Podmínky pro přístup a užití webových stránek www.slevomat.cz
Obchodní společnosti Slevomat.cz, s.r.o., se sídlem Pernerova 691/42, Praha 8 - Karlín, 186 00, IČO: CZ24698059, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp.zn. C 166961.
Podmínky platné od 24. 6. 2025 do 26. 6. 2025Obsah
- I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- II. POUŽITÍ PORTÁLU SLEVOMAT.CZ
- III. OSOBA SPOTŘEBITELE A POUČENÍ UŽIVATELŮ-SPOTŘEBITELŮ O PRÁVU ODSTOUPIT OD SMLOUVY
- IV. POUČENÍ SPOTŘEBITELŮ O PRÁVECH VZNIKAJÍCÍCH Z VADNÉHO PLNĚNÍ, JAKOŽI O PRÁVECH ZE ZÁRUKY A DALŠÍCH PODMÍNKÁCH UPLATŇOVÁNÍ TĚCHTO PRÁV
- V. POUČENÍ SPOTŘEBITELŮ O ZVLÁŠTNÍCH PRÁVECH PŘI KOUPI POUŽITÉ VĚCI
- VI. AUTORSKÁ PRÁVA
- VII. PRÁVA A POVINNOSTI UŽIVATELE
- VIII. SLUŽBA TWISTO
- IX. SLUŽBA SKIP PAY
- X. PLATEBNÍ PODMÍNKY
- XI. KREDITY, SLEVOVÉ KÓDY A SOUTĚŽE
- XII. DÁRKOVÉ POUKAZY
- XIII. DOPLŇKOVÉ SLUŽBY
- XIV. OMEZENÍ POSKYTOVANÝCH SLUŽEB
- XV. INTERNÍ SYSTÉM PRO VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ UŽIVATELŮ A OSOB, KTERÉ PODALY OZNÁMENÍ
- XVI. HLAVNÍ PARAMETRY URČUJÍCÍ POŘADÍ
- XVII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Příloha č. 1 Vzor oznámení o odstoupení od smlouvy
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Slevomat.cz, s.r.o. (dále jen „Slevomat.cz“) provozuje a spravuje portál výhodného nakupování na internetových stránkách www.slevomat.cz a/nebo jiných internetových stránkách provozovaných a určených Slevomat.cz (dále jen „Portál Slevomat.cz“). Slevomat.cz pronajímá Portál Slevomat.cz a související služby jiným osobám nabízejícím zboží či služby jako podnikatelé (dále jen „Dodavatelé“) a jako zprostředkovatel vyvíjí činnost k tomu, aby Dodavatelé měli možnost prostřednictvím Portálu Slevomat.cz uzavírat s třetími osobami (dále jen „Uživatelé“) smlouvy na využití služeb a/nebo zboží, tj. zprostředkovává Dodavatelům, uzavření takovýchto smluv (dále jen „Zprostředkovaná smlouva“). Slevomat.cz má absolutní diskreci ohledně toho, zda bude či nebude uzavřena Zprostředkovaná smlouva na účet Dodavatelů s jakýmkoliv Uživatelem, tzn. Slevomat.cz může rozhodnout o odmítnutí objednávky zboží nebo služeb ze strany Uživatele vůči Dodavateli. Dodavatel dále jmenoval Slevomat.cz jako svého právního zástupce za účelem přijímání kupní ceny za příslušné zboží a/nebo služby prodané Dodavatelem na bankovní účet Slevomat.cz sloužící jako platební místo na účet Dodavatele od Zákazníka na základě Zprostředkované smlouvy, jakož i pro jiné právní úkony stanovené v těchto Obchodních podmínkách a dále podle ujednání uzavřeného mezi Slevomat.cz a Dodavatelem.
- Za žádných okolností nebude Slevomat.cz vystupovat jako zástupce ani jinak jménem a/nebo na účet Uživatele ve vztahu k prodeji či nákupu zboží nebo služeb Uživatelem od Dodavatelů podle Zprostředkované smlouvy ani jinak.
- Tyto podmínky pro přístup a užití webových stránek, na kterých je provozován Portál Slevomat.cz (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti osob využívajících Portál Slevomat.cz (dále také jako „Uživatel“) při vstupu na Portál Slevomat.cz, a dalším používání Portálu Slevomat.cz, jakož i další související právní vztahy směřující k uzavření Zprostředkované smlouvy.
- Pokud je Uživatel fyzickou osobu a užívá Portál Slevomat.cz mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání, použijí se na smluvní vztahy mezi ním a Slevomat.cz zákonná ustanovení upravující právní postavení spotřebitele.
- Uživatel vstupem na Portál Slevomat.cz, přihlášením do svého účtu na Portálu Slevomat.cz, přihlášením prostřednictvím sítě Facebook a/nebo přihlášením prostřednictvím Google účtu stvrzuje, že se seznámil s aktuálním zněním Podmínek, a zavazuje se jimi řídit po celou dobu užívání Portálu Slevomat.cz. Uživatel nemá právo od těchto Podmínek odstoupit.
- Slevomat.cz může znění podmínek jednostranně měnit či doplňovat. Slevomat.cz informuje Uživatele o změně Podmínek na Portálu Slevomat.cz, případně jiným vhodným způsobem tak, aby se s aktuálním zněním podmínek Uživatel mohl bez nepřiměřených obtíží seznámit. Aktualizované verze Podmínek nabývají účinnosti okamžikem jejich zveřejnění na Portálu Slevomat.
- Nedílnou součástí těchto Podmínek jsou i podmínky Premium klubu pro zákazníky nacházejícího se na internetových stránkách na adrese (URL) https://www.slevomat.cz/ucet/premium-klub (dále jen „Podmínky Premium klubu“).
- K uzavření Zprostředkované smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Uživatele a úhradou objednaného zboží a/nebo služby Uživatelem, využitím služby „Twisto“ a/nebo využitím služby „Skip Pay“ a/nebo úhradou Rezervační zálohy ve smyslu čl. X.9. těchto Podmínek. Povinnost uhradit kupní cenu za příslušné zboží a/nebo služby prodané Dodavatelem se považuje za splněnou okamžikem úplného zaplacení požadované částky uvedené v příslušné Zprostředkované smlouvě na bankovní účet Slevomat.cz Uživatelem.
II. POUŽITÍ PORTÁLU SLEVOMAT.CZ
- Přístup a používání Portálu Slevomat.cz je bezplatné. Uživatel nese však náklady vzniklé mu v souvislosti s realizací přístupu a používání Portálu Slevomat.cz (tj. náklady na internetové připojení aj.).
- Slevomat.cz není účastníkem smluvních vztahů mezi Uživatelem a Dodavatelem a/nebo mezi Uživatelem a Společností Twisto a/nebo Společností Twisto a Dodavatelem a/nebo mezi Uživatelem a Společností Skip Pay a/nebo Společností Skip Pay a Dodavatelem a/nebo Uživatelem a jakoukoli třetí osobou, která prostřednictvím Portálu Slevomat.cz poskytuje své služby. Slevomat.cz nenese žádnou odpovědnost za splnění povinností ze Zprostředkované smlouvy ani nenese odpovědnost za případnou škodu vzniklou Uživateli na základě nebo v souvislosti se Zprostředkovanou smlouvou. Slevomat.cz zprostředkovává uzavírání Zprostředkovaných smluv a je tímto oprávněna zastupovat Dodavatele při právních jednáních uvedených v těchto Podmínkách a stanovených na základě dohody uzavřené mezi Slevomat.cz a Dodavatelem.
- Slevomat.cz také pronajímá Portál Slevomat.cz Dodavatelům a nenese odpovědnost za případnou závadnost obsahu či vzhledu materiálů zveřejňovaných Dodavateli na Portálu Slevomat.cz. Slevomat.cz neodpovídá za úplnost, přesnost, pravdivost materiálů zveřejňovaných na Portálu Slevomat.cz ze strany Dodavatelů a/nebo třetích osob ani za případné nekalosoutěžní jednání Dodavatelů a/nebo třetích osob prostřednictvím Portálu Slevomat.cz nebo porušení osobnostních nebo autorských práv. Všechny ceny na Portálu Slevomat.cz jsou ceny za nákup voucheru, případně ceny za úhradu Rezervační zálohy ve smyslu čl. X.9. těchto Podmínek. Slevomat.cz neodpovídá za škody vzniklé v souvislosti s užitím informací zveřejněných na Portálu Slevomat.cz ze strany Dodavatelů a/nebo třetích osob. Slevomat.cz nezaručuje nepřerušený přístup na Portál Slevomat.cz, ani nezávadnost a bezpečnost částí Portálu Slevomat.cz, jejichž obsah je tvořen ze strany Dodavatelů a/nebo třetích osob nebo na základě jimi poskytnutých údajů ani jiné stránky a/nebo služby, na které je na Portálu Slevomat.cz odkazováno. Slevomat.cz neodpovídá za škodu způsobenou Uživateli při realizaci přístupu a užívání Portálu Slevomat.cz, včetně případné škody vzniklé při stahování dat zveřejněných na Portálu Slevomat.cz, které byly zveřejněny na Portálu Slevomat.cz ze strany Dodavatelů a/nebo třetích osob nebo na základě jimi poskytnutých údajů, škody způsobené přerušením provozu, poruchou Portálu Slevomat.cz, počítačovými viry, škodu v důsledku ztráty dat, zisku, neoprávněného přístupu k přenosům a datům Uživatele způsobené v důsledku činnosti a/nebo nečinnosti třetích osob.
