Český recepční a rezervační systém vhodný pro hotely, penziony, hostely, apartmány, kempy a podobná zařízení. Nabízí vše, co potřebujete pro efektivní správu svého ubytovacího zařízení. Díky cloudovému řešení je dostupný odkudkoliv 24/7. |
Na koho se obrátit pro zahájení spolupráce a jak to funguje?
Pokud již využíváte možnosti prodeje přes Slevomat i rezervační systém Previo, ale nemáte oba produkty propojené, obraťte se na svého obchodního zástupce Slevomatu. |
1) Zákazník žádá o storno rezervace Nasměrujte ho k nám na zákaznické oddělení Slevomatu, tel.: 222 745 354. Jakmile Slevomat udělá storno, přijde vám e‑mail s potvrzením. Storno se provádí pouze ve Slevomatu. Recepce ubytovacího zařízení storno provést nemůže. Rezervace, prosíme, v žádném případě nemažte, kontaktujte raději nás na e‑mailu rezervace@slevomat.cz. 2) Zákazník chce změnit termín pobytu Pokud vás zákazník kontaktuje a chce termín změnit, rovnou se s ním domluvte a rezervaci si posuňte sami v Previu na nový termín. Jakmile bude změna dokončena, přijde vám e‑mail, ve kterém bude uvedená změna původní objednávky a zároveň nová rezervace na daný termín, vše se automaticky aktualizuje v Previu. Změnu je možné udělat v dohodnuté lhůtě pro storno/změnu, v kratší lhůtě jen po konzultaci s vámi. 3) Zákazník chce změnit typ pokoje Když chce zákazník změnit typ pokoje, změnu provedete sami v Previu. 4) Zákazník chce s sebou vzít dítě nebo psa – žádá přistýlku Když máte volný pokoj, změnu provedete sami v Previu. Když nemáte volný pokoj s přistýlkou, je nutné se spojit přímo se zákazníkem (kontakt na něj najdete v Partnerském rozhraní, v záložce Rezervace) a domluvit se nejlépe na změně termínu. Pokud by zákazník vyžadoval storno, napište nám na rezervace@slevomat.cz. 5) Změna omezení na počet pokojů/uzavřené dny v nastavení nabídky Prosím kontrolujte pravidelně aktuální volné kapacity zadané v Previu. Pokud chcete udělat změnu v počtu pokojů či omezení dnů v nastavení akce na Slevomatu, kontaktujte nás na e‑mailu rezervace@slevomat.cz a napište vaše požadavky na změnu. Pokud se stane, že rezervaci umístíme na pokoj, který máte v danou chvíli v Previu volný, ale pro zákazníka nebudete mít volný pokoj, jste povinni mu zajistit alternativní ubytování s poskytnutím služeb v okolí ve stejné nebo lepší kvalitě a zajistit zákazníkovi náklady s tím spojené. 6) Co dělat, když mi přijde e‑mail o nové rezervaci/změně/stornu? E‑mail je jen informace pro vás a posílá se jako potvrzení o změně, kterou Slevomat udělal ve vašem Previu. Pokud chcete mít 100% jistotu, doporučujeme její provedení zkontrolovat v Previu. 7) Co dělat, když mi přijde objednávka e‑mailem, ale v Previu ji nevidím? Seřaďte si, prosím, v Previu své objednávky podle data vytvoření a pošlete nám snímek obrazovky na e‑mail rezervace@slevomat.cz. My vše prověříme a ozveme se vám zpět. 8) Co znamená, když mi do Previa chodí prázdné objednávky? Toto jsou objednávky, které zákazníci zatím jen zadali do košíku a ještě nebyla dokončena objednávka – v košíku je takto držíme cca hodinu. Tyto rezervace jsou označeny jako „dočasně nepotvrzená rezervace ze Slevomatu“. Nic s nimi nedělejte, jakmile zákazník uhradí částku za voucher, propíšou se Vám správně i do Previa. Pokud takovou objednávku máte na plachtě déle než hodinu, prosím, napište nám na rezervace@slevomat.cz, my to prověříme. Technicky není možné, aby si zákazník udělal online rezervaci pobytu ze Slevomatu, pokud nemá objednávku uhrazenou v plné výši. Číslo voucheru se klientovi vygeneruje až po uhrazení celé částky za pobyt. 9) V Previu mám vytvořený cenový plán pro Slevomat, ale kapacity se posílají chybně Previo nabízí možnost vytvoření cenového plánu, který budete používat pro zasílání kapacit na Slevomat. Z naší strany není možné nastavit z jakého cenového plánu si kapacitu budeme brát. Propisuje se k nám vždy jeden plán, který vyberete přímo v nastavení Previa. Pokud potřebujete s nastavením cenového plánu poradit, kontaktujte prosím podporu Previa, kde vám ohledně této věci poradí. |