Hodnocení podniku CMKarting

4,8/5 (3 041 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Zlucie76

Synovi není sice ještě 15 let, ale vyskove i vizuálně vypadá starší . S omezením v jízdě tomu rozumím , ale od 15 let je rychlost i dráha na jiné úrovni . Jezdil s malými dětmi což chápu, ze ho nebavilo . Přijít o 5 měsíců později, je to jiná jízda 🙃

1. 9. 2019
Zoubelova

nepříjemná obsluha, velmi špatná komunikace

20. 4. 2019
Tereza

ŠPATNÁ domluva, co se týče odložení termínu..

30. 3. 2019
Terezagregorova

Spousta lidi
Vouvher jen na všední dnY

1. 3. 2019
A

nic

Bohužel po 2,5h čekání nám bylo oznámeno, že mají poruchu a nemůžeme jezdit.......přijeli jsme z daleka, zklamání

20. 2. 2019
Martindukat

To co se mi nelíbí je fakt, že v základním infu se dočtu, že nemusím vytvářet rezervaci a přijít kdykoli což je v přímém rozporu se sdělením na recepci, že voucher o víkendu, kdy jsem dorazil, neplatí. Což je pochopitelně něco, co se pak dočtu v podrobnějším popisu, ale není to nic co by člověka napadlo hledat po prvotním ujištění o dostupnosti v libovolný čas! Děláte z lidí idioty když už na tenhle stupidní marketingový nástroj ve slabé chvíli přistoupí

5. 9. 2018
Iva

Samotná jízda na kárách byla super, ALE – neplánovaně jsme zde strávili půl dne a museli rušit rezervace na další místa, což pro nás bylo samozřejmě velice trapné. Původně jsem kvůli návaznosti na další akce do CMK psala dotaz, kolik máme počítat času na tento zážitek a podle toho jsme přišli (pro jistotu ještě dříve). Asi po půl hodině čekání nám bylo řečeno, že na jízdu půjdeme až tak za hodinu a půl. Načež za další půlhodinu nás znovu upozorňovali, že budeme čekat už dvě hodiny. Paní na pokladně byla velice neochotná, nepříjemná a drzá a ještě jsme dodatečně zjistili, že nám špatně uplatnila vouchery, bohužel už ale pozdě a další den tam trávit nehodláme. Nechápu, proč zákazníci nejprve musí stát frontu na PC, kde se sami zaregistrují (jméno, kontakt, fotka) a poté musí pokračovat do další (mnohem horší) fronty na registraci samotných jízd. Nebylo by jednodušší hned při první (samostatné) registraci nabídnout možnost vyplnění čísla voucheru a tím rovnou získat číslo jízdy (nebo jinou fungující formu rezervačního systému)? Měli bychom to zadané o hodně dříve a dobře, na rozdíl od vyplňování pomalou slečnou, která ani neuměla rozdat správný počet kukel. Případně bych doporučovala vyměnit za schopnější zaměstnance nebo jich v silnější dny mít na tuto činnost více. Jinak káry dobré, obsluhující pánové u nich také super, ale bohužel, celkový dojem zkažený. Jestli to dělají proto, aby utržili především na jídle a pití v jejich restauraci (což za ty 4 hodiny čekání se lidé opravdu občerstvit musí), tak se jim to povedlo, ale s tímto přístupem to podle mě nepůjde dlouho. Navíc pokud máte voucher na více jízd než jednu, nečekejte, že půjdete hned v dalším kole, ale minimálně za půl hodiny od konce předešlé jízdy. Chtěli jsme si užít jízdu na motokárách, ne se nudit a zbytečně utrácet za občerstvení, které jsme měli v plánu potom na lepším místě. Sem už nikdy více!

15. 2. 2017
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.