- Kliknutím na některé odkazy na Portálu Slevomat.cz může dojít k opuštění Portálu Slevomat.cz a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů.
- Portál Slevomat.cz využívá hostingových služeb platformy YouTube zajišťovaných společností Google Ireland Limited, registrační číslo 368047, se sídlem Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irsko. Sledováním videí souhlasíte se svěřením osobních údajů společnosti Google Ireland Limited dle zásad ochrany jejich zpracování dostupných na https://policies.google.com/privacy a s podmínkami poskytování služeb dostupných na https://www.youtube.com/t/terms.
- Slevomat.cz si vyhrazuje právo kdykoliv omezit či ukončit přístup Uživatele na Portál Slevomat.cz.
- Uživatel nese odpovědnost za veškerou škodu vzniklou neoprávněným zásahem Uživatele do Portálu Slevomat.cz či systému, který realizuje přenos z Portálu Slevomat.cz třetím osobám.
III. OSOBA SPOTŘEBITELE A POUČENÍ UŽIVATELŮ-SPOTŘEBITELŮ O PRÁVU ODSTOUPIT OD SMLOUVY
- Spotřebitelem je každá fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Dodavatelem, který je podnikatelem (dále také jako „Spotřebitel“). Spotřebitel svá práva z uzavřené Zprostředkované smlouvy či případná práva z odpovědnosti za vady plnění uplatňuje vždy u Dodavatele. Ustanovení odst. IV.14 věta třetí těchto Podmínek týkající se zájezdu tím není dotčeno.
- Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě
čtrnácti dnů. Tato lhůta končí uplynutím čtrnácti dnů ode dne, kdy
Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezme:
- zboží, nebo
- poslední kus zboží, objedná-li Spotřebitel v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně, nebo
- poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo
- první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu.
- Spotřebitel nemůže odstoupit bez uvedení důvodu od Zprostředkované
smlouvy:
- o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem Spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy,
- o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
- o dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla ujednána v době uzavření smlouvy s tím, že dodání je možné uskutečnit až po uplynutí třiceti dnů a jejichž skutečná hodnota závisí na výchylkách trhu nezávislých na vůli podnikatele,
- o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám; Spotřebitel zejména nemůže odstoupit od smlouvy, v rámci níž využil služby Luxusní dárkový voucher“ a individualizoval tak podobu voucheru, vzhledem k tomu, že byl daný voucher upraven podle přání Spotřebitele nebo pro jeho osobu,
- o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
- o neodkladné opravě nebo údržbě, která má být provedena v místě určeném Spotřebitelem na jeho výslovnou žádost; to však neplatí pro provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiného zboží než náhradních dílů nutných k provedení opravy nebo údržby,
- o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil,
- o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej Spotřebitel porušil,
- o dodávce novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném na jejich dodávání,
- o ubytování, přepravě zboží, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období,
- uzavírané na základě veřejné dražby podle jiného zákona, které může být spotřebitel fyzicky přítomen, nebo
- o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění (dále jen Občanský zákoník") nebo § 1828 odst. 3 a 4 Občanského zákoníku.
- Spotřebitel může před zahájením zájezdu od smlouvy o zájezdu odstoupit vždy, avšak Dodavatel jako pořadatel zájezdu jen tehdy, byl-li zájezd zrušen, anebo porušil-li Spotřebitel svou povinnost. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o zájezdu z jiného důvodu, než je porušení povinnosti Dodavatele, nebo bez uvedení důvodu i v situaci, kdy by jinak bez uvedení důvodu od smlouvy odstoupit nemohl, avšak je povinen zaplatit Dodavateli odstupné, které Dodavatel uvede v potvrzení o zájezdu. Výše odstupného musí být přiměřená, přičemž může být stanovena v částečné anebo celkové výši již uhrazené Rezervační zálohy ve smyslu X.9. těchto Podmínek, která v takovém případě náleží Dodavateli jako odstupné. Není-li odstupné ujednáno, odpovídá jeho výše ceně zájezdu snížené o úspory nákladů a o příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Na žádost Spotřebitele Dodavatel jako pořadatel zájezdu výši odstupného odůvodní. Spotřebitel není povinen hradit odstupné v případě, že využije zákonné možnosti odstoupení v případech uvedených v ustanovení § 2531 odst. 2 Občanského zákoníku, tedy (i) pokud Dodavatel jako pořadatel zájezdu zvýší cenu zájezdu o více než 8%, (ii) pokud je Dodavatel z důvodu vnějších okolností nucen podstatně změnit některou z hlavních náležitostí zájezdu nebo (iii) pokud Dodavatel nemůže splnit zvláštní požadavky Spotřebitele, které přijal. Dále v souladu s ustanovením § 2535 Občanského zákoníku má Spotřebitel právo odstoupit od smlouvy o zájezdu před zahájením zájezdu bez zaplacení odstupného, jestliže v místě určení cesty nebo pobytu nebo jeho bezprostředním okolí nastaly nevyhnutelné a mimořádné okolnosti, které mají významný dopad na poskytování zájezdu nebo na přepravu osob do místa určení cesty nebo pobytu. V takovém případě má Spotřebitel právo na vrácení veškerých uhrazených plateb za zájezd, nemá však právo na náhradu škody. Dodavatel jakožto pořadatel zájezdu pak může odstoupit od smlouvy, pokud (a) počet osob přihlášených na zájezd je nižší než nejnižší počet určený ve smlouvě a Dodavatel oznámil Spotřebiteli zrušení zájezdu ve lhůtě určené ve smlouvě, která nesmí být kratší než (i) dvacet dní před zahájením zájezdu v případě cest trvajících déle než šest dní, (ii) sedm dní před zahájením zájezdu v případě cest trvajících dva až šest dní, (iii) čtyřicet osm hodin před zahájením zájezdu v případě cest trvajících méně než dva dny, nebo (b) mu v plnění závazku brání nevyhnutelné a mimořádné okolnosti a zrušení zájezdu oznámil Spotřebiteli bez zbytečného odkladu ještě před zahájením zájezdu. Dodavatel jakožto pořadatel zájezdu v těchto případech vrátí Spotřebiteli veškeré uhrazené platby za zájezd, nevzniká mu však vůči Spotřebiteli povinnost k náhradě škody.
- Je-li Dodavatel jakožto prodávající v prodlení s odevzdáním věci, může Spotřebitel od smlouvy odstoupit, nesplní-li Dodavatel svoji povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu Spotřebitel poskytl. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že Dodavatel odmítl plnit nebo je plnění v určeném čase nezbytné s ohledem na okolnosti při uzavření smlouvy anebo Spotřebitel sdělil Dodavateli před uzavřením smlouvy, že je dodání v určitý čas nezbytné.
- Spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit, jestliže Dodavatel poruší smlouvu podstatným způsobem, přičemž Spotřebitel v takovém případě musí odstoupit od smlouvy bez zbytečného odkladu poté, co se o porušení smlouvy dozvěděl.
- Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od smlouvy prokazatelně informovat Dodavatele formou jednostranného právního jednání. Vzorový formulář k odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu dle přílohy nařízení vlády č. 363/2013 Sb., je k dispozici níže.
- Spotřebitel je dále oprávněn od smlouvy odstoupit v případech uvedených v čl. IV. a V. Podmínek.
- Odstoupí-li Spotřebitel bez uvedení důvodu od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a Dodavatel s plněním na základě výslovné žádosti Spotřebitele začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí Spotřebitel Dodavateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí Spotřebitel Dodavateli obvyklou cenu toho, co bylo poskytnuto.
- Pokud se Dodavatel výslovně nezaváže k převzetí nákladů s navrácením zboží, nese v případě odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu Spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a to i v situaci, kdy zboží může být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
- Dodavatel vrátí do 14 dnů od odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu Spotřebiteli všechny peněžní prostředky, které od něho přijal (nikoli však dříve, než mu případně spotřebitel předá zpět zboží nebo prokáže, že zboží odeslal), a to včetně případných nákladů na dodání zboží ve výši nejlevnějšího způsobu dodání, který Dodavatel nabízí.
- Pro vyloučení veškerých pochybností bere Spotřebitel výslovně na vědomí, že v závislosti na ustanoveních konkrétní Zprostředkované smlouvy může část anebo celá Rezervační záloha Dodavateli propadnout jako odstupné a/nebo storno poplatek i za jiných okolností ukončení Zprostředkované smlouvy než v případě smlouvy o zájezdu dle čl. III.4. těchto Podmínek např. v případě poskytnutí ubytovacích služeb v hotelích, apartmánech a jiných ubytovacích zařízeních či v případě poskytování jiných služeb, na jejichž poskytnutí uhradil Zákazník rezervační zálohu.
