy nepůjdu.

29. 4. 2017
Viktor

prostredi

Kadernik NIKO ostrihal mojho priatela uplne hrozne… huste vlasy mu vyholil az ma z toho vyrazky na krku a hlave, neopytal sa ho ani poriadne ako to chce a ci sa mu to paci a vlasy mu ostrihal nerovnomerne, takze som ich doma upravovala… neodporucam vobec… skoda penazi, velke sklamanie…

Vyjádření partnera
Mido Barbershop Před rokem

Dobrý den, mrzí nás Vaše zkušenost, každopádně zrovna na NICA máme mnoho pozitivních ohlasů od našich zákazníků, a holič se ptá před každým střihem jak chce zákazník ostříhat a ukazuje mu kolik daný nástavec bere, a pokud Váš přítel odsouhlasil danou délku (což musel) tak už jen holič dělal svojí práci na který se domluvil se zákazníkem. Co se týče podrážděné pokožky může to být reakce citlivé pokožky na břitvu kterou bohužel nemůžeme vědět a zákázník by měl hlásit dopředu pokud mu břitva nevyhovuje. Ještě by jsme rádi podotkli co se týče vlasů že nemohou být stříhány rovnoměrně kvůli tvaru hlavy a stylu účesu, pokud navštívíte i jiné barbershopy všimnete si že vlasy nikdy nejsou střiženy rovnoměrně. Každopádně děkujeme za Váš názor a Vaše zkušenost nás mrzí.

S pozdravem
Mido Barbershop

21. 4. 2017
Mikšů

Milý, šikovný a pečlivý hoch.

10. 4. 2017
Michaela

výborná péče, skvělý sestřih!

3. 4. 2017
Lucie
26. 3. 2017
Lenka

Nic

špína, špatný střih, který jsem si musel nechat ihned do jiného kadeřnictví nechat předělat. Nikdy více!!!

24. 3. 2017
Nikola
22. 3. 2017
Lenka

Pro obdarovaného zajímavý zážitek.

18. 3. 2017
Kateřina

Pěkné prostředí, nový střih vousů a vlasů.

Voucher obsahoval holení, stříhání, kosmetiku a maěáž 30 minut, bohužel na amsíž vůbec nedošlo tak jako v mnoha případech lidí , kteří psali podobné recenze na tento podnik. 15 minutová kosmetika trvala asi 2 minuty co mi pán nanesl na obličej nějaký krém a nechal minutu půso bit a umyl. Podnik jsem navíc docela dlouho hledal – není zvenčí nijak označen. U komentáře k voucheru se psalo něco o doutníku a dobré whiskey . Bohužel podnik byl nekuřácký a na baru stál J. Wolker avšak nikdo mi nic nenabídl. Služby , které jsem obdržel mladým kadeřníkem byly v hodnotě 850 Kč dle jejich ceníku a voucher stál 1098 Kč a navíc to měli být dle všeho služby za 1499 Kč.

18. 3. 2017
Nikolka

Přítel z tohoto barber shopu nebyl vůbec nadšen. Nejdříve ho nemohl najít, místo neoznačené a ještě ve fitku. Kosmetika žádná, maska setřená studenym ručníkem, skrácená nejméně o 15 minut. Kadeřníci neprofesionálni (nervozní), výsledek nulovej. Velká nespokojenost. Takže jako dárek tento barbershop určitě ne.

2. 3. 2017