
Hezké prostředí, příjemný personál…
Ještě jednou tedy. Vaše předchozí odpověď na moje hodnocení nebyla adekvátní. Ošetření IPL jsem na doporučení vašich zaměstnanců absolvovala 4×. Bez jakékoli změny. A myslím, že i dámy byly nejisté v odpovědích.....Jinak moc příjemné slečny, paní…
Dobrý den, Ivano,
děkujeme Vám za upřímnou zpětnou vazbu a za to, že jste si našla čas ji s námi sdílet. Mrzí nás, že jste nezaznamenala očekávaný výsledek po čtyřech ošetřeních IPL, přestože jste absolvovala doporučenou sérii. Věříme, že Vaše zklamání pramení z vysokého očekávání, které je zcela pochopitelné.
Rádi bychom ale zdůraznili, že IPL ošetření – stejně jako jakákoli jiná neinvazivní metoda – není univerzálním řešením pro všechny. Reakce pokožky a celkový efekt závisí na celé řadě individuálních faktorů: hormonální rovnováze, typu a stavu pleti, hloubce problému či pravidelnosti domácí péče. I proto vždy klienty na začátku upozorňujeme, že výsledky se mohou lišit a u některých je potřeba více trpělivosti i kombinace s dalšími metodami.
Naše kolegyně prošly odborným školením a pracují pod dohledem zkušených specialistů. Pokud jejich odpovědi působily nejistě, je možné, že jen nechtěly slibovat výsledek, který – i přes správně provedenou péči – nelze vždy garantovat. Věříme, že takový přístup je upřímný a férový vůči každému klientovi.
Moc si vážíme, že jste přesto ocenila náš tým a prostředí. Budeme velmi rádi, pokud nám dáte ještě příležitost a přijdete na osobní konzultaci – můžeme spolu projít celkový stav pleti, zvážit jiný typ ošetření a navrhnout individuální plán šitý přímo na míru.
S přáním hezkého dne a poděkováním za důvěru,
Mgr. Andrea Žitná
Estetické centrum ToWell
Prostředí a personál moc milý .
Vyhozené peníze…žádná změna…
Dobrý den, Ivano,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyla s výsledkem procedury spokojená. Rádi bychom však doplnili, že u většiny neinvazivních ošetření je pro dosažení viditelného efektu doporučeno absolvovat více návštěv.
Každé tělo reaguje individuálně a výrazná změna po jedné aplikaci bohužel není běžná ani garantovaná – proto vždy klientkám doporučujeme kúru v několika opakováních, jak uvádíme i při konzultaci.
Budeme rádi, pokud nám dáte ještě šanci a přijdete na opakování – rádi s Vámi vše osobně probereme a navrhneme vhodný plán.
S přáním hezkého dne,
Mgr. Andrea Žitná
Estetické centrum ToWell
personál i prostředí ok
masáž nebyla dle představy
téměř hlazení těla
Dobrý den, Zdeňko,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byla spokojená s naším prostředím i personálem. Mrzí nás ale, že masáž nenaplnila Vaše očekávání. Každý klient má jiné preference a my si velmi ceníme, když nám dáte vědět, co konkrétně Vám vyhovuje – rádi se tomu při příští návštěvě přizpůsobíme.
Budeme rádi za další šanci Vás přesvědčit.
S přáním hezkého dne,
Mgr. Andrea Žitná
Estetické centrum ToWell
Na konci procedury, ze si ještě můžu chvili polezet, muze se z toho točit hlava..
Procedura trvala presne v rozsahu uvedených minut
Slecna se me ptala jestli jsem poprvé, ja ze, ano, tak mi přinese nějaký formulář (název si nevzpomenu, asi na kontraindikace), ten poté neodeslala.
Nenabídne mi vodu, tak v jiných studiích.
Někdy na některých místech na zadech s masazni pomůckou, tak „bouchla“ ze další den, se mi zde objevila modřiny na zádech.
V rámci voucheru byla krátká masaz, což v mém případě bylo jednou od spodu zad až nahoru ke krku rucne projeti po zadech, ne vic 10 vteřin. V rámci voucheru byla i konzultace k madetoterapii mi vůbec nic neřekla, a to věděla, že jsem zde poprvé. Konzultace neproběhla. Ani mi neřekla jakým olejickem mi zada namazala.