IV. POUČENÍ SPOTŘEBITELŮ O PRÁVECH VZNIKAJÍCÍCH Z VADNÉHO PLNĚNÍ, JAKOŽI O PRÁVECH ZE ZÁRUKY A DALŠÍCH PODMÍNKÁCH UPLATŇOVÁNÍ TĚCHTO PRÁV
- Dodavatel je povinen dodat věc či službu ve shodě se Zprostředkovanou smlouvou a bez právních a faktických vad. Plnění musí být poskytnuto v ujednaném množství, jakosti a provedení. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní Dodavatel v jakosti střední a jde-li o kupní smlouvu v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný ze smlouvy, jinak pro účel obvyklý. Zájezd má vadu, není-li některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu poskytována v souladu se smlouvou o zájezdu.
- Spotřebitel nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou sám způsobil. To neplatí, ujistil-li ho Dodavatel výslovně, že věc je bez vad, anebo zastřel-li vadu lstivě.
- Dodavatel odpovídá za vady, které má plnění při jeho dodání. Projeví-li se vada u kupovaného zboží v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou Spotřebitel nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. Převezme-li pak Dodavatel záruku za jakost, zaručuje se, že Spotřebitele uspokojí nad rámec jeho zákonných povinností, zejména tím, že mu vrátí kupní cenu, vymění věc nebo ji opraví anebo v této souvislosti poskytne službu, nebude-li mít věc vlastnosti uvedené v prohlášení o záruce.
- Není-li záruka ujednána ve smlouvě, může ji Dodavatel převzít prohlášením v záručním listu. Zaručí-li se Dodavatel jakožto poskytovatel záruky, že si věc po určitou dobu při obvyklém použití uchová své funkce a výkonnost, platí, že má Spotřebitel ze záruky alespoň právo na dodání nové věci bez vad nebo na opravu věci. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu věci. Platí vždy delší záruční doba. Za poskytnutí záruky se považuje i uvedení doby použitelnosti koupené věci na samotné věci, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě dostupné nejpozději v okamžiku uzavření Zprostředkované smlouvy jakožto kupní smlouvy. Je-li obsah záruky obsažený v jiném prohlášení o záruce pro Spotřebitele méně příznivý než obsah záruky učiněné v reklamě, má přednost obsah uvedený v reklamě, ledaže byl před uzavřením Zprostředkované smlouvy dodatečně upraven stejným nebo srovnatelným způsobem, jakým byla reklama učiněna.
- Spotřebitel jakožto kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Právo z vadného plnění Spotřebiteli nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Vadou věci není opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání.
- Záruční doba běží od dodání plnění Spotřebiteli. Bylo-li zboží v případě kupní smlouvy podle smlouvy odesláno, běží záruční doba od doručení věci do místa určení. Má-li zboží uvést do provozu někdo jiný než poskytovatel záruky, běží záruční doba až ode dne uvedení zboží do provozu, pokud Spotřebitel objednal uvedení do provozu nejpozději do tří týdnů od převzetí zboží a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost. Spotřebitel nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na Spotřebitele vnější událost.
- Dodavatel jakožto poskytovatel záruky vydá Spotřebiteli nejpozději při převzetí věci potvrzení o záruce za jakost (záruční list) v textové
podobě. Záruční list musí být sepsán jasným a srozumitelným jazykem a musí obsahovat
- údaj, že má Spotřebitel ze zákona právo vůči Dodavateli na bezplatnou nápravu a že toto právo není zárukou za jakost dotčeno, a
- označení věci, na níž se záruka vztahuje, obsah záruky, jméno a bydliště nebo sídlo Dodavatele jakožto poskytovatele záruky, postup k uplatnění práv ze záruky a podmínky záruky.
- Požádá-li o to Spotřebitel, potvrdí mu u kupní smlouvy Dodavatel v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění.
- Poté, co Spotřebitel zjistí vadu, vytkne ji Dodavateli a předmět plnění Dodavateli předá, nebo jej podle jeho pokynů uschová nebo s ním jinak vhodně naloží tak, aby vada mohla být přezkoumána. Jedná-li se o předmět podléhající rychlé zkáze, může jej Spotřebitel po upozornění Dodavatele bez prodlení prodat.
- Dodavatel je povinen Spotřebiteli vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje Spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a Spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Dodavatel se Spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, včetně digitálního obsahu dodaného na hmotném nosiči, nebo služby digitálního obsahu, musí být reklamace vyřízena v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a k účelu, pro nějž je Spotřebitel požadoval. Po marném uplynutí lhůty může Spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
- Má-li věc vadu, může Spotřebitel požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Spotřebitele. Dodavatel může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady. Dodavatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Spotřebiteli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který Spotřebitel věc koupil. K odstranění vady převezme Dodavatel věc na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věcí předtím, než se vada projevila, Dodavatel provede demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené.
- Spotřebitel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud (i) Dodavatel vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s předchozím odstavcem, (ii) se vada projeví opakovaně, (iii) je vada podstatným porušením smlouvy, nebo (iv) je z prohlášení Dodavatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Spotřebitele. Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou Spotřebitel obdržel. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná. Není-li prokázán opak, má se za to, že vada není nevýznamná.
- Na práva Zákazníka z vadného plnění ze smlouvy o dílo se použijí obdobně ustanovení o právech Zákazníka z vadného plnění z kupní smlouvy. Zákazník však není oprávněn požadovat provedení nového díla, jestliže předmět díla nelze vrátit nebo předat Dodavateli.
- V případě, že se vyskytne vada zájezdu, Spotřebitel bez zbytečného odkladu vytkne vadu zájezdu Dodavateli jakožto pořadateli zájezdu. Spotřebitel zároveň určí přiměřenou lhůtu k odstranění vady, ledaže Dodavatel odmítne odstranit vadu nebo je zapotřebí okamžité nápravy. Spotřebitel má právo vytknout vadu rovněž prostřednictvím společnosti Slevomat.cz. Za doručení zprávy, žádosti nebo stížnosti Spotřebitele Dodavateli se pro běh lhůt včetně promlčecí lhůty považuje i jejich doručení společnosti Slevomat.cz. Dodavatel jako pořadatel zájezdu odstraní vadu zájezdu, ledaže to není možné, anebo odstranění vady vyžaduje nepřiměřené náklady s ohledem na rozsah vady a hodnotu dotčených služeb cestovního ruchu.
- Neodstraní-li Dodavatel jakožto pořadatel zájezdu vadu ve lhůtě podle druhé věty odstavce IV.14, má Spotřebitel právo odstranit vadu sám a požadovat náhradu nezbytných nákladů. Jde-li o podstatnou vadu, může Spotřebitel odstoupit od smlouvy bez zaplacení odstupného. Zahrnuje-li zájezd přepravu osob, Dodavatel v takovém případě poskytne Spotřebiteli bez zbytečného odkladu a bez dodatečných nákladů pro Spotřebitele rovnocennou přepravu do místa odjezdu, nebo do jiného místa, na němž se smluvní strany dohodly.
- Vyskytnou-li se po odjezdu podstatné vady zájezdu, nabídne Dodavatel jakožto pořadatel zájezdu bez dodatečných nákladů pro Spotřebitele vhodné náhradní řešení, pokud možno stejné nebo vyšší jakosti, než jaká byla sjednána ve smlouvě, aby zájezd mohl pokračovat; to platí i v případech, kdy je návrat Spotřebitele do místa odjezdu uskutečněn jiným než sjednaným způsobem. Je-li navrhované náhradní řešení nižší jakosti, než jakou určuje smlouva, poskytne Dodavatel Spotřebiteli přiměřenou slevu. Spotřebitel může navrhované náhradní řešení odmítnout pouze tehdy, není-li srovnatelné s tím, co bylo ve smlouvě sjednáno, nebo není-li poskytnutá sleva přiměřená.
- Nelze-li v důsledku nevyhnutelných a mimořádných okolností zajistit návrat Spotřebitele v souladu se smlouvou, nese Dodavatel jakožto pořadatel zájezdu náklady na nezbytné ubytování, pokud možno v rovnocenné kategorii, a to nejvýše za tři noci na jednoho zákazníka. Pokud jsou v právních předpisech Evropské unie o právech cestujících vztahujících se k příslušnému dopravnímu prostředku stanovena pro návrat delší období, uplatní se tato období. Omezení výše nákladů podle předcházejících vět tohoto odst. IV.18 se nevztahuje na osoby s omezenou schopností pohybu ve smyslu čl. 2 písm. a) nařízení (ES) č. 1107/2006 o právech osob se zdravotním postižením a osob s omezenou schopností pohybu a orientace v letecké dopravě, a na všechny osoby, které je doprovázejí, těhotné ženy a nezletilé bez doprovodu, jakož i na osoby, které potřebují zvláštní lékařskou pomoc, za předpokladu, že Dodavateli sdělily své zvláštní potřeby alespoň 48 hodin před zahájením zájezdu. Dodavatel jakožto pořadatel zájezdu se nemůže zprostit povinnosti podle první a druhé věty tohoto odst. IV.17 v důsledku nevyhnutelné a mimořádné okolnosti, nesvědčí-li taková okolnost ve prospěch příslušného dopravce podle právních předpisů Evropské unie.
- Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji Spotřebitel bez zbytečného odkladu v souladu s odst. IV.14, má Spotřebitel právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Jde-li o právo Spotřebitele na slevu, nepřihlíží se k ujednání kratší než dvouleté promlčecí lhůty.
- Další informace dle příslušných právních předpisů včetně shrnutí základních práv Spotřebitele obdrží Spotřebitel předtím, než učiní závaznou objednávku zájezdu nebo před uzavřením smlouvy o zájezdu.
- V případě právní vady plnění Dodavatele (nepřichází-li v úvahu nároky dle předchozích odstavců) je Spotřebitel zpravidla oprávněn od smlouvy odstoupit.
- Práva z odpovědnosti za vady, které se vyskytly v záruční době a jsou kryté zárukou, je Spotřebitel povinen uplatnit vždy bez zbytečného odkladu.
V. POUČENÍ SPOTŘEBITELŮ O ZVLÁŠTNÍCH PRÁVECH PŘI KOUPI POUŽITÉ VĚCI
- Dodavatel odpovídá Spotřebiteli za právní vadu, jakož i za faktickou vadu použité věci v případě, kdy lze hovořit o vadě vzhledem ke stáří věci, míře jejího předchozího používání a opotřebení.
- Dodavatel je povinen Spotřebiteli vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a Spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Dodavatel se Spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, včetně digitálního obsahu dodaného na hmotném nosiči, nebo služby digitálního obsahu, musí být reklamace vyřízena v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a k účelu, pro nějž je Spotřebitel požadoval. Po marném uplynutí lhůty může Spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
VI. AUTORSKÁ PRÁVA
- Slevomat.cz je vlastníkem Portálu Slevomat.cz.
- Portál Slevomat.cz je autorským dílem i databází ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění. Slevomat.cz vykonává veškerá majetková práva vztahující se k Portálu Slevomat.cz.
- Obsah Portálu Slevomat.cz nelze uchovávat, upravovat, šířit ani k němu vykonávat jiná majetková práva, ledaže k takovému jednání udělil Slevomat.cz předem souhlas.
VII. PRÁVA A POVINNOSTI UŽIVATELE
- Uživatel vůči Slevomat.cz prohlašuje a zaručuje, že:
- je plně způsobilý k právnímu jednání, a to zejména s ohledem na svůj věk, nebo je zastoupen zákonným zástupcem,
- veškeré údaje, které poskytuje společnosti Slevomat.cz, jsou pravdivé, úplné, přesné a správné,
- pokud je zahraniční osobou, která je plátcem DPH v zahraničí, zavazuje se v případě nákupu na Portálu Slevomat.cz oznámit Slevomat.cz a Dodavateli takovou skutečnost,
- se před zahájením užívání Portálu Slevomat.cz důkladně seznámil s těmito Podmínkami a stejně tak i s veškerými dalšími podmínkami na které je těmito Podmínkami a/nebo na Portálu Slevomat.cz odkazováno (zejména Podmínkami Premium klubu, Všeobecné obchodní podmínky Twisto payments a.s. a Všeobecné obchodní podmínky Skip Pay s.r.o.), že těmto podmínkám zcela rozumí a souhlasí s nimi,
- bude používat Portál Slevomat.cz, nakupovat na nich a vkládat příspěvky do diskuze prostřednictvím ne více než jednoho uživatelského účtu. V případě oprávněného podezření, že Uživatel vytvořil a užívá více uživatelských účtů, má Slevomat.cz právo tyto účty zablokovat a smazat,
- ve veřejných diskuzích a hodnocení na Portálu Slevomat.cz a/nebo na sociálních sítích spravovaných ze strany Slevomat.cz hrubě a/nebo vulgárně neurážel ostatní diskutující, smluvní partnery Slevomat.cz a/nebo Slevomat.cz a jeho zaměstnance a/nebo nezveřejňoval jiné příspěvky, které by byly v rozporu s dobrými mravy či byly jinak nevhodné. V souvislosti s veřejnými diskuzemi na Portálu Slevomat.cz a/nebo na sociálních sítích spravovaných ze strany Slevomat.cz si Slevomat.cz vyhrazuje právo odstranit příspěvky, které jsou v rozporu s těmito Podmínkami či jinak poškozují Slevomat.cz a/nebo jeho smluvní partnery,
- příspěvky a hodnocení Uživatele ve veřejných diskuzích a hodnocení na Portálu Slevomat.cz a/nebo na sociálních sítích spravovaných ze strany Slevomat.cz budou automaticky přiřazeny ke všem Voucherům z jedné nabídky uplatněných ve stejný den. Uživatel je oprávněn hodnotit pouze Vouchery, u kterých byla služba a/nebo věc dodána. Zveřejněním hodnocení na Portálu Slevomat.cz a/nebo na sociálních sítích spravovaných ze strany Slevomat.cz Uživatel souhlasí s uveřejněním takového hodnocení. Hodnocení je uvedeno spolu s křestním jménem Uživatele nebo první částí jeho emailové adresy. Pokud je součástí příspěvku a/nebo hodnocení fotografie udělujete společnosti Slevomat.cz, s.r.o. bezúplatné oprávnění k užití díla (fotografie) (licenci), a to v původní, zpracované či jinak změněné podobě, v recenzích a jakož i v reklamních materiálech společnosti Slevomat.cz v elektronické či tištěné podobě a Slevomat.cz tuto licenci přijímá. Licence se uděluje v neomezeném rozsahu, tj. bez územního či množstevního omezení a na celou dobu trvání autorských práv. Slevomat.cz není povinen licenci využít.
- Uživatel je povinen při užívání Portálu Slevomat.cz dodržovat
právní předpisy je povinen vždy respektovat práva Slevomat.cz i třetích
osob, zejména při nakládání autorskými díly a jinými předměty práv
duševního vlastnictví. Uživatel zejména nesmí:
- užívat Portál Slevomat.cz v rozporu s těmito Podmínkami,
- komerčně užívat kterékoli části Portálu Slevomat.cz způsobem způsobilým poškodit Slevomat.cz a/nebo Zájemce,
- získávat přihlašovací jména a/nebo hesla jiných Uživatelů,
- zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv součást Portálu Slevomat.cz, nebo se i jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Portálu Slevomat.cz,
- používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz Portálu Slevomat.cz. Portál Slevomat.cz je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních Uživatelů nebo Slevomat.cz a který je v souladu s jeho určením.
- Uživatel se, bez ohledu na jiná ustanovení těchto Podmínek, zavazuje,
že:
- nebude používat Portál Slevomat.cz, pokud by jeho použitím ze strany Uživatele došlo k porušení právních předpisů,
- pokud je mu méně než 18 let, nebude používat takové služby Portálu Slevomat.cz, u nichž je podmínkou pro užívání minimální věk 18 let, přičemž takové služby jsou označeny symbolem „18+“ nebo jiným symbolem shodného významu,
- ve veřejných diskuzích na Portálu Slevomat.cz a/nebo na sociálních sítích spravovaných ze strany Slevomat.cz nebude hrubě a/nebo vulgárně urážet ostatní diskutující, smluvní partnery Slevomat.cz a/nebo Slevomat.cz a jeho zaměstnance a/nebo zveřejňovat jiné příspěvky, které by byly v rozporu s dobrými mravy.
- Uživatel je srozuměn s tím, že v případě, že Uživatel využije možnost „zapamatovat si platební kartu“, není Slevomat.cz správcem dat o platební kartě a souvisejících údajů a tyto jsou uloženy a zpracovávány společností Československá obchodní banka, a. s., IČ: 00001350, se sídlem Praha 5, Radlická 333/150, PSČ 15057. Pokud Uživatel využije možnost „zapamatovat si platební kartu“ a následně dojde zneužití těchto dat, nenese Slevomat.cz žádnou odpovědnost za zneužití údajů o platební kartě.
- Slevomat.cz může Uživatelům umožnit získání tzv. otevřeného voucheru, přičemž takovýto voucher v okamžiku svého vystavení neobsahuje konkrétní termín čerpání služeb příslušného Dodavatele, ke kterým je Uživatel oprávněn. Uživatel je však po vystavení otevřeného voucheru oprávněn, ve lhůtě a za podmínek stanovených v konkrétní akci, na základě které může Uživatel uzavřít s konkrétním Dodavatelem Zprostředkovanou smlouvu, rezervovat prostřednictvím rezervačního systému na Portálu Slevomat.cz a/nebo jiným způsobem určitý termín, ve kterém Uživatel bude čerpat služby konkrétního Dodavatele.
- Uživatel je oprávněn zrušit rezervaci na využití služeb dle vystaveného Voucheru vytvořenou u Dodavatele, nejpozději 24 hodin před termínem, na které si tyto služby rezervoval. Pokud tak neučiní, nevyužitý Voucher mu propadá bez nároku na náhradu. Toto omezení se nevztahuje na rezervace učiněné prostřednictvím rezervačního systému přístupného prostřednictvím Portálu Slevomat.cz, které jsou upraveny zvláštními podmínkami.
