Hodnocení podniku GUDO dětské oblečení

4,6/5 (2 005 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Marie

dlouhé dodání, materiál není pružný, jsou moc úzké, mám obavy, že je vnuk nebude chtít nosit

Vyjádření partnera
GUDO dětské oblečení Před 5 měsíci

Dobrý den,

pokud se Vám nelíbí tak je můžete vrátit.

Hezký den

Martina Försterová - GUDO

4. 10. 2018
Barbara

Kalhoty prišli s dítou ve fleesu na míste, kde to musela pani vidieť. Vyreklamované. Nové kalhoty boli zaslané až po viac ako 2 týždňoch po telefonickej urgencii. A ešteže som volala, lebo pani chcela poslať o číslo menšie. Prišli v čase, keď už ani neboli potrebné (začala zima). Kalhoty som prala v rukách a i tak sa po chvíľke nosenia čiastočne odlupol reflexný pásik.

Kalhoty majú úzky pás (dcéra je hubená, takže pre nás veľké plus). Okamžite bolo preplatené poštovné za vrátenie tovaru.

Vyjádření partnera
GUDO dětské oblečení Před 11 měsíci

Dobrý den,

těžko na toto mohu reagovat, protože to píšete k akci, která probíhala cca před 6 měsíci.
Reklamaci jsme Vám vyřídili jak píšete za případné komplikace se omlouváme.

Hezký den

Martina Försterová - GUDO

6. 4. 2018
Nina

Hrozně dlouhá doba dodání. Čekala jsem na zboží cca 1,5 měsíce, což nikde neuvádějí. Kvalita není špatná, ale také žádná špička

Vyjádření partnera
GUDO dětské oblečení Před 11 měsíci

Dobrý den,
pokud nejste spokojená, zboží můžete vrátit.
Dodací doba byla delší, nevím jestli 1,5 měsíce, protože bez Vašeho podpisu to neposoudím.
Za kvalitou si stojíme, nevím co máte na mysli špičkovou kvalitou.

Martina Försterová - GUDO

24. 3. 2018
Jana

Kalhoty jsou ušité moc pěkně.

Bohužel i přes domluvu s GUDO chybí dírka na zmenšení gumy v pase a kalhoty jsou hodně široké. Na mé hubené dceři vypadají příšerně, jak pytel, a toto jsem přesně nechtěla.

Vyjádření partnera
GUDO dětské oblečení Před rokem

Dobrý den,

pokud jsem zapomněla na dírku ( bohužel z Vašeho příspěvku nevím kdo píše ) lze to jednoduše vyřešit. Dírku zvládnete i sama myslím, guma je na volno. Klidně mi zavolejte a já Vám s tím poradím. Případně můžete kalhoty poslat zpět a já Vám je upravím, nebo je vrátit úplně. Záleží na Vás.
Vaše negativní reakce mě mrzí.

Martina Försterová - GUDO

21. 2. 2018
Pavla

NEJSOU SPATNE ALE NEDAJI SE STAHNOUT NOHAVICE ANI V PASE STRASNE VOLA GUMA

STRASNE DLOUHA DOBA DODANÍ

Vyjádření partnera
GUDO dětské oblečení Před 2 roky

Za delší dobu dodání se omlouváme. Stahování nohavic jsme nikde neavizovali, není tam žádná šňůrka. Pas se dá upravit dírkou a stáhnout gumu. Záleží jakou má dítě postavu. Věřím, že Vás používání kalhot přesvědčí o kvalitě zboží.

Martina Försterová - GUDO

5. 5. 2017
Tereza

Kalhoty po vyprání (40 stupňů v mýdlovém slizu) pustily barvu. Viz foto.

Vyjádření partnera
GUDO dětské oblečení Před 2 roky

Dobrý den,

mrzí mě, že jste nespokojená, doporučené praní je na 30 °C, nicméně ani 40 °C by nemělo teplákům ublížit, aby pustily barvu. Reklamace na puštění barvy máme opravdu vyjímečně.
Těžko posoudit kde se stala chyba.

S pozdravem

Martina Försterová - GUDO

12. 12. 2016
Markéta

snad je to kvalitně ušité

objednáno 10.10. – plánováno dodat 20.10. – skutečně dodáno 31.10. bez vysvětlení či omluvy,
tepláky zabalené jen v igelitovém pytli a hrozně zapáchají barvou nebo nějakou chemikálií (doufám, že dcera nebude mít vyrážku), očekávala jsem také silnější materiál (tepláky jsou spíše až na jaro/léto a do té doby mi z nich dcera asi vyroste :-(

Vyjádření partnera
GUDO dětské oblečení Před 2 roky

Dobrý den,

děkujeme za hodnocení. Za zpoždění se omlouvám, nečekala jsem takový zájem a jsem ve skluzu. Pokud máte, obavu, že by dcera mohla dostat vyrážku, tak je prosím vraťte. Bohužel nedovedu posoudit, čím zapáchají, protože si nikdo na toto nestěžoval. Balení pro přepravu je standardní igelitový obal, pro přepravu i ochranu zboží dostačující. Jsou to klasické tepláky, na sport, domácí nošení, vzhledem k materiálu se dají nosit i jako kalhoty, ale nejsou to teplé zimní kalhoty. Pokud nejste spokojená, můžete zboží vrátit.

Hezký den

Martina Försterová - GUDO

3. 11. 2016
Lucie

Softshelové kalhoty

Kalhoty mají obyčejný střih jako tepláky, flís na obrázku vypadal teplejší, chtěla jsem je na jaro, ale moc teplé se mi nezdají. Trvalo přes dva týdny, než kalhoty vůbec přišly. Cena zas tak výhodná nebyla, 499 Kč je celkem běžné.

Vyjádření partnera
GUDO dětské oblečení Před 3 roky

Dobrý den,

děkujeme za Vaše podněty.
Cena byla od 329,-Kč ( vel. 80 ) až po 429,-Kč ( vel. 158 ). Cenu 499,-Kč za kalhoty, bez dopravy jsem nenabízeli.

Hezký den

Martina Försterová - GUDO

28. 3. 2016
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.