Na konci procedury všechny masazni pomůcky byly pohazene po zemi, což neudělá moc velký dojem.
Celkem slečna působila, ze ji to vůbec nebaví. Zákaznický přístup byl velice slabý a i když studio vypadalo pekne zanechal ve me pocit, ze bych sem sem uz nevrátila:( Pokud jeste madetoterapii vyzkouším, bude to v jiném studiu.
Dobrý den, paní Petro,
děkujeme Vám za Váš čas a cennou zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost u nás nesplnila Vaše očekávání, a omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které jste během procedury zažila.
Rádi bychom upřesnili některé aspekty naší praxe. Papír, který jste obdržela před ošetřením, slouží jako "informovaný souhlas". Ten je důležitý pro zajištění, že naši klienti nemají kontraindikace k prováděnému ošetření. Pokud Vám ho kolegyně poté neodeslala do emailu Vámi podepsaný, to se moc omlouváme.
Co se týče servírování nápojů, na recepci máme k dispozici vodu, kávu, čaje a také lymfatický čaj, který je ideální k této proceduře. Naše recepční rády zákazníkům nabídnou pomoc s přípravou, aby se zajistilo, že se každý klient cítí komfortně a vítaně. Pokud se ošetřující zrovna věnují jiným zákazníkům, pak je tu v rámečku napsáno, že je vše zdarma a můžete si cokoliv vzít a přichystat. To samé máme třeba na toaletě, kde si klient může zdarma vzít jakékoliv hygienické a kosmetické potřeby, které zrovna potřebuje.
Krátká masáž, která je součástí procedury, slouží k rozetření oleje a zahřátí pokožky. Nejedná se o klasickou masáž, ale o důležitou součást přípravy na maderoterapii. Věříme, že v tomto ohledu byla procedura splněna podle popisu akce.
Jsme si vědomi, že po maderoterapii mohou u některých klientů vzniknout modřiny, a to zejména při citlivější pleti nebo intenzivním tlaku. Použitý olej je uveden v informovaném souhlasu a je navržen s ohledem na bezpečnost. Pokud byste měla jakékoli dotazy ohledně složení oleje, naše specialistky jsou vždy ochotny poskytnout potřebné informace.
A na závěr k otázce nástrojů na maderoterapii — ano, kolegyně měla pomůcky položené na zemi, ale na čistém ručníku. Během ošetření se jí na vozíku, kde nástroje běžně mívá, rozlil olej, a protože nechtěla zdržovat klientku řešením této nečekané situace, improvizovala.
Jsme vděčni za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby. Doufáme, že nám dáte další šanci a že se k nám v budoucnu vrátíte, abychom Vám mohli ukázat vylepšený zážitek.
S pozdravem,
Mgr. Vladimír Žitný
Estetické centrum ToWell
Příjemné prostředí, milý a vstřícný personál.
Dobrý den paní Ivano,
moc Vám děkujeme za Vaše milé hodnocení. Jsme rádi, že jste se u nás cítila příjemně a že jste byla spokojená s naším přístupem. Vaše spokojenost je pro nás tou největší odměnou.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu!
S přáním krásného dne,
Mgr. Andrea Žitná
Estetické centrum Towell.
Profesionalita.
Vše v pořádku. Děkuji.
Dobrý den,
Mockrát děkujeme za Vaše hodnocení a budeme se těšit na další návštěvu.
Kriklová, to well
Spokojenost.
Krásný den, Františku,
moc děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný
Estetické centrum ToWell
Byla jsem naprosto spokojená. Ochota personálu a nabídka občerstvení.
Dobrý den,
moc si vážíme Vašeho krásného hodnocení! Děkujeme a už teď se těšíme na Vaši další návštěvu.