- Je-li to sjednáno v Zprostředkované smlouvě, může být Uživatel dále oprávněn využívat rezervační systém na Portálu Slevomat.cz také poté, co uhradí zálohu na poskytované služby dle čl. X.9. těchto Podmínek.
- V případě otázek k těmto Podmínkám může Uživatel kontaktovat oddělení zákaznické péče Slevomatu nebo napsat na e‑mailovou adresu podpora@slevomat.cz. Společnost Slevomat se zavazuje vyřídit každou stížnost bez zbytečného odkladu a informovat stěžovatele o výsledku šetření.
VIII. SLUŽBA TWISTO
- Uživatel může využít Službu Twisto, kterou se rozumí způsob úhrady ceny zboží a/nebo služeb/Voucherů, zejména zaměřený na odkládání takovýchto úhrad Uživatelů za předem stanovený jednorázový poplatek. Uživatelé, kteří mají zájem si na základě Zprostředkované smlouvy zakoupit od Dodavatele zboží a/nebo služby, si mohou při uzavírání Zprostředkované smlouvy Službu Twisto zvolit jako jeden z platebních způsobů. Služba Twisto spočívá v odložení platby Uživatelů o jimi zvolené období, a to na základě postoupení jejich pohledávky vůči Uživateli ze Zprostředkované smlouvy na Společnost Twisto. Realizace Služby Twisto se řídí příslušnými Všeobecnými obchodními podmínkami Společnosti Twisto (dále jen „Služba Twisto“) a je poskytována společností Twisto payments a.s., IČ: 01615165, se sídlem Praha 1 – Malá Strana, Újezd 450/40, PSČ 118 00, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085 (dále jen Společnost Twisto") za podmínek v nich uvedených.
- Služba Twisto je poskytována Společností Twisto na základě faktury Společnosti Twisto postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností Společnosti Twisto, a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách Twisto payments a.s.“
- V případě, že Uživatel (jako kupující) využije Službu Twisto zprostředkovanou Slevomat.cz a/nebo Dodavatelem a poskytovanou ze strany Společnosti Twisto, je Uživatel povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne odeslání zboží/služby a/nebo voucheru při využití služby Twisto Pay nebo ve lhůtě až 45 dnů ode dne odeslání zboží/služby a/nebo voucheru při využití služby Twisto účet.
- Uživatel souhlasí s tím, že zvolením Služby Twisto akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky Twisto payments a.s.“ dostupné na https://www.twisto.cz/podminky/ a bere na vědomí „Pravidla pro zpracování osobních údajů“ Společnosti Twisto dostupná na https://www.twisto.cz/podminky/zpracovavani-udaju/. Uživatel v takovém případě výslovně souhlasí s postoupením pohledávky Dodavatele na uhrazení celkové kupní ceny (včetně případných nákladů na dopravu a dalších nákladů) objednaného zboží a/nebo služeb na Společnost Twisto, a dále s tím, že využitím platební metody Twisto Pay Uživatel uzavírá se Společností Twisto smlouvu o poskytnutí služby Twisto Pay v souladu se „Všeobecnými obchodními podmínkami Twisto payments a.s.“.
- Slevomat.cz nezaručuje nepřerušený a bezchybný přístup ke Službě Twisto, ani nezávadnost a bezpečnost Služby Twisto. Slevomat.cz neodpovídá za škodu způsobenou Uživateli při realizaci Služby Twisto, včetně případné škody způsobené přerušením provozu, poruchou Služby Twisto, počítačovými viry, škodu v důsledku ztráty dat, zisku, neoprávněného přístupu k přenosům a datům Uživatele.
IX. SLUŽBA SKIP PAY
- Uživatel může využít Službu Skip Pay, kterou se rozumí způsob úhrady ceny zboží a/nebo služeb/Voucherů, zejména zaměřený na odkládání takovýchto úhrad Uživatelů za předem stanovený jednorázový poplatek. Uživatelé, kteří mají zájem si na základě Zprostředkované smlouvy zakoupit od Dodavatele zboží a/nebo služby, si mohou při uzavírání Zprostředkované smlouvy Službu Skip Pay zvolit jako jeden z platebních způsobů. Služba Skip Pay spočívá v odložení platby Uživatelů o jimi zvolené období, a to na základě postoupení jejich pohledávky vůči Uživateli ze Zprostředkované smlouvy na Společnost Skip Pay. Realizace Služby Skip Pay se řídí příslušnými všeobecnými obchodními podmínkami Společnosti Skip Pay (dále jen „Služba Skip Pay“) a je poskytována společností Skip Pay s.r.o., IČ: 07093331, se sídlem U garáží 1611/1, Holešovice, 170 00 Praha 7, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 293724 (dále jen „Společnost Skip Pay“) za podmínek v nich uvedených.
- Služba Skip Pay je poskytována Společností Skip Pay na základě faktury Společnosti Skip Pay postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností Společnosti Skip Pay, a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách Skip Pay s.r.o.“.
- V případě, že Uživatel (jako kupující) využije Službu Skip Pay zprostředkovanou Slevomat.cz a/nebo Dodavatelem a poskytovanou ze strany Společnosti Skip Pay, je Uživatel povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne odeslání zboží/služby a/nebo voucheru nebo do jiné lhůty sjednané mezi Uživatelem a Společností Skip Pay v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami Skip Pay s.r.o.
- Uživatel souhlasí s tím, že zvolením Služby Skip Pay akceptuje Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky Společnosti Skip Pay dostupné na https://skippay.cz/vseobecne-obchodni-podminky a bere na vědomí „Ochranu osobních údajů zákazníků“ Společnosti Skip Pay dostupnou na https://skippay.cz/informacni-memorandum. Uživatel v takovém případě výslovně souhlasí s postoupením pohledávky Dodavatele na uhrazení celkové kupní ceny (včetně případných nákladů na dopravu a dalších nákladů) objednaného zboží a/nebo služeb na Společnost Skip Pay.
- Slevomat.cz nezaručuje nepřerušený a bezchybný přístup ke Službě Skip Pay, ani nezávadnost a bezpečnost Služby Skip Pay. Slevomat.cz neodpovídá za škodu způsobenou Uživateli při realizaci Služby Skip Pay, včetně případné škody způsobené přerušením provozu, poruchou Služby Skip Pay, počítačovými viry, škodu v důsledku ztráty dat, zisku, neoprávněného přístupu k přenosům a datům Uživatele.
X. PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Cenu voucheru na využití služby a/nebo zboží a případné další
náklady dle Smlouvy (např. cena za využití služby „Luxusní dárkový
voucher“) uhradí Uživatelé jedním z následujících způsobů:
- bezhotovostně platební kartou prostřednictvím zabezpečené internetové platební brány ČSOB;
- vkladem hotovosti prostřednictvím terminálů SAZKA v max. výši platby do 24 000 Kč;
- Službou Twisto;
- Službou Skip Pay;
- Službou Apple Pay;
- Službou Google Pay;
- Službou Okamžitá platba převodem;
- bezhotovostně Kredity či kredity z dárkového poukazu, případně elektronického dárkového poukazu; nebo
- bankovním převodem na účet Slevomat.cz.
- Ceny služeb a/nebo zboží uvedené na Portálu Slevomat.cz jsou uvedeny včetně DPH.
- Výše slevy je platná pouze v době nákupu a na vybraný termín.
- Při zprostředkování přijímání plateb za úhradu objednávek od Uživatelů a Rezervačních záloh ve smyslu čl. X.9. těchto Podmínek Slevomat.cz zastupuje výhradně Dodavatele, jedná tedy jeho jménem a na jeho účet. Úhradou platby a jejím připsáním na bankovní účet Slevomat.cz za objednané zboží nebo služby na účet Slevomat.cz Uživatel splní svou platební povinnost vůči Dodavateli.
- V případě, kdy je Uživatel zahraniční osobou, která je plátcem DPH v zahraničí (dle příslušných právních předpisů dané země) a jako takový si od Dodavatele prostřednictvím Slevomat.cz zakoupí zboží a/nebo služby, souhlasí Uživatel a bere na vědomí, že cena za zboží a/nebo služby, kterou je Uživatel povinen zaplatit Dodavateli prostřednictvím Slevomat.cz (a která je uvedena na voucheru) se může lišit od ceny uvedené na daňovém dokladu vystaveném Dodavatelem, protože Dodavatel může vystavit daňový doklad za zakoupené zboží a/nebo služby na částku sníženou o DPH v příslušné výši, a to v režimu přenesené daňové povinnosti (tzv. reverse charge) dle ustanovení § 25 zákona č. 235/2004 Sb., zákona o dani z přidané hodnoty (dále jen „zákon o DPH“), na což Slevomat.cz nemá žádný vliv. Částka ve výši odpovídající příslušné DPH je vždy splatná jako součást ceny voucheru a cena včetně DPH je cenou konečnou. Pokud by k výše popsané situaci došlo a Uživatel by následně uplatnil své právo vůči Dodavateli na vrácení částky odpovídající DPH v příslušné výši od Dodavatele, bere Uživatel na vědomí, že Slevomat.cz není jakkoli odpovědný a není oprávněn ani povinen v této věci jednat s Uživatelem namísto Dodavatele a Uživatel musí v této věci kontaktovat přímo příslušného Dodavatele. Uživatel dále bere na vědomí a souhlasí, že pro případ vrácení částky odpovídající příslušné výši DPH po něm může Dodavatel požadovat i uhrazení nákladů, které mu v souvislosti s jejím vrácením vzniknou, zejména transakčních nákladů Dodavatele spojených s přeshraniční platbou a převodem mezi měnami (např. CZK do EUR) Uživatelem. Vrácení částky odpovídající výši DPH nebude možné, pokud Uživatel řádně neinformuje Dodavatele, že je zahraniční osobou a plátcem DPH (tj. že se má uplatnit režim tzv. reverse charge). Slevomat.cz v tomto případě nenese žádnou odpovědnost a nemůže být prostředníkem v případě řešení případného sporu mezi Uživatelem a Dodavatelem.
- Zvolil-li Uživatel jako způsob placení platbu bezhotovostní platební kartou, postupuje během placení dle kroků sdělených mu v rámci příslušné internetové platební brány. Slevomat.cz není povinen voucher na využití služeb a/nebo zboží Uživateli odeslat před tím, než bude cena voucheru Uživatelem uhrazena.
- Má-li Uživatel k úhradě ceny voucheru v úmyslu využít platební systém ČSOB (internetovou platební bránu) provozovaný společnosti Československá obchodní banka, a. s., je před jeho použitím povinen seznámit se s příslušnými obchodními podmínkami upravujícími jeho užívání, zásadami nakládání s osobními údaji a/nebo jinými podmínkami či dokumenty, které se týkají jeho užívání. Platební systém ČSOB je provozován výhradně společnosti Československá obchodní banka, a. s., Slevomat.cz proto nenese jakoukoli odpovědnost za případnou škodu způsobenou Uživateli na základě použití tohoto platebního systému.
- Jakmile Uživatel uhradí služby a/nebo zboží nabízené na Portálu Slevomat.cz, doručí Slevomat.cz Uživateli prostřednictvím jeho uživatelského účtu účtenku, která bude dostupná u příslušné objednávky. Pakliže Uživatel uhradil část ceny voucheru jako Rezervační zálohu ve smyslu čl. X.9. těchto Podmínek, doručí Slevomat.cz Uživateli prostřednictvím jeho uživatelského účtu účtenku rovněž také po úhradě Rezervační zálohy.
- Uživateli může být na základě Zprostředkované smlouvy nebo konkrétní nabídky Dodavatele na Portálu Slevomat.cz uložena povinnost anebo zpřístupněna možnost, aby uhradil část ceny voucheru jako nevratnou zálohu na poskytnutí služby, která je předmětem Zprostředkované smlouvy (dále jen „Rezervační záloha“) za účelem rezervace poptávaných služeb. V závislosti na konkrétní nabídce Dodavatele na Portálu Slevomat.cz může zaplacením Rezervační zálohy dojít k uzavření Zprostředkované smlouvy. Uživatel je povinen uhradit Rezervační zálohu a zbývající část ceny voucheru v termínu stanoveném v Zprostředkované smlouvě. Částka poskytnutá jako Rezervační záloha je započítávána na celkovou cenu voucheru.
- Pakliže Uživatel po uhrazení Rezervační zálohy nedoplatí zbývající část ceny voucheru, Dodavatel je oprávněn si poskytnutou Rezervační zálohu v celkové výši ponechat jako paušální náhradu škody představovanou vynaloženými náklady na poskytnutí služby Zákazníkovi. Uživatel bere výslovně na vědomí, že v závislosti na konkrétních ustanoveních Zprostředkované smlouvy může poskytnutá Rezervační záloha v případě nedoplacení zbývající části ceny voucheru v celkové výši propadnout Dodavateli.
- Další podmínky týkající se úhrady Rezervační zálohy, zahrnující zejména nikoliv však výlučně ujednání týkající se podmínek jejího vzniku, určení její výše a vracení Rezervační zálohy, budou uvedeny v příslušné nabídce Dodavatele na Portálu Slevomat.cz a ve Zprostředkované smlouvě.
XI. KREDITY, SLEVOVÉ KÓDY A SOUTĚŽE
- Uživatel bere na vědomí, že v případě účasti na soutěži vyhlášené a pořádané Slevomat.cz, může Uživatel za předpokladu splnění podmínek konkrétní soutěže a dále za předpokladu, že z jeho strany nedošlo v uplynulých pěti kalendářních měsících k porušení těchto Podmínek získat určitý počet kreditů, které slouží k nákupu zboží a/nebo služeb předem určených Dodavatelů prostřednictvím Portálu Slevomat.cz, přičemž 1 kredit má hodnotu 1,– Kč (dále jen „Kredity“).
- Pokud Uživatel získá z konkrétní soutěže Kredity, Marketingové karty s kredity a/nebo mu takové Kredity z jiného důvodu připíše Slevomat.cz, je takové Kredity možné uplatnit pouze ve lhůtě stanovené ze strany Slevomat.cz (dále jen „Expirace“). Pokud Uživatel Kredity do doby Expirace neuplatní, pak takové neuplatněné Kredity propadají bez nároku na jakoukoli náhradu a není možné je již dále uplatnit. K uplatnění Kreditu dochází v okamžiku uzavření Zprostředkované smlouvy, ve které Uživatel zvolil variantu platby v Kreditech. Kredity z Marketingových karet nelze sčítat.
- Pokud Uživatel uplatní své Kredity, avšak následně před uplynutím doby jejich Expirace uplatní své právo odstoupit od smlouvy uzavírané distančním způsobem ve smyslu ust. § 1829 Občanského zákoníku, původní doba Expirace uplatněných Kreditů zůstává nezměněna. Pokud Uživatel uplatní Kredity z dárkových poukazů (včetně elektronických dárkových poukazů), přednabité Kredity nebo Kredity v rámci programu Benefity, avšak následně po uplynutí Expirace uplatní své právo odstoupit od smlouvy uzavírané distančním způsobem ve smyslu ust. § 1829 Občanského zákoníku, je doba Expirace uplatněných Kreditů rovna počtu dní zbývajících do uplynutí Expirace v den jejich uplatnění. Pokud Uživatel uplatní jakýkoliv jiný druh Kreditů, a následně po uplynutí Expirace uplatní své právo odstoupit od smlouvy uzavírané distančním způsobem ve smyslu ust. § 1829 Občanského zákoníku, tyto Kredity zůstávají expirované dle jejich původního data Expirace a Zákazníkovi se tak takové Kredity nevrací.
- Uživatelé, kteří využívají tzv. benefitní karty některého z poskytovatelů zaměstnaneckých benefitů" (jako např. společnost Pluxee Česká republika a.s. nebo Edenred CZ s.r.o.), mohou využít takových benefitních karet k nákupu Kreditů, a to prostřednictvím a výhradně za podmínek uvedených na internetové stránce https://www.slevomat.cz/benefity (dále jen Benefity"). Uživatelé mohou využít k nákupu Kreditů výhradně benefitní karty těch poskytovatelů „zaměstnaneckých benefitů“, se kterými Slevomat.cz spolupracuje a jsou uvedeni v Benefity.
- Uživatel dále bere na vědomí, že v případě účasti na soutěži vyhlášené a pořádané Slevomat.cz, může Uživatel za předpokladu splnění podmínek konkrétní soutěže a dále za předpokladu, že z jeho strany nedošlo v uplynulých pěti kalendářních měsících k porušení těchto Podmínek získat rovněž (i) Univerzální slevový kód a/nebo (ii) Personalizovaný slevový kód (společně dále jen „Slevové kódy“). Slevové kódy je možné uplatnit pouze ve lhůtě stanovené ze strany Slevomat.cz, a to vždy pouze na celý nákup. Uplatněním Slevového kódu dojde k aplikaci slevy ve výši stanovené ze strany Slevomat na celý nákup, na který byl příslušný Slevový kód uplatněn. Slevové kódy nelze využít na dopravu zboží, dárkové balení, dárkové poukazy a karty, Výměnu dárku, příspěvky na charitativní projekty, platby z FKSP a FKSP poukazy, pojištění storna.
- Uživatel může Univerzální slevový kód uplatňovat opakovaně, a to po celou dobu jeho platnosti. Uživatel může Univerzální slevový kód, jehož platnost dosud nevypršela, poskytnout třetím osobám, které jej mohou rovněž po dobu jeho platnosti uplatnit. Univerzální slevový kód může po dobu jeho platnosti uplatnit jakákoliv osoba (resp. Uživatel), které byl sdělen, aniž by tím byla omezena možnost uplatnění Univerzálního slevového kódu ostatními osobami (resp. Uživateli).
- Uživatel může každý Personalizovaný slevový kód uplatnit pouze jednou, a to v době jeho platnosti. Personalizovaný slevový kód je nepřenosný, může jej tedy uplatnit pouze ten Uživatel, který jej od Slevomat.cz získal.