S přáním krásného dne,
Kriklová, Estetické centrum ToWell
Milá obsluha, která Vám všechno podrobně vysvětlí, poradí a mají velmi příjemné prostředí. Mohu jenom doporučit:)
Děkujeme za Vaše krásné hodnocení a budeme se na Vás těšit příště. S přáním hezkého dne Žitný, Estetické centrum To well
přístup, ochota, rychlé objednání, doporučuji
Děkujeme za vaše krásné hodnocení a budeme se na Vás těšit příště. S přáním hezkého dne Kriklová, Estetické centrum To well Brno
Velký dík celému personálu za ochotu a pomoc s procedurou u starší seniorky.
Ráda přijdu opakovaně.
Ach, ty schody v budově.
Děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Budeme se na Vás těšit příště. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný, Estetické centrum To Well
Personal byl vstricny, a na prostredi podniku se mi nejvice libilo to, ze byl v dome s hezkou vyzdobou hned u vchodu – viz pripojene foto. Na fotce je trochu videt i ze maji pristup pro vozickare, dale zaruceny vytahem. Coz jsem take rada vyuzila – ten vytah.
Nemohu rict, zda procedura opravdu pomohla.
Děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Budeme se na Vás těšit příště. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný, Estetické centrum To Well
Moc milý persoál, vše krásně vysvětlili a dali si záležet, abych se cítila celou dobu komfortně. Celá procedura utekla rychle a bylo to moc příjemné odpočinutí
Děkujeme za Vaše krásné hodnocení. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný, Estetické centrum To Well
Vse 100% dle istatbich recenzi
Děkujeme za Vaše krásné hodnocení. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný, Estetické centrum To Well
Příjemné prostředí, ochotný a milý personál na vysoké profesionální úrovni…
Děkujeme za Vaše krásné hodnocení. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný, Estetické centrum To Well
O společnosti ToWell
Naše společnost byla založena v roce 2011 s cílem nabídnout kvalitní služby v oblasti kosmetiky, omlazení, wellness, poradenství a procedur formování postavy. Dnes působíme již ve čtyřech městech – v Praze od roku 2011, v Brně od roku 2013, v Plzni od roku 2019 a od roku 2022 i v Ostravě.
Naším cílem je zajistit vysoce profesionální služby s osobním přístupem v příjemném a luxusním prostředí, prováděné nejkvalitnějšími odborníky v oboru, a to vše za dostupné ceny. Nabízíme zde širokou škálu služeb z oblasti kosmetiky, omlazení, formování postavy, wellness a relaxace. Díky našim profesionálům se nejen budete cítit a vypadat lépe, ale především vám umožníme si ve shonu všedních dní odpočinout a relaxovat. Z vašich ošetření si odnesete nejen příjemný zážitek, ale také nové informace a doporučení, jak se o sebe lépe starat a pečovat.
Věříme, že se zařadíte mezi stovky stálých a spokojených zákazníků po celé republice, kteří se k nám rádi vracejí. Naším cílem dnes již není jen vysoká úroveň služeb a personálu, ale především jejich zlepšování. Proto velmi rádi oceníme jakékoli podněty a připomínky, které povedou ke zvýšení vaší spokojenosti.
Filozofie našeho centra
„Vaše spokojenost je naší povinností“. Veškeré naše služby přizpůsobujeme vašim potřebám. Věříme, že naše hodnoty jsou tím pravým důvodem, proč se k nám naši klienti stále vracejí. Vaše maximální spokojenost je naším hlavním cílem.
Péče o klienta
O vaše maximální pohodlí se postará odborně vyškolený personál (nejen se vzděláním kosmetickým či masérským, ale i zdravotním či magisterským), který vám doporučí nejvhodnější typy procedur, zejména jejich kombinaci k dokonalému efektu. Rozhodli jste se pečovat o své tělesné i duševní zdraví. Konzultace, vedení, pomoc a rady jsou jednou z věcí, kterými vám můžeme pomoci přímo v našem centru. Především klademe důraz na lidsky vstřícný přistup a na odbornou péči personálu o klienty.
Bratislavská 2, Brno – Střed
Ve státní svátky se otevírací doba může lišit.
pondělí | 8:00–19:00 | |
---|---|---|
úterý | 8:00–19:00 | |
středa | 8:00–19:00 | |
čtvrtek | 8:00–19:00 | |
pátek | 8:00–19:00 | |
sobota | Zavřeno | |
neděle | Zavřeno |