- Pokud Uživatel uplatní Slevový kód, avšak následně před vypršením platnosti takového Slevového kódu uplatní své právo odstoupit od smlouvy uzavírané distančním způsobem ve smyslu ust. § 1829 Občanského zákoníku, Slevomat.cz zašle Uživateli nový Slevový kód, jehož doba platnosti a s ním spojená výše slevy budou totožné jako u uplatněného Slevového kódu. Pro vyloučení pochybností, pokud Uživatel uplatní Slevový kód, avšak následně uplatní své právo odstoupit od smlouvy uzavírané distančním způsobem ve smyslu ust. § 1829 Občanského zákoníku až po vypršení platnosti takového Slevového kódu, Uživateli nevzniká právo požadovat vydání nového Slevového kódu nahrazujícího uplatněný Slevový kód ani jinou obdobnou kompenzaci.
XII. DÁRKOVÉ POUKAZY
- Dárkový poukaz a případně elektronický dárkový poukaz (tj. dárkový poukaz v elektronické formě) je poukaz opravňující jeho držitele k čerpání zboží a/nebo služeb z nabídky Portálu Slevomat.cz v hodnotě určené na příslušném dárkovém poukazu, případně elektronickém dárkovém poukazu. Platnost dárkových poukazů (příp. Elektronických dárkových poukazů) Slevomat.cz je 12 (dvanáct) měsíců od data jejich zakoupení. Bližší úprava podmínek zakoupení a využití dárkových poukazů, resp. elektronických dárkových poukazů je zveřejněna na (URL) www.slevomat.cz/darkovy-poukaz.
XIII. DOPLŇKOVÉ SLUŽBY
- Při nákupu pobytu s termínem má Uživatel možnost sjednání pojištění storna. Podrobnosti o pojištění jsou k dispozici při jeho sjednávání, na voucheru a zaslané e-mailem Uživateli. Pojištění je možné zakoupit pouze současně s pobytem a lze ho hradit bezhotovostně platební kartou, Službou Twisto, Službou Google Pay, Službou Apple Pay, Kredity z dárkových poukazů (včetně elektronických dárkových poukazů) nebo přednabitými Kredity. Při změně termínu pobytu, je nutné změnu provést vždy výhradně přes oddělení zákaznické péče Slevomatu, aby byla úprava zanesena do pojistné smlouvy a pojištění tak zůstalo platné.
- Uživatel může využít služby tzv. Výměny dárku. Popis a podmínky této služby jsou uvedeny zde: https://www.slevomat.cz/kontakt?faq=a2cfb570-42f4-11ed-86e9-0242c1872e6c.
XIV. OMEZENÍ POSKYTOVANÝCH SLUŽEB
- Slevomat.cz je nad rámec jiných ustanovení těchto Podmínek oprávněn
uplatňovat v souvislosti s jím poskytovanými službami a/nebo
provozováním Portálu Slevomat.cz následující omezení:
- v případě, že informace poskytnuté Uživatelem představují nezákonný obsah a/nebo porušují tyto Podmínky i) odstranit dané informace či k nim znemožnit přístup nebo omezit jejich viditelnost (např. skrýt příspěvky v diskuzi apod.), ii) pozastavit či ukončit poskytování služby Uživateli (zejména, nikoliv však výlučně, omezit či znemožnit Uživateli využívání Portálu Slevomat.cz, vypnout službu provádění rezervací dle čl. X.9. těchto Podmínek, a to zcela nebo částečně, iii) pozastavit či ukončit účty Uživatelů, anebo přístup k nim;
- na přiměřenou dobu a po vydání předchozího upozornění pozastavit poskytování svých služeb Uživateli (zejména nikoliv však výlučně omezit přístup k účtu Uživatele), který často poskytuje zjevně nezákonný obsah a/nebo vyřizování oznámení a stížností dle čl. XV. těchto Podmínek Uživateli, stěžovateli a/nebo oznamovateli, který často podává zjevně neodůvodněné oznámení nebo stížnosti. Zjevnost nezákonnosti obsahu či neodůvodněnosti oznámení či stížnosti je dána tehdy, pokud musí být zřejmá i neodborníkovi bez bližšího zkoumání (např. použití vulgárních, rasistických nebo násilí podněcujících výrazů v komentáři anebo recenzi Uživatele). Při uplatnění omezení podle tohoto pododstavce Slevomat.cz v každém jednotlivém případě, objektivně a s náležitou péčí posoudí, zda se Uživatel, stěžovatel a/nebo oznamovatel dopouští daného jednání a zohlední přitom veškeré relevantní skutečnosti a okolnosti, které má k dispozici (např. celkové množství nezákonného obsahu či neodůvodněných oznámení a stížností za určité časové období, podíl nezákonného obsahu a/nebo neodůvodněných oznámení či stížností vůči celkovému množství obsahu a/nebo stížností a oznámení, závažnost jednání a jeho důsledky, případný úmysl). Doba, po kterou je Slevomat.cz oprávněn pozastavit poskytování svých služeb a/nebo vyřizování oznámení či stížností, závisí na posouzení konkrétního jednání ze strany Slevomat.cz a veškerých relevantních skutečností a okolností, které má Slevomat.cz k dispozici. V méně významných případech činí doba pozastavení poskytování služeb Portálu Slevomat.cz a/nebo pozastavení vyřizování oznámení či stížností až 2 měsíce, ve středně významných případech až 6 měsíců a ve velmi významných případech až 1 rok. Ve výjimečných případech zvlášť závažného jednání Uživatele, stěžovatele a/nebo oznamovatele, zejména, nikoliv však výlučně, ohrožujícího fungování Portálu Slevomat.cz a/nebo zjevně naplňujícího skutkovou podstatu trestného činu je Slevomat.cz oprávněn pozastavit poskytování služeb Portálu Slevomat.cz a/nebo pozastavit vyřizování oznámení či stížností na neurčito;
- kdykoliv omezit Uživateli využívání Portálu Slevomat.cz za podmínek stanovených v čl. II.6. těchto Podmínek;
- zrušit a zablokovat více uživatelských účtů založených jedním Uživatelem dle čl. VII.1. bodu (v) těchto Podmínek;
- odstranit příspěvky, které poškozují Slevomat.cz a/nebo jeho smluvní partnery dle čl. VII.1. bodu (vi) těchto Podmínek
XV. INTERNÍ SYSTÉM PRO VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ UŽIVATELŮ A OSOB, KTERÉ PODALY OZNÁMENÍ
- Uživatel a/nebo osoba, která podala oznámení týkající informací
dostupných na Portálu Slevomat.cz, které považuje za nezákonný obsah
(dále jen „Oznamovatel“), je oprávněn/a zaslat na e-mailovou adresu podpora@slevomat.cz
stížnost týkající se těchto otázek:
- rozhodnutí přijatým na základě oznámení o nezákonném obsahu (např. proti rozhodnutí, že oznámený obsah je / není nezákonným);
- rozhodnutí o opatřeních ve smyslu čl. XIV.1. písm. a) těchto Podmínek přijatých z důvodu, že informace poskytnuté Uživatelem představují nezákonný obsah a/nebo porušují tyto Podmínky;
- rozhodnutí o tom, že Uživateli, stěžovateli a/nebo oznamovateli, který často poskytuje zjevně nezákonný obsah a/nebo často podává zjevně neodůvodněné oznámení nebo stížnosti, bude na přiměřenou dobu a po vydání předchozího upozornění pozastaveno poskytování služeb ze strany Slevomat.cz a/nebo vyřizování oznámení a stížností dle čl. XV. těchto Podmínek ve smyslu ve smyslu čl. XIV.1. písm. b) těchto Podmínek;
- rozhodnutí o omezení využívání Portálu Slevomat.cz dle čl. XIV.1. písm. c) těchto Podmínek;
- rozhodnutí o zrušení a zablokování více uživatelských účtů založených jedním Uživatelem dle čl. XIV.1 písm. d) těchto Podmínek;
- rozhodnutí o odstranění příspěvků, které poškozují Slevomat.cz a/nebo jeho smluvní partnery dle čl. XIV.1 písm. e) těchto Podmínek.
- Stížnosti podané v souladu s odstavcem 1. tohoto článku se Slevomat.cz zavazuje bezplatně, nediskriminačně, s náležitou péčí a nesvévolně vyřídit v souladu se zásadami transparentnosti a rovného zacházení. Slevomat.cz bude Uživatele a/nebo Oznamovatele, který stížnost podal, informovat o způsobu vyřízení jeho stížnosti prostřednictvím e‑mailu, ze kterého byla stížnost podána, a to ve věcech uvedených v čl. XIV.1. písm. a) až f) těchto Podmínek do 10 pracovních dní od jejího přijetí. Vyžaduje-li povaha stížnosti delší čas k jejímu vyřízení, bude v této lhůtě Uživatel a/nebo jiný Oznamovatel, který stížnost podal, ze strany Slevomat.cz informován o prodloužení této lhůty.
- Stížnost ve věcech uvedených v čl. XIV.1. těchto Podmínek je možné podat do 6 měsíců ode dne, kdy byl Uživatel a/nebo Oznamovatel o rozhodnutí informován o rozhodnutí Slevomat.cz podle článku 16 a 17 Nařízení DSA.
XVI. HLAVNÍ PARAMETRY URČUJÍCÍ POŘADÍ
- Pořadí, v jakém se jednotlivé nabídky Dodavatelů zobrazují na Portálu Slevomat.cz Uživatelům (dále jen „Pořadí“), určuje algoritmus
Slevomat.cz, a to především na základě hlavních parametrů určujících
pořadí (dále jen Parametry“), kterými jsou tyto:
- Aktuální dostupnost nabídky (nedostupná nabídka se na Portálu Slevomat.cz Uživatelům nezobrazí; cílem je zobrazovat Uživatelům pouze dostupné nabídky, které si mohou zakoupit);
- Dnes promované (nově spuštěné či obnovené nabídky se zobrazují Uživatelům na Portálu Slevomat.cz výše než nabídky starší, s jinak stejnými Parametry; Uživatelům, kteří navštěvují Portál Slevomat.cz častěji, se nabídky s tímto Parametrem zobrazují na Portálu Slevomat.cz výše než Uživatelům, kteří Portál Slevomat.cz navštěvují pouze občas; cílem je zobrazovat Uživatelům především nové nabídky a co nejméně Uživatelům zobrazovat již jednou jim zobrazené nabídky);
- Priorita (nabídkám je přiřazována různá hodnota na základě jejich typologie. Nabídky, kterým byla přiřazena vyšší hodnota tohoto Parametru, se budou zobrazovat Uživatelům na Portálu Slevomat.cz výše než nabídky s jinak stejnými Parametry, kterým byla přiřazena nižší hodnota tohoto Parametru; cílem je zobrazovat Uživatelům přednostně nabídky, které mají vyšší potenciál je zaujmout);
- Pohlaví Uživatele a nastavení nabídky (Dodavatel má možnost nastavit, jakému pohlaví je nabídka primárně určena; nabídka se pak přednostně zobrazuje Uživateli takového pohlaví, pro které je nastavena; cílem je přednostně zobrazovat Uživatelům nabídky relevantní pro jejich pohlaví);
- Skóre pro město se po celou dobu trvání nabídky průběžně
propočítává na základě těchto dílčích parametrů:
- Koeficient návštěvnosti (nabídky více navštěvované Uživateli mají tento koeficient vyšší; cílem je zobrazovat Uživatelům výše na Portálu Slevomat.cz nabídky, které jsou více navštěvované Uživateli);
- Koeficient výdělečnosti (nabídky více kupované Uživateli mají tento koeficient vyšší; cílem je zobrazovat Uživatelům výše na Portálu Slevomat.cz nabídky, které si Uživatelé více kupují);
- Koeficient vzdálenosti (čím je nabídka blíže přednastavené poloze Uživatele, tím má tento koeficient vyšší; cílem je zobrazovat Uživatelům výše na Portálu Slevomat.cz nabídky, které se nacházejí v jejich blízkosti);
- Koeficient nejvyšší kategorie (nabídky v kategoriích, ve kterých Uživatel nejčastěji nakupuje, mají tento koeficient vyšší; cílem je zobrazovat Uživatelům výše na Portálu Slevomat.cz nabídky z kategorií, ve kterých takový Uživatel nabídky nejčastěji nakupuje);
- Koeficient kvality nabídky (nabídka, která je zveřejněna déle než 10 dní, je průběžně hodnocena na základě dosažených prodejů v posledních 7 dnech trvání nabídky; více kupované nabídky pak mají tento koeficient vyšší; cílem je zobrazovat Uživatelům výše na Portálu Slevomat.cz kvalitní nabídky, o které Uživatelé v posledních 7 dnech projevují zvýšený zájem);
- Koeficient podle počtu hodin od spuštění (nabídky v období 24 až 96 hodin od spuštění má tento koeficient vyšší; cílem je zobrazovat Uživatelům výše na Portálu Slevomat.cz nedávno spuštěné nabídky);
- Dárkovost (nabídky, které Uživatelé nejčastěji darují jiným osobám, mají tento koeficient vyšší; cílem je Uživatelům, kteří zadají při vyhledávání ve filtru možnost Hledám dárek", zobrazovat výše na Portálu Slevomat.cz nabídky, které Uživatelé nejčastěji dávají jako dárky).
- Parametr Aktuální dostupnost nabídky má absolutní prioritu před ostatními Parametry. Význam ostatních výše uvedených hlavních Parametrů při určování Pořadí se zásadním způsobem neliší. Parametr Skóre pro město je tvořen výše uvedenými dílčími parametry, přičemž význam těchto dílčích parametrů při určování Pořadí se zásadním způsobem neliší.
- Dodavatel je povinen si vybrat jednu z následujících tří (3)
nabízených možností spolupráce se Slevomat.cz:
- Standard – Poskytovateli náleží Provize ve výši 25 %. V rámci této spolupráce Poskytovatel zajistí zobrazení v online kampaních na sociálních sítích společnosti Meta (Facebook, Instagram aj.), dále v reklamách na Google, Meta a Seznamu v rámci dynamického remarketingu, v online display kampaních napříč českými weby a v reklamách u vyhledávání názvu vaší značky na Google, Bing a Seznamu. Dále poskytne Zájemci tým odborníků, kteří mu poradí s nastavením parametrů Akce a umožní přístup do rezervačního či objednávkového systému Termino.;
- Premium – Poskytovateli náleží Provize ve výši 30 %. V rámci této spolupráce Poskytovatel zajistí zobrazení v online kampaních na sociálních sítích společnosti Meta (Facebook, Instagram aj.), dále v reklamách na Google, Meta a Seznamu v rámci dynamického remarketingu, v online display kampaních napříč českými weby a v ručně nastavené personalizované reklamě u vyhledávání názvu značky Zájemce na Google, Bing a Seznamu. Poskytovatel zajistí zveřejnění textového odkazu na Akci v newsletteru Slevomat Můj", který odebírá 450.000 zákazníků akce je zařazena do příslušné kategorie z oblasti cestování, lokálních nabídek či zboží. Dále poskytne Zájemci tým odborníků, kteří mu poradí s nastavením parametrů Akce a umožní přístup do rezervačního či objednávkového systému Termino;
- Extra – Poskytovateli náleží Provize ve výši 40 %. V rámci této spolupráce Poskytovatel zajistí zobrazení v online kampaních na sociální síti Facebook s garantovaným počtem 50 000 zobrazení, dále v reklamách na Google, Meta a Seznamu v rámci dynamického remarketingu, v online display kampaních napříč českými weby a v ručně nastavené personalizované reklamě u vyhledávání názvu značky Zájemce na Google, Bing a Seznamu. Poskytovatel zajistí zveřejnění textového odkazu v newsletteru, který odebírá 2 000 000 zákazníků akce je zařazena do příslušné kategorie z oblasti cestování, lokálních nabídek či zboží. Dále poskytne Zájemci tým odborníků, kteří mu poradí s nastavením parametrů Akce a umožní přístup do rezervačního či objednávkového systému Termino;
- Dodavatel může ovlivnit Pořadí za úplatu, která spočívá ve zvýšené provizi, která náleží Slevomat.cz, pokud si vybere možnost spolupráce „Premium“ nebo „Extra“, a to způsobem uvedeným v čl. XVI.3. těchto Podmínek.
- Uživatelé jsou oprávněni ovlivňovat Pořadí prostřednictvím volby jednotlivých Parametrů v uživatelském rozhraní Portálu
XVII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Veškeré právní vztahy vznikající na základě nebo v souvislosti s Portálem Slevomat.cz se řídí právním řádem České republiky, a to bez ohledu na to odkud byl přístup a užití Portálu Slevomat.cz realizován.
- Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů: Slevomat.cz tímto Spotřebitele informuje, že spory mezi Slevomat.cz a Spotřebitelem, které se nepodařilo urovnat přímo, je možné též řešit formou mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je zejména Česká obchodní inspekce (internetové stránky coi.gov.cz); Ministerstvo průmyslu a obchodu vede seznam subjektů mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Právní úprava mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je obsažena zejména v ustanoveních § 20d a násl. zákona o ochraně spotřebitele.
- Je-li nebo stane-li se některé z ustanovení Podmínek neplatným nebo neúčinným, namísto takových neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností některého ustanovení není dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení.
Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 23. 6. 2025.
Příloha č. 1 Vzor oznámení o odstoupení od smlouvy
Oznámení o odstoupení od smlouvy
Adresát (zde Spotřebitel vloží jméno a příjmení/obchodní firmu, adresu sídla a případně faxové číslo a e‑mailovou adresu podnikatele):
Oznamuji/oznamujeme (#), že tímto odstupuji/odstupujeme (#) od:
- smlouvy o nákupu zboží (uveďte popis zboží)
- smlouvy o poskytnutí služeb (uveďte popis služeb)
Datum objednání (#) / datum obdržení (#): _________________________
Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů: _________________________
Adresa spotřebitele/spotřebitelů: _________________________
Podpis spotřebitele/spotřebitelů
(pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
Datum: _________________________
(#) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.